مقایسه طراحی سایت با وردپرس و زبانهای برنامهنویسی

پیشنهاد مارال هاست جهت میزبانی سایت وردپرس شما , با توجه موارد امنیتی ذکر شده , بی تم هاست وردپرس می باشد. حال پیشنهاد میکنیم آموزش تنظیمات افزونه را مشاهده کنید و سایت خود را از همیشه امنتر کنید. بخشی از کد یک برنامه را تصور کنید که به منظور بهتر شدن سایت یا حتی گسترش آن به عنوان میزبان به سایت مورد نظر وصل میشود. حتی اگر هکر دسترسی ادمین وردپرس را به دست آورد، امکان تغییر در این فایل را نخواهد داشت و امنیت وردپرس شما بالاتر می رود. بنابراین، حتی اگر یک پوشه بالای دایرکتوری ریشه ذخیره شده باشد، وردپرس همچنان می تواند آن را مشاهده کند. ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که اگر مسیر پیشفرض wp-config.php را تغییر دهیم، پس وردپرس چگونه آن را شناسایی کرده و فراخوانی می کند؟ چند افزونه وجود دارد که می تواند در این زمینه و برای بالا بردن امنیت وردپرس به شما کمک کند.

پس بهتره در بخش مقالات آموزش سئو وردپرس رفته و مقالات در این زمینه را به خوبی مطالعه کنید . مطلبی را که شما در جایگاه شخصی که دارای وب سایت می باشد باید بدانید این است که همیشه و در هر لحظه برای بهبود سئو سایت خود اقدام کنید و تمرکز زیادی روی این موضوع داشته باشید. یکی از فاکتور های مهم و اساسی در سئو هر وبسایت، سرعت لود آن وبسایت می باشد. خروج اجباری تعیین میکند که هر کاربر چه مدت حق حضور در وبسایت شما را دارد. امکان غیرفعال کردن کلیک راست، انتخاب متن و گزینه کپی برای سایت شما. امکان مخفی کردن صفحه ورود ادمین. امکان استفاده از Login Honeypot که به کاهش تلاشهای brute force برای ورود به سیستم توسط رباتها کمک میکند. تنظیم مجوز دایرکتوری (پوشه ها) روی “755” و پرونده ها (فایل ها) روی “644” از کل سیستم فایل – دایرکتوری ها ، زیر شاخه ها و پرونده های جداگانه محافظت می کند.

افزونه وردپرس

برای انجام این کار و بالا بردن امنیت وردپرس کافی است فایل wp-config.php از مسیر اصلی خود، به یک سطح بالاتر منتقل کرده و جایگاه پیشفرض آن را تغییر دهید. برای جلوگیری از این نوع حمله، میتوانید URL ورود به سیستم مدیر را تغییر دهید یا یک سوال امنیتی به صفحه ثبت نام و ورود به سیستم اضافه کنید. همچنین می توانید تجزیه و تحلیل های وب سایت و ایمیل را ایجاد کنید تا بتوانید میزان تأثیر گذاری تمام تلاش های خود را پیگیری کنید و وب سایت خود را به طور مؤثر تری رشد دهید.

از طریق این افزونه می توانید تنظیمات را به گونه ای انجام دهید که بکاپ گیری به صورت خودکار در Dropbox ، Google Drive ، S3 ، Rackspace ، FTP ، SFTP ، ایمیل و چندین سرویس ذخیره سازی دیگر بارگذاری شود. با استفاده از این افزونه می توانید فید اینستاگرام را از یک کاربر یا هشتگ به صورت شبکه ای از تصاویر بندانگشتی یا اسلایدر در نواحی ابزارک وب سایت خود نمایش می دهد. آنها به طور مداوم شبکه خود را از نظر فعالیت مشکوک کنترل می کنند.

هر اپلیکیشن، یکی از نیازهای شما را برطرف میکند و به این شکل میتوانید نهایت استفاده را از موبایل جدیدتان داشته باشید. ۲. در انتخاب افزونه کمالگرا باشید! پاک کردن حافظه نهان در وردپرس : اخیراً یکی از خوانندگان ما از ما پرسیده است که چگونه حافظه نهان را در وردپرس پاک کنیم؟ مانند تصویر زیر باید بر روی new translate کلیک کنیم . خیلی وقت ها لینک های موجود در سایت به دلایلی از کار می افتند و خیلی اوقات هم ما با تصمیم خودمان لینک هایی را به آدرس هایی جدید ریدایرکت می کنیم. اگر شما هم از آن دسته وبمسترانی هستید که خیلی زمان برای یادگیری مسائل فنی ندارید، مطمئنا استفاده از این افزونهها به شدت کمکتان میکند. اگر ترجیح می دهید ضربان قلب وردپرس فعال بماند، می توانید با بعضی افزونه ها فعالیت آن را کنترل کنید.

افزایش سرعت وردپرس و به طور کلی افزایش سرعت صفحات سایت از جمله مهم ترین کارهایی است که برای بهبود سئوی یک سایت باید انجام شود. GTmetrix این مقدار ها را اندازه گیری و میانگینی کلی از آنها را آماده کرده و در قیاس با سرعت و استاندارد جهانی به آن ها امتیازی از صفر تا ۱۰۰ به آنها داده می شود و درجه بندی آن به صورت A,B,C,D مشخص میشود. همچنین میتوانید با یک کلیک از تمامی دادههای دیتابیس به صورت خودکار پشتیبانی گیری کنید. میتوانید با فعال کردن گزینه پیشگیری از حملات بروت فورس در افزونه All In One WP Security از هک شدن جلوگیری کنید. تا اینجا با افزونه All in One WP Security & Firewall به خوبی آشنا شدیم. سیاری از سایت ها در زمینه های ویدئویی فعالیت می کنند که در بیشتر مواقع سایت آنها دچار کندی سرعت می شود، ما امروز در این مقاله قصد داریم تا شما را با افزونه پرکاربرد آشنا کنیم که به وسیله این افزونه می توانید سرعت سایت خود را با توجه به ویدئو های سنگین افزایش بدهید، افزونه ای که قصد داریم امروز شما را با آن آشنا کنیم افزونه Lazy Load For Video نام دارد، برای آشنایی بیشتر با این افزونه می توانید در ادامه مقاله همراه سایت آیلین وب باشید.

اگر مایل به دریافت نوتیفیکیشن باشد به این معنی است که به محتوای شما و آنچه که ارائه می دهید علاقه مند است و امکان اینکه به مشترک و مشتری واقعی تبدیل شود، بسیار بیشتر است. در چنین شرایطی اگر اضافه کردن استایلهای راست به چپ به فایل rtl.css روی عناصر مربوطه، بی تاثیر بود، بهتر است رفتار تابع یا فایل استایل مورد نظر را مطابق نیازهای محیط راست به چپ خود تغییر دهید. یک کپچا به فرم نظر وردپرس خود اضافه کنید تا امنیت در برابر هرزنامه نظرات را افزایش دهید. اما این اصلا از نظر فنی درست نیست! اما آن چه که ژاکت را از رقبای خودش پیش انداخته است و آن را تبدیل به یک فروشگاه بسیار معتبر در زمینهی فروش قالب کرده است، تنها اعتبار مشتریانش نیست. بهعنوانمثال زمانی که میخواهید یکهاست را انتخاب کنید به یاد داشته باشید کههاست شما باید درعینحال که قابلاعتماد است، کیفیت بسیار خوبی نیز داشته باشید و قیمت آن نیز متناسب با بودجه شما باشد.

4sw) و در آخر undrline رو حتما بهش اضافه کنید. وجود داره که در تصویر زیر با رنگ قرمز مشخص شده. یا این که کد زیر را در انتهای فاکشن قالب (function.php) قرار دهید. یک قالب پوچ یا ناقص یک نسخه هک شده از یک قالب پریمیوم است که از طریق روش های غیرقانونی در دسترس دیگران قرار می گیرد. در واقع کاربرد این ابزار آشکار کردن تم وب سایت است اما از آن فراتر رفته است و جزئیات بیشتری در مورد افزونه ها و قالب و برخی از جزئیات وب سایت را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است. وردپرس همچنین دارای هزاران افزونه و تم است که می توانید روی وب سایت خود نصب کنید. همواره سعی کنید صفحه اصلی سایت خود را به روز کنید. آنها نرم افزار و سخت افزار سرور خود را به روز نگه می دارند تا از سو ء استفاده از راه های آسیب پذیری امنیتی شناخته شده در نسخه قدیمی توسط هکرها جلوگیری کنند.

در محله بعد (تصویر زیر)، فرمی به شما نمایش داده خواهد شد که محل بارگذاری فایل افزونه را نشان میدهد. فراموش نکنید که در ابتدا نمونه کارهایی برای نمایش به مشتریان ایجاد کنید و بعد با نوشتن قراردادهای حرفهای، شغل و کار خود را محکمتر کنید. بدین ترتیب نمایش به صورت اسلایدر و چرخشی، یکی از اصلی ترین و موثرترین طراحی های عناصر است که به نرخ کارایی سایت شما کمک می کند. تعدادی قالب وبلاگ وردپرس در این صفحه قرار داده شده است که مطابق با نیازهای شما طراحی شدهاند.

مانند تصویر زیر باید بر روی new translate کلیک کنیم .

همه شرکت های میزبانی معتبر ابزارهایی برای جلوگیری از حملات گسترده DDOS در اختیار دارند و این ابزار ها یکی از مهمترین راه ها برای افزایش امنیت وردپرس می باشند. این کار را می توان به صورت دستی از طریق File Manager در کنترل پنل میزبانی خود انجام داد.یا از طریق ترمینال (متصل به SSH) – از دستور “chmod” استفاده کنید. یک کار ساده که می توانید انجام دهید این است که آن پرونده wp-config.php را بردارید و به سادگی آن را یک قسمت بالاتر از دایرکتوری ریشه وردپرس خود منتقل کنید. در این مطلب قرار است تا به بررسی راهکارها و روش هایی ساده برای بالا بردن امنیت وردپرس بپردازیم و ببینیم که چگونه میتوان این سیستم مدیریت محتوای حرفه ای را به یک سیستم امن تر تبدیل کرد. البته ورد پرس به عنوان محبوبترین سیستم مدیریت محتوای ایران و یکی از برترین سیستمهای CMS در دنیا ویژگی های امنیتی بسیاری را ایجادنموده و تقریبا میتوانیم بگوییم که وردپرس به نوعی ضد حک است.

افزایش سرعت وردپرس

مجوزهای فهرست اشتباه ممکن است کشنده باشند، به خصوص اگر در یک محیط میزبانی مشترک کار می کنید. این افزونه پشتیبان وردپرس به شما امکان می دهد سایت وردپرس خود را از یک مکان به مکان دیگر منتقل کنید و همچنین پشتیبان گیری منظم را انجام دهید. امکان جلوگیری از خزیدن رباتهای جعلی گوگل در سایت شما. امکان جلوگیری از هات لینک شدن تصاویر. در این روش به جای load شدن یکبارهی همهی تصاویر و ویدیوها، بارگذاری متناسب با بخش قابل روئیت صفحه انجام میشود. با استفاده از افزونه All In One WP Security میتوانید پیشوند wp را به هر پیشوند دلخواه دیگری تغییر دهید. یکی از قابلیتهای افزونه All In One WP Security تایید دستی حسابهای کاربری است. با افزونه All In One WP Security میتوانید به راحتی از فایلهای HTACCESS و WP-CONFIG.PHP پشتیبانگیری کنید تا در صورت خرابی فایلها، با بازیابی دوباره آنها مشکل سایت خود را رفع کنید.

امکان مخفی کردن صفحه ورود ادمین.

UpdraftPlus به شما این امکان را می دهد که از سایت وردپرس خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید و آن را در فضای ابری ذخیره کنید یا در سیستم خود بارگذاری کنید. فایل­ های غیرضروری را حذف کنید! را به سایتتان اضافه می کند. حفاظت فایروال زیادی را به سایت خود اضافه کنید. این مثالها فقط سطح آنچه را که میتوانید به دست آورید خراش میدهند، اما به شما ایده میدهند که چگونه شروع کنید. پس اگر شما هم در امنیت سایتتان دچار مشکل شدید و از سوی برخی افراد مورد حمله قرار میگیرید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا با فعال کردن و اضافه کردن روشهای امنیتی که در این مقاله با هم مرور میکنیم امنیت وردپرس را افزایش دهیم.

امکان جلوگیری از هات لینک شدن تصاویر.

در مطالب مربوط به آموزش طراحی وردپرس، شما با پنل مدیریت این سامانه مدیریت محتوا آشنا خواهید شد. اما حقیقتاً به دلیل وجود گزینه­های مختلف در این پلاگین افزایش سرعت وردپرس، ساده­ترین پلاگین برای نصب نمی­باشد. دلیل اصلی هک شدن وردپرس و یا آلوده شدن بد افزار به سایت شما افزونه های مخرب و یا قالب های رایگان است.چرا؟ این افزونه به شما امکان میدهد یک یا چند آدرس IP را در یک لیست سفید قرار دهید. در واقع پاسخ این است که در معماری فعلی وردپرس، تنظیمات فایل پیکربندی در بالاترین لیست اولویت قرار گرفته است. اما برای پشتیبانی از انواع دیگر محتوای وب از جمله لیست های پستی و انجمن های سنتی، گالری های رسانه ای، سایت های عضویت، سیستم های مدیریت یادگیری (LMS) و فروشگاه های آنلاین تکامل یافت.

حفاظت فایروال زیادی را به سایت خود اضافه کنید.

ذخیره سازی هوشمند با استفاده از سرور پس زمینه اجازه می دهد تا ارائه مطالب به شدت سریع و بدون بارگذاری صفحه طولانی انجام شود. خاصیت این آموزش رایگان امنیت وردپرس اینه که به زبان ساده گفته شده و اجرای اون خیلی سریع قابل انجامه… اما این آموزش بصورت تخصصی راجع به روش ارتقای امنیت سایت وردپرسی بدون افزونه است و به امید خدا یک آموزش کامل دیگه هم بصورت رایگان و سریع برای روش افزایش امنیت با افزونه های مهم وردپرس منتشر می کنم. یکی با افزونه های امنیتی وردپرس مثل (امنیت کامل وردپرس-وردفنس-آیتمز سکیوریتی) و یکی هم افزایش امنیت بدون افزونه است. ما کلیه خدمات را با کیفیت بسیار بالا انجام داده و از بروزترین و قدرتمندترین سیستم های امنیتی موجود برای ارتقا سطح امنیت سایت بهره می گیریم. این پلاگین اطلاعات IP شما را جمع آوری کرده و گزارش وضعیت را برای شما ارسال می کند.اگر در مدت زمان کوتاهی کاربری با همان IP چندین بار رمزعبور اشتباه وارد کند ، سیستم LockDown دسترسی کاربر به وب سایت شما را مسدود می کند.

پلاگین وردپرس

در دنیای پر هیاهوی اینترنت که در هر لحضه ممکن است از گشه ای از دنیا برای شما درخواستی برسد، کاری فوق العاده ضروری به نظر می رسد. پس بهتره از همون اول، قبل از اینکه سایت شما هک بشه، به فکر افزایش امنیت وردپرس باشید و تمام راه های نفوذ رو قبل از تست هکر ببندید. یک فایل htaccess قبل از هر کد دیگری در سایت شما توسط وب سرور پردازش خواهد شد. شما باید اطمینان حاصل کنید که هسته ، افزونه ها و تنظیمات وردپرس شما به روز باشد. این روش احراز هویت لایه امنیتی دیگری به صفحه ورود وردپرس اضافه میکند؛ زیرا برای تکمیل فرایند ورود، باید کدی منحصربهفرد را وارد کنید. از این رو بهتر است قالب سایت خود را طبق آخرین تکنولوژی و بروز رسانی انتخاب کنید. تهیه نسخه پشتیبان از وبسایت به معنی ایجاد یک کپی از تمام دادههای وبسایت و ذخیره آن در مکانی امن است.

اما این اصلا از نظر فنی درست نیست!