هوشمند سازی ساختمان فروشگاه آنلاین خانه هوشند

با بکارگیری و تجهیز استخر به سیستم هوشمند ما، تنها کافسیت قبل از حرکت با زدن یک گزینه بر روی تلفن همراه خود دستور آماده سازی استخر را صادر کنید. نسل پنجم شبکه تلفن همراه با افزایش سرعت انتقال داده تا ۲۰ گیگابیت بر ثانیه بدون شک خدمات اینترنت اشیا را متحول خواهد کرد. بنا به گزارش‌ها،‌ تا سال ۲۰۲۵، تکنولوژی 5G نزدیک ۲٫۶ میلیارد کاربر خواهد داشت که این امر،‌ ارزش سالانه‌ی بازار جهانی اینترنت اشیا را به ۳٫۹-۱۱٫۱ تریلیون دلار خواهد رساند. این دستگاه‌ها حتی می‌توانند مکان شما را در خانه تشخیص دهند و دمای اتاق را مطابق با حضور شما تغییر دهند. وینک هاب خود را به‌عنوان «اولین هاب هوشمند خانگی طراحی‌شده برای مصرف‌کننده‌ی عام»‌ معرفی می‌کند.

  • روشنایی، سرمایش و گرمایش، پرده‌ها، آبیاری به گیاهان را از راه دور مدیریت کنید.
  • اما بسته به تمایلات مشتری جزئیاتی همچون محافظت از‌اشیا قیمتی، هشدار باز ماندن درب و پنجره دربازکن هوشمند، سیستم امنیتی حاکم بر گاوصندوق‌ها و سیف باکس‌ها و موارد دیگری قابل پیاده‌سازی می‌باشد.
  • یکی از ویژگی های مهم محصولات آسانه آپدیت نرم افزاری از طریق اینترنت است.
  • در صورت مشاهده‌ی کلمات رکیک و نامناسب، پیغام کاربر حذف شده و در صورت تکرار، اکانت کاربری وی مسدود می‌شود.
  • مزیت های کارخانه هوشمند عبارت است از مدیریت ماشین آلات وتصمیم گیری بهتر کنترل کیفی دقیق تر افزایش سرعت و…

این نرم افزار برای برندهای مختلف متفاوت است و تولیدکنندگان مختلف تجهیزات خانه هوشمند نرم افزار کاربردی اختصاصی خود را عرضه می کنند. برای استفاده از تجهیزات هر تولید کننده باید نرم افزار کاربردی ویژه همان تولید کننده را نصب کنید. پس از نصب نرم افزار کاربردی لازم است کنترل کننده مرکزی یا نودهای مستقل را به اینترنت متصل کنید. بدون شک کنترل تجهیزات با موبایل یکی از جذاب ترین بخش های سیستم هوشمند است. برای رسیدن به این هدف لازم است از اپلیکیشن خانه هوشمند استفاده کنید. کاربر می تواند با استفاده از اپلیکیشن فرمان های کنترلی مورد نظر خود را صادر کند.

اما مفهوم خانه هوشمند مدت‌ها است پا را از وادی تخیل بیرون گذاشته است. اگر خانه هوشمند میلیاردرهایی چون بیل گیتس را کنار بگذاریم که برای ساخت آن نزدیک ۱۰۰ میلیون دلار هزینه کرده است، می‌توان جلوه‌هایی از این تکنولوژی شگفت‌انگیز را در خانه‌های بسیاری در سراسر دنیا مشاهده کرد. در حال حاضر، بیش از ۱۷۵ میلیون خانه هوشمند در دنیا وجود دارد و پیش‌بینی ‌شده است نرخ رشد مرکب سالانه‌ی این بازار از سال ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۵ با رشد ۲۵ درصدی روبه‌رو شود.

پروژه هوشمند سازی ساختمان مسکونی – تهران پاسداران

در جامعه‌ی پرشتاب امروزی، هرچه نگرانی کمتری داشته باشید، زندگی راحت‌تری خواهید داشت. مدیریت تمام دستگاه‌های خانه تنها از یک مکان و رهایی از دردسرهای کوچکی همچون خاموش کردن چراغ قبل از خواب یا تنظیم دمای اتاق هنگام بیدار شدن، یکی از دلایل اصلی افراد برای روی آوردن به خانه هوشمند است. الکسا با بیش از صدها میلیون دستگاه سازگار، بدون شک یکی از جامع‌ترین اکوسیستم‌های خانه هوشمند موجود در بازار است. خانه هوشمند در آینده‌ای نه چندان دور تبدیل به یکی از تکنولوژی‌های بسیار رایج و مصرفی در هر خانه‌ای خواهد شد و چه و پیاده‌سازی و همچنین آموزش آن را می‌توان یک سرمایه‌گذاری بلندمدت در نظر گرفت.

پریز هوشمند SONOFF

هوشمند سازی ساختمان فروشگاه آنلاین خانه هوشند

تردیدهایی چون زیر گاز را خاموش کردم؟ دزدگیر را فعال کردم؟ بچه‌ها در خانه مشغول انجام تکالیف هستند یا دارند تلویزیون تماشا می‌کنند؟ ممکن است آرامشی را که قصد داشتید در سفر به دست آورید، از شما بگیرند. سناریوی ورود میهمان که فقط با فشردن یک دکمه فعال می شود طوری که از لحظه ورود، تغییر در خانه را به چشم ببیند. اینکه یک شرکت با اطلاعات شما چه می کند بستگی به سیاست های هوشمند سازی ساختمان آکو آن شرکت دارد. پرده های هوشمند (اعم از افقی یا عمودی) را می توان به اندازه ی دلخواه (از صفر تا صد) باز کرد یا بست. بدون آنکه از جایتان تکان بخورید، پرده ها را کنار بزنید، پنجره ها را باز کنید و عشق را به خانه بیاورید. حسگرهای حرکتی می توانند ساکنان، میهمانان، حیوانات خانگی و دزد را از هم تشخیص داده و کاربر را از رفتارهای مشکوک باخبر سازند.

اتوماسیون استخر و جکوزی هوشمند

اما قیمت به چه فاکتورهای دیگری بستگی دارد؟ یکی از مهمترین آن ها که بدان اشاره کردیم تعداد سیستم هایی است که در خانه ی خود پیاده سازی می کنید. مورد دیگری که می تواند روی قیمت هوشمند سازی ویلا تاثیر گذار باشد برند سیستم های هوشمند مورد استفاده می باشد. خانه هوشمند سکد از تجهیزات درجه یک اروپایی و آمریکایی در هوشمند سازی خانه شما استفاده می کند بنابراین می توانید از بابت استاندارد بودن آن خیالی کاملا آسوده داشته باشید. و یا بدون اینکه فرد خود را درگیر آماده ساختن قهوه یا چای نماید به محض ورود به آشپزخانه قهوی آماده شده ی خود را از دستگاه قهوه ساز خارج می کند و بدون اتلاف ذره ای وقت و انرژی روز خود را آغاز می نماید. مطمئنا برای شما هم تا چندی پیش این تصورات، رویایی و دور از واقعیت بود. هوشمند سازی خانه چیزی نیست که آن را دور از واقعیت یا خیالی تصور کنیم.