معرفی ۷ افزونه مدیریت دانلود برای وردپرس

رسیدگی به آن آسان تر از دروپال است و از لحاظ کارایی بهتر از وردپرس بی تم است. با رشد دانش و کسب و کارتان، می توانید به گزینه های دیگر مانند VPS یا هاستینگ وردپرس مدیریت شده فکر کنید. پس حتما حتما هر کدام از فاکتورهای این مقاله را به دقت بررسی کنید و سعی کنید آنها را در سایت خود اجرا کنید تا در نهایت یک وبسایت امن داشته باشید. مسلماً استفاده از این راه حل کمی آسان تر از Rank Math است. هاست شما باید لینوکس باشد- سایت هایی که با وردپرس طراحی شده اند و به دیتابیس MySQL و همچنین به وب سرورهای Apache و NGINX نیاز دارند باید از هاست لینوکس استفاده کنند. نحوه غیرفعال کردن پینگ بک و ترک بک در وردپرس به صورت خلاصه به شرح زیر است. رسانه – بارگذاری / مدیریت تصاویر و دیگر فایل های رسانه ای در این قسمت انجام می شود.

حال می توانید به وب سایت خود دسترسی پیدا کنید.

اما ممکن است متوجه شوید که برای حفظ یک ساختار منطقی، نیاز به سازماندهی این فایل و مرتب کردن مجدد توابع درون آن هنگام اضافه کردن آنها دارید. حتی برخی شبکه های اجتماعی، سرویس ها و اپلیکیشن ها برای نمایش پسوندهای جدید دچار مشکل می شوند. اگر شرکت هاست شما از cPanel استفاده می کند می توانید به صورت زیر اقدام به نصب خودکار و یک کلیک وردپرس کنید. حال می توانید به وب سایت خود دسترسی پیدا کنید. اگر هم به دنبال ایجاد یک تالار گفتمان یا وب سایتی که شباهت بسیاری به شبکه های اجتماعی دارد باشید، کافیست تا از افزونه Buddypress استفاده نمایید. شاید بیشترین چیزی که در سرعت سایت های وردپرسی تاثیر گذار است در حقیق تعداد زیاد سورس ها و کد های js و css می باشد که به سمت سرور فرستاده می شوند و با علاوه بر اینکه سرور رو کند می کنند مرورگر کاربر هم توانایی رندر کردن و خواندن سریع همه آن ها را ندارد.

افزونه وردپرس

به همین دلیل بسیاری از وبمستران به سرعت سایت و بارگذاری آن در مرورگر کاربران خود اهمیت وافری می دهند. در بین این بازدیدکنندگان، آنهایی که به دنبال خرید هستند، از بقیه صبر کمتری دارند. اما خب نمیتوان گفت افزونه های امنیتی بی تاثیر هستند، بلکه این پلاگین ها کمک زیادی به امنیت سایت شما خواهند کرد، پس بیایید با تعدادی از این افزونه ها آشنا شویم. این افزونه به جای ارسال داده ها از یک برنامه به برنامه دیگر، اطلاعات موجود در سرور شما را ثبت می کند. البته در چنین مواردی (به طور کلی تغییر ساختار لینک ها) قبل از این تغییرات می توانید اطمینان حاصل کنید که بعد از تغییر ساختار، لینک های قدیمی به لینک های جدید ریدایرکت بشوند، و این کار با استفاده از ریدایرکت ۳۰۱ امکان پذیر است. دقت کنید که هم سرعت صفحه و هم tabs را چک کنید تا تمام توصیههای GTmetrix را ببینید .

افزایش سرعت وردپرس

قالب چندمنظوره زفایر سرعت لود بسیار بالایی دارد و حجم کمی هم اشکال میکند. اگر هم آیکن با استفاه از آیکن فونت ها مثل font Awesome در قالب قرار گرفته است، میبایست آیکن جایگزین مناسبی را از سری آیکن های این فونت برای آن در فایل rtl.css در نظر بگیرید. این پلاگین نیز سایتهای فروشگاهی، فرومها و حتی وبسایتهای معمولی را میتواند به اپلیکیشن تبدیل کند و تمام امکاناتی را که بر روی وبسایت وجود دارد در اپلیکیشن نیز در اختیار کاربران قرار میدهد.

پلاگین وردپرس

قالب های رایگان و پرمیوم بسیار زیادی برای وردپرس وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید ظاهر وب سایت خود را به هر صورتی که بخواهید طراحی کنید. بنابراین بهتر است در ابتدای ساخت سایت از به کار بردن آنها اجتناب کنید. هرچه نام دامنه شما به موضوع سایت شما نزدیک تر باشد، برای سئو سایت بهتر است. برای تنظیم پیوندهای یکتا ، از پیشخوان وردپرس به مسیر تنظیمات » پیوندهای یکتا بروید. نکته: با نصب برخی قالبها و افزونهها ممکن است بخشهای بیشتری به برگه سایت شما اضافه شود. انواع دیگر هاستینگ که ممکن است نام آنها را شنیده باشید، مانند هاستینگ اختصاصی مجازی (که به دانش فنی معقول و منطقی نیاز دارند) و هاستینگ وردپرس مدیریت شده ( که ممکن است بیش از حد پر هزینه باشد) ممکن است انتخاب صحیحی برای وب سایت تازه تأسیس شما نباشد. گاهی اوقات ارزش هزینه کردن را دارد اما مطمئن شوید که آن نام دامنه ارزش هزینه کردن را دارد.

همچنین داشتن دوره تست رایگان نشان دهنده این موضوع است که شرکت هاست به خدمات خود اعتماد دارد. نکته جالب در مورد وردپرس این است که طرح بندی های آن را با استفاده از قالب می توان به راحتی تغییر داد. بدین ترتیب شما میتوانید در کمترین زمان وبسایت خود را به یک دایرکتوری آنلاین تبدیل کنید. شما می توانید وردپرس را به صورت دستی روی هاست سی پنل خود نصب کنید. یاد گرفتن این زبانها برای راهاندازی تنها یک سایت، خیلی منطقی به نظر نمیرسد. برای بسیاری از وبمسترها راحت ترین کار برای پیاده سازی Gzip، نصب افزونه آن است. بهینه ترین ساختار این است که عنوان صفحه در URL وجود داشته باشد.

ژاکت توانست در سال 95 برترین سایت فروش قالب در ایران شود و از این رو، یکی از بهترین فروشگاههای قالب در ایران است. با آموزش وردپرس می توانید به صورت پروژه محور و کاملا حرفه ای طراحی سایت انجام دهید.آموزش تصویری وردپرس ، برای اولین بار به صورت پروژه محور و آموزش مقدماتی تا پیشرفته وردپرس ، در کلیک سایت تهیه شده است.وردپرس از CMS های مشهوری است که از مزایای آن ،ساخت سایت در کمترین زمان ممکن و آموزش سریع وردپرس می باشد.جهت آموزش wordpress از پایه تا حرفه ای ، از آموزش های تصویری وردپرس در سایت استفاده نمایید. بنابراین آشنایی با راه های افزایش امنیت وردپرس برای شما ضروری می باشد. ادمین سایت در طراحی قالب های وردپرس همواره به طراحی و کدنویسی اصولی، افزایش کارایی وبسایت و رضایت مشتری میاندیشد. زمان شما نیاز به ویرایش قالب وردپرس پیدا خواهید کرد باید قابلیتهایی را به آن اضافه و یا از آن کم کنید تا سایت شما کارایی بالایی داشته باشد و به نیاز کاربران پاسخ دهد.

روی دکمه “Install Now” کلیک کنید. برای استفاده از این قابلیت کافیست در صفحه Dashboard افزونه WP Rocket روی گزینه Preload cache از ستون سمت چپ صفحه کلیک کنید. این پوسته از افزونه ووکامرس پشتیبانی می کند و شما به وسیله این پوسته و استفاده از افزونه ووکامرس می توانید یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید و یا قسمتی از سایت را برای فروش محصولات خود اختصاص دهید. اما برای اینکه این انتقال داده ایمنتر باشد بهتر است که از پروتکل SFTP استفاده کنید. برای آنلاین نگه داشتن وب سایت خود ، باید فضای سرور را از یک شرکت میزبان وب اجاره کنید.

یکی از نگرانیهایی که برای مدیران سایتهای وردپرسی وجود دارد تامین و افزایش امنیت وردپرس است. اما چند نکته وجود دارد که لازم است به آن توجه کنید. قالب مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای اینکه بتوانید قیمت دقیقی از این طراحی ها به دست آورید لازم است تا در گام اول هدف خود را مشخص نموده و ویژگی های مد نظر را لیست برداری نمایید. اما برای امنیت بیشتر بهتر است که هاست خود را از رجیستر کننده نام دامنه جدا کنید. برای اینکه بتوانید ارسال دیدگاه ها در سایت خود را فعال/غیرفعال کنید، در پیشخوان وردپرس به مسیر تنظیمات » گفت و گو بروید و گزینه ” اجازه به دیگران برای ثبت دیدگاهها روی نوشتههای تازه ” را فعال کنید. بنابراین اگر قصد دارید کالاهایی مانند کتابهای الکترونیکی ، فایلهای PDF یا کلیپ های صوتی را در سایت خود به فروش برسانید، EDD می توانید برای شما بسیار مناسب باشد.

یوزر و پسورد ورود به هاست را وارد کنید.

اگر یک نام دامنه جدید دارید و کار خود را با ترافیک صفر آغاز می کنید، بهترین CMS برای شما وردپرس است. قابل به خاطر سپردن باشد- نامی را برای وب سایت خود انتخاب کنید که بازدیدکنندگان سایت در اولین بازدید بتوانند به راحتی آن را به خاطر بسپرند. با مراجعه به آدرس اینترنتی سایت خود می توانید آن را مشاهده کنید. یوزر و پسورد ورود به هاست را وارد کنید. در قسمت Accepted Filenames & Rejected URLs مانند زیر عمل کنید. اگر به توانایی خود در ایجاد درآمد بسیار اطمینان دارید، می توانید نام دامنه ای را خریداری کنید که توسط شخص دیگری ثبت شده باشد. اطمینان حاصل کنید که به حوزه فعالیتی که انتخاب می کنید، علاقه داشته و در مورد آن اشتیاق دارید. با رفتن به تنظیمات Sucuri » Alerts می توانید هشدارها را پیکربندی کنید. قالب را نصب کنید.

هزینه هاست آن کم است و بسیاری از هاست ها نصب ساده یک کلیکه خودکار وردپرس را ارائه می دهند. هزینه پایین، امکانات بالا و سادگی کار از مزایای وردپرس است. دوره تست رایگان داشته باشد- در دوره تست رایگان می توانید امکانات و کیفیت خدمات را ارزیابی کنید. برای این کار مقاله آموزش نصب وردپرس روی دایرکت ادمین را مطالعه کنید. اما به دلیل مشکلات پیش آمده، افراد به طراحی اپلیکیشنهایی برای وبسایت خود روی آوردند و طبق آمار، 47% ترافیک وبسایتها متعلق به اپلیکیشنهای موبایل مربوط به آنها بودهاست که این آمار تاکنون نیز درحال افزایش است. دیدگاه ها – در این قسمت می توانید دیدگاه ها را مدیریت و مشاهده کنید. در شروع کار می توانید از قالب های رایگان وردپرس استفاده کنید. بیشتر شرکتهای هاستینگ از مجازی سازی استفاده میکنند و به همین دلیل ماشینهای مجازی زیادی برروی سرورهای فیزیکی خود دارند. به این معنی که می توانید ظاهر وب سایت وردپرس خود را با یک کلیک تغییر دهید.

اگر این سؤال برای شما پیشآمده جای کاملاً درستی آمدهاید! و از آنجا که درصد زیادی از کار آفرینان آنلاین نمی دانند چگونه با HTML ، CSS و PHP برنامه نویسی کنند ، وردپرس بهترین انتخاب است و قابلیت شخصی سازی بسیار خوبی را حتی برای تازه کارهای وردپرس ارائه می دهد. ترک بک و پینگ بک قابلیت هایی هستند که وبلاگ نویسان از آنها برای برقراری ارتباط با سایتهای دیگر استفاده میکنند. استفاده از وردپرس بسیار آسان است، همچنین رایگان بوده و قالب ها و افزونه های رایگان و پرمیوم بسیار زیادی برای افزایش قابلیت های سایت شما دارد. هاستینگ وب مکانی است که وب سایت شما در آن قرار دارد و منتظر است که بازدید کنندگان از آن بازدید کنند. برای انتخاب هاست و نام دامنه مناسب نکاتی باید مورد توجه قرار گیرد که در ادامه آموزش به بررسی آنها می پردازیم. اگر سرویس دهنده هاست اشتباهی را برای سایت خود انتخاب کنید که کیفیت پایین و پشتیبانی خوبی نداشته باشد، بعدها می تواند منجر به کاهش سرعت سایت، از دسترس خارج شدن های پی در پی، خرابی و مشکلات کلافه کننده دیگری شود.

از محبوبترین این ابزارها، ابزار GTmetrix است.

به طور کلی، باید زمان محلی را در محلی که در آن قرار دارید یا مخاطب هدف شما در آن قرار دارد تنظیم کنید. گرافیک جذاب افزونه سکیوپرس پرو در کنار عملکرد خوبش، آن را جزو یکی از محبوبترین افزونههای امنیتی وردپرس قرار داده. از محبوبترین این ابزارها، ابزار GTmetrix است. بنابراین در پر کردن این قسمت ها دقت کافی را به عمل آورده و بهترین و کوتاه ترین معرفی را از سایت خود داشته باشید. از همینجا میتوانید یک دسته جدید به آن اضافه کنید. شما می توانید پینگ بک و ترک بک را در سایت وردپرس خود غیرفعال کنید. بنابراین شما میتوانید با خرید افزونههای پولی این سیستم، قابلیتهای بینظیری را به افزونه اضافه کرده و از سیستم تیکتینگ سایت خود بهترین استفاده را ببرید. این موضوع در آینده سایت شما بسیار تأثیرگذار است و باید به امنیت سایت توجه ویژهای شود. برای تنظیم زمان محلی در پیشخوان وردپرس به مسیر تنظیمات » عمومی بروید و تنظیمات را برای تهران به صورت زیر پیکربندی کنید.

در پیشخوان وردپرس به مسیر تنظیمات » عمومی بروید و قسمت های عنوان سایت و معرفی کوتاه را طبق سلیقه خود تنظیم کنید. در ادامه مبحث طراحی سایت با وردپرس ، تنظیمات اصلی که در شروع کار با وردپرس باید آنها را پیکربندی کنید را آموزش می دهیم سپس به بررسی نحوه استفاده از منوهای پیشخوان و ایجاد وب سایت می پردازیم. اما بهتر است هنگام انتخاب نام دامنه به نکات زیر توجه کنید. این پلاگین با استفاده از ویجت و شورتکد به شما این امکان را میدهد تا اخبار را در هر قسمتی که میخواهید نمایش دهید.

پس از کلیک روی پلاگین تایید دو مرحله ای, وارد صفحه تنظیمات گوگل آتنتیکیتور خواهیم شد; در این بخش تعیین میکنیم که پلاگین تایید دو مرحله ای گوگل بعد از اعمال تنظیمات, برای کدام یک از بخش های وردپرس شما اجرا شود. برای اطمینان از این مورد، به مسیر تنظیمات » خواندن بروید و مطمئن شوید که باکس “از موتورهای جستجو درخواست کن تا محتوای سایت را بررسی نکنند ” غیرفعال باشد. در ترک بک باید این کار به صورت دستی انجام بگیرد اما در پینگ بک این ارتباط به صورت خودکار انجام می شود. اگر کنترل پنل هاست شما دایرکت ادمین باشد نیز می توانید به راحتی وردپرس را به صورت دستی روی آن نصب کنید. یکی دیگر از مهم ترین موضوعاتی که باید به آن توجه کنید بهینه سازی المان های تصویری وبسایت است. اکثریت قریب به اتفاق وب سایت ها از وردپرس (WordPress) استفاده می کنند.