معرفی 10 پلاگین شبکه های اجتماعی برای وردپرس

به عنوان نمونه در حالی که پلاگین WPForms Lite یکی از محبوبترین پلاگین­ها برای مبتدیان است و به عنوان یک پلاگین فرم تماس شناخته میشود، اما نسخه رایگان آن فقط امکانات و قابلیتهای ابتدایی را در اختیار شما قرار میدهد. افزونه Wp Smush با بیش از 1 میلیون نصب فعال یکی از بهترین افزونه های بهینه سازی تصاویر در وردپرس است که می تواند ارور های سرعت سایت شما که از بهینه نبودن تصاویر بوجود آمده اند را برطرف نماید. 1.0) و در عوض آن را در نام فایل کدگذاری می کند (به عنوان مثال style-1-0.css). انباشته شدن افزونه های به دردنخور می تواند پیامدهای منفی برای سایت شما داشته باشد.

پلاگین وردپرس

در پنجره تنظیمات Preload، همچنین میتوانید تنظیمات کش پریلود را از نقشه سایت بیابید. میتوانید فونتهای خود را با استفاده از اضافه کردن قطعه کد زیر به فایل .htaccess به سادگی preload کنید. با توجه به اینکه گوگل بسیار زیاد برروی سرعت سایت ها تاکید دارد بهمین دلیل استفاده از این ابزار می تواند برای شما خیلی مفید باشد. این افزونه علاوه بر بهینه سازی این موارد می تواند کش را هم برروی سایت شما پیاده سازی نماید. PushEngage به طور یکپارچه بر روی تمام پلتفرم های سازنده وب سایت از جمله WordPress، Shopify، Bigcommerce و موارد دیگر کار می کند. برای اضافه کردن بنر (banner) به قالب خود، باید یک فایل یک تصویر را به پوشه قالب وردپرس اضافه کنید. به عنوان مثال تغییر رنگ یک بخش یا فونت یک متن را میتوان با کد های css تنظیم کرد. حتی خیلی از متخصص ها و افرادی که به حساب خود استاد وردپرس هستند نیز همیشه از شیوه های مرسوم و اصولی جهت بهبود امنیت سایت خود استفاده نمی کنند.

پیشنهاد من به شما این است که اگر سایتتان حرفه ای است و ممکن است بعد از انجام این فعالیت ها با مشکل مواجه شود، سعی کنید با پشتیبانی تماس بگیرید، اما در صورتی که قصد دارید افزایش سرعت سایت وردپرس را یاد بگیرید، تمام مواردی را که در بالا برای شما گفتیم را قدم به قدم برروی سایتتان امتحان نمایید و اگر تمایل داشتید نتیجه را در بخش نظرات برای من قرار دهید! با این کار میزان محتوای سایت شما برای بارگیری در هر یک از صفحات آن محدود می شود. با این حال ، من توصیه می کنم قبل از مهاجرت به هر شرک میزبانی دیگر ، سایر مراحل گفته شده در بالا را انجام دهید.

افزونه هایی که دیگر پشتیبانی نمی شوند و در حالی که ممکن است هنوز عملکردی داشته باشند، در صورت خرابی راه ساده ای برای رفع آنها وجود ندارد. در ادامه چند روش برای بهینهتر کردن بانک اطلاعاتی ووکامرس به شما معرفی خواهیم کرد. وقتی افزونه ای را پیدا می کنید که دلیل کند بودن پیشخوان وردپرس شما است، لزوماً نیازی به حذف آن ندارید. وقتی وردپرس را برای اولین بار در وب سایت نصب می کنید ، پیشخوان شما سریع بارگیری می شود. همان گونه در ابتدا نیز به آن اشاره کردیم، یکی از مهم ترین مراحل در راهاندازی وبسایت وردپرسی، انتخاب قالب است. یکی از ابزارهای مناسب برای بالا بردن سرعت بارگزاری سایت ؛ تأخیر در بارگزاری عکسهای سایت است . اگر افزونه دلخواهتان را در گیت هاب پیدا کردید برای استفاده از این افزونه به بخش دایرکتوری افزونه بروید.

افزایش سرعت وردپرس برای ساخت سایت با وردپرس به چه مواردی نیاز داریم؟ محتوای باکیفیت با تصاویر گرافیکی، سایت شما را از بقیه سایتها متمایز میگرداند، اما شما نیاز دارید که از تصاویر فشرده استفاده کرده تا سرعت سایت شما افت نکند. این تصاویر با فرمت PNG , JPEG هستند و اگر میخواهید افزایش سرعت ووکامرس را به خوبی انجام دهید، استفاده از فایل هایی با فرمت WEBP, JPEG XR, WEBP توصیه شده است. یک بخش دیگر که می تواند روی سرعت سایت شما و امتیاز سئو سایت شما تاثیر گذار باشد استفاده از بهینه سازی تصاویر است. چگونه یک قالب وردپرس مناسب انتخاب کنید؟ البته که زمان بارگذاری نسخه پیش نمایشی سایت احتمالا میتواند بهتر باشد، اما اگر سرعت آن خیلی عالی هم نبود بازهم نگران نباشید، هیچ قالب وردپرسی نمیتواند امتیاز 100 را (توسط ابزار سنجش سرعت) به دست آورد مگر اینکه محتوای خیلی اندکی بر روی صفحه پیش نمایش وجود داشته باشد.

این امکان باعث می شود که وردپرس به صورت زنده اجرا شود.

با مقاله افزایش سرعت پیشخوان وردپرس همراه ما باشید تا با بررسی علل کندی کار با پیشخوان وردپرس، راه حل های رفع آن را سایت بی تم بیابیم. قبل از افزایش محدودیت حافظه در وردپرس، سعی کنید متوجه شوید که چه مقدار حافظه استفاده می شود. بنابراین می توان گفت اگر تخصص و مهارت های بالایی در حوزه های برنامه نویسی ندارید، بهترین انتخاب برای خرید قالب wordpress می باشد. اگر سرعت مناسب بود، مورد بعدی را امتحان کنید تا جایی که مقصر را پیدا کنید. قبل از اینکه در مورد امنیت وردپرس صحبت کنیم و بگیم چی هستش باید بدونیم اصلا امنیت چیست؟ اگر بخواهم به صورت خلاصه و کاملا واضع بگم، امنیت یعنی جلوگیری از دسترسی افراد به اطلاعات سایتمان و جلوگیری از به سرقت رفتن آنها. تصویر سربرگ افزونه در صفحه افزونه و آیکون افزونه در قسمت جستوجوی افزونهها در این قسمت قرار میگیرند. در این قسمت از کدپز ما از افزودن پلاگین بهصورت فایل استفاده میکنیم برای این امر مانند تصویر بر روی گزینهی بارگذاری افزونه از قسمت بالایی کلیک کرده و فایل موردنظر را آپلود کنید.

افزونه وردپرس اگر از افزونه کش وردپرس استفاده کنید در تنظیمات آن قابلیت فشرده سازی یا minify کردن استایل و جاوا وجود دارد که با تنظیم آن میتوان تمام فایلهای js و css را فشرده کرده و تنها یک فایل جاوا و یک فایل استایل در سایت لود کرد. با استفاده از افزونه ای که در ادامه خواهیم گفت شما می توانید مشخص کنید که ابتدا بخش های دیگر برای کاربران لود شود و سپس کد های جاوا اسکریپت شروع به بارگذاری شوند. آزمون سرعت و تست افزایش سرعت ووکامرس قبل از هر کار دیگری ضرورت دارد و پس از آن می توانید اقدام به افزایش سرعت سایت کنید.

با بردن موس بر روی هر URL می توانید به ماهیت آن پی ببرید.

این افزونه با بیش از 600 هزار نصب فعال یکی از محبوبترین افزونههای امنیتی وردپرس است که با سایر افزونهها از جمله BuddyPress، bbPress، Jetpack، WPS Limit Login، User Switching نیز سازگار است. بارگذاری شدن فایل های جاوا اسکریپت زمانبر تر از سایر بخش های سایت است. در ادامه بخش های دیگر WP Rocket را هم فعال خواهیم کرد. همچنین میتوان با بهینهسازیهای بیشتر و استفاده از افزونههای منتشر شده در این زمینه، سرعت بازدهی آن را به مراتب بیشتر هم کرد. افزودن وبلاگ به وب سایت شما به سادگی انتشار یک پست است. در غیر این صورت باید SSL را از یک شرکت معتبر خریداری و نصب نمایید.

این مشکل باعث کند شدن سرعت وردپرس شما شده است در صورت امکان تغییرات انجام شده را به حالت قبل برگردانید و سرعت وردپس خود را بررسی کنید. خیلی از موارد هستند که در سرعت سایت تأثیر دارند که باید تمامی آنها را بررسی کنید و به بهینه کردن تکتک آنها بپردازید . تأخیر عکس به این معنی است که در هنگامیکه کاربران صفحه را پایین میبرند در همان هنگام که عکسها موردنیاز هستند لود شده و سرعت برگزاری سایت بالاتر خواهد رفت . برای مشاهده تأثیر چشمگیر CDN در بارگیری صفحات، به دو تصویر زیر توجه کنید. این امکان باعث می شود که وردپرس به صورت زنده اجرا شود. بنابراین افزایش کیفیت ظاهر وبسایت رابطه مستقیمی با افزایش حجم فایلهای مربوطه دارد که در نهایت باعث افزایش حجم صفحات خواهد شد.

برای انتخاب بهترین پوسته های وردپرس در هر دستهبندی، به یک سری معیارها دقت کردم. در بالا ما فقط کش را فعال کردیم و هنوز دستی به کد های CSS و JavaScript سایت نزده ایم، میبینید که نمره ی سایت از C به B تغییر پیدا کرد اما زمان لود سایت همان ۶.۹ ثانیه است. به منظور فعال کردن cache در وب سایت وردپرسی خود میتوانید از پلاگین W3 Total Cache استفاده نمایید . در حالی که برخی دیگر ، مانند محدود کردن میزان بارگذاری محتوا، کاملا مرتبط با پیشخوان وردپرس است. این امکان را به شما می دهد تا به راحتی پیوندهای وابسته را مدیریت کنید در حالی که این کار را آسان می کند پیوند های وابسته خود را کوتاه و برای اشتراک گذاری به یاد ماندنی کنید.

به عنوان مثال وقتی چند محصول با ویژگی های مشترک وجود داشته باشد، به جای وقت گذاشتن برای ایجاد هر محصول می توانید یک محصول را ساخته و سپس آن را اصطلاحا کلون کنید. وقتی افزونه را نصب و فعال می کنید، به قسمت Queries by Component بروید. بارگزاری سایت شما از نقاط مختلف جهان متفاوت است به همین علت است که وقتی شما تست سرعت میگیرید سایت های مختلف به شما رقم های متفاوتی میدهد که نشانگر تست سایت شما از نقاط مختلف جهان است . با بردن موس بر روی هر URL می توانید به ماهیت آن پی ببرید. زیرا باعث افزایش سرعت پیشخوان وردپرس شما می شود و در هر بار بارگیری، به محتوای کمتری نیاز است.

افزونههای وردپرس نیز به همین شکل باعث گسترش امکانات و قابلیتهای سایت میشوند. ۶ – وردپرس بهینه برای گوگل : برای اینکه یک وبسایت اینترنتی به موفقیت برسد باید در نتایج بالای گوگل قرار بگیرد. فعال سازی کش در سایت می تواند بسیار زیاد بر سرعت بارگذاری تاثیرگذار باشد. هنگامی که عملکردهای ویرایشگر وردپرس باز هستند ، API Heartbeat به طور مداوم فعال است و زمان و منابع زیادی برای پردازش مصرف می کند. به طور خلاصه این پلاگین، یک کد کوتاه اضافه میکند که میتوانید از آن برای offset هر حرفی در محتوا استفاده کنید. نکته: اگر به هر دلیلی، فایل صفحات خود را طی چند هفته بروز رسانی میکنید، یا با توجه به زمان بندی تعیین شده برای بروز رسانی سایتتان؛ میتوانید مدت زمان تعریف شده در خط کد های بالا را، بجای Month و Year، به Week یا مقدار دلخواه تغییر دهید.

با توجه به اینکه پروسه افزایش سرعت سایت زمان بر است و ممکن است در بسیاری از موارد کار دچار مشکل شود و یا بعد از تغییراتی که در سایت رخ میدهد سایت از نظر ظاهری بهم ریخته شود و … ویژگی ضربان قلب به مواردی مانند ذخیره خودکار پست ها در ویرایشگر وردپرس کمک می کند اما می تواند باعث کند شدن سرعت پیشخوان وردپرس شود. به عنوان مثال، شخصی که در حال دیدن سایت شما با تلفن هوشمند است، تصویری با وضوح پایینتر نسبت به کسی که در لپتاپ میبیند، دریافت میکند. ترکیب کردن فایل ها باعث می شود فایل ها در گروه های کوچکتر به یکدیگر متصل شده و به این ترتیب تطابق قالب/افزونه و عملکرد بهتر تضمین می شود.

نه زمانی که این اتفاق رخ میدهد شما به بهینه سازی سایتتان ادامه دهید. پس برای مشاهده این جلسه از دوره آموزش کار با WordPress به لینک زیر مراجعه نمایید. برای بررسی این مشکل به Pingdom یا سایت دیگری برای بررسی سرعت مراجعه کنید. سایتهای پرسش و پاسخ امروزه توجه کاربران آنلاین را بسیار به خود جلب کرده است و شما با راه اندازی پلتفرم پرسش و پاسخ روی وردپرس میتوانید پرسشهای افراد در هر زمینهای را پاسخ دهید. دلیل این اتفاق هم این است که ابزار های تست سرعت سایت کش را در زمان بارگذاری نادیده میگیرند و تنها این ارور را حذف کرد زیرا تشخیص می دهد که ما سیستم کش را پیاده سازی کرده ایم پس نمره ی مارا بالا برد، ولی در لود سایت این مورد را لحاظ نمیکند. ارور Optimize images همانطور که از نامش مشخص است نشان دهنده این موضوع است که سایت شما عکس های بهینه ندارد و حجم عکس های شما زیاد است.

با دستور شرطی if در PHP، بررسی میشود که اگر محتوایی در وردپرس موجود بود، به مرحله بعدی دستور رفته و اگر محتوایی در دسترس نبود، فقط پیغام خطای “sorry, no posts were found” را از طریق کد شرطی else نمایش دهد. این به شما کمک میکند که با تنظیم ارزش احساسی محتوای خود، چگونگی بهبود تعامل کاربر را یاد بگیرید. شما به کمک اسکرین شات میتوانید ظاهر پلاگین و کارکرد واقعی آن را ببینید و تصمیم بگیرید که آن را امتحان کنید یا خیر. البته به این نکته هم توجه داشته باشید که ابزار گوگل بسیار زیاد برروی سرعت سرور هم تمرکز دارد و در صورتی که شما از سرور اختصاصی با سرعت بالا استفاده نمایید، می توانید نمره خوبی از گوگل بگیرید. این موارد را در ادامه توضیح داده ایم.