وبلاگ شتابان هاست

برای ساخت صفحه باید از قسمت برگهها بر روی دکمه “افزودن جدید” کلیک کنید و المان ها، متون، تصاویر و ویدئو ها و… کلیک کنید و به راحتی المان تصویر را درون متن مقاله وبسایت بیاندازید. را درون آن جایگذاری کنید. سپس در صفحهی بعدی بر روی دکمه “افزودن” کلیک کنید و در ادامه بر روی دکمه “بارگذاری پوسته” کلیک کنید و فایل قالب را انتخاب کنید و سپس آن را نصب کنید. در نتیجه بر روی ” نه نصب نکنید ” کلیک کنید. ” و یا ” سیستم مدیریت محتوای امنتری هم برای طراحی سایت بدون کدنویسی وجود دارد؟ چراکه معمولاً با ایجاد یک برچسب، یک آرشیو برای این برچسب در سایت وردپرسی شما ساخته میشود. اما به طور کلی تفاوتی میان قالبهای ایرانی تیم میهن وردپرس، قالبهای فروش و غیر پولی مارکتهای ایرانی و خارجی و یا حتی قالب های رایگان وجود ندارد و شما تنها باید قالب وردپرسی خود را نصب کنید و شروع به طراحی سایت کنید.

برای مشاهده نمونه سایت های دمویی که با این قالب ساخته شده است را از بخش “مشاهده وبسایتهای آماده” نگاه کنید و در ادامه میتوانید بر روی دکمه طلایی رنگ “دریافت قالب اهورا” کلیک کنید و پس از خریداری آن، از پنل کاربری خود در میهن وردپرس آن را به راحتی دانلود کنید. اگر از علاقه مندان به دنیای تکنولوژی هستید، حتما تا به حال شاهد عناوینی مانند نال شده و یا دانلود رایگان نسخه تجاری یک محصول بوده اید. یعنی کاربر اگر هزینه رو پرداخت کرد، اطلاعاتش ارسال بشه. از طرف دیگر، AccessPress Social Share امکان اشتراک گذاری محتوای سایت (پست، صفحه، تصویر و فایل چندرسانهای) در شبکههای اجتماعی را به هر کاربر میدهد. تفاوتی نمیکند که وبسایت شرکتی یا خبری دارید یا یک وبسایت شخصی یا فروشگاهی، شما باید به صورت هفتگی، روزانه یا حتی چند روز یکبار مقالات را در درون سایت خود تولید و منتشر کنید.برای مدیریت مقالات وبسایت وارد بخش پیشخوان شوید و سپس از بخش “نوشتهها” وارد قسمت “همه نوشتهها” شوید.

افزونه وردپرس

ملت وب متعهد می شود که در صورت بروز مشکلاتی از قبیل تحویل محصول به جای محصول معرفی شده در صفحه خرید، مشکلات فنی غیر قابل حل ، ناقص بودن محصول تحویل داده شده ، عدم پشتیبانی در عرض 24 ساعت روز کاری مبلغ خریداری شده را به حساب خریدار عودت بدهد. مشکلاتی که حتی ممکن است باعث حذف شدن سایت شما از نتایج گوگل شود. این فایل در سایت شما اگر از حالت فشرده خارج شد به این معنی است که کاملا در سایت شما نصب شده و دیگر نیاز نیست که کاری کنید، فقط برای استفاده از افزونه باید به پیشخوان وردپرس رفته و از طریق افزونهها، افزونه مورد نظر را پیدا کرده و آنرا فعال کنید تا بتوانید به استفاده از افزونه بپردازید. اما پس اگر اینطور نیست، منظور از برچسب وردپرس چیست؟ اما چرا استفاده از قالبهای primum چندان کار جالبی نیست ! قالبهای وردپرس طبیعتا به دو دسته رایگان و غیر رایگان تقسیم بندی می شوند.

شما همچنین میتوانید آیکونها و متون و رنگ و حتی لینکهای داخلی و خارجی وبسایت را بدون یک خط کدنویسی تغییر دهید؛ فقط کافی است تا بر روی هر المان یا تصویر و… دارا بودن حالت پیش نویس به صورتی که می توانید تغییرات را روی سایت زنده امتحان کنید بدون اینکه تأثیری روی آنچه که بازدیدکنندگان مشاهده می کنند، داشته باشد. برای هر کسی هم ممکنه این اتفاق بیفته اما نگران نباشین چون اینجا تمام راه حل های افزایش امنیت سایت وردپرسی رو بدون نصب افزونه و در مقاله دیگه با عنوان 5 تا از بهترین افزونه امنیتی وردپرس با نصب افزونه توضیح داده شده. شما از این روش میتوانید هر صفحهای که تمایل داشتید را طراحی کنید. پس از آن وارد صفحهای خواهید شد که میتوانید به راحتی تمامی المانها اعم از متون، دکمهها، تصاویر و یا ویدئوهای موجود در صفحات ، رنگ المانها باکس اطلاعات، اسم محصولات، تمامی اسلایدر های محصول یا مقالات، فوتر یا هدر وبسایت، سایدبارها و…

را درون آن جایگذاری کنید. سپس با صفحهای مشابه صفحه زیر رو به رو می شوید که تمامی مقالات و نوشتههای وبسایت شما را نشان میدهد. پس از نصب قالب وارد صفحهای مشابه صفحه زیر خواهید شد که باید بر روی ” فعال نمایید ” کلیک کنید تا قالب برای شما فعال شود. با کلیک بر روی بارگذاری افزونه با فیلدی مشابه عکس زیر مواجه خواهید شد. یک بار کلیک کنید تا بتوانید آن بخش از وبسایت را تغییر دهید؛ ما پیشنهاد میکنیم که تنها 1 ساعت زمان بگذارید و تمامی این ابزارها را یاد بگیرید.

1. هنگامی که میخواهید این قالبهای فارسی شده را خریداری کنید، نمیدانید که آیا قالبها به صورت دلاری و رسمی خریداری شدهاند یا از وبسایتهای غیر رسمی دانلود شدهاند و اصطلاحا NULL شده، هستند؛ چرا که اگر قالب به صورت NULL باشد، ممکن است وبسایت شما در آینده با مشکلات امنیتی وحشتناکی روبه رو شود. می دانید که فایل های پشتیبان حاوی چه اطلاعات مهمی هستند، وقتی کسی بتواند این فایل را دانلود کند، تقریبا راه زیادی به هک کردن سایت شما نمانده است. شما احتمالا نسخه اشتباه فایل قالب را دانلود کرده اید. امروزه این نوع روش هک افزایش بسیار زیادی پیدا کرده است و هکران زیادی به این روش دامن زدهاند؛ البته کاربران از روشهای دیگری نظیر محدود کردن تعداد آیپی و بستن آن پس از چندین بار وارد کردن اشتباه پسورد است.

پس با ما همراه باشید تا نکات مهمی در مورد برچسبها که به سئو سایت وردپرس شما کمک بسزایی میکند، را به شما betheme.ir آموزش دهیم. بنابراین، اگر این بخش از سایت شما خراب شود، کل سایت می تواند آسیب ببیند. اگر میخوهستیم این موضوع را ۶ سال پیش و یا حتی همین چند ماه پیش توضیح دهیم؛ قطعاً به شما میگفتیم باید کلماتی که خود موقع سرچ در گوگل وارد میکردید را در این قسمت وارد کنید. در واقع مرورگرها هم مانند وردپرس برای بیشتر شدن امکانات قابلیت نصب افزونه دارند و افزونه های زیادی برای مرورگرها نوشته شده است که یکی از این افزونه ها WhatRuns نام دارد این افزونه چند قابلیت دارد که یکی از قابلیت های این افزونه تشخیص نام قالب سایت است البته یک نکته اینکه این روش کمترین بازدهی را دارد و در بسیاری از مواقع قالب سایت ما را اشتباه تشخیص می دهد یا اصلا تشخیص نمی دهد مثلا زمانی که یک شخص یک قالب وردپرس را در سایت خودش نصب می کند ممکن است نام آن قالب را در سایت یا هاست خود تغییر دهد که افزونه WhatRuns نام تغییر داده را به ما نمایش می دهد و نمی تواند تشخیص دهد نام اصلی قالب چیست پس زیاد روی این روش حساب باز نکنید.

افزایش سرعت وردپرس شما میتوانید مانند صفحات به مقالات وبسایت خود، المانهای زیادی مانند نقل قول، پارگراف، تیتر، فهرست، جدول، محصولات، باکس چرخان، صوتی یا حتی دکمه و… را اضافه کنید؛ در ادامه برای دیده شدن مقالات وبسایت خود، باید اصول سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو به ویژه گوگل را رعایت و اجرا کنید که این مباحث از حوصله این مینی دوره خارج میباشد. درگذشته برای طراحی و ساخت یک صفحه نیاز بود تا وبمستران با کد نویسی آشنا باشند با دستورهای CSS و HTML صفحات سایت خود را بهینه کنند. کد زیر را به پرونده mywebsite-plugin.php خود اضافه کنید.

قالبهای رایگان توسط برنامه نویسان، ساخته میشوند و به صورت رایگان در مارکتهای فروش قالب عرضه میشوند و همانطور که انتظار میرود، این قالبها دارای امکانات و قابلیتهای زیادی نمیباشند و متاسفانه تقریبا بروزرسانی نیز نمیشود؛ به صورت خلاصه پیشنهاد میکنیم از قالبهای رایگان برای وبسایتهای تجاری استفاده نکنید و تا حد امکان از قالبهای غیر رایگان یا پولی استفاده کنید. اسکریپتها در نسخههای جدیدتر PHP میتوانند تا 30 درصد سریعتر اجرا شوند و این امربر روی سرعت سایتهای بزرگ تأثیر زیادی خواهد گذاشت.

این موضوع باعث کاهش بازدید از این سایتها میشود که در نتیجه این موضوع درآمد این سایتها با مشکل جدی مواجه میشوند، پس از این موارد میتونیم نتیجه بگیریم که صاحبان کسب و کارهای اینترنتی باید اهمیت زیادی در انتخاب یک افزونه جهت بالا بردن سرعت سایت خود باشند، یکی از بهترین این افزونهها افزونهی وردپرس راکت است که کمک زیادی رو در این مورد به این افراد میکند. گزینه های مدیریتی زیادی برای کمک به شما در کنترل فهرست مطالب وجود دارد. می توانید از افزونه UpDraft برای تهیه بکاپ در وردپرس کمک بگیرید. البته خودتان نیز میتوانید به کمک سرویسهایی مانند W3C Markup Validation، درستی این کدها را آزمایش کنید. از قالب هایی استفاده کنید که علاوه بر موارد بالا دارای یک پشتیبانی خوب و پاسخگو برای مشکلات و مسائل شما می باشد.

هم خبری است. هم باید استفاده کنید. خب شما میتوانید هر قالبی که مد نظرتان است استفاده کنید و آن را نصب کنید، اما به دلایلی که قبلا گفتیم پیشنهاد ما به شما قالب قدرتمند، پیشرفته و ایرانی اهورا است. شما میتوانید از بین شش نسخه نمایشی وب سایت با امکانات کامل انتخاب کنید، که هر کدام میتوانند تنها با چند کلیک به سایت شما وارد شوند. یکی از راه های نفوذ هکرها به سایتهای وردپرسی، صفحه ورود به پیشخوان مدیریت سایت است.

پلاگین وردپرس

پس میتوانید با استفاده از این دو بخش، آنها را مدیریت و ساماندهی کنید. به همین دلیل است که توصیه میکنیم از یک افزونه کش سایت استفاده کنید. در برخی موارد برای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، ذکر شده که ورژن اسکریپت های استفاده شده در سایت باید مخفی شود. برای اضافه یا کم کردن برخی از المانها در وبسایت باید در ابتدا باید بر روی “ویرایش با المنتور” کلیک کنید. این قالبها دارای 3 فونت مشهور ایران سنس، ایران یکان و دانا را هستند که کم تر قالب خارجی دارای این امکان میباشد. حکایت امروز فروشندگان قالبهای خارجی میباشد زیرا که همانطور که گفته شد، فروشندگان ایرانی قالبها، در قالب اصلی که توسط برنامه نویسان خارج ایران کدنویسی شده است را تغییر میدهند و ممکن است به صورت سهوی باعث بروز مشکلاتی در قالب شوند که وبسایت شما را دچار اختلال کند. این قالبها توسط افراد خارج از ایران برنامهنویسی میشوند و در مارکتهای بین المللی به فروخته میشوند؛ از طرفی برخی از اشخاص یا شرکتهای ایرانی نیز این قالبها را به صورت دلاری یا NULL شده دانلود می کنند و آن را فارسیسازی میکنند و با قیمتهای بسیار پایینتری (مثلا 100 هزار تومان) به کاربران ایرانی میفروشند.

در غیر این صورت با مشکلات بسیار زیادی در آینده مواجه خواهید شد. همانطور که در بالا توضیح داده شد شما بعد از اینکه پیشنمایش آنلاین قالب را مشاهده کردید و آن قالب مشکلی نداشت میتونید قالب وردپرس خود را تغییر دهید. معمولیترین اقدامی که برای بالا بردن امنیت وردپرس میتوانید پیش بگیرید این است که رمز عبور وب سایت خود را ساده انتخاب نکنید. وردپرس به دلیل داشتن محیط کاربری ساده و یوزر فرندلی که هر کاربری اعم از کاربر مقدماتی تا پیشرفته می توانند از آن استفاده کنند توانسته است رقبای اصلی اش را مانند جوملا و دروپال کنار برند و یکی از انتخاب های اصلی توسعه دهندگان وب سایت بشود.

برای خرید پلنهای این پلاگین باید بهصورت ماهیانه مبلغی را پرداخت کنید و حتی میتوانید قبل از پرداخت هرگونه هزینهای، اپلیکیشن ساخته شده را امتحان کنید. برای استفاده از این قالب کافی است وارد سایت میهن وردپرس شوید و وارد صفحه اختصاصی قالب اهورا شوید و یا این که در گوگل عبارت “قالب اهورا” را سرچ کنید و وارد سایت شوید. پس نگران ریسپانسیو نبودن سایت خود نباشید. امکان ساخت صفحات استاتیک و داینامیک: با استفاده از قالبهای وردپرس را میتوانید صفحات ریسپانسیو یا واکنش گرا بسازید که به راحتی در ابزارهای مختلف مانند موبایل و تبلت نیز به نمایش خواهند درآمد. نه تنها به این دلیل که پلن آژانس از سایت های نامحدود پشتیبانی می کند بلکه به دلیل انعطاف پذیری فرم و Add-on های اضافی است که به شما امکان می دهد فعالیت های بازاریابی و تجارت الکترونیک مانند ساخت لیست ایمیل و پردازش پرداخت را انجام دهید.

نوشتههای وردپرس معمولاً برای اطلاعرسانی و اعلام اخبار و بهروزرسانی سایت شما استفاده میشوند. نوشتهها یک زمان انتشار و یا زمان بهروزرسانی دارند. نوشتهها معمولاً باید توسط کاربران در شبکههای اجتماعی منتشر شوند. درنتیجه قابلیت اشتراکگذاری پست در شبکههای اجتماعی را دارند. همچنین از ویژگی های چشمگیر این افزونه پشتیبانی از قابلیت کشیدن و رها کردن آیکون ها است که کار شما را راحت تر می کند. نوشتهها بهصورت پیشفرض قابلیت انتخاب و نمایش نویسنده را دارند. وقتی نصب وردپرس را انجام میدهید، بهصورت پیشفرض دو بخش در پنل مدیریت شما ظاهر میشود؛ که یکی از آنها نوشتهها و دیگری برگهها نام دارد.