معرفی 9 افزونه نظرسنجی وردپرس قدرتمند برای جمع آوری بازخورد کاربران

علاوه بر تیم wordpress، برنامهنویسهای زیادی در جهان هستند که روی امنیت این سیستم مدیریت محتوای قدرتمند کار میکنند. علاوه بر آن امکان تولید افزونه وردپرسی توسط برنامه نویسان میسر گردیده است که براحتی میتوان امکانات زیادی را به صورت اختصاصی طراحی و حتی در دسترس عموم به صورت رایگان و یا غیر رایگان قرارداد. نرم افزار wordpress این امکان را به شما میدهد که هر زمان خواستید، تغییرات خود را درون سایت ایجاد کنید، مطالب جدید در سایت منتشر کنید، کاربران خود را مدیریت کنید، به نظرات رسیدگی کنید و … قالب ها یا تم ها و افزونه های وردپرس می توانند گزینه های طراحی جدید یا قابلیت های جدید را اضافه کنند. بروزرسانی: این مشکل در نسخه جدید وردپرس برطرف شد. لطفا این مشکل رو درست کنید که مابقی دوستان دچار مشکل نشن.

این CMS فوق العاده یک سیستم مدیریت محتوای کاملاً رایگان است و بسیار در به روزرسانی و رفع مشکلات احتمالی فعال است. چرا که اولا هر روز در حال ارتقا و توسعه هست و از همه مهمتر امکان دستیابی به امکانات آن بسیار راحت و فوق العاده آسان است. این نرم افزار ، امکان اینکه قالب سفارشی خود را نیز طراحی و استفاده کنید را دارد. و می توانید قالب وردپرس را با بسته نصب آسان وردپرس را روی cpanel نصب کنید. با فعال سازی این بخش؛ تمامی فایل های خروجی javascript / css که از سمت سرور به سمت مرورگر کاربر می رود، ابتدا فشرده سازی شده و سپس ارسال می شوند که نتیجه آن کاهش حجم داده مصرفی توسط کاربر و افزایش سرعت سایت است.

در پایین تر برایتان مواردی را جمع آوری کرده ایم که در اخر قضاوت جهت نتیجه این مقایسه را به شما می سپاریم. به زبان ساده تر ، وردپرس راحت ترین و قدرتمندترین نرم افزار یا سیستم مدیریت محتوا جهت وبلاگ نویسی یا طراحی انوع وب سایت شخصی ، خبری ، شرکتی ، فروشگاهی و… زمانی که مایک لیتل و مت مولن وگ ابزاری برای ابزار وبلاگ نویسی معروف به B2 / cafelog چنگ زدند. بارگذاری تنبل یا Lazy Load یک ابزار بسیار کارآمد برای افزایش سرعت وردپرس است! شما در قسمت هویت سایت میتوانید نشان یا لوگوی سایت خود را بارگذاری نمایید. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا یا CMS است.

بهترین کار این است که این روش را بر روی سایت انجام دهیم و اگر سایت بدون مشکل اجرا شد، همان را ثبت می کنیم. برای این منظور روش های نصب را لیست می کنیم. مسلما قالب های غیر رایگان وردپرس امکانات بسیار پیشرفته تری نسبت به فالب های رایگان داشته و علاوه بر آن شما می توانید از پشتیبانی حرفه ای، برای آن ها نیز برخوردار شوید. علاوه بر راه اندازی کم هزینه سایت، دیگر نیازی نیست که برای هر تغییری که میخواهید در سایت انجام دهید، به شرکت طراح سایت خود مراجعه کنید. توضیح متا به خودی خود یک عامل سئو نیست و بهینه سازی آن تغییری در رتبهبندی صفحه ایجاد نمیکند ولی یک شاخص بصری محسوب شده و قطعا روی جذب مخاطبان تاثیر خواهد داشت. کتاب وبلاگ نویسی شیرین با وردپرس نوشته مایا دارای 282 صفحه بوده که به صورت الکترونیکی به انتشار رسیده است و به توضیح کاملی درباره نحوه کار با وردپرس می پردازد.

ما همیشه فراتر از ایده ها دوست داشتیم باشیم و همین شد که تصمیم گرفتیم یک افزونه چند کاربره تولید کنیم! برای اطمینان از اینکه سایت وردپرسی شما به درستی طراحی شده و همیشه فعال است، باید چند میلیون هزینه کنید. طبق آمار استفاده از سیستم های مدیریت محتوا، اکنون گزارشی جمع آوری گردیده است که وردپرس طبق آمار بیش از 60 میلیون وب سایت یا 36٪ کل وب سایت های موجود در اینترنت و بیش از 60٪ وب سایت هایی که سیستم مدیریت محتوای آنها شناخته شده است را تأمین می کند. درضمن، هسته اصلی وردپرس یعنی همون چیزی که دانلود میکنید و روی هاست نصب می کنید کاملا رایگانه، خیلی از افزونه ها مثل فروشگاه ساز، تالار گفتگو، شبکه اجتماعی، گالری ساز، آمارگیر و غیره رایگانه، هیچ میدونید اگه بخواید کل این موارد رو به طراحان سایت سفارش بدید باید چقدر هزینه کنید، میلیون ها تومان هزینه داره، اما وردپرس همه این موارد رو به بهترین شکل ممکن رایگان در اختیار شما میذاره، تازه میشه تمام این امکانات رو گسترش یا تغییر داد.

پس از بررسی همکاران از طریق همان تیکت پاسخ را برای شما ارسال خواهند کرد. برای این کار لازم است که فایل های اکسترنال، JavaScript و CSS سایتتان را با دقت بررسی کنید. حتی می توانید ویرایش های اساسی تصویرهای خود را در وردپرس انجام دهید. همچنین در ایران نیز اکثر سایت های معروف با وردپرس طراحی و توسعه یافته است. پیشنهاد ما استفاده از پلاگین آموزشی به نام پلاگین یا افزونه ی WordPress LMS است که می توانید انواع دوره های آنلاین را از سایت وردپرس ارائه دهید. این نرم افزار قدرتمند ، یک بستر وب سایت عالی برای انواع وب سایت ها است. بسیاری از صاحبین کسب وکار از حضور در بستر اینترنت بهره مند خواهند شد. در اینجا فقط چند مورد از بسیاری از ویژگی های وردپرس جمع آورده شده است.

وردپرس بر اساس گزارش مرکز تحقیقات سیستم های مدیریت محتوا به عنوان محبوب ترین سیستم وبلاگ نویسی و مدریت محتوای جهان در سال ۲۰۰۹ انتخاب شد. Little و Mullenweg به دنبال ایجاد یک بستر وبلاگ نویسی بهتر ، ساخته شده بر اساس کد اصلی B2 ، اما با ویژگی های قوی تر و توسعه سازگارتر بودند… اگر به دنبال بهترین افزونه های پرمیوم شبکه های اجتماعی وردپرس هستید، افزونه Monarch بهترین آنها است که توسط تیم Elegant Themes ساخته شده است.

بروزرسانی: این مشکل در نسخه جدید وردپرس برطرف شد.

سایت WORDPRESS به هر سایتی که از وردپرس به عنوان سیستم مدیریت محتوای خود (CMS) استفاده کند نیز گفته میشود. یکی از دلایلی که طراحی سایت با wordpress را تضمین میکند ، انتخاب این نرم افزار قدرتمند در چندین سال متوالی به عنوان برترین سیستم مدیریت محتوا در جهان میباشد. اما آنها نیز به عنوان کلکسیون نوشتهها در نظر گرفته میشوند. آشنایی با هاست و دامنه و همچنین لوکال هاست در فصل 0 این دوره بررسی می شوند تا کاربرانی که برای اولین بار قصد یادگیری طراحی سایت بدون کدنویسی دارند با آموزش ها همراه شوند. برای طراحی سایت با وردپرس یک سری پیش نیاز ها وجود دارد که در جلسه 1 از فصل اول به معرفی و روش تهیه آن ها می پردازیم. برای افزایش عملکرد پیش فرض WP می توانید یک افزونه فروش آنلاین همچون افزونه ووکامرس را بارگیری و نصب کنید.

تصاویر با فرمت اصلی اندازه بالایی دارند اما با استفاده از فرمت فایل یا فرمت های فشرده ای که در نرم افزار ویرایشگر خود انتخاب میکنید، میتوانید سایر تصاویر را تا 5 برابر کاهش دهید. تا محتوا را پشت دیوارپوش یا ورود به سیستم حساب قرار دهید. این نرم افزار هم به قسمت پشت صحنه ی وب سایت .(رابط کاربری ای که کاربر برای ایجاد تغییرات یا افزودن محتوای جدید در آن وارد می شود). اگر شما هم دنبال پاسخ این سوالات هستید پس تا انتهای این مقاله با ما باشید. برای آموزش اتصال افزونههای مختلف به وردپرس، باید آموزش وردپرس را دنبال کنید.

پلاگین وردپرس

باز هم می گوییم، بی تم وردپرس رایگان است. و هم قسمت جلو یا صحنه ی نمایش (قسمت قابل مشاهده سایت که بازدیدکنندگان در سایت می بینند) قدرت می دهد. سایت نمونه کارها جهت نمایش یا ارایه نمونه کار در وردپرس ، همچون کارهای هنری ، مهارت های طراحی و موارد دیگر است که میتوانید با آن هنر یا کارهای خود را به نمایش بگذارید. از وبلاگ نویسی و طراحی سایت شخصی یا خبری گرفته تا طراحی سایت فروشگاهی یا ساخت سایت تجارت الکترونیکی و ارایه نمونه کارها در وبسایت. وردپرس گامی فراتر از برنامه نویسی !

افزایش سرعت وردپرس

اگر شما اجازه نگارش و تغییر نوشته و برگه ها را به نویسنده مهمان بدهید، در واقع سطح بالاتری از مجوزها را به او می دهید. در واقع وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا (به انگلیسی: Content Management System) است. WORDPRESS با قابلیت انعطاف پذیری بی نظیری طراحی شده است ، پس این سیستم مدیریت محتوا ، یک راه حل عالی برای انواع وب سایت های بزرگ و کوچک است. علاقه مندان به یادگیری در انواع حوزه، می توانند دوره های آنلاین بگذرانند ، پیشرفت خود را پیگیری کنند ، منابع را بارگیری کنند و موارد دیگر را از یک سایت مرجع آموزش مجازی دریافت کنند. و نیز از طریق سیستم پرداخت آنلاین ، مبلغ کالا یا خدمات را دریافت کنید.

گزینههایی برای محدود کردن و برنامه ریزی فرمهای نظرسنجی وجود دارد. مازاد بر اینکه این نرم افزار به خودی خود تا حد زیادی ایمن است، افزونههایی برای ایمن تر کردن سایت نیز وجود دارد تا سایت خود را امن تر کنید. تولید محتوای روزانه برای وبسایت شما باعث می شود تا به مرور دیتابیس وردپرس شما پر از محتوای بی استفاده ای شود که نیازی به وجود آنها نیست. حقیقتا من با گوتنبرگ تونستم اون چیز که مدنظرم هست رو برای محصولم توی وردپرس طراحی کنم، منتهی وقتی میخوام توی ویرایش محصول در ووکامرس محصول رو بذارم دیگه ویرایشگر گوتنبرگ نیست 🙁 و من نمیتونم طرح مورد دلخواهم رو روی صفحه محصول جایگذاری کنم، محصولاتم مجازی هستند. وردپرس از ورژن 5 به بالا ویرایشگر بلوک جدید را معرفی کرد ، این ویرایشگر همچنین به عنوان ویرایشگر وردپرس: گوتنبرگ نیز شناخته می شود.

افزونه وردپرس

وردپرس و افزونههای جانبی آن به شما این امکان را میدهند که به صورت خودکار سایت خود را به شبکههای اجتماعی بزرگ مانند توییتر، فیسبوک و یوتیوب متصل کرده و مشتریان خود را از تغییرات سایت خود باخبر سازید. به شما این امکان را می دهد که کالا یا خدمات را بصورت آنلاین بفروش بگذارید. سئو اجازه می دهد تا محتوای وب سایت شما از طریق موتورهای جستجوی رایج مانند Google یا Bing پیدا شود. مثلاً افزونه اجازه میدهد تا با استفاده از ویژگی های آن سایت را برای کاربران بهبود ببخشیم.

این منجر به فالوورهای بیشتر، فروش بیشتر و درآمد بیشتر می شود! آموزش کامل وردپرس و یادگیری این سیستم مدیریت محتوا می تواند رمینه ساز بسیار خوبی برای کسب درآمد های میلیونی در ماه برای شما باشد. یعنی اساساَ نمیتوانید در حد انتظارتان درآمد داشته باشید. در این سایت شما می توانید برای تمامی مسائلی که با قالب ها و محصولات دارید با شماره های پشتیبانی تماس بگیرید. افزونه ها ، مضامین و سایر برنامههای سایت وردپرسی خود را بروز نگه دارید. برخلاف سایر افزونه های پخش کننده پادکست، تجربه کاربری بهتری را با یک پخش کننده HTML5 با طراحی زیبا ارائه می دهد. وردپرس افزونه های زیادی را در اختیار کاربران خود قرار داده است که رایگان است. سوالات و مشکلات خود را برای ما در بخش نظرات سایت بنویسید تا مشکلات شما بررسی گردد.

ما در مقالهای توضیح دادهایم که بهترین هاست برای وردپرس چیست؟ ما این امکان را برای شما به صورت زیر میّسر کرده ایم. طراحی سایت با وردپرس در چه حد امکان پذیر است؟ اکنون احتمالاً می پرسید ، “چگونه کار را با وردپرس شروع کنم؟ برخی از صاحبان کسبوکار برای اینکه متحمل هزینه نشاند اقدام به خریداری هاستهای پرقدرت نمیکنند و کار خود را با یکهاست ارزان و معمولی شروع میکنند. اگر به تازگی با وردپرس شروع به فعالیت کرده اید ، باید چند نکته مهم را بدانید. چرا که با آپدیت قالب مسلما تمامی تغییراتی که اعمال کرده اید از بین خواهند رفت، ضمن اینکه در هنگام عیب یابی نیز ، کار ساده تر است. خوشبختانه، اغلب می توانید خودتان این معضل را عیب یابی کنید و مراحل برای هر مرورگر نسبتاً یکسان است. اما به دلیل اینکه امنیت یک مسئله نسبی است و هیچ وقت صد در صد نخواهد بود، وردپرس هر روز مشکلات wordpress را بررسی میکند و در به روز رسانیها رفع میکند.