نیازی به کدنویسی نیست !

پس از آن که فایل را آپلود کردید آن را روی هاست اکسترکت کنید. نصب وردپرس روی لوکال هاست. بعد از فعالسازی قالب، از مدیریت وردپرس، وارد منوی افزونهها بشید و افزونههایی که از طریق هاست آپلود کردید رو فعال کنید. بهتر است ویدیو مورد نظر خود را در سایت هایی مانند آپارات آپلود کرده و بعد به صورت Embed، آن را در سایت قرار دهید. ممکنه تا ابزار مورد نظر برای انتقال محتوای سیستم شما وجود نداشته باشه که برای این کار میتونید از افزونههایی که برای این کار ساخته شدند استفاده کنید، با نصب افزونه ابزار مورد نظر سیستم شما به این بخش اضافه شده و میتونید ازش استفاده کنید.

سلام، بابت این اشکال پیش آمده از شما دوست عزیز و بقیه کاربران آریا تهران صمیمانه عذر خواهی می کنم، ان شاالله در آموزش های بعدی سعی می کنیم که حتما به این جزییات توجه بشه تا آموزش های ارائه شده به شما عزیزان با بهترین کیفیت ارائه شود. میزبان پایگاه داده : این فیلد نیازی به تغییر ندارد و باید به صورت پیش فرض عبارت localhost در آن نوشته شده باشد. باشید که امکانات فوقالعادهای نیز در اختیار شما قرار میدهند.

هر پلاگین برای اینکه فعال شده و اجرا شود نیاز به منابع و ارسال و دریافت اطلاعات گوناگونی دارد. همیشه سعی کنید قبل از نصب یک افزونه در سایت خود از میزان مصرف منابع در سایت خود مطلع شوید و نظرات کاربران را در انجمنهای مختلف در رابطه با آن افزونه مطالعه کنید. پوشه wp-content ، در بیشتر موارد، افزونه ها و پرونده های مربوط به سایت شما را در خود جای داده است. و در نهایت افزونه وردپرس فارسی و افزونه وردپرس انگلیسی را در دسترس شما کاربران عزیز قرار خواهیم داد تا بعد از مطالعه این مقاله وب سایت وردپرسی خود را بسازید و کسب و کار خود را شروع کنید. در اصل برای نصب افزونه در وردپرس 3 روش وجود دارد که میتوانید خیلی ساده با هر روش افزونه مورد نظر خود را در سایت نصب کرده و به استفاده از آن بپردازید، البته توجه داشته باشید که این روشها با هم متفاوت بوده اما به هر حال همه آنها افزونهای را در سایت برای شما نصب خواهد کرد، با ما همراه باشید تا روش نصب این افزونهها را به شما ارائه سایت بی تم دهیم.

با استفاده از وردپرس مراحل طراحی سایت شما بسیار ساده تر و استانداردتر می شود و شما می توانید با استفاده از قالب های گرافیکی متنوع و افزونه های بیشمار این سیستم مدیریت محتوا وب سایت های متنوعی را ایجاد نمایید. پلاگین های متنوع و بیشمار: تقریبا برای هر نیازی قبلا یک پلاگین توسط برنامه نویسان وردپرس ساخته شده و شما به راحتی می توانید با نصب پلاگین قابلیت های جدیدی به سایت خود اضافه نمایید. ضروریترین افزونهی امنیتی وردپرس معرفی شده و دربارهی پروتکل نیز در محتوای ترفندهای خاص جلوگیری از هک وبسایت که قبلا به آن لینک داده شده است بهتفصیل بحث شده. سئو آن-پیج که معمولا آن را با عنوان سئو داخل صفحه نیز می شناسند، کلیه فرآیندهای بهینه سازی را در محتواهای داخل سایت انجام می دهد. در پایان مقاله وردپرس چیست لازم است بدانید برای داشتن یک وب سایت خوب و حرفه ای علاوه بر استفاده از یک مدیریت محتوای قدرتمند بهینه و همچنین بعد از انتخاب قالب و افزونه های حرفه ای و سئو شده توجه به امنیت وب سایت است که به یقین می توان گفت سیستم کد باز وردپرس کامل از امنیت بالایی برخوردار است و تمامی راه های نفوذ هکر ها و دسترسی ها را حفظ کرده تا بدون دغدغه بتوانید سایت خود را مدیریت و به کسب و کار خود رونق ببخشید.

بنده به عنوان یک وردپرس کار و تجربه چندین سال در عرصه وردپرس به یقین می توانم عرض کنم که این مدیریت محتوا یکی از بهترین و قدرتمندترین سایت ساز های حال حاضر به شمار می رود و امکانات و قابلیت های که دارد شما را قادر به ایجاد سایت های حرفه ای می کند و شما به راحتی می توانید با استفاده از این قابلیت و ویژگی ها سایت حرفه ای و بینظیر راه اندازی کنید. اما در طرف دیگر ماجرا سیستم مدیریت محتوای محبوب دنیا یعنی WordPress قرار دارد. از وبلاگ های شخصی گرفته تا فروشگاه های بزرگ تجارت الکترونیکی ، بی شک افزونه محبوب WP Rocket در قلب هر وب سایت سریعی قرار دارد! این افزونه پرکاربرد و محبوب امنیت وردپرس را با رفع آسیب­پذیری­های رایج تثبیت کرده و به شما در انتخاب رمز عبورهای قوی­تر، توقف حملات خودکار، مسدود کردن IP های خاص، تغییر آدرس صفحه ورود وردپرس و خصوصیات امنیتی بیشتر کمک می­کند.

ایجاد کنید. در واقع می توان گفت انقدر قدرتمند است که هیچ سایتی وجود ندارد که نتوانید با وردپرس آن را ایجاد کنید. شما هیچ نیازی به اصول طراحی ندارید چرا که هزاران طرحی های رایگان وردپرس وجود دارد که تنها باید انتخاب کنید. طراحی سایت فقط نصب وردپرس و نصب پلاگین نیست. عموما افرادی که شروع به آموزش وردپرس میکنند فقط هدفشان آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی است. در کل، ExpressionEngine یک طراحی متفکرانه و زیبا و ویژگی های ساده و واضحی در بک اِند دارد. در ادامه مجموعه پرچمداران صفر وردپرس پکیج حرفه ای 3 با موضوع تولید محتوای پیشرفته آماده شده است. برای مثال شما می توانید برای ایجاد فرم های پیشرفته از افزونه کیو فرم استفاده کنید یا برای ایجاد صفحه های حرفه ای با چیدمان های متفاوت از افزونه ویژوال کامپوزر و همچنین شما میتوانید برای ایجاد بخش تیکت پشتیبانی از افزونه های WP Support Plus استفاده کنید.

افزایش سرعت وردپرس

بعد از اینکه شما وردپرس را نصب کردید و همچنین قالب مورد نظر خود را از سایت های مختلف یا از داخل مخزن دریافت و روی وردپرس راه اندازی و همچنین سفارشی سازی های خود را انجام دادید با استفاده از افزونه های کاربردی که هر کدام قابلیت هایی را می تواند به سایت شما اضافه کنند استفاده کنید. در این مورد باید با توسعه دهنده سایتتان در ارتباط باشید و یا اینکه خودتان بصورت تکی تمامی آدرسها را با آدرسهای امن جایگزین کنید. نرم افزار کد باز وردپرس از سوی شخص مت مولنوگ در تاریخ ۲۷ مه ۲۰۰۳ به صورت کامل رسمی ارائه شد. با رفتن به مسیری که در آن همه چیز به صورت سفارشی و بدون درز ساخته شده است، برخلاف بسیاری از تمهای دیگر، تجربه ای شگفت انگیز به دست میآورید. یعنی سرور سایت مجبور است در طول یک روز، چندین بار محتوای ثابت تولید کرده و برای کاربران بفرستد.

اما در این مقاله آموزشی وردپرس در کنار شما هستیم تا شما را با مدیریت محتوای وردپرس آشنا کنیم همچنین به ویژگی و قابلیت های اینسیستم سایت سایز بپردازیم. شما نمونه ای از این قالب و افزونه ها را می توانید در سایت وینزا مشاهده کنید البته وردپرس به صورت پیش فرض پوسته های ساده ای در کنار خود دارد که شما می توانید از این پوسته ها استفاده کنید اما اگر قصد دارید به صورت حرفه ای و یک سایت بی نظیر و منحصر به فرد داشته باشید باید پوسته یا همان قالب وردپرس حرفه ای تهیه و در کنار این قالب های وردپرسی اگر نیاز به امکان خاصی مانند چت آنلاین یا پنل کاربری حرفه ای یا فرم ساز وردپرس و … که روت هاست محسوب می شود آپلود و در نهایت اکسترکت کنید پوشه ای به نام wordpress را خواهید دید.

این اسکریپتها اکثرا از طریق سایتهای سومی مورد عرضه قرار میگیرند و سایتهای اصلی ارائه دهنده افزونهها و قالبها هیچگاه کد مخربی را انتشار نمیدهند. یکی از دلایل محبوبیت مدیریت محتوای کدباز وردپرس رابطه خوب با موتورهای جستجو مانند گوگل ، یاهو و غیره است زیرا به صورت کاملاً حرفه ای و با شیوه مدرن و همچنین فاکتور های سئو سایت موتور های جستجو کد نویسی و ارائه شده است تا بدون هیچگونه مشکل سئو بتوانید از این مدیریت محتوا استفاده کنید و مطالب و سایت خود را در نتایج موتورهای جستجو به خوبی نمایش دهید. مدیریت محتوایی دشوار است و منابع بسیار محدودی در سطح اینترنت در خصوص آنها پیدا میشود.

به عنوان نمونه وقتی بخواهید یک سایت فروشگاهی با وردپرس بسازید، نیاز به افزونههای فروشگاهی همچون ووکامرس یا EDD دارید که امکانات لازم را برای ایجاد فروشگاه اینترنتی بر پایه وردپرس فراهم کردهاند. همانطور که در بالا اشاره کردیم بعد از ارائه بروز رسانی های جدید وردپرس و افزایش قابلیت انعطاف پذیری آن طراحان قالب های حرفه ای برای این cmc طراحی کردند که شما می توانید بعد از نصب وردپرس و از طریق پیشخوان » پوسته ها افزودن پوسته » پوسته خود را اضافه و در نهایت فعال سازی کنید. در هر صورت یکی سری فایل css و js توسط elementor به سایت شما اضافه می شود که در سرعت سایت بی تاثیر نیست. بسازید. وردپرس یا همان سایت ساز کد باز به صورت مداوم از سویی طراحان این cms در حال بروزرسانی است و در هر بروزرسانی امکانات و قابلیتهای به آن اضافه میشود تا شما حرفه ای ترین سایت ها را راه اندازی و داشته باشید.در حال حاضر که ما در حال انتشار این مقاله آموزشی وردپرس چیست؟

و اما در مقاله وردپرس چیست ما به شما خواهیم گفت که چگونه وردپرس را نصب و از این مدیریت محتوای استفاده کنید و اینکه به چه شکل مدیریت می شود. اگر بخواهیم در جواب وردپرس چیست به صورت حرفه ای و مختصر پاسخ بدهیم می توان گفت وردپرس یک cmc مخفف (Content Management System) یک بسته نرم افزاری متن باز و رایگان جهت ایجاد هر نوع وبسایت با هر زمینه ای می باشد. شما میتوانید برای بهدست آوردن اطلاعات بیشتر در این زمینه آموزش کار با ابزارک در وردپرس را مطالعه کنید. ممکن است قیمتهایی که به شما پیشنهاد میشود تا ۱۰۰ میلیون تومان یا بیشتر نیز برسد! ممکن است یک سازنده سایت با مشکلی مواجه شود که میتواند با یک افزونه جدید حل شود، یا یک توسعهدهنده ممکن است ایدهای برای یک عملکرد جدید داشته باشد. در این صورت، حملات brute-force ممکن است بسیار کمتر شده و امنیت وردپرس و اکانت مدیریت شما بالا رود.

سنگین شدن بیش از حد برای سایت های بزرگ : همانطور که گفتیم وردپرس بر پایه پلاگین کار می کند و پلاگین ها معمولا به صورت runtime اجرا می شوند، به همین دلیل اگر افزونه های زیادی بر روی آن نصب کنید با مشکل کند شدن سیستم مواجه خواهید شد. وردپرس چیست همانطور که در پاراگراف بالا اشاره کردیم در این مقاله آموزشی شما را به صورت کامل با وردپرس آشنا خواهیم کرد و اگر شما هم از جمله کاربران تازه وارد به دنیای وردپرس هستید خواهید آموخت که با وردپرس چه نوع سایت هایی می توان راه اندازی کرد و کاربرد و قابلیتهای این مدیریت محتوا چیست.

افزونه وردپرس اما نصب افزونه وردپرس بسیار ساده است کافی است همانند نصب پوسته وردپرس از طریق پیشخوان وردپرس یا همان داشبورد » افزونه ها » افزودن و در نهایت افزونه مورد نظر خود را نصب و فعال سازی کنید همچنین در کنار قالب های وردپرس رایگان در مخزن وردپرس شما میتوانید به افزونه وردپرس کاربردی زیادی دسترسی داشته و از انها استفاده کنید. و همچنین همانطور که اشاره شد وردپرس به صورت متن باز است و این امکان را به شما می دهد تا اگر از نظر برنامه نویسی و طراحی دانشی دارید بتوانید سایت خودرو به صورت کامل سفارش سازی و شخصی سازی کنید. مطمئن باشید اگر کاربران هدف وبسایت خودتان را به درستی انتخاب کرده باشید، در آینده مخاصبان هدف شما مشتری شما خواهند شد. تصاویر از مهم ترین عناصر در طراحی وبسایت ما هستند. Divi: یک قالب چندکاره که توسط وبسایت مشهور Elegant Themes طراحی شده و شما با سیستم درگ اند دراپ (drag and drop) به راحتی میتوانید آن را برای خودتان شخصیسازی کنید.

پلاگین وردپرس

و ادارهی یک کسب و کار اینترنتی در بستر وب سایت، استفاده از همین وردپرس است. یکی از ساده ترین و در عین حال مهم ترین نکات در زمینه افزایش سرعت وردپرس شروع کردن با یک بنیان قدرتمند است. سپس در قسمت تنظیمات (Settings) گزینه General را انتخاب کنید. پس از فعالسازی به مسیر Settings » Login LockDown (تنظیمات » Login LockDown) جهت انجام تنظیمات پلاگین بروید. لازم به ذکر است همیشه توجه داشته باشید که بروز رسانی ها را به موقع انجام دهید تا با اطمینان کامل کار خود را ادامه دهید. لازم به ذکر است که در کنار این مدیریت محتوا طراحان دیگر افزونه یا همان پلاگینو همچنین قالب وردپرس بسیار زیادی که هر کدام از قابلیت و امکانات خاصی برخوردار هستند ارائه شده و هر روزه ارائه می شود.

لازم به ذکر است در حال حاضر قالب وردپرس رایگان قالب به وردپرس تجاری یا همان پرمیوم بسیار زیادی ارائه شده است که شما می توانید بر حسب نیاز و سلیقه خود از این قالب ها استفاده کنید برخی از قالب های وردپرس رایگان و نسخه پرمیوم در سایت وینزا موجود است که می توانید مشاهده و دریافت کنید. در تصویر زیر نمونه ای از چند فرم ساخته شده توسط افزونه های فرم ساز آورده شده است. ما در این مطلب می خواهیم شما را با چند افزونه افزایش سرعت وردپرس که هر کدام از آن ها در جایگاه خودشان بهترین افزونه افزایش سرعت سایت وردپرس هستند را به شما معرفی کنیم . میبرند و چند سالی است که به دروغ در اینترنت دیده شده که وردپرس امنیت ندارد! این مجوز، به ووکامرس اجازه می دهد تا آمار و اطلاعات غیر مهم از فروشگاه شما را در جهت بهبود افزونه ووکامرس استفاده کند.