مقایسه طراحی سایت با وردپرس و زبانهای برنامهنویسی

از منوی “میزبانی” در بالای سایت میهن وب هاست، می توانید یک هاست قوی یا هاست وردپرس در اختیار داشته باشید. اما اگر برایتان جالب است که قالب خام وردپرس شما چه پوسته هایی را برایتان نمایش می دهد و چه قابلیتی در این زمینه دارد، می بایست وارد وردپرس خود شده و در قسمت appearance یا همان سفارشی سازی، در بالا گزینه ی add new را زده و در صفحه ی بعد لیستی از پوسته های موجود را ملاحظه می نمایید. اگر پوسته را از سایت دیگری تهیه می نمایید تنها کافیست وارد وردپرس خود شده و در بخش appearance یا سفارشی سازی آن را آپلود نمایید. سیستم مدیریت محتوا نرمافزاری کاربردی است که به کاربر امکان میدهد سایت را بسازد و مدیریت کند بدوناینکه آن را از صفر کدنویسی کرده باشد یا اساسا کدنویسی بلد باشد. اگر برای راه اندازی سایت خود از سیستم مدیریت محتوا وردپرس استفاده میکنید، پیشنهاد میکنیم برای افزایش امنیت و عملکرد بهتر، از هاست ویژه وردپرس استفاده کنید.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام میزبان فا، می توانید در عرض چند دقیقه یک سایت را با وردپرس راه اندازی کنید و با ابزارهای آن قادر خواهید بود انواع سایت های مدنظرتان را طراحی کنید. راه بهتر دیگر این است که یک تم کاملاً سبک و ساده را انتخاب کنید و بعد خصوصیات مورد نظر خود را از طریق پلاگین به آن اضافه کنید. سوئیچها – سوئیچهای شبکه میتوانند از راه دور در دسترس باشند که هاستینگ باید آنها را امن کند. فرمی که کاربران میتوانند پیام خودشان را با آن بفرستند. وردپرس و کارهایی که می توان با آن انجام داد بسیار گسترده است. با استفاده از طیف گسترده و کاملی از تنظیمات طراحی، برای هر ورودی بصورت جداگانهای استایل تعریف کنید. نگهداری می شود. میهن وب هاست با دارا بودن سرورهای قوی، امن و سریع با پشتیبانی 24 ساعته در دیتاسنتر اختصاصی خود، یک میزبان مطمئن است.

افزایش سرعت وردپرس

این پلاگین نهتنها نقشهی سایت شما را درست میکند؛ آن را بهروز نگه میدارد و هر صفحه و محتوای جدید را خودکار به آن اضافه میکند و به موتورهای جستوجو هم اعلام میکند. سایتمپ گشتن موتورهای جستوجو در سایت ما را آسان میکند. هر سایتی به هزاران دلیل باید سایتمپ داشته باشد. برای وبسایتهایی که قادر به استفاده از فایروال htaccess نیستند، این افزونه راهحل مناسبی برای نیازهای امنیتی وبسایت است.BBQ برای حفاظت از حملات تزریقی در وبسایتهای وردپرس، افزونهای ایده آل است. همانطور که گفته شد وردپرس یک ابزار ایده آل برای طراحان سایت است که کار را بسیار راحت تر می کند. برای نصب پوسته، هم می توانید در سایت های فارسی و انگلیسی زبان که پوسته های مختلف و متنوعی قرار می دهند استفاده نمایید و هم می توانید از داخل وردپرس خود این کار را انجام دهید!

خاطرات جالبی هم دارد.

دستورالعمل هایی که به شما گفته می شود نیاز مند یک دانش فنی پایه از روند سایت سازی می باشد لذا بهتر است هنگام دنبال کردن راه کارهای افزایش سرعت سایت کمی دانش در خصوص مطالبی که به شما گفته می شود کسب کنید. حتی کارهای بیشتری میتوانید با افزونههای وردپرس یا abzarwp انجام دهید تا وب سایت خود را متحول کنید. شما به واسطه این آموزش ها قادر خواهید بود در مدت زمان کوتاهی از سطح پایه به عالی ترین سطوح برسید و به جایگاه مناسبی در دنیای وب و کسب و کارهای اینترنتی دست پیدا کنید.

پلاگین وردپرس

بدون شک، موتورهای جستجو منبع اصلی ترافیک برای هر وب سایتی هستند. این وب سایت در زمینه ی اخبار تکنولوژی فعالیت دارد و موفق شده است روزانه ترافیک و بازدید بسیار زیادی را به سمت خودش جذب کند. همچنین سرورهای میهن وب هاست که برای سایت های پر ترافیک و قوی مناسب هستند نیز به تفکیک از منوی” سرور ” در هدر سایت میهن وب هاست قابل رویت هستند. که جزو گزینه های پرطرفدار است، می توانید از منوی “میزبانی” اقدام کنید. با مدیریت تغییر مسیر، می توانید تغییر مسیر ها را از داشبورد وردپرس خود سازماندهی کنید.

برای جلوگیری از این امر می توانید URL ورود به سیستم مدیر را تغییر داده یا یک سؤال امنیتی در صفحه ثبت نام و ورود به سیستم اضافه کنید. آنها شیوههای استاندارد وردپرس را نادیده میگیرند و درنهایت تماس مستقیم پایگاه داده یا درخواستهای غیرضروری بیشازحد از پایگاه داده را انجام میدهند. افزونههای امنیتی در این دسته قرار میگیرند. این بخش از سه قسمت افزونههای نصب شده، افزودن و ویرایشگر افزونه تشکیل شده است. و همهی افزونههای وردپرس هم رایگان نیستند. خاطرات جالبی هم دارد. قالب و افزونه های بسیاری برای آن وجود دارد. اکثر قالب های وردپرس دارای ابزار کشیدن و رها کردن می باشند که به شما این امکان را می دهند تا محتوای رسانه خود را بکشید و در قسمت های دلخواه رها کنید تا بارگذاری شود.

شما می توانید آموزش خرید از تم فارست را مطالعه کنید.

پس یکی از راههای افزایش سرعت وردپرس میتواند استفاده بی تم از کش باشد. راهکار برای افزایش امنیت وردپرس چیست ؟ All in One Security یک راهکار کامل و یک روش عالی برای ارتقاء امنیت وردپرس شما است. همچنین این قالب با اکثر افزونههای محبوب وردپرس مانند WooCommerce، WPML، Yoast SEO، All in One WP Migration، W3 Total Cache و بسیاری دیگر کاملا سازگار است. باور کنید نیازی نیست یک سایت را از صفر بسازید، WordPress (که پرطرفدارترین سی ام اس دنیاست) نصف راه را برای شما رفته و تازه برای حفظ امنیت، افزایش سرعت و بهبود عملکرد و کمک به سئوی وبسایت وردپرسی نیز افزونههای (Plugins) کاربردی زیادی دارد. امکان راه اندازی فروشگاه به کمک ووکامرس برای آن وجود دارد. حالا می توانید قدم های بعدی را بردارید و بسته به کاربری سایتتان یک سری افزونه برای آن نصب کنید و یک سری تنظیمات برای آن انتخاب کنید تا سایتتان یک قدم به راه اندازی نزدیک تر شود.

افزونه وردپرس

بسیاری از فنون افزایش دهنده سرعت در این راهنما می تواند هر نوع وب سایتی را در بر بگیرد. در این بخش آموزش وردپرس رو می تونید به صورت صفر تا صد ببینید. بعدازآن میتوانید آیتمهای متنوعی را که امکان اضافه کردن آنها را دارید در صفحهی جدید ببینید؛ و در صورت دلخواه هر یک از آن خصوصیتها را انتخاب کنید. ساختن گالری فلش برای دسترسی آسان بازدید کنندگان به فایل های فلش، ایده ی بسیار جالبی برای سایت هاست.این مورد به مرتب سازی سایت نیز کمک شایانی می کند و پیدا کردن فایل های فلش مورد نظر را برای کاربران آسانتر می کند.وردپرس همین ایده را در قالب افزونه ای به نام Grand Flagallery به کاربران خود رائه می دهد. این ورژن از پلاگین محدودیت هایی در ویژگی ها و پشتیبانی دارد اما میتواند یک ایده خوب برای شروع کار باشد. Sucuri ویژگی مشابهی به نام فهرست سیاه مسیر URL دارد.

در مجموع این صفحه ساز تمام ویژگی های موجود در گوتنبرگ را پنهان کرده و نمایش نمی دهد.در این حالت حتی نمی توان بین قسمت ویرایش دیداری و متن یکی را انتخاب کرد. این سیستمها به شما امکان نوشتن، انتشار و ویرایش محتواها را میدهد. از زمانی که وردپرس در سال 2003 منتشر شد، به یکی از محبوب ترین پلتفرم های انتشار وب تبدیل شده است و امروزه 35 درصد از کل وب را تأمین می کند که صاحبان کسب و کار زیادی از جمله ناشران و وبلاگ نویسان از وردپرس بصورت آنلاین بهره مند میشوند و استفاده میکنند. عموما هکرها از رایگان سازی ابزارهای محبوب به عنوان طعمه برای حمله به وبسایتها استفاده میکنند. همچنین ممکن است شما از چند پوسته همزمان خوشتان بیاید و در حال حاضر یکی را انتخاب می نمایید اما می خواهید در آینده شکل سایت خود را تغییر دهید بنابراین می توانید تمامی پوسته هایی که مد نظرتان است را از همان طریق تنها install نمایید اما فقط پوسته ی اصلی را activate نمایید با این کار مابقی پوسته ها در قسمت appearance قرار می گیرند و هرزمان که مایل به تغییر شکل سایت خود بودید می توانید در این قسمت تنها برروی پوسته ی مد نظر activate را بزنید.

با وجود آنکه وردپرس، یکی از امن ترین و محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا می باشد، اما می تواند با مشکلاتی روبه باشد که یکی از آنها، خطای نصب افزونه وردپرس یا مشکل نصب نشدن افزونه وردپرس می باشد. یا افزونههایی که ترافیک سایت شما را سمت سرور شما بررسی میکند، این افزونهها باعث افزایش تعداد کوئری در سایت شما میشوند. افزونههایی که به بهینهسازی سایت برای موتورهای جستوجو، حفظ امنیت سایت و ارتقای تجربه کاربری آن کمک میکنند.

خوشحال می شویم اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت دیدگاه خود را در قسمت نظرات همین پست با ما به اشتراک بگذارید. وجود دارد، و در نوار جستجوی آن هم می توانید نام پوسته ی مد نظر خود را جستجو نموده و یا می توانید از گزینه های نوار بالایی به طور مثال جدیدترین قالب های موجود یا مشهور ترین آن ها را دانلود نمایید. در این قسمت در نوار بالایی بخش های مختلفی از جمله featured,popular,latest و … وردپرس نسخه های مختلفی از فید ( RSS نسخه ۲ و ۰.۹۳ – Atom نسخه ۰.۳ – RDF ) را ارائه می دهد. سرویس های فوق امکان ارتقا به پلن های بالاتر برای کاربرانی که به حجم بیشتری نیاز دارند را فراهم می کنند. البته که میتوانید تنظیمات بیشتری را هم انجام دهید.

هر سایتی به هزاران دلیل باید سایتمپ داشته باشد.

اکثر افزونه ها این مشکل را دارند که تمامی فایل های آن در هر پروسس بارگزاری می شود ، بدون آن که به آن نیازی باشد. دومین افزونه ضروری در وردپرس پلاگین امنیتی wordfence است. اسکن های امنیتی نیز وجود دارد که می توانید با انجام این کار سایت خود را حتی بیشتر امن کنید. شما می توانید آموزش خرید از تم فارست را مطالعه کنید. در مقالات قبلی نحوه ی نصب وردپرس که شامل تنها قالب خام آن می باشد را توضیح دادیم.

در صورتی که در این قسمت پوسته ای نظر شما را به خود جلب کرد، برای نصب آن تنها کافیست موس را روی آن نگه داشته تا گزینه ی Install برای شما نمایش داده شود، روی آن کلیک نموده و بعد از آن این گزینه به activate تغییر پیدا می کند که با زدن آن پوسته فعال شده و بروی قالب شما نمایش داده می شود، که در صورتی که برروی اسم سایت خود در پنل مدیریت وردپرس کلیک نمایید می توانید تغییرات را مشاهده نمایید. بدون شک در سایر مقایسههای انجام گرفته میان پلاگینهای امنیتی، با اسم Wordfence روبرو شدهاید. بگذارید پیش از آنکه به طور مفصل درباره سرعت این قالب حرف بزنم، یک آمار مهم را با شما در میان بگذارم: بیشتر کاربران اینترنت صفحات وب سایتی که باز نمیشوند یا دیر باز میشوند را مطالعه نمیکنند.

همچنین در قسمت نوشتهها میتوانید مطلب موردنظر خود را انتخاب و به منو خود اضافه کنید. همچنین می توانید فایل htaccess. اگر از بالا شروع کنیم اولین قسمت کلید افزودن برگه است که برای ایجاد صفحه جدید به کار می رود که اگر روی آن کلیک کنید به یک صفحه دیگه منتقل می شوید که می توانید آن را در عکس بعدی مشاهده کنید. برای رسیدن به موفقیت هیچ وقت دیر نیست، کافیست شروع کنید و آن وقت خواهید دید که با سرعت بسیار بالا به موفقیت های بزرگی دست پیدا خواهید کرد. همین گستردگی ممکن است برای افرادی که تازه کار هستند، گمراه کننده باشد و بر همین اساس پیشنهاد می کنیم برای شروع یادگیری از منابع معتبر استفاده نمایید. این مقاله به این دو سؤال پاسخ میدهد و تازه ۱۰ تا از مهمترین و کاربردیترین پلاگینهای سایتهای وردپرسی را معرفی میکند.

پس صاحبان سایتهای وردپرسی باید از میان افزونهها انتخاب کنند. این افزونهها امکانات و ویژگیهای جدیدی را به سایت شما اضافه میکنند. TTFB به تنهایی نمیتواند باعث افزایش سرعت سایت، رتبه آن و بهبود سئو شود، اما یکی از فاکتور های مهم در این زمینه است. نصب پوسته یا theme برروی وردپرس بسیار ساده است اما با توجه به اینکه گاها کاربران با مشکلاتی در این زمینه رو به رو می شوند، تصمیم به توضیح و شرح آن گرفتیم تا در صورتی که شما نیز با مشکلی در این زمینه مواجه شدید بتوانید به راحتی آن را برطرف نمایید. چه جایی بهتر از فهرست یا همان منوی وبسایت شما؟