معرفی پلاگین های ضروری برای وب سایت های وردپرس

در حالی که می توانید تغییر مسیر های 301، 302 و 307 را به صورت دستی انجام دهید. فقط یک تغییر مسیر می تواند به شما سود بسیار زیادی در تمامی این زمینه ها برساند. شما با این افزونه نه تنها میتوانید یک جستجوگر پیشرفته را به سایت خود اضافه کنید بلکه میتوانید هر تغییر دلخواهی را در آن اعمال کنید. شما میتوانید هنگام استفاده از این افزونه از چندین اوپراتور استفاده کنید. این افزونه همچنین آماده برای تجارت است.

افزایش سرعت وردپرس

همچنین در صورت بروز مشکل میتوانید به فروم پشتیبانی قالب مراجعه کنید و از آنها مشاوره بگیرید. افزونههای امنیتی زیادی وجود دارند که میتوان برای افزایش امنیت وردپرس از آنها استفاده کرد، اما پیشنهاد ما، افزونه رایگان Sucuri Security است که امنیت بالا دارد و با استفاده از آن میتوانید مشکلات امنیتی وبسایت خود را شناسایی کنید. این افزونه گزینه های سفارش سازی بیشتری را برای آیکون ها ارائه می دهد که از جمله آنها می توان به تغییر اندازه آیکون ها، طرح بندی های مربع یا گرد یا طرح های آیکون پس زمینه خاکستری و غیره اشاره کرد. به چنین اطلاعات مختصر یا بخشی از اطلاعات مانند رتبه بندی Rich Snippets گفته می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی تقویت امنیت وب سایت و محافظت از کسب و کار خود، راهنمای امنیتی نهایی وردپرس ما را با دستورالعمل های گام به گام برای مبتدیان ببینید. با وردپرس میتوانید به راحتی و بدون هیچ پیش نیازی سایت رویایی خود را طراحی کنید طراحی سایت شغل بسیار پولساز در قرن ۲۱ محسوب میشود که هر کسی میتواند به کمک آن به درآمدهای میلیون دلاری دست پیدا کند با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا مسیر یادگیری وردپرس را به صورت گام به گام شرح دهیم.

زبان نشانه گذاری همه صفحات وب است و ساختار اصلی قالب وردپرسی شما رو تشکیل می دهد ما در شروع با این زبان تگ گذاری به صورت کامل آشنا خواهیم شد و با تمام تگ های مهم آن کار خواهیم کرد تا به صورت کامل با نحوه استفاده این زبان آشنا شوید البته در این بخش فقط تگ هارو معرفی می کنیم اگر تازه کار هستید و متوجه نشدید اصلاً نگران نباشید چون قرار هست در جلسات بعدی که قالب خام html رو طراحی می کنیم با تمام تگ ها به صورت کاربردی کار کنیم.

این یک افزونه عالی است که برای هر وبلاگ و وب سایت وردپرس ضروری است زیرا پشتیبانگیری یک ابزار ضروری betheme.ir است. امروزه سیستم افراد هکر بسیار قدرتمندتر از گذشته است و حملاتی که در میان مسیر به سایت شما برای از بین بردن سرور یا تخریب بخشی از سختافزار صورت میگیرند بسیار قویتر از گذشته است. بدین صورت می توانید به سادگی کسانی که نظرات اسپم گذاشته اند را پیدا کنید. از طرفی اگر وبسایت شما کاملاً واکنشگرا نباشد، مهم نیست که چقدر سایت شما جذاب باشد، اصلاً کارآمد نخواهد بود.

افزونه وردپرس

پایگاه داده این پلاگین میتواند برای ایجاد آبجکتهای سفارشی استفاده شود تا در روی یک نقشه یا دایرکتوری مرتبط با نقشه نمایش داده شوند. اگر صاحب یک وب سایت هستید مشخصا دیر یا زور نیاز دارید که چیزی را در وب سایت خود بفروشید. قالب جی نیوز یکی از قالبهای پر فروش برای سایت مجلهای و جذاب وردپرسی این نیاز شما را بهراحتی رفع خواهد کرد. برای این نوع از سایتها قالبهای چندمنظوره وردپرس نیز انتخاب خوبی هستند. پس اگر به دنبال لیستی از کارآمدترین قالبهای وردپرس هستید، این قسمت میتواند به شما کمک کند.

شما می توانید بیش از 100 زبان را به وب سایت وردپرس خود بدون نیاز به توسعه دهنده، مترجم حرفه ای یا مهارت های کدنویسی اضافه کنید. با این آمار میتوانید بفهمید چه محتوایی محبوب است و کدام حوزه نیاز به کار بیشتری دارد. همچنین میتوانید از منوی افزونهها، پلاگین نصب شده را در لیست کل افزونهها مشاهده کنید. شما می توانید همه آن را در یک پنل مدیریت ساده مبتنی بر وب مدیریت کنید که به صاحبان مشاغل کوچک امکان می دهد به راحتی همه چیز را مانند یک حرفه ای مدیریت کنند. دکمه هایی ایجاد کنید که می توانند به طور خودکار حساب های کاربری ایجاد کنند و سایر اقدامات را در وردپرس انجام دهند. با فعال کردن این افزونه به طور خودکار نقشه سایت را برای سایت شما ایجاد می کند و ایندکس کردن را برای آن آسان می کند. همانطور که از نام این پلاگین ها مشخص است، کاربرد آن ها کمک کردن به مدیریت فایل ها و ایجاد دسترسی برای کاربران است.

این به شما کمک می کند تا جستجوی سایت خود را بهبود بخشید، بنابراین بازدید کنندگان وب سایت شما می توانند به راحتی آنچه را که به دنبال آن هستند در سایت شما بیابند. این به شما کمک می کند تا با به اشتراک گذاری پست های قدیمی وردپرس که اغلب نادیده گرفته می شوند و مورد توجه قرار نمی گیرند، دنبال کنندگان شبکه های اجتماعی خود را جذب کنید. ولی اگر مطمئن نیستید و یا نمی دانید کدام افزونه است، مجبورید یکی یکی امتحان کرده و افزونه ها را غیر فعال کنیدو تاثیر آن را روی سایت خود ببینید. این پلاگین کاملا رایگان است و با استفاده از آن میتوانید فید خبری شخصیسازی شده به سایت خود اضافه کنید. قابلیت دیگهای که افزونه گزارش گیری وردپرس در اختیار شما قرار میدهد این است که شما بهعنوان مدیر سایت میتوانید گزارشات رهگیری را بهصورت یک پرونده CSV روی سیستم خود دانلود کنید.

با انتخاب یک افزونه که هنوز به فارسی ترجمه نشده است.

همچنین، Wordfence با اعلانهای هشدار به شما اطلاع میدهد که آیا وبسایت دیگری فعالیتهای وبسایتتان را بهطور مشکوک ثبت کرده است یا خیر. کاربرپسند است و کار با آن بسیار آسان است. با اکثر افزونه های سازنده صفحه سازگار است و عالی کار می کند و حتی نصب آنها را پس از فعال سازی توصیه می کند. با ترکیب ویژگی های این دو افزونه می توانید یک راه حل عالی برای محافظت از اینترنت خود پیاده سازی کنید. در این آموزش با ۳ روش مختلف برای ترجمه و فارسی سازی افزونه های وردپرس آشنا شدیم. با انتخاب یک افزونه که هنوز به فارسی ترجمه نشده است. ابتدا شما باید قالب مورد نظر خود را انتخاب کنید که برای این کار سایت های مختلف فارسی و خارجی موجود هستند و می توانید از آنها برای انتخاب بهترین قالب استفاده کنید. روزانه بر تعداد کسانی که با استفاده از رسانه های اجتماعی اخبار را پیگیری می کنند و اطلاعاتی را جستجو می کنند، بیشتر می شود.

بدین صورت شما از روشی استفاده خواهید کرد که صفحات سایت خود را جذاب تر کنید. ثبت نام کاربر در WordPress یکی دیگر از ویژگی های منحصر بفردی است که حتما به آن نیاز خواهید داشت. برای مثال شما وقتی به یکی ویژگی اضافه در وردپرس نیاز دارید، در حالتی که این ویژگی در قالب یک افزونه ارائه شده باشد دلیلی برای کدنویسی مجدد و صرف زمان برای طراحی این ویژگی را ندارید و استفاده از افزونه برای شما مفیدتر خواهد بود. این افزونه دارای مجموعهای از زمینه های عمومی برای ساخت فرم به همراه زمینه های پیشرفته است که می توانید از آنها استفاده کنید. این افزونه یکی از افزونه های پیش فرض وردپرس است که همراه با نصب بسته اصلی و هسته ورد پرس نصب می شود. خوشبختانه افزونه های ورد پرس هستند تا به شما در این زمینه ها کمک رسانی کنند. این ربات ها می توانند به وب سایت شما حمله کنند و در هر زمانی کل زحمات شما را نابود کنند.

برای ورود به این جایزه، بازدیدکنندگان وب سایت باید از آدرس ایمیل خود استفاده کنند. اگر هم افزونه مورد نظر خود را پیدا نکردید و یا حتی چنین افزونه­ای وجود خارجی هم نداشت نگران نباشید. همچنین اگر یکی از فانکشن های درون این فایل با اروری غیر قابل رفع مواجه شود، مجبورید که کل فایل را حذف کرده و یک فایل functions.PHP جدید را به جای آن قرار دهید. برای وبلاگ نویسان و ناشران، می تواند به طور خودکار اعلان های پست وبلاگ جدید را برای همه مشترکین شما ارسال کند.

در واقع میتوان گفت قالب ­های وردپرس، وظیفه جمع­ آوری محتوا و داده­های ذخیره شده و نمایش آنها در مرورگر کاربر را به عهده دارند. این افزونه به شما امکان می دهد فرم های نامحدودی برای وردپرس، در چندین طرح متفاوت ایجاد کنید. روش بعدی برای بهبود امنیت وردپرس، استفاده از افزونههای وردپرسی است. همان طور که در جلسه قبل اشاره شد سه روش برای بررسی آمار وردپرس وجود دارد. هرچه هاست شما از منابع بهتر و با کیفیتتری استفاده کند، در هنگام استفاده از قالبها و افزونههای وردپرس کم تر دچار افت سرعت خواهید شد. بارگذاری تصاویر به شما کمک می کند که خیلی بهتر و سریع تر مطالب را به مخاطبین انتقال دهید. این افزونه به شما این امکان را می دهد که تمام ترافیک های خود را از جمله ربات ها، خطای 404، انسان ها، ورود به سیستم، خروج از سیستم و … ثبت نام کاربر در ورد پرس به شما امکان ایجاد یک فرم ثبت نام جهت ورود به سیستم، انجام پرداخت ها و مواردی از این قبیل را میدهد.

می توانید آدرسهای IP را تأیید کنید، کاربران را بر اساس کشور مسدود کنید، هرزنامه ها را از پایگاه داده خود پاک کنید، و موارد دیگر. فقط کافی است که افزونه را نصب کنید و کارهای دیگر خود را انجام دهید چرا که این افزونه می تواند به صورت خودکار این کار را انجام دهد. افزونههای کاربردی زیادی در چارچوب وردپرس وجود دارند که مسئولیت شما را در برخی زمینه ها خیلی کمتر خواهند کرد به گونهای که یکسری کارهای مهم را به صورت خودکار پیگیری می کند. خوشبختانه، وردپرس از آن زمان تاکنون این مورد را تغییر داده است و اکنون شما را ملزم به انتخاب نام کاربری سفارشی در زمان نصب وردپرس می کند .با این حال، برخی از نصب کنندگان وردپرس با یک کلیک، هنوز نام کاربری مدیر پیش فرض را روی “admin” تنظیم می کنند. چراکه نیازی نیست کد نویسی انجام دهند و بدون کدها میتوانند عملکرد دلخواه خود را به سایت خود اضافه کنند.

ممکن است یک وب سایت عالی با تعداد قابل توجهی بازدید کننده روزانه داشته باشید و یک تجارت خوب نیز انجام دهید. Elite یک قالب وردپرس زیبا برای وبسایت های تجاری و تجارت الکترونیک است. MailChimp رایگان است و به شما این امکان را میدهد که فرمهای اشتراک (Subscription) زیبا به بلاگ وردپرسی خود اضافه کنید. استورینا همانطور که در شعار خودش گفته است، یک مارکت متفاوت برای کسانی است که میخواهند قالب تهیه کنند. این محتوا ها (تصاویر) را فقط در صورتی نمایش می دهد که کاربر صفحه را پیمایش کنند. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا یا CMS مشهور است که امکانات زیادی برای طراحی سایت در اختیار برنامهنویسان و طراحان سایت قرار میدهد. بر طبق عکس زیر منوی تنظیمات دارای موارد عمومی، نوشتن، خواندن، گفت و گو، رسانه، پیوند های یکتا و خصوصی است که هر کدام را به صورت مختصر توضیح داده شده اند.

پلاگین وردپرس

با بهترین کیفیت و کارایی به صورت تخصصی در روکا به انجام میرسند. دستور العمل های اتوماسیون را در یک افزونه از اقدامات انجام شده توسط افزونه دیگر آغاز کنید (به عنوان مثال، ارسال WPForms می تواند برای ایجاد یک سفارش در WooCommerce استفاده شود). اگر بدانید وردپرس در بخش کدنویسی چه دنیای جذابی دارد که با یادگیری آن چه فرصت های شغلی برای شما ایجاد میشود قطعا به سمت یادگیری آن حرکت میکردید. یکی از محبوب ترین قالبهای وردپرسی سایتهای شرکتی است که بیش از 600 هزار نصب فعال داشته است. البته این قالب یک قالب چند منظوره است اما اغلب برای طراحی سایتهای خبری و مجلهای از آن استفاده میشود. وردپرس معمولاً دارای یک قالب پیشفرض یا default theme است که در ابتدا بر روی همه سایتهای وردپرسی قرار دارد. مدیران میتوانند به کاربران برای تغییر ویرایشگر پیشفرض اجازه بدهند. این افزونه به شما کمک می کند تا تمام تغییر مسیر های 301 را مدیریت کنید و تمام خطاهای 404 را پیگیری کنید.

می توانید حدس بزنید- در این حالت مشتری احتمالی خود را از دست می دهید و یک تصور وحشتناک از سایت خود برای آن ایجاد می کنید. هنگامی که فیدهای خود را ایجاد کردید می توانید از میان طیف وسیعی از طرح بندی ها شامل شبکه با ارتفاع ثابت، مرتب سازی شده یا جاستیفای، طرح کاشی و مد اسلایدر تصویر، طرح بندی موردنظر خود را انتخاب کنید. بعلاوه، تعداد زیادی از قالبهای شخص ثالث (third-party themes) استاندارهای کد وردپرس را رعایت نمیکنند و مشکلات سازگاری و آسیبهای مشابهی را ایجاد میکنند. اگر پلاگین شما نیاز به سازماندهی دارد، می توانید این کار را با تقسیم کد خود به چندین فایل، به نام فایل های شامل، انجام دهید. در این محتوا در مورد بیشتر از 20 مورد از بهترین افزونههای وردپرس که برای سایر وب سایت های وردپرسی مورد نیاز هستند، صحبت خواهیم کرد. یکی دیگر از مزایای اضافه شده Sucuri این است که به طور خودکار یک لایه CDN اضافه می کند که به طور قابل توجهی سرعت سایت شما را افزایش می دهد.