مهر بالا – وردپرس نیوز

وقتی مردم می پرسند که چرا او برای تخصص حرفه ای در وردپرس انتخاب شده است، Meher می گوید آموزش وردپرس به افراد غیر فنی آسان است، اما هنوز هم بسیار قابل تنظیم است. توسعه دهنده وردپرس بودن به او این فرصت را داده است که از راه دور برای شرکت های توسعه وب جهانی کار کند که به او اجازه می دهند خارج از چارچوب فکر کند. و او با هر انتشار مهارت های جدیدی یاد می گیرد.

جامعه وردپرس را خاص می کند

مهر حرفه خود را پیدا کرد و مهارت های جدیدی را از طریق وردپرس آموخت. او همچنین راهی برای تشویق زنان دیگر به در نظر گرفتن مشاغل در فناوری اطلاعات کشف کرد.

باز کردن درهای حرفه ای در فناوری

پنج سال پس از تجربه اولیه خود در وردپرس، Meher به رهبری یک پروژه بین المللی در وردپرس منصوب شد. او مردد بود – در طول آن پنج سال ارتباطش را با CMS از دست داده بود، اما این پروژه یک فرصت عالی برای تبدیل شدن به یک رهبر تیم و رهبری از جلو بود.

پس از آن تجربه عالی، مهر به جلسات بسیار بیشتری رفت و داوطلبانه بیشتری انجام داد. او شروع به مسئولیت در WordCamp های آینده کرد و با جنبه های مختلف کمپ آشنا شد.

او معتقد است که هیچ محدودیتی برای اینکه استفاده از نرم افزار می تواند شما را به کجا برساند و با چه چیزی می توانید آن را برای یافتن راه حل برای پروژه های بزرگ و کوچک ترکیب کنید، وجود ندارد.

وردپرس الهام‌بخش Meher Bala، یک توسعه‌دهنده وب و جامعه‌ساز از هند است. از استفاده از نرم‌افزار به‌عنوان ابزار اصلی وب‌سایت گرفته تا کمک به کارآفرینان و اهداف خوب در سراسر جهان برای تحقق آرزوهایشان، او بر موانع شخصی غلبه کرده است و اکنون قصد دارد الهام‌بخش دیگران باشد.

پس از فارغ التحصیلی، او در دوراهی برای انتخاب بین تجارت و فناوری اطلاعات قرار داشت. چه چیزی را انتخاب کنیم؟ او یک دوره کارآموزی اجباری یک ساله فناوری را برای تکمیل داشت و انتخاب تمرکز او برای آن سال یک لحظه تعیین کننده بود.

مهر در کودکی به نارساخوانی (مشکل در خواندن کلمات نوشتاری) و دیسکولیا (مشکل در درک اعداد و توابع ریاضی) مبتلا شد. او با حمایت والدینش و یک مربی توانست بر این مانع یادگیری فائق آید. او تکنیک‌های مقابله‌ای و عزم راسخ برای غلبه بر چالش‌هایی که بعداً در زندگی ظاهر می‌شوند را توسعه داد.

او تصمیم گرفت مهارت های وردپرس خود را با تکیه دوباره بر قدرت مهارت های تحقیق و اراده خود به روز کند. در این فرآیند، او همچنین به تیم خود همه چیز را در مورد وردپرس آموزش داد و الهام بخش بسیاری از آن اعضا شد تا به توسعه مجموعه مهارت های وردپرس خود ادامه دهند.

مهر با تعهد خود به یادگیری مداوم به عنوان یک توسعه‌دهنده و الگوبرداری از آنچه در مورد ارزش و فرصت‌های رشد جامعه از منبع باز باور دارد، زمان و انرژی را به تیم بازاریابی، جایی که او یک نماینده تیم بوده است، به تیم آموزشی داده است. و به تیم اصلی که در چندین نسخه مشارکت دارد.

ماجراجویی توسعه دهندگان با وردپرس نامحدود است

او شروع به تحقیق نه تنها در مورد آنچه اینترنت برای ارائه دارد، بلکه نحوه عملکرد آن، از جمله مفاهیم جدید و جذاب ایمیل و وب سایت ها، کرد. پدرش اولین کامپیوتر رومیزی خانواده را خرید تا او بتواند در خانه تحقیق کند.

در سال 2015، زمانی که مهر در حال مرور فیس بوک بود، با تبلیغ چیزی به نام WordCamp Mumbai مواجه شد، رویدادی که دو روز قبل انجام شده بود. او کمی کند و کاو کرد تا بفهمد WordCamp چیست و درباره افراد پشت سر آن. او دست به کار شد و به گروه WordPress Mumbai Meetup پیوست.

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://wordpress.org/news/2022/04/people-of-wordpress-meher-bala/

مهر که عضوی از جامعه وردپرس بود، آموخت که چیزهای بیشتری از ساختن وبلاگ در وردپرس وجود دارد. او شروع به کاوش در ویژگی‌های مختلف وردپرس کرد، اولین تم خود را ایجاد کرد و در نهایت به‌عنوان متخصص ظاهر حرفه‌ای شد.

در آغاز سفر توسعه‌دهنده نرم‌افزارم، همیشه فکر می‌کردم C++ و جاوا تنها مهارت‌هایی هستند که برای برتری در حرفه‌تان به آن نیاز دارید. از زمانی که کاوش عمیق وردپرس را شروع کردم، به پتانسیل و قدرت وردپرس در توسعه وب پی بردم.

مهر بالا

این بدان معناست که او دوره توسعه نرم افزار را در کنار دوره آموزش عالی خود در کالج مطالعه کرده بود. با نگاهی به گذشته، او از چالش دوگانه دوره مدرک در بازرگانی لذت برد، و این تجربه او را به خوبی آماده کرد تا در حین کار به عنوان توسعه دهنده، نرم افزار را یاد بگیرد. در عرض سه سال، او C#، C، C++، HTML، Java و .NET را آموخت.

Meher از سفر وردپرس خود که در جامعه بمبئی پرورش داده شد سپاسگزار است. پر از شگفتی های زیبا شده است.

بنابراین او به دنبال یک گروه وردپرس رفت تا به او در گسترش دامنه و عمق دانش خود کمک کند.

یافتن فرصت های یادگیری جامعه و توسعه دهندگان آن

مهر در وردکمپ ناگپور در سال 2017
مهر لذت بخشی از بودن WordCamp Nagpur در سال 2017

به عنوان رهبر تیم، مهر به زودی متوجه شد که دریافت همه پاسخ‌ها بلافاصله امکان‌پذیر نیست. او متوجه شد که جستجوهای اینترنتی راه‌حل‌های عملی را ارائه می‌دهد – اما به ندرت نظریه پشت آن را توضیح می‌دهد.

یکی از بزرگترین آرزوهای مهر این بود که WordCamp Mumbai را به عنوان یک سازمان‌دهنده اصلی رهبری کند و به دیگران نشان دهد که با همکاری با یکدیگر در منبع باز چه چیزی می‌توان به دست آورد. در سال 2019، او دقیقاً این کار را انجام داد و از آن زمان در WordCamps و جلسات بین المللی داوطلب شده است.

مهر در حال سخنرانی در WordCamp بمبئی 2019
روی صحنه رفتن در WordCamp بمبئی در سال 2019

او به عنوان بخشی از اشتیاق خود برای به اشتراک گذاشتن فرصت هایی که وردپرس می تواند به مردم، به ویژه زنان بدهد، به سازماندهی مشترک دو جهانی فرصت داده است. رویدادهای یک ماهه ترجمه وردپرس و رویدادهای مشارکت کننده در هند.

مهر در حال حاضر به عنوان مشاور و توسعه دهنده فرانت اند با یک آژانس بین المللی متخصص در وردپرس کار می کند. مهرر در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند بهترین چیز در مورد توسعه‌دهنده وردپرس چیست، پاسخ داد: «از طریق وردپرس، من این فرصت را دارم که وب‌سایت‌های منحصربه‌فردی ایجاد کنم و از راه دور برای شرکت‌های توسعه وب جهانی کار کنم که شما را تشویق می‌کند که خارج از چارچوب فکر کنید. . همیشه فرصتی برای پیشرفت مداوم مهارت های کدنویسی و یادگیری تکنیک های جدید با هر نسخه وجود دارد.”

در سال‌های بعد، در هر وردپرس، او نقش جدیدی مانند بررسی سخنران، حامیان مالی و هماهنگی داوطلبانه را بر عهده گرفت. این به او اجازه داد تا درباره آنچه که یک سازمان دهنده باید انجام دهد، از برنامه ریزی تا اجرا، برای تبدیل WordCamp به یک رویداد موفق، بیشتر بداند.

عکس گروهی تیم WordCamp Mumbai 2017
با تیم در WordCamp بمبئی در سال 2017

مهر از مهارت های تحقیقاتی خود برای دانستن بیشتر در مورد استفاده از وردپرس استفاده کرد. او پلاگینی پیدا کرد که به او کمک می کرد تا به وظیفه خود برسد. او ضرب الاجل را رعایت کرد و این علاقه ای را ایجاد کرد که هرگز از دست نخواهد داد.

کشف مجدد وردپرس

پس از آن او به Meetups بیشتری رفت و با افراد پشت سر این گروه آشنا شد، درست زمانی که آنها شروع به صحبت در مورد WordCamp Mumbai 2016 کردند.

یک ماجراجویی WordCamp

عکس مهر با علامت WordCamp Mumbai 2016
مهر در حال کشف WordCamps در بمبئی در سال 2016

در مدرسه، او این فرصت را به دست آورد تا یک درس را با مطالعات کامپیوتری به عنوان جایگزین جایگزین کند. این ثابت شد که چشم‌ها را برای فرصت‌های شغلی آینده باز می‌کند.

اگر از وردپرس امرار معاش می کنید، توصیه او از صمیم قلب است: سعی کنید به جامعه وردپرس کمک کنید.

مهر می‌گوید که برخی از خاطره‌انگیزترین لحظات وردپرس او حول دوستی‌های خاص، امتحان کردن چیزهای جدید و شرکت در ساختن اجتماع بوده است.

اما چند ماه بعد، Meetup به موضوعی پرداخت که می‌توانست به او کمک کند تا مشکلی را در یکی از پروژه‌های فعلی‌اش حل کند. او تلاش کرد تا ظاهر شود و چند نکته مهم را ارائه کرد. سخنران وقت گذاشته بود تا با تک تک حاضران صحبت کند. وقتی او به مهر آمد، او از این فرصت استفاده کرد و چند سوال در مورد مسائل پروژه اش پرسید.

به اشتراک گذاری این داستان های مشارکت کنندگان منبع باز کمک کنید و به رشد جامعه ادامه دهید. در مجموعه افراد وردپرس با وردپرس‌سازان بیشتری آشنا شوید.

مشارکت کنندگان

مهر ابراز علاقه کرد که بخشی از WordCamp بمبئی آینده باشد و در یک نقش ابتدایی با مسئولیت های اساسی شروع کرد.

اولین تجربه ملاقات او عشق در نگاه اول نبود. او احساس می‌کرد که موضوعات برای کاربران پیشرفته است و زمان‌بندی اواخر عصر، حضور در آن را دشوار می‌کرد.

وردپرس به او این امکان را می‌دهد که بخش‌های مختلف هند را کشف کند، دوستان جدیدی در سطح محلی و بین‌المللی پیدا کند و زنان را تشویق کند تا در گروه‌ها و رویدادهای ملاقات در سراسر هند شرکت کنند.

در این مجموعه، ما برخی از داستان های الهام بخش را به اشتراک می گذاریم که چگونه وردپرس و شبکه جهانی مشارکت کنندگان آن می توانند زندگی مردم را برای بهتر شدن تغییر دهند. در این ماه، ما یک توسعه‌دهنده وردپرس مستقر در هند و مشارکت‌کننده طولانی‌مدت را معرفی می‌کنیم که چگونه به او کمک کرد شغلی پیدا کند و یک جامعه محلی و جهانی برای تعلق داشته باشد.

عکس مهر در پس زمینه پنجره مشرف به درختان

در ابتدا، او فکر کرد WordCamp یک کنفرانس رسمی با حدود 100 نفر است. بنابراین در اولین روز WordCamp بمبئی 2016، او از دیدن تعداد زیادی از علاقه مندان به WordCamp که در یک کنفرانس آرام و دوستانه شرکت کرده و از آن لذت می برند، شگفت زده شد.

پدر مهر می خواست عشق او به کامپیوتر را به چیزی تبدیل کند که در آینده به او خدمت کند. در سال 2005، او را در یک دوره کوتاه کامپیوتر از یک ارائه دهنده آموزش جهانی فناوری اطلاعات ثبت نام کرد. مدرس دوره بسیار تحت تأثیر عملکرد او قرار گرفت، به او توصیه شد که در یک دوره چهار ساله توسعه نرم افزار ثبت نام کند.

موفقیت آن پروژه یک لحظه مهم برای Meher و یک طلوع جدید به عنوان یک توسعه دهنده متخصص در وردپرس بود.

این ویژگی People of WordPress از مقاله ای الهام گرفته شده است که در ابتدا در آن منتشر شده است HeroPress.comیک ابتکار اجتماعی که توسط Topher DeRosia ایجاد شده است. این افراد در جامعه وردپرس را برجسته می کند که بر موانع غلبه کرده اند و در غیر این صورت ممکن است داستان های آنها شنیده نشود. #HeroPress

مثل این:

مهر گفت: «برای اولین بار در یکی از جلساتی که برای حمایت از روز ترجمه وردپرس برگزار شد، با ترجمه آشنا شدم. متوجه شدم که این راه دیگری برای حمایت از جوامع محلی من و آوردن قدرت وردپرس به آنها با مشارکت در گجراتی و هندی است. فکر نمی‌کردم چند سال بعد یک سازمان‌دهنده جهانی برای خود رویداد باشم!»

در سال 2009، در روز تولدش، به مهر پیشنهاد کارآموزی داده شد. در روز اول کارآموزی با وردپرس آشنا شد. وظیفه اولیه او تغییر ظاهر و احساس داشبورد وردپرس بود – فقط در شش ساعت. اما یک مشکل وجود داشت – او قبلاً هرگز با وردپرس کار نکرده بود!

با تشکر از ابها تاکور (@webcommsat)، لاریسا موریلو (@lmurillom)، مری باوم (@ماریبام)، کلوئه برینگمن (@سیبرینگمن) و مگ فیلیپس (@megphilips91) برای مصاحبه، نگارش و کار تصویری روی این داستان. با تشکر از مهر بالا (@meher) برای به اشتراک گذاشتن تجربیات خود و به Josepha Haden Chomphosy (@چانتابون) و تافر دروزیا (@topher1kenobe) برای حمایت آنها از سری.

لوگوی HeroPress

“من مطمئن هستم که چیز جدیدی یاد خواهید گرفت یا یاد خواهید گرفت و قطعاً در سراسر جهان دوستان خواهید داشت. هیچ شرمی در اشتباه کردن وجود ندارد، زیرا می توانید از آنها درس بگیرید و مهارت های خود را بیشتر توسعه دهید. شما همچنین می توانید به دیگران کمک کنید تا مهارت های خود را بسازند.»

من به تخته وایت برد خیره شدم و فکر کردم که انجام دادن ضرب الاجل غیرممکن و دشوار است. من تعجب کردم که آیا رئیس من شوخی می کند و نمی داند پس شما به عنوان یک توسعه دهنده با وردپرس چه کاری می توانید انجام دهید و چگونه می تواند در جعبه ابزار شما قرار بگیرد. چشمانم را باز کرد.»

مهر بالا

مهر افزود: اجازه ندهید چیزهایی که برایتان دشوار است مانع موفقیت شما شوند.

داستان ها را به اشتراک بگذارید