نمایش تبلیغات در وردپرس با این ۷ افزونه مدیریت تبلیغات

آنها سرویسی را ساخته بودند که مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته بود؛ اما وردپرس تازه اول راه بود و نسبت به رقبای قدر خود، هنوز حرفی سایت بی تم برای گفتن نداشت. اما صفحات پویا صفحاتی مانند نوشته ها است حالا این نوشته می تونه یک مقاله در مورد هر چیزی باشه این صفحات یعنی همان صفحات پویا می تواند تغییرات مداوم داشته باشد و به دلیل تعداد زیاد آن ها که خیلی از صفحات ایستا بیشتراست با دسته بندی و برچسب ها آن ها رو نشانه گذاری می کنیم تا روند و ترتیب سایت سازماندهی شده و مرتب باشد.

پلاگین وردپرس

مثلا تنها ترین سایت جهان خود گوگل است که رتبه اول رو هم از لحاظ کشوری و هم جهانی دارد. با فعال کردن تیک گزینه”پروندهها را ماهانه و سالانه سازماندهی کن” هم می توانید تصاویری که در هاست آپلود میشوند را بر اساس سال و ماه دسته بندی کنید تا کل تصاویر آپلود شده وردپرس در یک پوشه قرار نگیرند و به راحتی بتونید به اونها دسترسی داشته باشید. بسیار کاربرپسند در وردپرس راهاندازی میشوند. وردپرس معمولا به سمت کل منابع سرور هجوم میبرد که از آن استفاده نماید، این موضوع زمانی مشکل ساز میشود که افزونهها وارد معرکه میشوند و کاربر به استفاده از سیستمهای قدرتمندی مانند Hostgator یا Bluehost و هاستهای قوی مجبور میشود. اگر همین الان کدهای وبسایت خود را بررسی کنید، میتوانید از داخل کدهای سایت متوجه شوید که کدام نسخه از وردپرس روی سایت شما نصب است و معمولا این موضوع اصلا جالب نیست و برای افزایش امنیت وردپرس باید حتما نسخه وردپرس را از کدهای آن حذف کنید.

برایم نامه بفرستید هرگاه: این بخش به شما این امکان رو خواهد داد تا هر زمان که کسی نظرارسال کرده بود وردپرس یک ایمیل برای شما ارسال کرده و شما را از ارسال نظر جدید مطلع کند. دوستان ما کلا دو نوع صفحه داریم صفحات ایستا و صفحات پویا صفحات ایستا صفحاتی هستند که ثابت هستند و تغییرات زیادی روی آن ها انجام نمی شوند برای مثال مانند همان صفحات درباره ما و تماس با ما خب اگه بخواهیم توضیح بدیم ما نیاز نداریم هر روز صفحات درباره ما رو تغییر بدیم چون اصلا نیازی نیست ما یکبار این صفحه رو ایجاد می کنیم و به ندرت آن را ویرایش می کنیم.

ممکن است در یک روز از قالب ۲۰۰ هزارتومانی خود ۱۰۰ نسخه فروش داشته باشید(معدل ۲۰ میلیون تومان) بدون اینکه آن روز کار خاصی انجام داده باشد. توجه داشته باشید که از این به بعد برای ورود به حساب کاربری خود در سایت باید همیشه علاوه بر نام کاربری و رمز عبور، کد تایید ۲ مرحلهای را هم از اپلیکیشن Google Authenticator وارد کنید. می بینید که سرعت سایت بسیار مهم و حیاتی است و هم چنین یکی فاکتورهای بهترین سایت نیز می باشد.

سوکوری ویژگی های مختلف و نسبتا زیادی دارد اما اصلی ترین آنها شامل این موارد است. اما بخش مهمی از ظاهر سایت را فونت و نوشته های سایت تشکیل می دهند. در برگهی نخست نمایش داده شود: در این بخش می تونید تعیین کنید در صفحه اصلی سایت شما به صورت پیشفرض نوشته ها نمایش داده شوند و یا اینکه با انتخاب اون به حالت برگهها تعیین کنید تا برای صفحه اصلی یک برگه ای که در اون محتوای صفحه اصلی رو تعیین کردید نشون داده بشه و برای نوشته ها هم برگه دیگه ای رو انتخاب کنید که با ظاهر و چیدمان دلخواهی مطالب درون این برگه نشان داده شوند. اگر شما از افزونه ای استفاده نمی کنید پاک کنید چون کمترین کاری که می کنه اینه که پردازش پس زمینه برای لود سایت رو میبره بالا. نشانی وردپرس (URL): در این فیلد میتونید تا آدرس سایت رو تغییر بدین و همونطور هم که در مقالات پیشین هم اشارهای به این بخش داشتم در صورتی که قصد داشتید تا آدرس دامنه وردپرس را تغییر دهید و یا اینکه اقدام به انتقال وردپرس کنید از این بخش میتونید تا آدرس وردپرس را تغییر دهید.

معمولا سایت های زیر 10,000 در هر کشور جزو سایت های فعال آن کشور می باشند. این معمولا شامل برخی از منطق های پاکسازی است که وقتی کاربر پلاگین را uninstall میکند اجرا میشود. پس از نصب باید بر روی پیوند فعال سازی پلاگین کلیک کنید، تا شروع به استفاده از افزونه کنید. تنها کاری که باید انجام بدید نصب پلاگین و فعال سازی اونه. این یکی از مطمئن ترین افزونه های وردپرس برای سفارشی سازی سریع طراحی سایت شما است.

اگر بخواهیم این صفحه را تحلیل کنیم آن را به سه قسمت اصلی تقسیم می کنیم. حالا در نظر داشته باشید میخواهیم با وردپرس یک سایت نیازمندی داشته باشیم و 50 میلیون بخواهیم برای تبلیغات کنار بزاریم. هیچ کسی سایت کند را دوست ندارد، در واقع طبق تحقیقات انجام شده یک ثانیه کندتر بودن وبسایت باعث کاهش 7% فروش، 11% بازدید کننده کمتر و کاهش 16% رضایت کاربران میشود. باید بدانید که سرقت و استفاده از پهنای باند و hotlinking فقط برای مقاصد کپیرایت نیست بلکه در صورت سرقت، سرعت سایت شما نیز کاهش مییابد. 3. سايز تصوير را کاهش دهيد.

تنظیمات پیوندهای یکتا اگر بر اساس موضوع و محوریت سایت با یک ساختار اصولی و صحیح انتخاب شوند میتونند تاثیر شگرفی بر روی سئو و بهینه سازی سایت وردپرس شما داشته باشند. ساختار قالب و دسته بندی نوشته ها نیز بسیار فاکتور مهمی است. تعیین دسته بندی پیش فرض نوشته ها : وردپرس به طور پیشفرض دسته ای دارد به نام “دسته بندی نشده” اگر نوشته را به هیچ دسته ای منصوب نکنیم به طور اتوماتیک نوشته در این دسته قرار میگیرد . مهمترین گزینه ای که در این صفحه میتوان آن را تنظیم کرد تعیین ساختار نمایش آدرس نوشته ها است یعنی هر نوشته به طور پیشفرض در آدرس خود “ID” دارند در این صفحه میتوان تعیین کرد که در آدرس نوشته ها به جای شماره “ID” نام نوشته قرار بگیرد.

افزونه وردپرس

اما CMSهای اختصاصی را نمیتوان مانند قالب آماده پیکربندی و بهروزرسانی کرد، بلکه نیازمند کدنویسی برای بخشهای مختلف بوده و از طراحی رابط کاربری، فرمها، تنظیمات و غیره همگی باید به دست تیم توسعه و برنامهنویس بهصورت سفارشی انجام شود. بعد از اینکه وارد پیشخوان وردپرس شدید ابتدا روی منوی تنظیمات کلیک کنید تا به صفحه اصلی تنظیمات دسترسی پیدا کنید و برای سایر تنظیمات هم از زیرمنوهای موجود در منو تنظیمات که شامل مواردی مثل نوشتن، خواندن، گفت و گوها، رسانه و پیوندهای یکتا هستند اقدام کنید تا در هر بخش بتونید تنظیمات مرتبط با اون رو مدیریت و کنترل کنید. یعنی مثلا بهش عدد 2 رو میدیم و ما میتونیم داخل تابع که ایجاد کردیم دو ورودی دریافت کنیم. اخیرا افرونه وردفنس امکان 2Fa یا ورود دو مرحله ای را به قسمت رایگان اضافه کرده است، بنابراین می توان از این امکان برای افزایش امنیت وردپرس استفاده کرد.

علاوه بر این در صفحه تنظیمات پیوند یکتا وردپرس قادر هستید تا برای دسته بندی مطالب و برچسب مطالب به جای آدرس پیشفرض که به ترتیب tag و category هستند از نام دلخواهی استفاده کنید تا در آدرس برچسب و دسته بندی های وردپرس مورد استفاده قرار بگیرند. WP e-Commerce نیز به صورت رایگان منتشر شده است و شما می توانید افزونه های مورد نیازتان را برای آن خریداری کنید . همچنین می توانید تصویر پیش فرضی را برای آواتار کاربران تعیین کنید.

همچنین اگر وارد پنل وردپرس بشوید، می توانید ببینید که تعداد نصب هر افزونه چقدر است، آیا با نسخه فعلی وردپرس شما تست شده است یا نه؟ با مشخص نمودن اهداف و تصمیمات خود می توانید از قیمت و هزینه های طراحی سایت باخبر شوید. از تنظیمات رسانه در وردپرس میتونید تا تصاویری که در وردپرس برش میخورند و بر اساس تنظیمات کدنویسی شده در قالب برای هر بخش تعیین می شوند را مدیریت کنید. این پوشه ای است که شما باید با استفاده از سرویس گیرنده FTP به صورت دستی در وبسایت خود بارگذاری کنید. اگر درگیر افزایش سرعت وردپرس هستید، چند مورد از پلاگین­های افزایش سرعت وردپرس معرفی­شده در این مقاله را نصب کنید و بهبودی باورنکردنی در سرعت بارگذاری صفحه­ی خود را شاهد باشید. همچنین شاید شما دوست دارید که یک وب سایت برای خودتان طراحی کنید ولی هیچ اطلاعی در مورد قالب های وردپرس و افزونه های وردپرس و هاستینگ ندارید.

الکسا یک سایتی که صاحب آن آمازون می باشد و صاحب آمازون آقای جف بزوس ثروتمند ترین مرد جهان می باشد الکسا با ربات های قدرتمندی که دارد تمام سایت های جهان را از نظر سئو رتبه بندی می کند. نکته: برای خرید کردن محصول یا خدمات یک سایت به رتبه الکسا زیاد اعتنا نکنید چون خیلی از سایت ها هستند که محصولات با کیفیت تر و ارزان تر ارائه می دهند ولی رتبه الکسای آن کمتر از رقبای آن می باشد و این میتواند به این دلیل باشد که آن سایت تازه راه اندازی شده است. به همین دلیل این مساله مهم است که گذرواژهای سخت را انتخاب کنید که قابل حدس نبوده و همچنین تک کلمهای نباشد. مرورگرها گوناگون معمولا نمایش متفاوتی از سایتها دارند و سایت شما ممکن است در هر مرورگر به یک صورت نمایش داده شود به همین دلیل شما باید از عملکرد سایت خود در مرورگرهای مختلف مطمئن شوید.

دیگر تنظیمات دیدگاهها: از این بخش قادر هستید تعیین کنید که هنگام ارسال نظر حتما باید نام و ایمیل وارد شده باشه و یا اینکه کاربرانی که ثبت نام کردن و وارد سایت شدن امکان ارسال نظر رو داشته باشند، در این صورت برای بازدیدکنندگانی که عضو سایت نیستند امکان ارسال نظر وجود نخواهد داشت. پیش از اینکه دیدگاهی نمایان شود: از اینجا نظرات تایین می شوند تا هر زمان که به صورت دستی اونها را تایید نکردید در سایت نمایش داده نشوند و یا اینکه تعیین کنید کاربرانی که یک دیدگاه پذیرفته شده دارند از این پس هروقت اقدام به ارسال نظر کنند به صورت خودکار نظر اونها تایید شده و در سایت نمایش داده شود. توصیه میشود برای حذف توانایی بروزرسانیها و تمهای پلاگین از محیط مدیریت استفاده شود، در غیر اینصورت ممکن است وردپرس دچار عیبهای بروزرسانی خودکار شود. ویژگی هایی مانند ظاهر باز، پنجره ی انتخاب، پنجره یکشویی، پنجره، پنجره های اجتماعی، فرم های تعبیه شده، جعبه ابزار ویجت، نوار اطلاعات این پلاگین را تبدیل به قوی ترین پلاگین موجود کرده است.

آواتارهای نمایش داده شده میتونند بر اساس آواتار باشند و یا تصاویر پیشفرض که در وردپرس وجود دارند و تعیین می کنید تا برای هر کاربری که نظری ارسال کرده این تصاویر تصادفی انتخاب شوند. نیمرخها: با استفاده از نیمرخ ها هم می توانید آواتار کاربران سایت رو نمایش دهید. رو به نمایش بگذارید نیاز دارید تا صفحه مورد نظر خودتونو بسازید. خب دوستان بعد از اینکه وردپرس رو نصب کردید و پیکربندی های لازم رو انجام دادید حالا وقتشه که برگه های خودتونو ایجاد کنید اما سوال اینه که چه موقع ما نیاز داریم تا یک برگه ایجاد کنیم؟ عنوان سایت: این بخش برای نام و عنوان سایت شما هستش که با تغییر اون میتونید تا عنوان سایت خودتونو به هر نامی که می خواهید تغییر بدین، در عنوان سایت دقت کنید که از نام طولانی که بیشتر از 65 کاراکتر بشه استفاده نکنید و نام سایت شما تا حد امکان خلاصه و کوتاه باشه.

به همین دلیل اگر استفادهی زیادی از گراواتارها در وردپرس ندارید، بهتر است استفاده از Gravatar را غیر فعال کنید. علاوه بر این، می توانید جداول را از و به فایل های Excel، CSV، HTML و JSON وارد و صادر کنید. در پایین تر آن باکس اصلی وجود دارد که از داخل آن می توانید برگه های خودتون رو ویرایش کنید حذف کنید به صفحه نمایش آن بروید یا ویرایش سریع روی آن انجام دهید تا وقتتان زیاد گرفته نشود. اتفاق مهمی که افتاد 1-سایت اولی به علت سرعت کند لود صفحه یک کاربر, بازدیدکننده یا شایدم یک مشتری باارزش رو از دست داد. شاید این اتفاق برای شما هم پیش آمده باشد که وقتی برای هدفی وارد یک سایت می شوید احساس راحتی با آن سایت بکنید از گشتن در سایت لذت ببرید و زیبایی سایت شما رو به خود جذب کند و هر چیزی که به دنبالش در آن سایت بگردید به راحتی پیدا کنید.

افزایش سرعت وردپرس