معرفی پلاگین های ضروری برای وب سایت های وردپرس

همچنین گاهی اوقات قالب مناسبی برای اهدافی تجاریتان در بستر وب وجود ندارد. یک آیکون علامت سوال کوچک وجود دارد که با کلیک کردن روی هر کدام یک از آنها، شما میتوانید توضیحات و اطلاعات بیشتری در رابطه با همان گزینه را در قالب دیوی کسب کنید. بعد از لیست کردن کلمات کلیدی آنها را در گوگل جستجو کنید و فقط به نتایج صفحه اول گوگل بسنده کنید این چیزی است که با تجربه راجب آن صحبت میکنیم. بر اساس تغییرات آخرین الگوریتم های گوگل، کسب جایگاه اول برای کلمات کلیدی مهم در گوگل کار بسیار سختی است که مطمئناً شما هم با ما هم عقیده هستید. ما به چیزی مهمتر یعنی سئو محتوا میپردازیم چون بر اساس تجربیات خودمان و حتی بررسیهای دقیق و کارشناسانه متوجه شدیم که حتی سایتی با داشتن ضعیفترین سئو داخلی با ولی محتوای عالی باز میتواند جایگاه بسیار مناسبی در نتایج گوگل داشته باشد.

در این دوره از سطح مبتدی تا سطح متوسط برنامه نویسی و طراحی قالب های وردپرسی را بخوبی یاد گرفته و با بخش های برنامه نویسی پایه تمامی قالب های وردپرسی بخوبی آشنا خواهید شد . شما باید به عنوان یک وب مستر برای سئو سایت خودتان از هیچ کوششی دریغ نکرده و مانند یک عقاب تمامی رقبای خود را زیر نظر بگیرید. شما باید همیشه این را مدنظر داشته باشید که نوشتن مطالب و مقالات سایت به صورت بلاک بلاک و دارای عناوین جداگانه به شدت در وضعیت رتبه گیری صفحات مهم هستند و میتوان این مورد را یکی از پایهایترین فاکتورهای اساسی برای شروع آموزش کامل سئو وردپرس دانست. نسخه های قدیمی همیشه از آسیب پذیری های زیادی برخوردار هستند. خوشبختانه افزونه های امنیتی زیادی نیز در مخزن وردپرس قرار دارد.

افزونه وردپرس

مورد بعدی که باید در صفحات رقبای خوب به دنبال آن باشید کلمات کلیدی به کار رفته و تعداد تکرار آنها در همان صفحه است شاید شما یک کلمه کلیدی را انتخاب کرده باشید ولی یک تغییر کوچک در آن کلمه نرخ جستجوی بیشتری برای شما به همراه آورد. پس از انجام تنظیمات سایت وردپرس خود با فایروال، تأیید هویت دو عاملی، حذف هرگونه برنامه و افزونه اضافی و تنظیم گذرواژههای قوی، تنها کاری که باید مرتباً انجام دهید، بروزرسانی افزونههای وب سایت شما در صورت نیاز و گاهی اوقات پشتیبانگیری کامل از سایت در زمانهای مورد نیاز است که نیاز به تایید شما دارد.

این مورد رو به طور تجربی مکرراً تجربه کردیم، بهتر هستش مطالب خودتان را به بخشهای کوتاه تبدیل کنید و برای هر بخش یک عنوان مجزا و شامل کلمات کلیدی تعریف کنید و این عناوین را درون تگهای H قرار بدید. چیزی که حتی بهترین سئوکاران هم بعضاً از اهمیت آن غافل شده و نکات سئو را در قبال آنها رعایت نمیکنند و همین مورد ممکن است مهمترین چیزی باشد که بین نتایج اول گوگل فاصله ایجاد کند. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای فوقالعاده قدرتمند و البته رایگان است که با آن میتوان پیشرفتهترین وبسایتها را راهاندازی کرد.به دلیل گستردگی استفاده از این CMS در دنیا تصمیم گرفتیم تا با آموزش سئو وردپرس شما را تا رسیدن به صفحه اول گوگل همراهی کنیم. از اینرو سادگی و قدرت بخش مدیریت وبسایت از اهمیت بالایی برخوردار است و دقیقا وردپرس همین کار را برای شما انجام می دهد و نشانه برتری وردپرس است.

ما در نظر میگیریم شما حالا تصمیم گرفتهاید خودتان شخصاً آموزش سئو وردپرس را یاد بگیرید و بعد به صورت کاملاً حرفهای محتوا تولید کنید. میدانید حالا باید چقدر انرژی بگذارید و تکتک آن مقالات را بازنویسی کنید و تازه گوگل بعد از ماهها بیاید و سایت شما را دوباره رتبه دهی کند؟ All in One SEO همچنین شامل پشتیبانی SEO برای WooCommerce می شود تا به فروشگاه آنلاین شما در رتبه بهتر کمک کند. طبق آمار به دست آمده از یک منبع معتبر، نوشتن مقالات آموزشی با طول ۱۸۹۰ کلمه میتواند شانس بسیار بالایی برای رسیدن به رتبه یک گوگل داشته باشد. این امر بهویژه برای کاربرانی بسیار مهم است که از رایانههای عمومی در کافینتها یا کتابخانههای عمومی استفاده میکنند. برای کار عملی شما ابتدا باید تمامی محتوای صفحات لینکهای اول گوگل را کپی کرده و در یک سند word پیست کنید و سپس در پایین سمت چپ سند تعداد کلمات را مشاهده کرده و به خاطر بسپارید.

شما با کمک این افزونه و آموزش سایت فروشگاهی با وردپرس براحتی میتوانید یک فروشگاه آنلاین برای فروش هر محصولی طراحی کنید و کسب درآمد داشته باشید. سعی کنید در حدود ۳ تا ۵ بار از این مورد استفاده کنید و حتماً اولین کلمه کلیدی شما در اولین پاراگراف دارای خاصیت بولد و یا ایتالیک باشد. طی تجربه بارها مشاهده کردیم که مطالبی که در سایت منتشر میکنیم اگر به درستی تگ زنی شده باشند و کلمات کلیدی چندین بار در صفحه بولد و یا ایتالیک شوند در نتایج جستجوی گوگل نتایج بهتری گرفتیم. در طی چند سال اخیر تقریبا اکثر شرکتها، سازمانها و دیگر بنگاههای اقتصادی کوچک اهمیت فعالیت در فضای آنلاین را درک نمودهاند. وردپرس در طی ۱۷ سال گذشته در حال رشد فزاینده ای بوده است و تجربهی زیادی در این مسیر به دست آورده است. حتی مطالبی را که در گذشته در سایت منتشر کرده بودیم را به طور اصولی ویرایش کردیم و این موارد را در آن لحاظ کردیم نتیجههای بسیار مطلوبی را از نظر سئو به دست آوردیم.

مطمئن باشید که این مقاله را همیشه بروز خواهیم کرد. باید بر اساس فاکتورهای سئو که در ادامه و در مبحث آموزش سئو در وردپرس با yoast به آن خواهیم پرداخت باشد. پلاگین All In One WP Security & Firewall توانایی های زیادی در تامین امنیت سایت دارد و با توجه به جدیدترین تکنیک های امنیتی می تواند سایت شما را در برابر آسیب ها محافظت کند. اگر از سیستم سایتساز قدرتمند وردپرس استفاده میکنید و قصد دارید تا در گوگل رتبه ۱ باشید و فروش خود را چندین برابر افزایش دهید در این صفحه شما را با آموزش سئو وردپرس بهطور کامل آشنا خواهیم کرد و به شما نشان خواهیم داد فقط با این آموزش میتوانید سختترین کلمات کلیدی کسب و کار خود را سئو کنید و ترافیک زیادی را به سایتتان بیاورید.

در این صفحه هر آنچه شما برای سئو کردن وردپرس نیاز داشته باشید در اختیارتان قرار خواهیم داد پس با ما همراه باشید. در این جلسه به شما تکنیکهایی را آموزش خواهیم داد که در کوتاهترین زمان به جایگاه نخست گوگل برسید و ورودی سایتتان تا ۳۰۰% افزایش سایت بی تم – betheme.ir – پیدا یابد. اتخاذ یک تصمیم ناآگاهانه می تواند منجر به انتخاب پلتفرمی شود که برای کسب و کار شما مناسب نیست و در نهایت شما را مجبور به ریدیزاین وب سایت و افزایش هزینه پروژه می کند. از آنجایی که ابزار وردپرس همیشه بهترین ها را برای شما می خواهد اینبار هم با معرفی افزونه موشک قصد دارد تا خدمتی بزرگ را برای کاربران خود فراهم کند. بنابراین همیشه این نکته را به یاد داشته باشید که فایل­ های غیرضروری که دیگر به آنها احتیاج ندارید را از روی هاست حذف کنید.

پلاگین وردپرس

شما برای رسیدن به صفحه اول گوگل یکی از کارهایی که باید انجام دهید نوشتن یک مطلب با کلمات بیشتر نسبت به رقبای شماست. اگر نتوانید محصولات و خدمات خود را در صفحه اول گوگل قرار دهید بهزودی یا مجبور به پرداخت هزینه زیاد برای تبلیغات و فروش محصولات خود خواهید شد و یا از درآمد اینترنتی دلسرد شده و قید وبسایت خود را خواهید زد. نکته اول: عنوان شما باید جذاب و با قدرت ایجاد CTA بالا باشد مگر نه در بدست آوردن جایگاه بهتر در آینده دچار مشکل خواهید شد و باید دوباره عملیات بازنویسی محتوا را انجام دهید. در جهان رقابتی امروز برندهای مختلف برای دیده شدن نیاز به تبلیغات مبتنی برتولید محتوا دارند. این صفحه به طور منظم و در بازههای مشخص آپدیت میشود و مطالب مرتبط به آموزش سئو وردپرس مخصوصاً نحوه نوشتن بهترین محتوا برای گرفتن جایگاه لینک اول گوگل در آن قرار خواهد گرفت.

یکی از سؤالات مهم که بسیاری از کاربران سایت از ما پرسیده بودن این بود که آیا خودمان محتوای بهینه برای سایتمان تهیه کنیم و یا اینکار را به فرد و یا شرکت خاصی واگذار کنیم؟ در جلسه دوم به طور کامل و دقیق نحوه تحلیل حرفهای یک صفحه مقاله جهت نوشتن یک محتوای بهینه برای سئو سایت وردپرسی را خدمتتان آموزش خواهم داد. مدیریت بهینه جدول wp-options یکی از مهم ترین نکات در جهت افزایش سرعت وردپرس می باشد. یکی از مزیتهای اصلی و منحصر به فرد وردپرس، قالبهای فراوان و بیشمار است که هر فرد با توجه به نوع کسب و کار و هدف خود از طراحی سایت، آن را انتخاب میکند. گزینه های پیشفرض نوشته : اگر تیک گزینه “کوشش برای آگاه کردن همهی وبلاگهایی که پیوندشان در این نوشته است” فعال کنید به سایت هایی که در نوشته های خود به آن ها لینک داده اید یک کامنت اطلاع رسانی ارسال میکند.

Swifty Bar در دستگاه های تلفن همراه نیز به خوبی عمل می کند و در قسمت تنظیمات می توانید متن مورد استفاده در نوار را تغییر داده و شبکه های اجتماعی ارائه شده به بازدید کنندگان موبایل را فعال و غیرفعال کنید. در صورتی که هاست سایت شما پیکربندی صحیحی نداشته باشد یا وضعیت خوبی ندارد، می تواند باعث کاهش سرعت سایت شما شود. این پلتفرم، دارای طیف گسترده ای از قالب های وردپرس و همچنین افزونه هایی است که نیازمندی انواع کسب و کارها را به خوبی پوشش داده است.

در جلسات بعدی مابقی موارد را به شما آموزش خواهیم داد. تمام مقالات نوین که مربوط به آموزش وردپرس (WordPress) هستند و به شما در مورد راهکارهای و تکنیک های مربوط به آن میگویند را در این بخش خواهیم گذاشت. پس از انتخاب زبان مورد نظر و انتخاب گزینه بزن بریم وارد صفحه زیر میشوید. افزونه نویسی: برای اینکه بتوانید به یک توسعه دهنده افزونه وردپرس تبدیل شوید، باید ابتدا آموزش وردپرس را پشت سر گذاشته و سپس به یادگیری زبان برنامه نویسی PHP بپردازید.

قصد داریم به بحثهای تخصصی وردپرس بپردازیم و سعی کنیم مطالبی را در این زمینه منتشر کنیم که معمولاً نمیتوان در این دست سایتها یافت. ما به هیچ وجه قصد نداریم که با آنها به رقابت بپردازیم و ادعای بهتر بودن در این زمینه را نمیکنیم. روشهای حرفهای و تخصصی برای این کار وجود دارد که مطمئنیم در مقالات رایج در وب نمیتوانید آنها را پیدا کنید ولی سعی میکنیم در مقالات بعدی آنها را هم آموزش دهم. اگر میخواهید از یک پلاگین فوق العاده قدرتمند برای اینکار استفاده کنید بهترین پیشنهاد افزونه yoast میباشد. شاید شما با صرف مبالغ هنگفت اینکار را به فردی واگذار کنید و سرخوش از اینکه بهزودی به چیزی که میخواهید میرسید در آسایش و به دور از دغدغه نوشتن محتوا به کار دلخواه خود بپردازید ولی بدانید دیر یا زود پشیمان خواهید شد از اینکه چرا خودتان اینکار را نکردید. تصاویر، محتوا را بصورت بصری به نمایش در می آورند .

زمانی که محتوای وبسایت شما به تعداد زیاد در گوگل ایندکس شد و محتواها حتی با داشتن کوچکترین مشکل فنی در نوشتن انتشار داده شدن و شما بعد از خواندن این مقاله شاید مشکلاتی را پیدا کردید و حالا بخواهید آنها را رفع کنید. خوب برگردیم سر اصل مطلب، برای مثال شما در نظر دارید با توجه به نوع فعالیت وبسایت خودتان امروز یک مقاله جدید و صد البته سئو شده بر روی وب سایتتان انتشار دهید. جواب صریح ما نوشتن محتوا سئو شده توسط خود شماست، هیچکسی دلسوزتر از شما برای سایت و یا کسب و کارتان نیست، هیچکسی متعهدتر از شما برای این کار نیست.

وردپرس در عین سادگی و کاربرپسند بودن برای عملکرد بهتر و سئو شدن تمامی بخشهایش نیاز دارد تا یکسری تنظیمات خاص بر روی آن لحاظ شود و پلاگینهای حرفهای بر روی آن نصب شود تا برای یک نبرد سنگین با رقبا آماده شده و بتواند نظر گوگل را به خود جلب کند. اگر چیزی آنطور که آنها میخواهند کار نمیکند، به سراغ سایر رقبا میروند و بدتر از آن، بسیاری از آنها هرگز برنخواهند گشت. به توصیف دقیقتر سلسه کارهایی که باید در درون و خارج سایت انجام شوند تا زمانی که کاربران کلمهای را در موتورهای جستجوگر وارد کردند وبسایت ما در جلوی دید آنها باشد و از محصولات و خدمات ما به جای رقبا استفاده کنند. ولی این فقط تا زمانی صدق میکند که شما با دانش جدید آموزش سئو برای کسب جایگاه نخست گوگل آشنا نباشید.

افزایش سرعت وردپرس