معرفی کامل ۷ تا از برترین افزونه های افزایش سرعت سایت وردپرسی!

این افزونه ها به طور مستقیم به وردپرس وصل نمی شوند و این می تواند یک بی تم شکاف امنیتی باشد. یک ارائه دهنده هاست خوب مانند BlueHost یا Siteground اقدامات لازم را برای محافظت از سرور خود در برابر تهدیدات رایج هکرها انجام می دهد. سروهایی که با هاردهای سریع SSD نسل جدید، پردازنده ها یا CPUهای سریع با فرکانس و کش بالا و حافظه های رم RAM بالا مونتاژ شده اند و سرویس دهنده های بهینه ای همچون لایت اسپید (Lite Speed) دارند. هکرها با بد افزار ها می توانند اطلاعات کاربر، رمزهای عبور را سرقت کنند و سایت وردپرسی شما را هک نمایند. پیشنهاد می کنیم شما هم از از این برنامه منحصر به فرد در دنیای امروز استفاده نمایید. داشتن پشتیبانی مناسب میتواند برای کاربران مبتدی که در صورت بروز مشکلات خودشان قادر به رفع آنها نیستند، بسیار مفید باشد. بسیاری از سایت های بزرگتر دائما در معرض انواع مشکلات مختلف مانند حملات مخرب و هک قرار دارند.

افزونه وردپرس

در گذشته برای اینکه بتوانید یک قابلیت جدیدتر به سایت اضافه کنید باید مدت زمان زیادی را صرف کدنویسی میکردید و ممکن بود در نهایت نیز به ظرافت مدنظر خود نرسید. موارد دیگری که باید از آنها آگاه باشید این است که شما دارای نشت امنیتی امنیتی بالقوه زیادی هستید. وردپرس دارای هزاران افزونه و تم است که می توانید در وب سایت خود آن ها را نصب نمایید. متأسفانه، WordPress به عنوان یک کل می تواند یک مشکل خاص را داشته باشد.

پلاگین وردپرس

اگر امنیت این قسمت به درستی حفظ نشود امنیت کل وب سایت وردپرس به خطر می افتد. هاست: در صورتی که هاست سایت به درستی پیکربندی نشده باشد و عملکرد خوبی نداشته باشد، می تواند باعث کندی سایت شود. از طرفی نصب بعضی از افزونه ها، مانند افزونه امنیت بسیار ضروری می باشد، زیرا بدون آن اطلاعات سایت به راحتی در تیررس هکران قرار می گیرد. این مشکل از آن جا به وجود می آید که افزونه ها از ابتدا در وردپرس وجود ندارد و جزء هسته مرکزی وردپرس نمی باشد، همچنین توسط وردپرس این افزونه ها تنظیم نمی شوند. در این مقاله ما می خواهیم به معرفی برخی از روش های افزایش امنیت وردپرس بپردازیم. در این مقاله برخی از بهترین روش های افزایش امنیت وردپرس بیان شده است. بروز رسانی های وردپرس برای امنیت و ثبات سایت WordPress امری ضروری به شمار می آید.

افزایش سرعت وردپرس

آنچه باید در مورد افزونه ها در نظر بگیرید این است که آن ها اغلب با استانداردهای کم کیفیت طراحی می شوند، همین باعث آسیب پذیری آن ها شده است. در اینجا میتوانید نام قالب مورد نظر خودتان را جستوجو کرده و به راحتی آن را بر روی وردپرس خود نصب نمایید. تصاویری که ما در فضای آنلاین مشاهده میکنید معمولا در فرمت های PNG و JPG میباشد. برای کاهش حجم تصاویر می توانید از ابزار هایی مانند موارد زیر استفاده کنید و با آنها فایل تصاویر PNG و JPEG را فشرده سازی کنید.

درک این مسئله مهم است که یک مشکل واقعی می تواند ناشی از افزونه هایی باشد که وردپرس اجازه نصب آن ها را می دهد. افزونه Customify را می توانید برای اضافه کردن ویرایشگر زنده CSS ، رنگ ها ، فونت ها و گزینه های دیگر به وب سایت خود استفاده کنید. تنظیمات هشدار پیش فرض می تواند صندوق پستی را با ایمیل ها درهم آمیزد. طبق تحقیقی که توسط آمازون انجام شد، اختلاف فقط 100 میلی ثانیه، یک واحد زمانی که انسان حتی نمی تواند آن را درک کند، کافی بود تا فروش آن ها را به میزان 1٪ کاهش دهد. برای اطمینان از محافظت از سایت WooCommerce، می توانید کارهای خاصی انجام دهید. آنها غالباً مورد هدف هکرها قرار می گیرند زیرا آنها نقطه ضعف امنیتی سایت هستند.

هکرها همیشه سعی می کنند به دنبال آسیب پذیری های موجود در نرم افزار باشند و از آنها به نفع خود استفاده کنند، به همین دلیل شما باید تا حد ممکن مراقبت باشید. این امکان ورود به حسابرسی، بررسی صحت، هشدارهای ایمیل و سایر ویژگی های مهم را فراهم می کند. به عنوان مثال، به طور معمول اگر یک هکر با ۵۰۰ کلمه عبور مختلف می تواند وبسایت شما را امتحان کند، باید ۵۰۰ اقدام با ورود مجدد را انجام دهد که توسط افزونه ورود به سیستم قفل می شوند.

برای داشتن وبسایتی امن تر، اصل کمترین مجوز را اجرا کنید.کاربران شما همیشه می توانند برای دسترسی بالاتر از شما درخواست کنند و حل کردن این مشکل بسیار راحت تر از این مساله است که کاربر مخرب و یا حساب دزدیده شده ای با دسترسی بالا داشته باشیم. همچنین مرورگر دایرکتوری می تواند توسط افراد دیگر مورد استفاده قرار گیرد تا فایل های خود را بررسی و تصاویر را کپی کنند. اصلا جوری همه کار می کند که انگار اگر درخواست کنیم جارو به دست میشود و اتاقمان را هم تمیز میکند. هنگامی که وبسایتی راه اندازی می کنیم بهتر است از همان ابتدای کار از اطلاعات بکاپ گیری نماییم. در ادامه به این موضوع می پردازیم.

سرویس هاست وردپرس شما مهم ترین نقش را در امنیت سایت وردپرسی شما دارد. مهم ترین مواردی که شما باید در زمان پشتیبان گیری به خاطر داشته باشید، این است که شما باید به طور مرتب backup کامل سایت را به یک قسمت به جز حساب خود ذخیره کنید. تمام تمرکز تیم ما در حال حاضر و در سالهای آینده روی توسعه و بهبود قالب اهورااست و خواهد بود. هدف ما از تدوین و جمع آوری این مقاله، یادآوری این موضوع بود که اگر سرعت وردپرس یا همان سرعت وب سایت شما بالا نباشد، قطعا کاربران زیادی را از دست خواهید داد، که همین امر آینده کسب و کار اینترنتی شما را تحت شعاع قرار می دهد.

برای راه اندازی سایت وردپرس می توان از دو روش استفاده کرد: 1 – استفاده از هاست که به صورت آنلاین سایت شما را تمام جهان می توانند ببینند 2 – استفاده از هاست لوکال یا محلی بر روی سیستم های خودتان که بیشتر برای تمرین می توانید از آن استفاده کنید، زیرا به صورت آفلاین می باشد و فقط شما به آن دسترسی خواهید داشت. اگر به اندازه کافی در رسانههای اجتماعی و فضای اینترنت وقت بگذرانید در حالیکه با مقوله وب سایت یا وبلاگ هم آشنایی مختصری داشته باشید، پلاگین یا افزونه وردپرس اصطلاحی است که مطمئنا به آن بر خواهید خورد. اگر اینگونه نباشند، بدیهی است که برای بارگیری نسخه فعلی، باید وقت بگذارید. غیرفعال کردن Embeds وردپرس: جاسازی های وردپرس نیز باید غیرفعال شود و به صورت پیش فرض اینگونه نیز هست. از آنجا که وردپرس اجازه نمی دهد که به طور پیش فرض نام کاربری را تغییر دهید،با سه روش زیر می توانید نام کاربری را تغییر دهید.

سایت وردپرس هک شده می تواند باعث آسیب جدی به درآمد کسب و کار و شهرت شما شود. یک وب سایت بزرگ با بسیاری از افزونه ها که اغلب آسیب پذیر است و بنابراین مردم این موضوع را تشخیص می دهند. این مساله سایت سایت وردپرسی شما را آسیب پذیر می کند و هکرها سعی می کنند رمزهای عبور زیادی را برای ورود با ترکیب های مختلف امتحان نمایند. پس از فعال سازی، از تنظیمات »صفحه ورود به سیستم غیر فعال، تنظیمات پلاگین را تغییر دهید. به همین دلیل است که اگر از XML-RPC استفاده نکنید و ۷یشنهاد می کنیم آن را غیر فعال کنید.

به طوری که امنیت بخش های مختلف وردپرس را بر عهده گرفته و مانع نفوذ عوامل مخرب می شود. پس از بخش Hardening ، تنظیمات پیش فرض دیگر این افزونه نیازی به تغییر ندارند. پلاگین News & Blog Designer Pack کاملا قابل ویرایش و شخصیسازی است و میتوانید تمام بخشهای آن را تغییر دهید. خیلی راحت و امن میتوانید تمام آدرسهای ۱۲۷.۰.۰.۱ را نادیده بگیرید.چون این سرویسهای فقط از روی همان ماشین قابل دسترسی هستند. این مساله را می توانید به راحتی با محدود کردن ورودهای ناموفق انجام شده توسط یک کاربر رفع کنید. با این حال، برخی از نصب کننده های وردپرس با یک کلیک، هنوز نام کاربری admin admin را به “admin” انتخاب می کنند. هرچند زمان زیادی برای تغییر قالب وردپرس مورد نیاز نیست، اما در همان چند ده دقیقه ممکن است کاربران مراجعه کننده به سایت تصور کنند سایت خراب شده است. وجود تعداد زیادی پوسته برای وردپرس باعث شده تا کاربران بتوانند تمهای جذابی برای وبسایتهای خود استفاده کنند.

اگر ترجیح میدهید از اینترفیس WYSIWYG برای محتوای وردپرس خود بهره بگیرید، این ابزارهای صفحهساز میتوانند به طراحی سریعتر صفحهها کمک کنند. اگر اینطور است، هنگامی که به طراحی سایت خود میرسد، تا جایی که ممکن است مینیمالیسم را در سایتتان رعایت کنید. با استفاده از کلمه عبور قوی تر که برای وب سایت شما منحصر به فرد است، می توانید این کار را دشوار کنید،اما نه تنها برای بخش مدیریت وردپرس، بلکه برای حساب های FTP، پایگاه داده، حساب میزبانی وردپرس و آدرس ایمیل رمز عبور قوی و منحصر به فرد انتخاب نمایید. در انتها تعدادی جدول در دیتابیس به شما نشان داده می شود که هر کدام یکسری اطلاعات از سایت وردپرس را شامل می شود که به راحتی می توانید هر بخش را ادیت و ذخیره کنید. امیدوارم این مقاله توانسته باشد به شما کمک کند تا عملکرد سایت خود را افزایش دهید، اگر سوالی در این رابطه داشتید حتماً در بخش نظرات بیان کنید تا به سرعت به تمام سوالات شما پاسخ داده شود.

پس با آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو همراه باشید تا پاسخ سوالات خود را در مورد ایجاد وب سایت شرکتی دریافت کنید. نحوه ping گرفتن آشنایی با فایل منیجر سی پنل دریافت اس اس ال رایگان نصب و راه اندازی وردپرس پورت تفاوت سرور مجازی با هاست اشتراکی IR یکساله 3900 تومان با خرید اس اس ال از هک شدن سایت جلوگیری کنید تنظیمات خواندن وردپرس نکاتی در مورد دامنه IR برای افزایش سرعت سایت چه کنیم تاثیر SSL در سئو پسوندهای دامنه IR اخسفهقشد فروش ویژه تمدید خودکار دامنه دیتابیس mysql nameserver پرتال Openbox فایروال قدرتمند چرا ایمیل اسپم میشه میزبانی وب بدون محدودیت انواع Redirect ایجاد هندلر گواهینامه Organization (Business) Validation دامنه ی آی آر توزیع های برتر لینوکس 2017 مشاهده منابع مصرفی هاست چطور ایمیلمان اسپم نشود پیشگیری از دیداس ساخت دیتابیس در دایرکت ادمین site seal استاتیک ورژن پی اچ پی آشنایی با مفهوم SEO راهنمای انتقال مالکیت دامنه آی آر نصب دایرکت ادمین در centos6 میزبانی وب آمریکا معایب پارک دامنه آپلود بک آپ در سی پنل نحوه کار با putty جلوگیری از ارسال اسپم سایت های داینامیک هاست ویندوز پلسک مزایای سرور اختصاصی فایل منیجر دایرکت ادمین 20 گام موثر در امنیت وردپرس نحوه کار با ادیتور وی آی لاگین در وردپرس وب سایت ایستا یا پویا مفاهیم مربوط به اس اس ال چطور در دایرکت ادمین دیتابیس بسازم میزبانی وب اشتراکی دامنه آی آر یکساله فقط 4000 تومان گزارش لاگین در وردپرس skin manager فرم ثبت نام شناسه ایرنیک پاک کردن dns cache آشنایی با IMAP نحوه پیدا کردن اشکال در وردپرس انتقال فایل از هاست به کامپیوتر گواهینامه رایگان ssl نصب IONCUBE توجه به سئو email trace مزایای استفاده از ایمیل مارکتینگ چرا هاست ویندوز امنیت بالای لینوکس SSL رایگان دامنه های دات اپ به روزرسانی php اصطلاحات آمارگیری و گزارش گیری سایت Default Email Address شرایط و ضوابط آشنایی با دامنه های بین المللی میزبانی لینوکس بروز رسانی mysql پی اچ پی مای ادمین سازماندهی Raid کلودفلر تغییر پلن هاست SSL رایگان Let’s Encrypt سایت های مخرب راهکارهای مقابله با ddos مزایای هاست ابری تولبار الکسا آموزش پارک دامین Link Juice چیست ایجاد ساب دامنه بلوکه شدن سایت در موتورهای جستجو چطور هاست خود را ریست کنم مزایای بک لینک مقررات ثبت دامنه IR انتقال دامنه بین المللی به آسان رایان رفع مشکل 500 در هاست سایتم بلاک شده بهترین شرکت هاستینگ ایران لینک های یک طرفه و گرفتن ترافیک شبکه ای تغییر dns در وبلاگ نحوه ساخت ایمیل از کجا سرور مجازی بخرم کلاهبرداری فیشینگ چیست ساخت addon domian دومین آی آر سوالات کاربران قبل از خرید آشنایی با htaccess وب سرور چیست IMAP چیست؟

بنابراین، نگران شدن برای امنیت این وب سایت ها طبیعی است. این پلاگین امنیت وردپرس بسیار قوی است و یکی از بهترین پلاگین ها به شمار می آید. به سادگی می توانید مدت زمان تعریف کرده و کادر کنار گزینه «غیرفعال کردن در wp admin» برای امنیت بهتر را علامت بزنید. شما می توانید سؤالات امنیتی را با نصب افزونه WP Security Questions اضافه کنید. این افزونه به شما اجازه می دهد که یک لیست ایمیل بسازید و ایمیلها را برای مشترکینتان ارسال کنید. این ویرایشگر گرافیکی رایگان و کاربر پسند به کاربران این اجازه میدهد تا از صفحه ویرایش وردپرس، تصاویر گرافیکی جذاب و قدرتمندی را ایجاد کنند. لازم است بدانید که، قالب وردپرس تنها نحوه چینش محتوا، تصاویر و عناصر سایت را مشخص میکند و ظاهر خاصی به محتوای سایت میدهد تا کاربران، این محتواها را در مرورگر خود با ظاهری زیبا مشاهده کنند. به طور کلی، این ها فقط برخی از موارد مختلفی است که شما باید در مورد وردپرس بدانید و در حفظ امنیت آن در نظر بگیرید.

نسبت به هر ایمیلی که دارای مشکل به نظر می رسد، محتاط باشید. Google تمایل دارد سایتهای دارای SSL را بالاتر از سایت هایی که فاقد آن هستند رتبه بندی کند.فعال کردن SSL در سایت وردپرسی اقدامی بسیار ساده است. وردپرس برای اینکه برنامه نویسها بتوانند راحت تر سایتهای وردپرسی را سفارشی سازی کنند، یک ساختار برای افزودن کدها به وردپرس طراحی کرده. دیجی کالا هم اخیرا از این قالب برای مجله خودش استفاده کرده بود. یکی از مشکلاتی که اکثر تازه کاران با وردپرس دارند این است که در هنگام نصب افزونه ها بر روی سایت وردپرسی خود به مشکل بر می خورند. با فعال کردن هریک از ویژگی های فوق، صفحه تنظیمات مربوط به آن ویژگی باز می شود که در ادامه آموزش به بررسی آنها می پردازیم. این سایت به طور خودکار به روزرسانی هایی را ارائه می دهد که به شما در حفظ امنیت سایت وردپرس کمک می کند.