نیاز به ایجاد شبکه اجتماعی دارید؟

بین نسخه فعلی وردپرس و افزونه تداخل باشد. نتایج این تحقیق نشان میدهد که از بین فاکتورهای مختلف تاثیرگذار در سئو، فاکتور «تعداد دامنههایی که به یک سایت لینک دادهاند»، بیشترین تاثیر مستقیم را میگذارد. نکتهای که باید به آن دقت داشته باشید این است که وردپرس به صورت خودکار، یک URL بر اساس عنوان نوشته تولید میکند. اما توجه داشته باشید که اگر سایت شما دارای ترافیک یا محتوا است باید کمی دقت بیشتری به خرج دهید، چرا که این پوستههای وردپرس هرکدام تنظیمات خاصی را برای شما قرار میدهند که امکان دارد روی محتوای سایت شما تاثیر بگذارند.

افزونه وردپرس

اگر در تصویر بالا دقت کنید یک حرف C بزرگ وجود دارد. فایلهای تصاویر را هوشمندانه نامگذاری کنید. بسیاری از قالبهای وردپرس نشانهگذاری اسکیما را در کد خود دارند. موسسه CXL طی تحقیقاتی که انجام داده، دریافته است که شرکتهایی که از امتیازدهی ستارهای استفاده میکنند، نرخ کلیک بالاتری (تا بیش از ۳۵ درصد) دارند. چنین قابلیتی میتواند به شما کمک کند جایگاه ویژهای در صفحه نتایج جستجوی گوگل بهدست آورید و نرخ کلیکتان را افزایش دهید. این امر به درک بهتر برند شما منجر میشود که افزایش نرخ کلیک را در پی دارد.

اگر قبلا ستارههای امتیازدهی را برای یکی از نتایج جستجو در گوگل دیدهاید، بهتر است بدانید این ستارهها یکی از نتایج استفاده از اسکیما است. برای اطلاع از این موضوع میتوانید سایت یا بلاگتان را با استفاده از ابزار بررسی دادههای ساختاریافتهی گوگل (Rich Result Test) بررسی کنید. این بازه ممکن است در حد چند دقیقه، چند ساعت و یا چند روز باشد.گوگل معمولا توصیه میکند که از این ابزار استفاده نکنیم، چرا که رباتهای گوگل کارشان برای شناسایی صفحات جدید را به خوبی و با خزیدن در سایتها و نقشه سایتها انجام میدهند. این گزینه کدهای سایت شما را تا حد امکان فشرده می کند. برای جلوگیری از این مشکل، وبسایت mobile freindly خود را تا حد امکان بهینه سازی کنید.

همچنین می توانید مد مرتب سازی تصاویر را براساس محبوبیت، تاریخ انتشار و یا به صورت تصادفی انتخاب کنید. اگر نسخه پشتیبان تهیه کرده اید، می توانید وب سایت وردپرس خود را در هر زمان که بخواهید به حالت عملیاتی برگردانید. اسکیما اساسا کدهایی است که به صفحات اضافه میشود و به موتورهای جستجو این امکان را میدهد که اطلاعات بیشتر و بهتری به کاربر نمایش دهند و درک بهتری از محتوای صفحه کسب کنند. وردپرس یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوای سایت می باشد. رعایت این نکته در قسمت نظرات خوانندگان سایت باید در قالب شما لحاظ شده باشد و نیاز به دانش کد نویسی دارد.

افزایش سرعت وردپرس

به کاربر کمک میکنند به راحتی در سایت گردش کنند و باعث میشود مطالب بیشتری به کاربر ارائه شود و در نهایت زمان سپری شده توسط کاربر در سایت افزایش یابد. چه چیزی باعث چنین رفتاری میشود؟ اگر چه امنیت هسته وردپرس بسیار بالا است اما استفاده از افزونه ها و قالب های مختلف باعث ایجاد باگ های امنیتی در آن می شود. چگونگی نصب وردپرس Login 30 درصد تخفیف هاست آپدیت کردن سایت برای امنیت سایت آموزش گام به گام تنظیمات وردپرس cronjob آموزش نصب اس اس ال let’s encrypt اطلاعاتی در مورد دامنه آی آر چطور سرعت سایت ورد پرس را بالا ببریم تنظیمات caching لینک مستقیم معنای پسوندهای مختلف دامنه هقشداخسف.زخئ AsanRa اطلاعات تماس دامنه بهینه سازی دیتابیس mysql نیم سرور پنل کاربری آسان رایان LXDE ست کردن دی ان اس جلوگیری از spam شدن ایمیل unlimited hosting Redirect 303 مشاهده آمار سایت در دایرکت ادمین Extended Validation بهترین نسخه های لینوکس در سال 2017 انتقال مالکیت دامنه چطور ایمیلمان spam نشود DDOS چیست پایگاه داده در دایرکت ادمین Dynamic Site Seal مدیریت آی پی آموزش ایجاد رکورد A باز کردن قفل دامنه جهت انتقال نصب سورس گاردین راندکیوب فوروارد ایمیل مزایای گواهی نامه multi-domain دانلود بکاپ سی پنل آموزش کار با ادیتور نانو دایرکت ادمین ایران backorder سایت های ایستا پشتیبانی سرورهای اختصاصی و مجازی ایجاد اکانت ftp چطور در دایرکت ادمین فایل آپلود کنم پرسش و پاسخ وی آی پلاگین SUCURI افزودن پکیج در دایرکت ادمین سئو بلک هت اقدامات لازم پس از خرید هاست انتقال فایل آموزش ساخت پکیج در سی پنل اسم دامنه Search Engine Optimization اهمیت رتبه الکسا مشاهده ترافیک مصرفی وب سایت رتبه گوگل حافظه کش ارسال پیام گروهی در دایرکت ادمین نحوه نصب IONCUBE ضرورت بهبود سئو پنل ریسلری دایرکت ادمین تایید دامنه در ایرنیک Java چطور همه ایمیل ها را از رندکیوب پاک کنیم نمایش صفحه کاربردهای اطلاعات Whois Rules تنظیمات کروم نسخه های لینوکس انتقال فایل به هاست ترکیب چندین هارد دیسک ابر چیست؟

پیشنهاد میکنم برای افزایش امنیت سایت، در قسمت پیشوند جدول، مقدار wp را با یک عبارت چند حرفی دلخواه جایگزین کنید. برای لینکهای داخلی استراتژی مناسب اتخاذ کنید. به این لینکها لینکهای خارجی میگویند.بهتر است در هنگامی که لازم است به یک مطلب در سایر سایتها ارجاع دهید به سایتهای معتبر ارجاع دهید. اما پس از مدتی و بعد از اینکه آن پست از حالت ترند خارج شده است، رتبهی آن در گوگل نیز پایین آمده و در نهایت به جایگاه واقعی خود که شاید حتی صفحه اول نیز نباشد رسیده است. نتیجهی چنین اتفاقی، رشد بسیار سریع رتبهی آن پست در گوگل خواهد بود. اما اگر به زبانهای html، css و php تسلط داشته باشید شخصی سازی وردپرس برای شما آسانتر خواهد بود. تحقیق کلمات کلیدی در واقع دریافت بینشی از مخاطب و نحوه صحبت کردن مخاطب به منظور استفاده برای بهبود محتوا است.

بنابراین در اینجا بهتر است با پر کردن فرم مربوطه هم قالب سایت وردپرسی خود را درست کرده و هم از خدمات قالب شخصی وردپرس بهره مند شوید. افزونههای وردپرسی که میخواهیم درباره شان صحبت کنیم، برای هر وبسایت وردپرسی حیاتی و لازم است. افزونه ووکامرس بهترین و کامل ترین فروشگاه ساز وردپرس محسوب میشوند و قطعا انتخاب اول افراد برای راه اندازی وبسایت فروشگاهی است! Themes Security بهترین پلاگین امنیتی وردپرس است . افزونه های زیر جزو معروف ترین و بهترین افزونه های امنیتی وردپرس به شمار میآیند.

پاسخ به این سوال را نمیتوان به طور قطع داد. برای این که به این سؤال که چه کسانی نباید از وردپرس استفاده کنند پاسخ داده شود میتوان این سؤال را جواب داد که چه کسانی بهتر است از سایتسازها و طراحی اختصاصی استفاده کنند؟ یکی از بهترین ویژگی های سیستم وردپرس که به توسعه و نگهداری بهتر سایتهای وردپرس کمک می کند، افزونه نویسی در وردپرس می باشد. یک دلیل مهم دیگر برای استفاده از دادههای ساختاریافته این است که به گوگل کمک میکند بهتر متوجه شود که بیزنس شما چیست و در کجای وب باید قرار گیرد. با توجه به هر یک از موارد بالا هزینه طراحی و ساخت وب سایت تعیین می گردد. Boron یک قالب وردپرس با طراحی خاص و منحصربهفرد است که برای استفاده طراحان گرافیکی، عکاسها و هنرمندان مناسب است. اگر در نوشته یا صفحه خود به سایت دیگری لینک دادید، میتوانید یک ایمیل به آنها بزنید و از آنها بخواهید که مطلب شما را به betheme.ir اشتراک بگذارند.

3. گزینه Switch On را بزنید تا این قابلیت فعال شود.

در صورتی که مشکلی برای وب سایت شما به وجود آمد، تیک بهینه سازی JavaScript را غیر فعال کنید. در زیر باکس URL و Link Text، گزینهی Open link in a new tab را خواهید دید که باید تیک کنار آن را فعال کنید. 3. گزینه Switch On را بزنید تا این قابلیت فعال شود. رابط کاربری آسان: استفاده از وردپرس بدون تنظیمات پیچیده بسیار آسان است؛ همچنین وردپرس تمرکز بر قابلیت دسترسی را نیز دارد. افزونه wp fastest cache premium نیز یکی دیگر از افزونه های بهینه سازی و کش است و رابط کاربری مناسبی برای هر فردی چه تازه کار و چه حرفه ای دارد.این افزونه از Gzip و CDN پشتیبانی میکند. بدین ترتیب درک محتوای صفحه برای گوگل ساده تر شده و تجربه کاربری بهبود مییابد چرا که اطلاعات بیشتری به کاربر ارائه دادید. ”ugc” در یک لینک به ربات گوگل اطلاع میدهد که این لینک درون محتوای نوشته شده توسط کاربر وجود دارد.

پلاگین وردپرس

چرا که افراد زیادی از سایت و محتوای خودشان به سایت شما ارجاع خواهند داد. ممکن است اصطاح «نشانهگذاری اسکیما» یا «نشانه گذاری دادههای ساختار یافته» به گوشتان خورده باشد. روی دکمه Got It کلیک کنید و بعد از مدتی دوباره صفحه مورد نظرتان را بررسی کنید تا ببینید آیا به درستی ایندکس شده است یا نه. به طور کلی تمامی نظرات کاربران را بررسی میکند نظراتی که دارای لینک های مخرب و اسپم باشند را حذف میکند. از طرفی حذف و تنظیم این افزونه ها نیز ساده بوده و با همان چند کلیک انجام می گیرد.

اگر نام مورد نظرتان برای یک تصویر، از دو یا چند کلمه تشکیل شده، آنها را با خط فاصله (-) جدا کنید. از این رو در ادامه به معرفی چند افزونه امنیتی وردپرس می پردازیم. این افزونه نیز با مهیا کردن یک محیط مجزا جهت آپلود فایل ها این امکان را به شما میدهد با بتوانید فایل های قابل دانلود خود را در سایت قرار دهید. فایل های این دو مورد در داخل فولدر ASSETS قرار می گیرند. خصوصا در تصویر شاخص نوشته یا صفحه مورد نظر.

روی آن کلیک کنید تا درخواستتان برای بررسی صفحه توسط خزنده گوگل ثبت شود. روی دکمه Upload کلیک کنید. گام دوم – گزینهی «Open link in a new tab» یا «بازکردن پیوند در زبانه تازه» را انتخاب کنید: برای این کار کافی است روی علامت چرخدنده کلیک کنید تا تنظیمات لینک باز شود. اگر امکان داشت و ارتباط کافی برقرار بود، از کلمه کلیدی هدف در نام فایل استفاده کنید. همان طور که اشاره شد برای راه اندازی یک فروشگاه فایل کافی است از قالب فروش فایل وردپرس ژاکت استفاده نمایید. ما سعی میکنیم همیشه از کلمه کلیدی هدفمان در نامگذاری فایل تصویر شاخص(Featured Image) نوشتههایمان استفاده کنیم. ما در گروه دیجیتال نردبان با برقراری ارتباط موثر با کارفرمایانمان و برگزاری جلسات توجیهی به دنبال شناخت کامل از کسب و کار هدف خواهیم بود تا بتوانیم در فرآیند تحقیق کلمات کلیدی به یک نتیجه مطلوب برسیم. برای استفاده از لایت هوس به صفحه ی مورد نظر را باز کنید سپس روی آیکون ابزار بالای کروم کلیک کنید.

در ویرایشگر بلوکی نیز، میتوانید آن را از نوار ابزار کناری و در بخش پیوند یکتا بیابید. برای استفاده از ابزار درخواست ایندکس گوگل، وارد گوگل سرچ کنسول شوید، روی URL Inspection از نوار ابزار کناری کلیک کنید. حال باید یک بکاپ تهیه کنید. وردپرس یک نرم افزار open source است که به طور مرتب توسط افراد زیادی در سراسر جهان نگهداری و به روز میشود. یکی دیگر از ویژگیهای برجستهی Pingdom این است که به شما اجازه میدهد تا تاریخ عملکرد خود را رهگیری کنید. میتوانید از قالبی استفاده کنید که فقط ویژگی های مورد نیازتان را داشته باشد یا از قالب های ماژولار بهره بگیرید که میتوانید ویژگی هایی مدنظرتان است را انتخاب کنید. اما برای اینکه مخاطبتان سایت شما را ترک نکند، ترفند خوبی که میتوانید به کار بگیرید این است که در تنظیمات لینک، گزینهی باز شدن در پنجره جدید را بزنید.

2. باید با نحوه کار با ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی آشنایی داشته باشید و یاد بگیرید چگونه بیشترین بهره را از آنها بگیرید. همیشه قبل از آپلود فایل تصاویر روی سایت وردپرس خود، آنها را با کلمات واقعی و مرتبط نامگذاری کنید. پس از آپلود فایل ها ، باید از قسمت مدیریت وردپرس بازدید کرده و روی پیوند افزونه ها در فهرست مدیریت کلیک کنید. توصیه میشود به صورت دورهای صفحات مهم سایتتان را بررسی کنید تا اگر مشکلی در ایندکس شدنشان هست، مطلع شوید. به همین دلیل است که در این زمینه بسیار موفق عمل می کند و امکان ضعف و شکست به دلیل انتخاب وردپرس در این زمینه وجود ندارد.

دسترسی کامل سایت را تنها به افراد مطمئن دهید.

به عنوان پیشوند جداول پایگاه داده وردپرس استفاده می کند . همانطور که گفتیم، از وردپرس در سطح جهانی به صورت گسترده استفاده می شود. برای موتور جستجو گوگل، سرعت سایت بسیار حائز اهمیت بوده و آن را جزء مهمترین فاکتورهای سئو در نظر گرفته است. دسترسی کامل سایت را تنها به افراد مطمئن دهید. از نظر فنی چیزی به اسم لینک فالو وجود ندارد زیرا خصیصهای تحت عنوان “dofollow” وجود ندارد. اگر یک فنی کار سریع نیستید ، نصب یک افزونه برای انجام این کار یک راه امنتر است .