معرفی کاملترین روشهای بالا بردن امنیت وردپرس

بازدید عموم مردم – مخزن وردپرس در روز بازدید کنندههای بسیار زیادی دارد. بازدید کنندگان یک وب سایت دوست دارند عکس های خاص، زیبا و منحصر به فرد ببینند. تکنیک فشرده سازی عکس ها روشی است که در طی آن اطلاعات غیر ضروری یک فایل عکس حذف می گردد تا حجم آن فایل تا حد ممکن کاهش یابد. چرا که ممکن است بخش هایی از سایت شما را تحت تاثر قرار دهد. این قالب دارای ویجتهای سفارشی برای پستهای برتر و ویژه و توئیتهای اخیر، یک منوی هدایتگر مینیمالیستی، بخش بلاگها و محتوی صفحه است.

افزایش سرعت وردپرس

در واقع میشود گفت که اغلب صفحه سازها دارای فایلهای CSS و JS بسیار زیادی هستند و DOM صفجه را بسیار طولانی میکنند که این مسئله باعت تاثیر مستقیم روی سرعت سایت میشود. افزونه اروند پنل این امکان را در اختیار کاربران می گذارد که تیکت پشتیبانی ارسال کنند و از طریق ایمیل، پیام کوتاه و اعلان در پنل کاربری، از دریافت پاسخ مطلع شوند. پیامک ووکامرس در دسته بندی افزونههای ووکامرس قرار میگیرد، این افزونه امکان ارسال پیامک در هنگام ثبت سفارش، ارسال پیامک بعد از خرید و تغییر وضعیت خرید برای مدیر و کاربران را داراست. هنگامی که در جستجوی پوسته وردپرس هستید در عین حال این نگرانی و دغدغه را نیز خواهید داشت که از یک شرکت قابل اطمینان با توسعه دهنده های خوب و حمایت های مناسب خرید کنید.

افزونه وردپرس

بعد از نصب نرم افزار، افزونه وردپرسی را که می خواهید ترجمه کنید دانلود و از حالت فشرده خارج کنید. افزونه GenerateBlocks به این دلیل که از پارامترهای برنامه نویسی بسیار نزدیک و مشابه با هسته وردپرس استفاده می کند به طور کلی حجم کدهای کمتری را به وب سایت شما تحمیل می کند. ببینید شما برای اینکه بتونید یک سایت رو مطابق سلیقه خودتون یا مشتریانتون طراحی کنید 2تا راه دارید راه اول استفاده از سیستم های بدون کدنویسی است مثلاً می تونید بعد از وردپرس سراغ آموزش رایگان المنتور در سایت کیت وردپرس بروید و از این ابزار برای طراحی سایت بدون کدنویسی استفاده کنید.

پلاگین وردپرس

بسیاری از طراحان گمان می کنند می بایست بین کیفیت طراحی و کیفیت عملکرد سایت یکی را انتخاب کنند. اولین و مهمترین چالش برای پیادهسازی وبسایت انتخاب پلتفرم مناسب است. بعد از اینکه کمی وبسایت شما قدیمی میشود و محتوای زیادی در سایت شما بارگذاری میشود، لینکهای شکسته خودشان را نشان میدهند. بسیاری از کاربران تلفن همراه، استفاده از این برنامهها را به باز کردن وب سایت در مرورگر موبایل ترجیح میدهند. مثلاً یکی از ویرایشگرها یا نویسندههای تیم شما که محصولات را روی سایت قرار میدهند و بلاگ را مینگارند، رمز غیر ایمنی انتخاب میکنند و درهای ورودی را برای هکرها باز میگذارند.

علاوه بر این، از آنجا که فرمت پیشنهادی گوگل نیز فرمت webp می باشد در نتیجه با استفاده از این فرمت از شر هشدار استفاده از فرمت های مناسب توسط گوگل نیز راحت می شوید. پس توصیه می کنیم حتما از این تکنیک در وب سایت خود استفاده کنید. Themify Builder یکی از بهترین افزونه های صفحه ساز وردپرس است که با رابط کشیدن و رها کردن خود امکان ایجاد هر نوع صفحه ای را به شما می دهد. وردپرس دارای صفحهسازهای مختلفی است که به راحتی میتوانید از آنها استفاده کنید و بدون داشتن هیچ گونه دانشی در زمینه کدنویسی، طرحبندی و تمپلیتهای یک صفحه را تغییر دهید. اگر فردی از خود یادگیرنده هستید و میتوانید خود را به بخشهای گسترده اسناد یا منابع هدایت کنید که در آن میشود آموزشها، دستورالعملهای ویدیویی و راهنماهایی را پیدا کرد که بتواند به راحتی به شما کمک کند حتی بدون تماس با پشتیبانی نیز بتوانید کار کنید.

لازم به ذکر است که عکس های زیر سیصد پیکسل به طور کلی بی کیفیت محسوب می گردند. یک نکته مهم دیگر این است که حتما می بایست در افزونه ShortPixel تنظیمات مربوط به عدم استفاده از عکس های بی کیفیت را نیز فعال نمایید. ساز و کار پروکسی معکوس به این شکل است که یک سرور میانجی بین وب سایت شما و اینترنت عمومی قرار می گیرد و سپس تمامی ترافیک وب سایت شما از طریق آن سرور میانجی مسیریابی می گردد. این افزونه در عین اینکه حجم کلی صفحه را کاهش می دهد و از این طریق موجب افزایش سرعت وردپرس می گردد، کیفیت عکس ها را نیز تقریبا ثابت نگه می دارد. اینجاست که پای تکنیک فشرده سازی عکس ها به ماجرا باز می شود. اما اگر از تکنیک lazy load در وب سایت خود استفاده کنید وقتی کاربر وارد آن صفحه می شود تنها عکس هایی که در قسمت بالایی سایت وجود دارند توسط مرورگر او دانلود می شوند و تا زمانی که به سمت پایین صفحه اسکرول نکند نیز سایر عکس ها در مرورگر مورد استفاده توسط او دانلود نخواهند شد.

در این صورت حتی اگر عکس ها به طور کامل بهینه سازی شده باشند و حجم آن ها تا حد ممکن کاهش داده شده باشد نیز دانلود آن پنجاه عکس مدتی به طول خواهد انجامید. گرچه این مورد یکی از مواردی است که می بایست به طور کامل به دست هوش انسانی سپرده شود. تمام فعالیت هایی که پیش از این توسط صفحه سازها انجام می شد امروزه با کیفیت و کارآمدی بسیار بیشتری می تواند توسط افزونه های مختلف انجام گیرد. امروزه و بر طبق آخرین برآوردها عکس ها به طور میانگین حدود ۴٨ درصد کل وزن یک وب سایت در دستگاه های اسمارت فون را تشکیل می دهند. اما فرمت webp دقیقا چقدر کم حجم تر از سایر فرمت های عکس است؟ این را هم بهتر است ذکر کنیم که هاست Kinsta به زودی سرویس APO را به طور رایگان به تمام مشتریان خود عرضه خواهد نمود.

معمولا سرور های جدیدتر و حرفه ای تر از نوع Litespeed میباشد که سرعت و عملکرد بسیار بهتری را دارند. این شبکه دارای بیش از دویست و هفتاد سرور edge در اقصی نقاط دنیا می باشد. KeyCDN دارای بیش از چهل سرور edge در اقصی نقاط دنیاست. این مساله منجر به افزایش اعتبار وب سایت شما در نزد مخاطب و بهبود تجربه کاربری سایت می گردد. اگر سایت شما سرعت لود پایینی داشته باشد، نرخ پرش شما را افزایش خواهد داد، در نتیجه نرخ تبدیل نیز کاهش پیدا میکند، و باعث نارضایتی کاربران و تجربه ی کاربری بدی میشود. در مقابل، کاربران حرفه ای ممکن است امکانات و گزینه های آن را کم در نظر بگیرند. البته این تاثیر حداکثری و در ایده آل ترین شکل ممکن است. همین سهل انگاری در عدم رعایت چهار نکته ساده امنیتی در وردپرس و قانع بودن به تایید هویت دو مرحله ای و راه های اصلی افزایش امنیت وردپرس, سایت بی تم (betheme.ir) میتواند بستر مناسبی را برای تهدیدات امنیتی به سایت شما باشد.

امنیت وردپرس یکی از دغدغه های اصلی مدیران سایت ها می باشد. از طرفی امروزه این امکان برای شما مهیاست که بدون کاهش کیفیت عکس ها حجم آن ها را تا حد بسیار زیادی کاهش دهید. فرض کنید یک مطلب طولانی در وبلاگ خود قرار داده اید که بیش از پنجاه عکس در آن وجود دارد. تا زمانی که چند صفحه نساخته اید، نیازی نیست درباره منوها نگران باشید. نیازی نیست دیتا آنالیست باشید یا تخصص زیادی در آنالیز داده داشته باشید. در سالهای قبل و در زمانی که وردپرس را نصب میکردید، نام کاربری مدیر در وردپرس به صورت پیش فرض “admin” بود. استفاده از این تکنیک باعث می شود که عکس های هر صفحه از وب سایت تا زمانی که در معرض دید کاربر قرار نگرفته اند توسط مرورگر او دانلود نشوند. یک فرمت مخصوص به عکس است که توسط گوگل توسعه داده شده است.

باید بگوییم که با تبدیل فرمت PNG به webp می توانید فایل های شصت کیلو بایتی را تا پانزده کیلو بایت کوچک کنید. این افزونه همچنین دارای کدبیسی هشتاد و هفت درصد کوچک تر از Oxygen و نود و شش درصد کوچک تر از Divi می باشد. اندازه کدبیس افزونه GenerateBlocks در مقایسه با المنتور نود و سه درصد کوچک تر است. توصیه ما به شما این است که همواره همه عکس های خود را در اندازه زیر صد کیلو بایت نگه دارید. بهینه سازی اندازه و شیوه نمایش عکس های سایت یکی از کلیدی ترین نکات در زمینه افزایش سرعت وردپرس می باشد. یعنی نه تنها تصاویر و عکس ها و ویدیوهای وب سایت و فایل های CSS و فایل های جاوا اسکریپت بلکه فایل های HTML سایت نیز در سرور edge کش می شود. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در مورد چگونگی بهبود سرعت و عملکرد وب سایت وردپرس خود ببینید.

اگر می خواهید از یک شبکه تحویل محتوا سنتی استفاده کنید پیشنهاد ما به شما KeyCDN می باشد. اگر هم می خواهید از شبکه تحویل محتوا Cloudflare به شکل کاملا رایگان و همراه با قابلیت شخصی سازی استفاده نمایید توصیه ما به شما افزونه WP Cloudflare Super Page Cache می باشد. تصویر بالایی که مشاهده میفرمایید پنل مدیرتی وردپرس است که با وارد کردن یوزر پسورد در ادرسی که ما معرفی کردیم دست پیدا میکنید. زیرا اگر از آن ها استفاده نکنید گرفتار اسپمرهایی می شوید که به مرور زمان شما را کلافه کرده و وبسایت شما را تخریب می کند. پس از رعایت موارد گفته شده، اکنون پایه و اساس وبسایت شما قوی است و رعایت نکات بعدی، میتواند امنیت وردپرس را افزایش دهد. در ادامه مطلب برای بهبود عملکرد وبسایت مواردی را بیان خواهیم کرد که باید همیشه مد نظر داشته باشید.

هست که با استفاده از اون میشه کار های مختلفی را روی هر سایت اعمال کرد. در واقع با استفاده از این شبکه کپی وب سایت شما در سراسر دنیای وب به طور کامل توزیع می گردد. برای انجام این کار پیشنهاد می شود مقاله “مخفی کردن نسخه وردپرس” را مطالعه نمایید تا به صورت کامل با نحوه انجام این کار آشنا شوید. یکی از روشهایی که میتوانید قالب وردپرس را در سایت خود نصب کنید مخزن وردپرس است، مخزن وردپرس بسیار گسترده است و شما میتوانید با دسترسی به آن هزاران قالب و افزونه را در دسترس خود داشته باشید، این مخزن کاملا رایگان در اختیار شما قرار دارد و میتوانید به سادگی هر قالبی را که دوست دارید دریافت کنید و در سایتهای مختلفی نصب نمایید. در نتیجه می بایست از به کار گیری عکس های تکراری، بی روح و غیر جذاب در وب سایت خود اجتناب نمایید.

علاوه بر این گذشته از مشخصات فرمی یک عکس ویژگی های محتوایی آن نیز حائز اهمیت است. هرچه لایه کش دیرتر منقضی شود عملکرد سایت نیز سریع تر خواهد بود. در شکل زیر نشان داده شده که افزایش مهلت انقضای لایه کش از یک ساعت به هفت روز چه تاثیری بر عملکرد سایت داشته است. این نکته با توجه به این واقعیت که به دلایل امنیتی همواره باید قالب را بهروز نگه داشت موجب بروز مشکلاتی برای شما خواهد شد.

اما قبل از آن به این نکته توجه داشته باشید، که تعداد زیاد ان ها ممکن است، خطرناک بوده و دردسرهایی را برایتان درست کند. نکته Pro: شما می توانید با اضافه کردن یک افزونه تأیید هویت 2 مرحله ای به وب سایت وردپرس خود، از صفحه ورود خود محافظت کنید. اگر از Kinsta به عنوان هاست وب سایت خود استفاده می کنید مهلت های انقضای یک ساعته، دو ساعته، چهار ساعته، هشت ساعته، بیست و چهار ساعته و هفت روزه برای لایه کش در دسترس شماست. یکی از مهمترین مراحل برای افزایش امنیت وردپرس استفاده از افزونه های حفاظتی می باشد. با استفاده از گزینه های موجود در این قسمت، می توانیم تبدیل خودکار اعداد به فارسی در وردپرس را در بخش های مختلف فعال کنیم. بخش داشبورد مدیریت وردپرس 2.0 به صورت کلی بازنگری و باز طراحی شده بود.

این قالب ها که بخش قابل توجهی از آنها قالب ووکامرس هستند دارای امکانات فروشگاهی هستند که شما برای فروش محصولات خود به آنها نیاز دارید. چرا که این شبکه در واقع یک سرور پروکسی معکوس می باشد. مشاهده شده است که شبکه تحویل محتوا می تواند در افزایش سرعت وردپرس به میزان شصت و هشت درصد موثر واقع شود. در مقابل باید گفت که صفحه سازها معمولا برای هر صفحه وب سایت از بیش از ده فایل CSS استفاده می نمایند. حتی اگر از یک هاست وردپرس بسیار پر سرعت نیز استفاده کنید باز هم نخواهید توانست بر مشکلات کندی شبکه غلبه کنید. ممکن است عکسی حتی دارای سطح پیکسل استاندارد باشد اما تمامی بازدید کنندگان یک وب سایت آن عکس را بی کیفیت ارزیابی کنند. حتی در صورت استفاده از هاست های پر سرعت و انجام عملیات کشینگ به بهینه ترین شکل ممکن باز هم میزان کدها و درخواست ها خصوصا در رابطه با هسته حیاتی وب گوگل دارای اهمیت کلیدی می باشند.