معرفی کامل ۷ تا از برترین افزونه های افزایش سرعت سایت وردپرسی!

↑ بی تم – betheme.ir – «افزونه وردپرس چیست؟ 6. بهترین افزونه های افزایش سرعت لود وردپرس چیست؟ 2. لود تنبل تصاویر چیست؟ بارگزاری تنبل یا Lazy load: روش اول استفاده از روش بارگزاری تنبل تصاویر و ویدیو های وبسایتتان است. فرض کنید که کاربر بر روی وبسایت شما کلیک میکند، در حالت عادی، کاربر باید منتظر بماند تا تمامی بخش های یک صفحه شامل تصاویر و ویدیو ها لود شوند و سپس صفحه به کاربر نمایش داده خواهد شد. به این شکل که زمانی که کاربر صفحه ای از سایت شما را باز میکند، چقدر زمان طول میکشد که سایت شما لود شده و به کاربر نشان داده شود. تِم Jetpack آن به سادگی تمامِ محتوا، پست، کامنت و فایلهای رسانه ای سایت شما را سینک میکند و بهعلاوه، از آن در مقابل بسیاری از معضلات و حملات وب نیز محافظت میکند. برای فعال کردن حالت gzip در سایت وردپرسی میتوان از دو راه این حالت مفید را که حدود ۵۰ تا ۸۰ درصد حجم سایت شمارا کاهش میدهد فعال کرد .

افزونه وردپرس

توابع از پیش نوشتهشده PHP که در وردپرس، وظایف مهمی بر عهده دارند توسط حلقهها فراخوانی میشود. همواره قالبهای حرفهای هستند که با ظاهر بسیار زیبا بازهم حجم بسیارکمی دارند. درواقع GTmetrix معیاری شده برای همهی بیزینسها که متوجه بشوند به لحاظ سرعت دسترسی به سایت در چه وضعیتی هستند. فشردهسازی و بهینه کردن محتوای سایت یکی دیگر از راهکارهایی است که با استفاده از آن میتوان سرعت سایت را افزایش داد. افزایش سرعت فروشگاه ساز ووکامرس که می تواند دلایل مختلفی همچون بهبود تجربه مشتری از سایت و افزایش فروش داشته باشد، مهم است. این تکنیکهایی که طیف وسیعی از بهبود اولیه هستند را میتوانید برای بهبود سایت وردپرس خود پیادهسازی کنید.

بر اساس سیستمعامل سیستم شما سرور را بهینه میکنند که منجر به عملکرد بهتری شود. در این بخش روی گزینه “سرور” کلیک کنید تا بتوانید نسخه php وب سایت خود را مشاهده نمایید. پس بهتر است برای افزایش سرعت وردپرس بیشتر زمان خود را صرف بهینه کردن مطالب سایت کنید. پس بهطورکلی کش مرورگر حالتی است که قسمتهایی از سایت را که در مدت طولانی تغییر نمیکند مثل لوگو سایت را در کش مرورگر ذخیره میکند تا بازدیدکننده هر بار که از سایت بازدید میکند دیگر لازم نباشد که هر بار لوگو شمارا دریافت کند و این هم از پهنای باند شما کم میکند و هم سرعت سایتتان را افزایش میدهد. در نتیجه برای بهبود تجربه کاربری وبسایتتان، سعی در بالابردن سرعت سایتتان کنید. شما میتوانید بهبود زمان پاسخ سرور را ببینید.

پلاگین وردپرس

یکی از دلایلی که شما هر کاری میکنید بازهم سرعت سایتتان پایین است کمبود منابعهاست سایت است که به دلیل محدودیتهای زیاد روی سرور اعمالشده است و باعث کاهش سرعت شما میشود. شمارا آگاه میسازد و هم به شما نشان میدهد که کجای سایت شما سرعت سایتتان را پایین میآورد. همانطور که میدانید یکی از مهمترین عوامل موثر بر سرعت بارگذاری سایت، حجم صفحات است. همچنین دارای قالب های صفحات فرود با تبدیل بالا و قابلیت تست A/B می باشند. در این مقاله آموزشی قصد دارم به بررسی رابطه بین سرعت سایت و سئو سایتها و همچنین بازدیدکنندگان سایتها بپردازم. آیا میخواهید سرعت سایت وردپرس خود را افزایش دهید؟

افزایش سرعت وردپرس

کتاب آموزش وردپرس pdf برای آن دسته از عزیزانی که میخواهد وردپرس را بطور منسجم در کتاب الکترونیکی فایل pdf در اختیار داشته باشند آماده کرده ایم این کتاب حدود ۷۰ صفحه است و از نحوه راه اندازی سایت با وردپرس را از صفر به همراه کامل با بخش های مختلف وردپرس را توضیح داده اگر میخواهید این کتاب آموزش وردپرس را همیشه در گوشی موبایل تان داشته باشید و در مواقع مورد نیاز به آن مراجعه کنید از طریق لینک زیر میتوانید آن را دانلود کنید. در صورتی که به حساب مدیر دسترسی دارید، طبق تصویر ذیل از طریق پیشخوان وردپرس به بخش “ابزارها” مراجعه و گزینه “سلامت سایت” را انتخاب کنید، سپس روی قسمت “اطلاعات” کلیک نمایید. اینکه شما از عکسهایی با حجم بالا در وبسایت خود استفاده کنید باعث میشود سرعت لود سایت بسیار کاهش بیابد. پس از اینکه با قالب وردپرس آشنا شدید وقت آن است که امکانات و ابزارهای جذاب و بینظیر دیگری را روی سایت خود نصب کنید بله فقط کافیست پلاگین یا افزونه های ضروری وردپرس را نصب کنید تا بتوانید به هر امکاناتی که نیاز دارید دست پیدا کنید.

معمولا کارایی همه آن ها به یک صورت است اما هیچگاه اقدام به نصب چند افزونه برای بهینه سازی افزایش سرعت نکنید. قبل از اینکه ادامه مطلب را بخوانید، بهتر است از قبل با HTML و CSS آشنا باشید و درک اولیهای از PHP نیز داشته باشید. سرور های آن می بایست عملکرد، سرعت، سیستم Caching و سایر ویژگی های لازم را برای وب سایت شما تامین کنند ضمن اینکه باید دارای امنیت بالا نیز باشند. کاربران زیادی از وردپرس جهت طراحی و مدیریت سایت خود استفاده می کنند، اما تعداد کمی از آنها با روش های افزایش امنیت وردپرس آشنایی دارند و روزانه تعداد زیادی از سایت هایی که از وردپرس استفاده می کنند، هک می شوند.

همانطور که میبینید بارگذاری سریع وب میتواند تعامل بازدیدکنندگان را بهبود بخشد. ما بهطور قابل توجهی سرعت سایت را بهبود بخشیدیم. همچنین با استفاده از افزونه کاربردی Query Monitor که هم اکنون می توانید به صورت رایگان از مخزن وردپرس آن را دریافت کنید، امکان بررسی خطا های قالب و افزونه های نصب شده در سایت میسر خواهد بود. برای اعمال 2FA در وبسایت وردپرس خود، افزونه امنیتی ورود مانند Wordfence Login Security را نصب کنید. درصورت بروز حادثه، میتوانید وبسایت وردپرس خود را با استفاده از ابزار واردات All-in-One WP Migration بازیابی کنید. یکی از بهترین ابزار هایی که می توانید برای فشرده سازی فایل های خودتان از آن استفاده کنید Gzip می باشد.

در صورتی که در رابطه با تنظیمات قالب مشکل و یا سوالی داشته باشید ما به صورت رایگان پاسخگو هستیم و اما توجه فرمایید مشکلات مربوط به اسکریپت وردپرس و یا هاست بر عهده ما نبوده. از هاست های اشتراکی توصیه می کنیم استفاده نکنید ( بجز در زمان راه اندازی اولیه سایت که بازدید کم است ) چرا که این هاست ها تمام منابع را در اختیار سایت شما قرار نخواهند داد. اما بعضی افزونه ها وجود دارند که برای هر سایت وردپرسی لازم هستند. کاربر درخواست لود صفحه را به سرور شما ارسال میکند تا اطلاعات را در مرورگر دریافت کند و با این کار یک سری توابع php را که هر کدام وظیفه خاصی دارند را تجزیه و تحلیل و واکشی کند و در حالت عادی برای هر کاربر می بایست مجدد این کار را سرور انجام دهد و این کار باعث پایین امده سرعت سایت شما خواهد شد.

پیشنهاد می شود که آدرس ورود به پنل مدیریتی وب سایت خود را تغییر دهید. در حالت عادی بعضی از قالب های وردپرسی برای کاربران، یک فضا به اسم پنل کاربری میسازند که در اغلب مواقع امکانات خاصی ندارد. از آنجایی که افزونه ها یکی از قدرتمندترین ویژگی های وردپرسی هستند، می توانند یکی از مهمترین چالش های امنیتی وبسایت های وردپرسی نیز باشند. به کمک این آموزش یاد میگیرید چگونه یک وبسایت راهاندازی کرده و آن را مدیریت کنید. 2. روش دوم نصب افزونه Optimiza DB است .با این افزونه براحتی میتوانید دیتابیس را به بهترین شکل بهینه سازی کنید و در روند افزایش سرعت وردپرس کمک شایانی به شما میکند . بهعنوان مثال اگر شما نیاز به کد کوتاه دارید، تنظیمات قالب سایت را جستجو کنید شاید خود قالب چنین امکاناتی داشته باشد و نیازی به نصب و فعال کرد بسته پلاگینی کد کوتاه نباشد. تصور کنید در هدر سایت شما، 7 آیکون شبکه های اجتماعی وجود دارد.

انبوهی از گزینهها برای رسانهها و گالریهای تصاویر از همه نوع وجود دارد. ما از جداکننده تصویر استفاده میکنیم و تصویر همه آیکونهای شبکه اجتماعی را در یک تصویر ترکیب کنیم. انتخاب بهترین افزونه سئو وردپرس برای همه کار آسانی نیست. این افزونه بهینه ساز پیشنهاداتی در مورد سئو به کاربر ازائه می کند که با در نظر گرفتن آنها می توان رتبه خوبی در موتورهای جستجو کسب کرد. همانطور که در قسمت قبل هم توضیح دادیم افزونههای زیادی موجود است که با استفاده از آنها میتوان سرعت سایت را بالا برد مثل jetpack ،WP Super Cache و افزونه wp rocket و همچنین افزونههای بهینهساز پایگاه داده وردپرس که به میل خود میتوانید از این افزونه ها استفاده کنید اما توصیه من به شما این است که کمترین استفاده را از افزونهها انجام دهید. این کار به صورت قابل توجهی سرعت اجرا را بالا می برد و باعث می شود تا بازدیدکننده ها بیش از یک صفحه از سایت شما را باز کنند.

چراکه با فشردهسازی محتوا باعث کاهش حجم صفحات و افزایش پهنای باند درنتیجه سرعتبالای لود سایت میشود. همچنین میتوانید کوکیها، عوامل کاربر (مرورگرها و انواع دستگاه) را حذف کنید و هنگام بهروزرسانی صفحات یا پستهای خاص، حافظه پنهان را بهطور خودکار بازسازی کنید. در صورتی که در صفحه شما تعداد بالایی رسانه وجود نداشته باشد، به نظر مشکلی وجود ندارد اما زمانی که در صفحه خود تعداد بالایی تصویر یا ویدئو وجود داشته باشد، کاربر چقدر باید منتظر باشد که صفحه برای آن بارگزاری شود؟

همینطور که میدانید پس از نصب وردپرس پوشه های متفاوتی که هر کدام مربوط به بخشی خاص هستند ایجاد میشوند. تمام محتوا ها و مطالب به صورت پیش فرض در صفحه ی اصلی وردپرس نمایش داده میشوند. اکثر cdn ها به صورت خودکار سبب غیر فعال سازی کش در پنل مدیریت وب سایت شما می شوند. پنل وردپرس شامل چه چیزهایی است؟ این موضوع بهتازگی برای موتورهای جستجوگر مثل گوگل مهم شده است. را کش میکنند و زمانی که شما صفحات سایت خود را جابهجا میکنید کاربر متوجه این موضوع نشده و این اطلاعات را از کش مرورگر خود کاربر میخواند بهجای فراخوانی از سرور. 3 total cache: این افزونه، یکی از کاربردی ترین افزونه های وردپرسی در زمینه کش و بهینه سازی سایت است که به شما این قابلیت را میدهد که هر دو روش کش صفحات و مرورگر را بتوانید بر روی وبسایت انجام دهید و همچنین کد های html,css و js سایت شما را نیز فشرده سازی یا minify میکند.

سازگاری کامل با ووکامرس: برای جمع آروی محتوا در قالب محصولات می توان از نوع پست و پشتیبانی زمینه های سفارشی در فروشگاه های اینترنتی استفاده کرد. همینطور در صورتی که سرور شما هک شده باشد قابلیت ارسال و اخذ پست الکرونیکی را هم از دست میدهید. Yoast SEO را به Zapier متصل کنید تا به راحتی زاپی ایجاد کنید که فوراً پست های منتشر شده شما را به اشتراک بگذارد بیش از 2000 مسیر دارد مانند توییتر، فیس بوک و بسیاری از موارد دیگر دارد… مطمئنا جواب سوال بله است زیرا افزونه ها به صورت مستقیم بر روی سایت شما تاثیر می گذارند، البته در صورتی که شما افزونه های خود را از منابع مورد اطمینان «مخزن وردپرس» دریافت کنید عموما مشکلی نخواهید داشت.

یعنی شما باید افزونه ها و قالب های وردپرس ای که نیاز ندارید را غیر فعال و حذف کنید این کار می تواند سرعت سایت شما را بهینه کند و اگر هم از افزونه های بسیار زیادی استفاده می کنید سعی کنید که بعضی از کارها را به صورت کد نویسی در سایت اضافه کنید تا نیاز به نصب افزونه های زیاد نباشد. اولین کاری که بعد از نصب افزونه Rocket باید انجام دهیم، قرار دادن کد زیر در فایل wp-config.php است. به عبارت ساده تر، وب سایتی که کند است می تواند منجر به کاهش فروش در کسب و کار اینترنتی شما شود.

به عبارت دقیق تر، یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) است که به زبان PHP نوشته شده و در دیتابیس MYSQL استفاده می شود. 4. در صورتی که افزونه با موفقیت نصب شود بخشی تحت عنوان همان افزونه در پیشخوان وردپرس ظاهر میشود که میتوانید از این قسمت قابلیت های لازم را به سایت تان اضافه کنید. 6. افزونه کش وردپرسی مناسب نصب کنید. به شما راهکارهایی برای افزایش سرعت سایتهای وردپرسی میدهیم. شما میتوانید بسیاری از این قالبها را از همین سایت میهن وردپرس دریافت کنید. با همین مراحل آسان سایت خود را خلق کرده اید که فعلاً شبیه به یک نوزاد است که باید با تلاش و صبوری او را تبدیل به انسان شریف و بزرگ کنید. در صورتی که تمایل دارید از منو پروفایل در قالب خودتان استفاده کنید، افزونه اروند پنل این امکان را به صورت کد کوتاه در اختیار شما قرار میدهد.