معرفی 21 قالب برتر وردپرس در 6 گروه مختلف!

با توجه به اینکه سرور های این ابزار ها عمدتا در خارج از کشور واقع اند.بنبراین عمدتا سرعت زیر ۱۰ ثانیه برای سایت های ایرانی مناسب است همچنین شما می توانید.سرعت سایت خود را با دیگر سایت های وردپرس در حوزه ی خود مقایسه کنید. سایت های ایرانی به شما پیشنهاد می شود تا پروژه کسب کنید و سابقه خوبی برای خود در این زمینه فراهم کنید. از وردپرس برای بیزینس های نوپا و یا کسب و کار هایی که نمی خواهند هزینه های زیادی برا سایت بدهند مورد استفاده قرار می گیرد. اولین مورد به وبسایت های فروشگاهی برمیگردد.

وردپرس به صورت پیشفرض نام کاربری شما (که مدیر هستید) را در نوشته ها به نمایش میگذارد. مطمئن هستیم شما هم مانند افراد فعال در حوزه طراحیسایت، سئو و یا حتی کسبوکارهای اینترنتی، علاقهمند هستید بدانید که بهترین و پرکاربردترین پلاگینهای وردپرس کدام پلاگینها هستند. برای راهاندازی و وب سایت وردپرس خودتون بعد از نصب وردپرس، در مرحله بعد نوبت به استفاده از افزونهها و پلاگینهای کاربردی وردپرس میرسه تا با استفاده از میلیون ها افزونه وردپرس که هرکدوم از اونها با هدف خاص و قابلیتهای ویژهای طراحی شده و در مخزن وردپرس ثبت شدهاند سایت خودتون را حرفهایتر کرده و امکانات بیشتری به اون اضافه کنید. بدون داشتن دانش کدنویسی و به راحتی در چند ساعت میتوانید سایت خود را ثبت و در گوگل به نمایش بگذارید. تقریباً اکثر شرکت های هاست معتبر و باکیفیت، نصب خودکار و یک کلیک وردپرس را ارائه می دهند که با استفاده از آن می توان وردپرس را به راحتی نصب کرد.

افزایش سرعت وردپرس

چرا که تاثیر بسیار بسیار زیادی در روند رتبه بندی وبسایت و بخصوص در رشد کسب و کار نقش مهمی دارد . از این رو wordpress را میتوان راهی برای این کسب و کار ها و همچنین کارفرماهایی که علاقه به هزینه زیاد در ابتدای راه ندارند دانست. شما می توانید با وردپرس حتی به کسب و کار های میلیاری برسید. 4. چرا نمرات و عملکرد سایت با تغییر رزولوشن صفحه تغییر می کند؟ چرا وردپرس؟ دلیل های زیادی برای انتخاب وردپرس وجود دارد.

در همین نسخه های اخیر با افزودن گوتنبرگ و افزایش قابلیت های آن یک قابلیت مهم را اضافه کرد. در واقع برای انتخاب قالب و افزودن پلاگین یا همان افزونههای مورد نیاز، باید به مخزن وردپرس مراجعه کنید. این بخش از سه قسمت افزونههای نصب شده، افزودن و ویرایشگر افزونه تشکیل شده است. باشد. تمامی این موارد با افزونه های فرم ساز آنلاین امکان پذیر است. این قالب قیمت بسیار مناسبی دارد و جهت حمایت از تجارت الکترونیک و کسب و کار آنلاین در ایران طراحی شده است. قالب سایت مربوط به نمای ظاهری سایت شما است و تمام طراحی ظاهری آن را شامل میشود.

با این حال تگهای شرطی تنها به یک صفحه خاص محدود نیستند.

آکادمی پاراگراف دوره ای با نام طراحی سایت بدون کدنویسی دارد که به صورت کامل وردپرس بی تم را آموزش میدهد. در صورت بروز هرمشکلی در پنل و سایت شما با جستجو به زبان فارسی و انگلیسی راه حل های زیادی در وب سایت های مختلف ارائه شده که میتواند به شما کمک زیادی کند که این خود یک امتیاز خوب به حساب می آید. عملکرد خوب همیشه با طراحی خوب آغاز می شود. برای بسیاری از امکانات مدنظر افزونه طراحی شده است و کار را برای مدیران سایت ساده کرده است. افزونه هایی مانند یوآست سئو و رنک مث از محبوب ترین افزونه های سئو در وردپرس هستند. برای نمایش تبلیغات خود می توانید از موقعیت های پیش فرض مانند قبل از محتوا، بعد از محتوا یا بعد از تعداد X پاراگراف استفاده کنید.

فروشگاه بزرگی مانند دیجی کالا را در نظر بگیرید.

یکی از شایع ترین هک شدن سایت های وردپرس، استفاده از کلمات عبور ضعیف است. اینیک اشتباه بزرگ است. هر اسباب بازی از قطعات مختلفی ایجاد شده است و هر قطعه، دارای قیمت مشخصی است. آنالیز waterfall هر درخواست HTTP را در صفحه نشان می دهد. اول از همه، هر ردیف در جدول یک درخواست منحصر به فرد را به شما نشان میدهد. این ماژول سطح دسترسیهای فایلهای هاست را به شما نشان میدهد. وردپرس تیم توسعه دهنده قدرتمندی دارد و بروزرسانی های خوبی را ارائه میدهد. سال های ابتدایی آن با هدف یک سایت برای ساخت بلاگ ها راه اندازی و توسعه یافت. است. که معمولا در طول زمان کمتر تغییر می کنند.CDN یا Content Delivery Network یک امکان است. خوشبختانه ژاکت به عنوان بزرگترین منبع برای انتخاب قالب فارسی وردپرس به شما این امکان را می دهد تا بهترین قالب های فارسی و راست چین وردپرس را با اطمینان از اورجینال بودن محصولات با قیمت هایی بسیار کمتر از مارکت های جهانی تهیه کنید.

بازار این سیستم مدیریت محتوا در حال حاضر بیش از پیش خوب است زیرا که بسیاری از کارفرماها و بیزینس ها تصمیم به فعالیت در دنیای دیجیتال گرفته اند و شاید نخواهند که هزینه زیادی را متحمل شوند. اما طولی نکشید که با استقبال خوب کاربران و وبمستر ها رو به رو شد. می بینید که نمره های گرفته شده سایت اصلاً از نظر گوگل خوب نیست و این مورد می تواند به سئو سایت ضربه زیادی وارد کند. فروشگاه بزرگی مانند دیجی کالا را در نظر بگیرید. اما اگر برنامههای بزرگی در سر دارید و نمیخواهید خود را از نظر عملکرد محدود کنید، استفاده از قالب آماده وردپرس راهی برای پیشبرد اهداف کسب و کاری شما است. کانفیگ امنیتی سایت شما توسط کارشناسان ما انجام میشود و دارای ضمانت امن بودن سایت است که به صورت قرارداد به سمع و نظر شما خواهد رسید. مثلا قالب فروشگاهی وردپرس یا قالب تجاری وردپرس، در حال حاضر سایت های زیادی قالب های وردپرس را به صورت ترجمه شده ارائه میکنند.

1. چطور یک وبسایت وردپرسی در ده مرحله بسازیم؟ همینطور که در تصویر میبینید تنظمیات مربوط به افزونه درست انجام شده. بله درست متوجه شدید وب سایت های فروشگاهی در شرایط خاص نمیتوانند از وردپرس استفاده کنند. با این حال تگهای شرطی تنها به یک صفحه خاص محدود نیستند. برای ساخت یک تم و یا برای انجام فعالیت های حرفه ای در این سیستم مدیریت محتوا باید زبان های زیر را آموزش ببینید. اگر با فضای وردپرس آشنا شوید، قطعا صفر تا صد طراحی سایت شما زیر 1 ساعت طول خواهد کشید و در سریعترین زمان ممکن میتوانید سایتی را طراحی کنید.

پلاگین وردپرس

اما اگر سایتی با صفحه ای طولانی و کلی محتوای چندرسانه ای و دیگر متعلقات داشته باشید، روشن است که امتیاز 100 برای سایت شما ممکن نیست و بهتر است به دنبال آن نیز نباشید. سیستم مدیریت محتوای وردپرس برای فروشگاه های اینترنتی گرچه مناسب است اما برای فروشگاه هایی با تعداد کاربران خیلی زیاد مناسب نیست. چرا طراحی و ساخت سایت، بهترین روش برای راه اندازی کسبوکار اینترنتی است؟ با استفاده از این افزونه، می توانید یک برنامه وابسته کاملاً میزبانی شده برای فروشگاه اینترنتی خود ایجاد کنید. مثل افزونه WP Rocket که یک افزونه افزایش سرعت وردپرس می باشد که به طرز خیلی زیادی سرعت سایت شما را بالا می برد . به این ترتیب شما می توانید سازگاری قالب جدید را با افزونه های موجود خود بررسی کرده و مطمئن شوید که همه چیز مطابق میل شما به درستی کار می کند.

فرض کنید قرار است به صورت فیزیکی، یک مغازه یا فروشگاه راهاندازی کنید. سپس از طریق فروشگاه های معتبر یک قالب با ویژگی های مدنظر خود خریداری کنید و آن را به سایت خود اضافه کنید. از آن سال تا کنون وردپرس با افزایش ویژگی هایی که شخصی سازی را برای کاربران فراهم می کنند توانسته یکی از غول های صنعت خودش بشود و رقبایش را به کل کنار بزند. یکی از افزونه های خیلی مهم برای سئو وردپرس است. یکی از موارد بسیار مهم در وبسایت که تمامی مدیران سایتها برای رشد سایت خود باید حتماً به آن توجه داشته باشند سئو وردپرس است. یکی از مزیت های مهم و مناسب وردپرس سازگاری بالا با الگوریتم های گوگل و سئو دارد.

این ویژگی را می توان در تعداد بسیار کمی از افزونه های سازنده فرم وردپرس مشاهده کرد. با وردپرس چه وب سایت هایی را نمی توان راه اندازی کرد؟ وردپرس رایگان است و شما می توانید فقط با پرداخت هزینه قالب، دامنه و هاست سایت خود را راه اندازی کنید. برای مثال شرکت های ارائه دهنده هاست و دامنه، هاست های مناسب و سازگار با وردپرس به صورت جداگانه در پنل خود دارند و شما میتوانید از این هاست هارای افزایش سرعت و امنیت سایت وردپرسی خود استفاده کنید.

یکی از افزونه های خیلی مهم برای سئو وردپرس است.

وردپرس و سایر سیستمهای مدیریت محتوا از HTML استفاده میکنند. وردپرس در اصل به زبان HTML نوشته نشده است. 5. آیا وردپرس یک HTML است؟ استفاده از این ابزار به شما کمک میکند تا با ایجاد برخی تغییرات در تنظیمات و پیکربندی وبسایت و سرور خود، یک سایت موبایلی سریع و بهینهای داشته باشید که کاربران بیشتری با آن تعامل کنند. 1. چطور یک وبسایت وردپرسی در ده مرحله بسازیم؟ وردپرس به شما اجازه می دهد در کمترین زمان ممکن، با کمترین هزینه صاحب یک سایت شوید. در این زمان یک روش دیگری نیز وجود دارد که در تسریع بخشیدن به زمان بارگذاری صفحات بسیار مؤثر است. همانند بیشتر پلاگینها، Social Snap نیز در دو نسخه رایگان و پریمیوم عرضه شده است. یکی از خاص ترین ویژگی های افزونه Sassy Social Share استایل دکمه های آن است و بهترین ویژگی آن این است که کاملاً رایگان می باشد.

آنالیز waterfall هر درخواست HTTP را در صفحه نشان می دهد.

اگر هنوز هاستینگ مورد نظر برای خرید هاست و دامنه سایت خود را انتخاب نکرده اید، پارس پک میتواند انتخاب خوبی برایتان باشد. این قضیه میتواند حجم بارگذاری اولیه صفحات سایت را تا حد چشمگیری افزایش دهد. اگر بخواهیم کمی دقیق به این مسئله نگاه کنیم باید بگوییم که وبسایت ما با هر موضوعی اعم از خبری، آموزشی، فروشگاهی و… لندینگ پیج (landing page) که به آن صفحه فرود نیز میگویند، صفحه ای در وبسایت ما است که فقط یک هدف خاص و مهم را دنبال میکند و تمرکز اصلی صفحه فرود روی آن است. شاید با خود بگویید که این مشکل خاصی برای شما نیست اما زمانی که این حملات صورت می گیرد و ترافیک سایت شما نیز افزایش می یابد، در نهایت موجب کاهش سرعت سایت شما خواهد شد..

یکی از اصلی ترین معایب وردپرس همه گیری آن است. بخش کاربران از سه قسمت همه کاربران، افزودن و شناسنامه شما تشکیل شده است. قسمت افزودن افزونه برای اضافه کردن افزونه های مورد نظر شما خواهد بود و ویرایشگر افزونه هم مربوط به شخصیسازی آنها است. شما ممکن است افزونه هایی و یا قالبی را نصب کنید که آنرا از نظر امنیتی بررسی نکرده اید و یا بعد از نصب متوجه شوید که مشکل ظاهری دارد، ممکن است بعد از حذف این افزونه یا قالب سایت به روال عادی خود باز نگردد به همین دلیل باید قبل از نصب و یا تعویض قالب سایت خود حتما یک نسخه از سایت خود را به صورت کامل داشته باشید تا اینکه مشکلی به وجود آمد سریعا سایت را به روال عادی بازگردانید.

افزونه وردپرس

استفاده از وردپرس کاملا رایگان است و به دلیل انعطاف بالایی که این سیستم دارد، میتوانید به سادگی و پس از گذراندن آموزش رایگان وردپرس، در کمتر از چند ساعت، هر مدل سایت و وبلاگ که مد نظر دارید را راه اندازی کنید. طراحی سایت با وردپرس کاملا راحت و بدون دردسر خواهد بود و بدون شک با خواندن این مقاله میتوانید به راحتی و در سریعترین زمان ممکن سایت خود را طراحی کنید. زمانی که ما قصد داریم یک سایت فروشگاهی آنلاین برای خود ایجاد نماییم، معمولا اولین موضوعی که به آن فکر میکنیم، سپرد طراحی سایت به افراد حرفهای است در صورتی که از طریق برنامه وردپرس ما خود نیز به راحتی میتوانیم سایت ایدهآل خود را داشته باشیم.