معرفی ۸ پلاگین اشتراک گذاری مطالب وردپرس

البته در هر زمینهای، یک افزونه هست که قابلیت های بیشتری نسبت به دیگر افزونه ها دارد، اما در انتها این شما یا طراح سایت شماست که انتخاب میکند کدام افزونه مناسب سایت شماست و روی سایتتان نصب میکند. با این توضیحات شاید تصور کنید که قالب سایتتان هم به نوعی یک افزونه است، ولی باید به شما بگوییم بین قالب و افزونه تفاوت هایی وجود دارد که آن ها را از هم جدا می کند. در این صورت، همانطور که میدانید وردپرس به صورت پیشفرض این قابلیت را نمیتواند انجام دهد یا اگر هم با استفاده از دستوراتی این کار را انجام دهد، به اندازه قابل توجهی حجم تصاویر را کاهش نمیدهد. شما وقتی سایت خود را با وردپرس راه اندازی میکنید، سایت شما هیچ امکانات خاصی در اختیار شما قرار نمیدهد. در نسخههای قبل از 0.6، هیچ راهبرد ذخیرهسازی به طور پیشفرض اضافه نشده بود. در وب سایت خود به همان تعدادی که نیاز واقعی سایت است افزونه نصب کنید و به هیچ وجه افزونه های اضافی روی سایت نصب نکنید.

بصورت یکپارچه وبلاگ وردپرس خود را با یک سرورایمیل متصل کنید تا بتوانید تمام ایمیلهای خروجی را مدیریت کنید (مثل این می ماند که این ایمیل درون حساب ایمیل شما ایجاد شده است). این افزونه برای اینکه ازش استفاده باید برید اول یک برگه توی وردپرس ایجاد کنید. قالبها و افزونهها دیگر نباید هر کدام به تنهایی یک کارگر سرویس ایجاد کنند، چیزی که ذاتاً مشکل ساز است. تمام این افزونهها توسط برنامه نویسان مختلف کد نویسی و منتشر شده که بعضی از آنها رایگان و برخی دیگر پولی هستند. این کد برای فعال سازی Gzip میباشد .

برای سفارش ساخت افزونه ابتدا درخواست خود را باید برای تیم برنامه نویسی پلاگین ارسال کنید تا پروژه شما مورد بررسی و قرار گرفته و هزینه انجام پروژه برآورد شود. مهمتر از این در صورت آسیب دیدن سایت شما توسط بدافزارها، بدون هیچ هزینه ای سایت وردپرس شما را تمیز می کنند. امنیت یکی از موضوعاتی است که اصلا نباید از آن چشم پوشی کرد و آن را به شوخی گرفت چرا که یک مدیر سایت زمانی که یک سایت یا فروشگاه اینترنتی راه اندازی می کند سال ها برای آن زحمت می کشد و هزینه و زمان زیادی را صرف یک سایت می کند و اگر به مسائل امنیت اهمیت ندهد ممکن است در یک چشم به هم زدن سایتش توسط جوجه هکرها هک شود و سال ها هزینه، زحمت، زمان فرد نابود شود.

افزایش سرعت وردپرس با این حال، بیشتر افزونههای امنیتی دارای این ویژگی هستند، بنابراین اگر از افزونه ای مانند All In One WP Security & Firewall استفاده میکنید، میتواند این کار را برای شما انجام دهد. درواقع بهتر است که هزینهای را به طراح سایت پرداخت کنید تا عملیات فارسی سازی را برای شما انجام دهد. معمولاً این ابزارها بعد از بررسی، گزارشی شامل اشکالاتی که مانع از سرعت مناسب سایت میشوند ارائه میکنند تا شما بتوانید با علم به مشکلات و موانعی که سد راه افزایش سرعت سایتتان شده به بهتر شدن سرعت لود آن کمک کنید. اولین افزونه ای که هر مدیر سایت وردپرسی باید آن را نصب کند افزونه Yoast seo Premium است این افزونه بهترین افزونه سئو وردپرس در جهان است و به شما و سایتتان کمک می کند محتوای بهینه شده تولید کنید و سایتتان را از جنبه های دیگر نیز سئو و بهینه سازی کنید اگر کسب وکار شما در اینترنت جدی است حتما باید نسخه اورجینال و اصلی آن را تهیه کنید.

که خودش یک مورد مهم در سئو یا همان بهینه سازی سایت است و گوگل به سرعت سایت خیلی خیلی تاکید دارد و با صراحت اعلام کرده که سایت هایی که سرعت بالاتری داشته باشند شانس داشتن رتبه های بهتری هم در نتایج جستجو دارند، بنابراین سرعت سایت را خیلی خیلی جدی بگیرید. اصلا مهم نیست شما یک فرد ارزشمند معمولی هستید یا یک کار آفرین بزرگ مانند بیل گیتس اگر دارید از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کنید باید حتما این 5 افزونه را در سایت وردپرسی خود نصب کنید چون این 5 افزونه جزء ضروری ترین افزونه های وردپرس است و باعث افزایش درآمد، سرعت و پیشرفت کسب و کار آنلاین شما در اینترنت می شود. بهتر نیست که کلاً بیخیال افزونه ها شویم؟ برای مثال نصب افزونههایی برای سئو، امنیت و سرعت سایت، جزو لزومات هستند که شما بهتر است نصب کنید تا سایتی سریعتر و ایمن تر با سئو استاندارد تری داشته باشید.

برای راحت شدن از شر این کامنت های اسپم باید افزونه ضد اسپم Akismet را نصب کنید این افزونه توسط شرکت Automatic یعنی سازنده وردپرس ساخته شده و به سایت شما کمک می کند برای همیشه سایت خود را در برابر اسپم های آزاردهنده betheme.ir امن نگه دارید. در مقاله معرفی افزونه های ضروری وردپرس رسیدیم به پنجمین پلاگین یعنی آخرین افزونه ای که شما باید در سایت خود نصب کنید این افزونه در واقع بسیار ضروری است زمانی که شما سایت خود را راه اندازی می کنید بعد از مت کوتاهی کامنت های اسپم و تبلیغاتی زیادی به سایت شما وارد می شود این کامنت ها توط ربات ها انجام می شود که بسیار آزاردهنده است. افزونه های وردپرس چه کاری می توانند انجام دهند؟ در هر صورت، چه بخواهید و چه نخواهید، افزونهها عضوی جدایی ناپذیر از سایتهای وردپرسی هستند. خوشبختانه پلاگینهای وردپرسی بسیاری برای کمک به شما در این زمینه وجود دارند.

افزونه وردپرس

در یک وب سایت، دقیقا افزونه ها مانند همان سیستم صوتی هستند. برای مثال، شما زمانی که یک خودرو تهیه میکنید، فرمان و دنده و لاستیک، جزو الزامات اولیه خودرو هستند، اما شاید شما نیاز به یک سیستم صوتی حرفهای داشته باشید. افزونه دومی کمی کاملتر است و شما باید نسخه اورجینال آن را تهیه کرده و نصب کنید این افزونه بیشتر پیکربندی های لازم در سایت شما از جمله فایروال را انجام می دهد. بنابراین تمامی مفاهیم مورد نیاز به زبان ساده توضیح داده شدهاند و هرجا که به توضیحات بیشتر نیاز بوده آموزش ویدیویی برای آن تهیه شده است. زبان اصلی برنامه نویسی افزونه وردپرس PHP میباشد. مزیت این روش در این است که وقتی شما افزونه ای را ترجمه می کنید به طور مثال به زبان فارسی این ترجمه برای دیگر کاربران فارسی زبان قابل دسترس خواهد بود. حجم تصاویر: یکی دیگر از روش های افزایش سرعت بارگذاری استفاده از تصاویر کم حجم می باشد.

شبیه سازهای کنسولهای بازیهای رایانهای: این شبیه سازها (که امکان اجرای بازی های یک کنسول خاص را در سایر پلتفرمها ممکن میسازند)، برای تهیه و آزمایش واحدهای کوچکتر زیر سیستمهای پلتفرمی که قصد اجرای بازی بر روی آن را دارند، از پلاگینها استفاده میکنند. 3 ابزار زیر مثالهایی برای ابزارهای تست سرعت هستند. اگر دربارهی هریک از افزونههای معرفی شده ابهامی در ذهن دارید از بخش نظرات زیر همین پست از ما بپرسید و پاسخ بگیرید. یعنی حتما باید این افزونه های را نصب کنیم و دلایلی که ما از این افزونه ها استفاده می کنیم سرعت ،امنیت ،سئو در کسب و کار اینترنتی شما است. قالب های رایگان و قدیمی، سرعت سایت شما را به طرز عجیبی پایین میاورد.

تنظیمات بخش نظرات یا دیدگاه ها برای کنترل بیشتر روی بخش دیدگاه های سایت می باشد. در این زمان شما نیازمند یک افزونه وردپرس مرتبط با بهینه سازی تصاویر هستید که از بین ده ها افزونهای که در این زمینه مورد استفاده قرار میگیرند، یکی را با توجه به نیاز های خود انتخاب کرده و روی سایتتان نصب و فعال میکنید و تنظیمات آن را انجام میدهید. برای صفحه سازی، چندین افزونه وجود دارد که شما با توجه به نیاز های خود و سلیقهتان، میتوانید یکی از افزونه ها را انتخاب کرده و روی سایتتان نصب کنید.

پلاگین وردپرس

همچنین افزونه ووکامرس برای یادگیری نیاز به یک دوره جداگانه دارد و شما برای یادگیری آن تنها کافی است که در مرورگر خود عبارت آموزش ووکامرس را جستجو کنید و پس از وارد شدن به سایت میهن وردپرس میتوانید آموزش کار با آن را در یک دوره متنی بهصورت مقاله مطالعه کنید. پس در مورد آنها بیشتر آموزش ببینید. باید ببینید سایت شما به چه افزونههایی نیاز دارد و بر اساس نیازتان افزونهها را نصب کنید. به دلیل اینکه در این مقاله نمیخواهیم به طور کامل در مورد نصب و مدیریت افزونهها در وردپرس صحبت کنیم، در حد چند جمله به شما میگوییم که برای مدیریت افزونههای نصب شده در سایتتان به چه مسیری بروید و چگونه افزونهها را مدیریت کنید.

هدف این مقالهها تشویق به عدم استفاده از افزونه های موجود نیست. خیلی از سایت ها از اسکریپت های مختلف و متعددی استفاده می کنند که حقیقتاً لزومی به حضور تعداد زیادی از آنها در یک سایت نیست. لطفا دقت داشته باشید که بعضی از افزونه های پولی مانند افزونه های سایت CodeCanyon یا حتی وب سایت های ایرانی، داخل فایل زیپ دانلود شده یک فایل زیپ دیگر قرار میدهند. موردی که در این میان باید به آن توجه نمایید این میباشد که وقتی شما سایت خود را از طریق gtmetrix یا سایت های خارجی مشابه چک می کنید ، وب سایت شما از طریق سرورهایی که در خارج از ایران هستند بررسی و لود می شوند و چنانچه سرور هاست شما در دیتاسنترهای داخلی میباشد و در واقع شما هاست ایران خریداری کردید , باید توجه داشته باشید که ممکن است تا 1 یا حتی 2 ثانیه سایت شما روی سیستم شخصی و local تان سریعتر لود شود.

چون نسخه اصلی افزونه یاست سئو یکسری قابلیت های مهم دارد که در اوایلی که شما سایت خود را راه اندازی کرده اید به شما کمک می کند سایتتان سئو شده و از یکسری خطاها جلوگیری کند مثلا خطای بسیار مضر 404 که زیاد شدن آن سئو سایت را نابود می کند. این موضوع یکی از ویژگی های مهم افزونه یاست سئو است و برای قابلیت های بیشتر این افزونه می توانید روی دکمه زیر کلیک کنید. این افزونه به صورت رایگان در مخزن وردپرس وجود دارد که برای دریافت آن می توانید روی دکمه زیر کلیک کنید. دو راه برای شما وجود دارد که بتوانید در سایت خود تغییراتی را بدون آنلاین شدن اعمال کنید که در زیر به این دو مورد اشاره شده است.

بسیاری از عملکرد های سایت شما به دست همین کد ها انجام میشود. افزونه ها دارای چندین نوع فایل میباشند از جمله تصاویر و فایلهای متنی که کد های اصلی قالب درونشان نوشته میشود. این افزونه دارای امنیت ورود به سیستم که تأیید هویت دو مرحله ای نامیده میشود، نیز می باشد. بسیاری از کاربران سایت از سیستم مدیریت محتوی وردپرس برای طراحی سایت خود استفاده نموده اند افزونه های بسیاری برای وردپرس وجود دارد که یک امکان را به سایت شما اضافه میکند در برخی موارد ممکن است سایت شما بعد از نصب کردن یا آپدیت یک افزونه مختل شود و شما با صفحه سفید مواجه شوید که در این صورت دیگر شما امکان این را ندارید که مانند قبل افزونه ای را از طریق مدیریت غیر فعال یا پاک نمایید . در این زمان میتوانید از کنترل پنل هاست خود اقدام به غیر فعال سازی افزونه مورد نظر نمایید .

اما حجم زیاد و وجود اطلاعات بدون استفاده در آن میتواند باعث کاهش سرعت لود سایت شود! در ادامه معرفی افزونه های ضروری وردپرس نوبت به افزونه فشرده ساز قدرتمند WP Smush Pro رسیده است این افزونه یکی از بهترین افزونه های فشرده ساز و کم حجم کردن تصاویر در وردپرس است زمانی که شما سایت خود را تازه راه اندازی می کنید متوجه می شوید که با چند عکس ساده سایت شما به شدت افت می کند و خب اگر به این موضوع توجه نکنید و پس از مدتی بررسی کنید می بینید که سایت شما فوق العاده سرعت لود پایین دارد و سایت های تست سنجی به سایت شما نمره بسیار بدی می دهد. و اما در مقاله معرفی افزونه های ضروری وردپرس می رسیم به افزونه موشک وردپرس از آنجایی که سرعت یکی از مهم ترین فاکتورهای سئو و استانداردهای گوگل است باید حتما سایت خود را تا آنجایی که می شود سرعت بدهیم تا هم گوگل از سایت شما راضی باشد و هم کاربران برای خواندن یک مقاله یا خرید محصول سراغ رقبایتان نرود.

شما در وردپرس هر تعداد که نیاز داشته باشید میتوانید افزونه نصب کنید. پس میتوانید هر افزونهای که نیاز دارید را تنها با قرار دادن شورتکد آن افزونه، در پنل کاربری میهن پنل نمایش دهید و یک پنل همهکاره داشته باشید. یکی از اولین قدم های سایت، ساخت یک قالب سایت وردپرسی می باشد، که این قالب ها باید از روش خاص و استانداردی پیروی کنند تا کد شما یک کد بهینه به حساب آید، از مزیت های مهم رعایت این نکته می توان به راهنمایی مرورگر ها برای اجرای کد شما اشاره کرد که اگر از کد های استاندارد در کدنویسی خود استفاده کرده باشید، مرورگر های مختلف راحت تر می توانند کد های سایت شما را بخوانند و آنها را برای کابران شما به سرعت بیشتر نمایش بگذارند. میتوانید این پلاگین را با استفاده شورت کد و کد PHP به سایت اضافه کنید.