نصب دستی افزونه در وردپرس

با استفاده از این قالب شما می توانید یک وب سایت کامل را بدون نیاز به لمس هیچگونه کدی ایجاد کنید. همچنین ویدئو آموزش افزونه ITheme Security را در لینک زیر در آپارات می توانید مشاهده کنید. افزونه iThemes Security عملکرد فوقالعادهای در برابر حملات Brute Force دارد. افزونه iThemes Security Pro دارای امکانات زیادی است و برای جلوگیری از هک سایت وردپرسی مناسب است. بی شک یکی از بهترین روشها برای برقراری امنیت در وردپرس را میتوان استفاده از هاستهای مطمئن دانست، در صورتی که هاست استفاده شده توسط شما دارای امنیت کافی نباشد ممکن است به صورت مستقیم هاست شما مورد حمله قرار گیرد و به این ترتیب وب سایت شما هک شود و اطلاعاتتان از بین برود و یا تغییر کند. صفحه ورود این سرویس احتمالا بسیار شبیه به صفحه ورود وردپرس شماست ولی با یک تفاوت که این وبسایت مخرب است و برای این تهیه شده است تا شما را گول بزند.در این شرایط نه بر اساس ظاهر، بلکه براساس نام دامین در مورد وبسایت قضاوت کنید.

اولین کاری که باید انجام دهیددانلود پلاگین از منبع (به صورت فایل زیپ) است. منظور از شبکههای اجتماعی، برنامههایی مثل اینستاگرام است؛ اگر هم دقت کرده باشید این روش طرفداران بسیار زیادی دارد. در واقع بهترین روش هم برای راه اندازی یک کسبوکار اینترنتی موفق، طراحی و ساخت سایت است؛ ولی با توجه به اینکه راه اندازی سایت، هزینههایی برای مدیران کسبوکار به همراه دارد، از آن صرف نظر میکنند. چند سالی است که بحث کسبوکارهای اینترنتی در ایران بسیار داغ شده است؛ افراد زیادی موافق و طرفدار راهاندازی کسبوکار اینترنتی هستند و از طرفی دیگر، افراد زیادی هم با آن مخالفاند. این افزونه به صورت رایگان در دسترس است، اما با مجموعهای کامل از ویژگی ها همراه است تا به شما کمک کند که فرم های کاملی برای سایت خود بسازید. پیشنهاد میشود برای جلوگیری از اشغال فضای هاست و مصرف منابع، در تنظیمات سایت خود، تهیه رو نوشت ها را کمی به تأخیر بیندازید.

افزونه فوق به صورت خودکار وب سایت شما را برای تهدیدهای متداول اسکن می کند، علاوه بر این می توانید در هر زمان وردپرس را از لحاظ امنیتی مورد بررسی قرار دهید. پس قطعا برای طراحی سایت مورد نظرمان نیاز به مواردی دارید که در وردپرس وجود ندارد و با استفاده از افزونه میتوانید این موارد را به سایت اضافه کنید. مقاله ای را که درباره دلیل اضافه نکردن کد های دنبال کننده به قالب وبسایت نوشته بودیم را که یادتان هست؟ این افزونه واقعا روی وب سایت وردپرسی اثر گذار است و کاری میکند که شما تصورش را هم نمی کردید اگر شما هاست کندی دارید یا نرم افزارهای سمت سرور وردپرس زیاد هستند چاره ای نیست بجز استفاده از ابزارهایی جهت Cache که همانطور هم که گفتم Rocket حرف اول را میزند . اگر شما هم از افزونهی خاصی استفاده میکنید که مایلید آن را با ما به اشتراک بگذارید، در بخش نظرات زیر این پست آنها را معرفی کنید.

حتی اگر به یاد داشته باشید، شبکههای اجتماعی قدرتمندی مثل وایبر (Viber) و لاین (Line) وجود داشتند که همه آنها پس از مدتی، کنار گذاشته شدند. اگر قصد دارید از وردپرس به عنوان سیستم مدیریت محتوای خود استفاده کنید، باید بدانید که چگونه یک قالب وردپرس را نصب کنید. مثلا فرض کنید خودتان و یا تیم طراحی شرکتتان توانایی نوشتن یک افزونه خیلی حرفه ای و خوب را دارد، در این حالت هم شما باید زمانی را تنها به نوشتن افزونه و زمان دیگری را هم برای تست و باگ گیری از آن اختصاص بدهید، در حالی که اگر از افزونه های آماده استفاده کنید که تعداد کاربران زیادی قبل از شما آن را نصب کرده اند، دیگر نیاز نیست وقت زیادی تلف کنید، فقط کافی است آن را نصب کرده و از استفاده آن لذت ببرید.

قالب وردپرس یک قالب از پیش ساخته شده است که با استفاده از قسمت نمایش در وردپرس میتوانید یک قالب حرفهای وردپرس را نصب و فعال نمایید. ناگفته نماند که شما با استفاده کردن از افزونه قدرتمند Autoptimize میتوانید کد های اسکریپت وبسایتتان را به فوتر سایت منتقل کنید که این کار به تنهایی میتواند در افزایش سرعت وبسایتتان نقش زیادی داشته باشد. افزونه Monarch نه تنها به شما اجازه می دهد دکمه های به اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی را در هر جایی از سایت خود قرار دهید بلکه دکمه ها به گونه ای ساخته می شوند که منجر به اشتراک گذاری مشتاقانه شوند. این افزونه در بررسی استایلها درابزار inspect tool زمان زیادی را صرفه جویی میکند و سپس به طور دستی فایل قالب شما را به روز رسانی میکند. بخش آخر هم انتخاب چیدمان مطالب در صفحه وردپرس شماست. اسلیم استت برای بخش تشخیص موقعیت IP، نوع مرورگر و پلتفرم مورد استفاده از داده های بسیار دقیق MaxMind و Browscap استفاده میکند.

این افزونه باعث میشود که تغییرات به طور مستقیم بر روی فایل CSS اصلی انجام شود، بنابراین قبل از ویرایش، مطمئن شوید که یک نسخه پشتیبان تهیه کردهاید. حالا با مراجعه به پیشخوان وردپرس خود مشاهد میکنید که افزونه با موفقیت نصب شده است. یک نکته ی مهم دیگر در باره SlimStat این است که با افزونه هایی همچون W3 Total Cache, WP SuperCache, HyperCache و سایر افزونه های از این دست، هماهنگی کامل دارد و بدون مشکل در کنار آنها کار میکند. هنگامی که از این ابزار استفاده می کنید، می توانید به سرعت و به راحتی سایت خود را به پلتفرم گوگل آنالیتیکس متصل کنید.

از دیگر روشهای افزایش امنیت در طراحی سایت وردپرس کاهش سطح حمله است. همچنین در سایت اصلی وردپرس نیز میتوانید افزونه را رایگان دانلود کنید. اگر چه پاک کردن کش در موبایل بسیار سخت است و اگر احیانا AMP هم داشته باشید، این گزینه را فعال کنید. همچنین میتوانید طیف رنگهای CSS را تولید کنید و در stylesheets خود از آنها استفاده کنید. هرگز نمیتوانید به صورت ۱۰۰ درصد روی آنها مدیریت داشته باشید و باید تابع قوانین و مقررات برنامهای باشید که از آن استفاده میکنید. البته میتوانید طراحی سایت را هم برون سپاری کنید که هزینههای زیادی برای شما به همراه خواهد داشت.

تا تنظیمات جدید، در صورت درست بودن آدرس و نصب بودن افزونه، برای شما باز بشه. آموزش تصویری نصب وردپرس جستجوی آسان دامنه آی آر 3900 تومان 30 روز پس از انقضا برای دامنه آی آر چه اتفاقی می افتد تفاوت های SSL های ov , dv , ev تنظیمات wordpress اس اس ال برای دامنه های آی آر اختلال در ارسال ایمیل کش سرور معروف ترین پسوندهای دامنه سثقرثقثحشقس قفل کردن انتقال بررسی بلک لیست بودن آی پی آشنایی با رکورد whois گواهینامه DV Arch Linux تنظیم DNS spam شدن ایمیل در یاهو فضای وب نامحدود ریدایرکت 302 مشاهده گزارشات سایت در دایرکت ادمین site seal تعویض نام دامنه چطور ایمیل بسازم انتقال مالکیت دامنه IR نحوه ارتقا وردپرس سی اس اف database در دایرکت ادمین site seal ایستا چیست IP management مراحل انتقال مالکیت دامنه آی آر سورس گاردین میزبانی وب المان تنظیمات ایمیل در دایرکت ادمین مزایای گواهی نامه multi domain آموزش htaccess.

افزونه وردپرس رایگان که در مخزن وردپرس فراوان است و به راحتی در خود سایت سایت بی تم قابل نصب است. اگر فراموش نکرده باشید، سالها قبل نیز با فیلتر شدن برنامه تلگرام، بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی که بر پایه تلگرام راه اندازی شده بودند، بهشدت ضرر کردند و به کلی نابود شدند! هر لحظه امکان فیلتر شدن تک تک شبکههای اجتماعی وجود دارد و این موضوع یکی از دلایلی است که ما پیشنهاد نمیکنیم که یک کسبوکار اینترنتی را بر پایه شبکههای اجتماعی مثل اینستاگرام راه اندازی کنید. اما چه موضوعی باعث شده که اکثر افراد، کسبوکار اینترنتی خود را بر پایه شبکههای اجتماعی مثل اینستاگرام راه اندازی کنند؟ البته لازم نیست هر اسکریپت یا ابزار خارجی که روی سایت خود پیاده سازی کردید را حذف کنید، بهترین آنها را نگه داشته و موارد اضافی را حذف کنید. بعد از اینکه فایل مورد نظر رو از حالت فشرده خارج کردیم فایل اصلی زیپ رو باید حذف کنیم.

افزایش سرعت وردپرس در ادامه به ۱۰ روش برای افزایش امنیت وردپرس اشاره می کنیم. با نصب این افزونه، شما می توانید بسته هایی ایجاد کنید که تمام تم ها، پلاگین ها، محتوا و پایگاه داده سایت وردپرس شما را به صورت بسته ای در اختیار شما قرار می دهد. در نهایت هم یک ابزارک فسقلی در اختیار شما میگذارد که میتوانید به وسیله ی آن، تعداد بازدیدکنندگان یکتای خود را در یک بازه زمانی دلخواه، برای بازدیدکنندگان وبسایتتان به نمایش در بیاورید. درواقع امکان استفاده نکردن از افزونهها در سایت وجود ندارد و به همین دلیل شما باید آنها را حتماً رفع خطا کنید. 1. انتخاب دستهبندی به شما این امکان رو میده تا بتونید مطالب یک یا چند دستهبندی رو به انتخاب خودتون نمایش بدید. بعد از نصب و فعالسازی افزونه باید آدرس سایتتون رو همراه با Http یا https وارد کنید.

پلاگین وردپرس

Version Check for WordPress یک افزونه Chrome ساده است که میتوانید برای پیداکردن نسخه هر وبسایتی که با وردپرس ساخته شده است، از آن استفاده کنید. این افزونه میتواند در بخش مدیریت به شما آمار کاملی از بازدید کننده ها و تعداد نمایش صفحات، تعداد نمایش بر حسب کشور، ارجاع دهنده ها، برترین ارسالها و برگه ها، کلیک های انجام شده بر روی لینک ها، تعداد دنبال کننده ها و به اشتراک گذاری ها و بسیاری از موارد دیگر را به شما ارائه دهد. 2. در کنار دستهبندی شما میتونید مطالبی رو بر اساس تگهایی که در مطالب سایتتون استفاده کردید نمایش بدید. هر چند که پس از 6 ماه چرخ های سایت شما شروع به چرخیدن کرده است و نیاز به پشتیبانی نخواهید داشت! در این مقاله، نکات برتر امنیت وردپرس و چند ترفند ساده، گفته خواهد شد تا از وب سایت خود در برابر هکرها و بدافزارها محافظت کنید.

افزونه SiteOrigin Page Builder یک افزونه صفحه ساز رایگان است که بدون آشنایی داشتن به علم کدنویسی تنها با کشیدن و رها کردن میتوان صفحات زیبایی را طراحی کرد البته لازم به ذکر است که این افزونه نسبت به افزونههای قبلی از قابلیتهای کمتری برخوردار است. توجه : ممکن است با تنظیم و پیکربندی این افزونه برخی موارد و قابلیت ها برای شما در سایت به درستی کار نکند که بهتر است در بخش بهینه سازی فایل برا برداشتن تیک ها مجدد سایت رو چک کنید . پس حتما باید به صورت جدی روی افزایش امنیت وردپرس خود کار کنیم تا دچار فاجعه های هک و امنیت نشویم در واقع هزینه هایی که شما روی امنیت سایت خود انجام می دهید سرمایه گذاری است نه صرفا هرینه پس این موضوع را جدی بگیرید تا در آینده پشیمان نشوید.

افزونه وردپرس

حالا سؤال این است که طراحی سایت را چطور و از کجا شروع کنیم؟ بعد از نوشتن کدها آن پوشه را که فایل PHP در آن وجود دارد ZIP و یا فشرده کنید و در قسمت پلاگین هاست خود آن را اکسترکت کنید تا افزونه شما اجرا شود. و در قدم بعدی به شما اجازه میدهد امار گوگل آنالیتیکز خود را به طور کامل از طریق بخش مدیریت در وبسایت خود مشاهده نمایید و طبعا این برای ما ایرانی ها خیلی خوشمزه خواهد بود. بعضی از آنها صرفا برای نمایش آمار در کنترل پنل مدیریتی شما هستند. البته علاوهبر فیلترینگ، دلایل دیگری هم وجود دارد که باید نسبت به آنها توجه داشته باشید. همچنین میتوانید زمانی که پستهای وبسایت را مشاهده میکنید با یک کلیک به قسمت ویرایش پست در ناحیه ادمین بروید. شما همچنین میتوانید بر روی نماد افزونه در مررگر خود کلیک کنید تا صفحه را به صفحه ورود به ادمین وردپرس خود تغییر دهید.

اولین قسمت ابزارک های مخصوص داشبورد مدیریت است که اطلاعات آماری اسلیم استت را در قالب چارت هایی با طراحی زیبا در داشبورد مدیریت در اختیار شما قرار میدهد. اسلیم استت یک افزونه آمار گیر واقعا خوب و تر و تمیز است. خوشبختانه، فقدان امنیت داخلی وردپرس یک افسانه است در حقیقت بدونید وب سایت های وردپرس بسیار امن تر از برادران و خواهران آنلاین خود هستند. این موضوع دو دلیل روشن دارد اول اینکه کاربران بتوانند با رفع مشکل سرعت وردپرس با سرعت بیشتری به سایت شما دسترسی داشته باشند و دوم اینکه موتورهای جستجو این موضوع را یک ویژن و امتیاز برای سایت در نظر می گیرد و قرار گرفتن در صفحه اول گوگل برای شما آسان تر خواهد شد. قالبها از نظر امنیتی متفاوت هستند و هنگام خرید حتما باید این موضوع را بررسی، و سپس قالب را انتخاب کنید.

اگر میخواهید یک دنیای جدید از کلیدهای میانبر صفحه کلید برای سایت وردپرس خود کشف کنید به عنوان یک کلیدهای میانبر صفحه کلید برای وبسایت خود یک دنیای جدید را کاوش کنید، WordPress Keyboard Shortcuts یک افزونه Chrome عالی برای این کار میباشد. پوستهای را انتخاب کنید که از افزونههای گوناگون پشتیبانی کند. همان طور که در مقدمه اشاره کردیم برای نصب وردپرس روی لوکال هاست باید محیط هاست را روی کامپیوتر شبیه سازی کنیم. تمامی افزونه هایی که امروز به شما معرفی میکنیم افزونه های محبوب و قدرتمندی هستند اما تصمیم گیرنده نهایی شما هستید که از میان آنها، یکی را که با نیازهای شما سازگاری بیشتری دارد انتخاب کنید.