وبلاگ شتابان هاست

به عنوان مثال شما یک قالب وردپرس فروشگاهی حرفه ای را داشته باشید به راحتی می توانید از آن برای راه اندازی سایت شرکتی یا هر نوع سایت دیگری استفاده کنید. اگر به دنبال داشتن یک سایت شرکتی با امکانات نسبتا بالایی هستید و بخواهید بصورت ایده آل و خوبی سایتتان را مدیریت کنید و سرعت بارگذاری بالایی هم داشته باشید . تمامی پروسس های وردپرس در حالت عادی شامل 5 پروسه هست : بخش نمایش وب سایت ، بخش مدیریت ، بخش Admin ajax ، بخش REST API و بخش CRON.شما می توانید در فایل php اصلی افزونه خودتان ابتدا توابعی که مربوط به هر کدام هست را توسط دستورات شرطی جدا کنید و به هر کدام اجازه بارگزاری در جای خودش را بدهید.

یک قالب مناسب وردپرسی باید طیف گستردهای از ویژگیها را به شما ارائه دهد تا از سایر رقبایتان متمایز شوید. این تم دارای صدها گزینه کاربردی و طیف گسترده ای از پلاگینهای پشتیبانی شده است. کار من تحقیق در زمینه ی هسته ی وردپرس و ارائه مشاوره و راهکارهای عملی برای توسعه سایت ها و استارتاپ های متوسط و بزرگ وردپرسی است.به کسب و کارها آموزش می دهم ، ایده هایشان را در بستر وردپرس پیاده سازی می کنم ، افزونه یا قالب اختصاصی طراحی و اجرا میکنم ، در تمام این مسیر نیز پشتیبانی صحیح از وب سایت شان دارم تا ضد گلوله شوند.آکادمی وردپرس واقعی جایی است که به بیان تجربه های خودم در زمینه وردپرس برای علاقه مندان می پردازم.

به ههمین دلیل نکاتی وجود دارد که قبل از خرید و دانلود افزونه وردپرس فارسی و انگلیسی بهتر است نسبت به آنها آگاهی داشته باشید. نکته منحصر به فرد در مورد این تم این است که به عنوان یک نسخه رایگان ارائه میشود که در حال حاضر مجموعه ای از گزینههای اولیه را در اختیار شما قرار میدهد، به محض اینکه بخواهید آن را یک قدم جلوتر بردارید، میتوانید ارتقا دهید و به یک کتابخانه طراحی بزرگ دسترسی پیدا کنید. ارائه یک نسخه توسعهیافته از صفحهساز WPBakery همراه با بیش از ۱۰۰ عنصر برای ایجاد طرحبندی و همچنین Tempatera، ویژگیای که به شما امکان میدهد از طرحبندیها و طرحهای صفحه خود استفاده مجدد کنید. PHP ستون فقرات سایت وردپرسی شما است و بنابراین استفاده از آخرین نسخه و یا عدم استفاده از نسخه خیلی پایین در سرور بسیار مهم است. به عنوان کلام آخر جا دارد که باز هم تاکید کنم، خیلی از قالبهایی که بالاتر معرفی کردم را میتوانید در سطح وب یا در تلگرام به رایگان پیدا کنید!

از آنجا که قالب وردپرس ظاهر وب سایت شما را شکل می دهد خیلی مهم است قبل از صرف هزینه و سرمایه گذاری برای خرید و تهیه ی یک قالب در مورد ویژگی هایی که می خواهید به اندازه ی کافی تحقیق کنید و بهترین قالب وردپرس با بهترین خصوصیات را انتخاب کنید. Themify یکی دیگر از منابع خارجی دیگر برای خرید قالب است که میتوانید با اطمینان از آن خرید کنید. احتمالا دیگر متوجه وظیفهی پلاگینها شدهاید. بنابراین وجود نقشه سایت برای سئوی شما ضروری است و اگر نقشه سایت نداشته باشید احتمالا در رتبه بندی ضرر بزرگی میکنید. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز است. به کمک وردپرس میتوانید بدون این که بخواهید با جنبههای فنی و برنامه نویسی طراحی سایت درگیر شوید، محتوای سایت خود را مدیریت کنید. با وجود این که تیم آیلین وب تمام قالب های ارائه شده را پیش از انتشار در لوکال هاست و هاست اصلی تست می کند و از بی خطا بدون آن ها اطمینان پیدا می کند، اما اگر در حین استفاده از این قالب ها به هر مشکلی برخوردید می توانید روی خدمات پشتیبانی حساب کنید.

در WordPress 3.0 کاربران قادر بودند تا پستهای سفارشی بنویسند، پس زمینههای سفارشی بهتری را استفاده کنند، هدرها، منوها و همچنین راهنماهای متنی در صفحات مختلف مدیریت وردپرس قابل مشاهده بودند. به علت محبوبیت و کاربر پسند بودن وردپرس ، کاربران بیشتری از این سیستم مدیریت محتوا استفاده میکنند، در نتیجه وردپرس مورد حملات بیشتری هم قرار میگیرد. نکته 2: میتوانید بررسی کنید کدام IPها بیشترین تلاش ناموفق برای ورود به سیستم را داشتهاند، سپس آدرسهای IP مشکوک را مسدود کنید. دیدگاه هایی با تعداد لینک طولانی را با دقت بررسی کنید.معمولا این دسته از دیدگاه ها اسپم هستند.احتمال بسیار اندکی وجود دارد که شخصی دیدگاهی با لینک های بسیار بگذارد و این معمولا عادت اسپمرهاست. برای اینکه بررسی کنید که یک قالب به اندازه ی کافی ایمن هست یا نه بایستی بازدید های آنلاین آن را جستجو کنید.

پوسته های وردپرس در انواع مختلف از جمله قالب وردپرس فروشگاهی ، شرکتی، نمونه کار، پزشکی، مسافرتی، ویدیو، موزیک، آموزش، خبری، املاک، معماری، ثبت آگهی و … و در نهایت ما قالبی زیبا طراحی کردیم که هم فروشگاهی است، هم پنل تنظیمات حرفه ای دارد و هم با صفحه ساز المنتور سازگار است. این افزونه به سادگی با قالب سایت شما سازگار میشود. همچنین این قالب با اکثر افزونههای محبوب وردپرس مانند WooCommerce، WPML، Yoast SEO، All in One WP Migration، W3 Total Cache و بسیاری دیگر کاملا سازگار است. وردپرس 1.0 تنها شامل یک رابط کاربری ساده بود که امکاناتی نظیر مدیریت قالب، افزودن قالب جدید و همچنین ایجاد قالبهای سازگار با XHTML 1.1 را دارا بود. در ادامه بهترین تمهای وردپرس سازگار با سئو، برای ایجاد تقریباً هر نوع وب سایتی پیدا خواهید کرد. این تمهای چند منظوره وردپرس به دلیل انعطاف پذیری و در بسیاری از موارد به دلیل سهولت استفاده نیز شناخته شده اند.

Crocal در مجموعه تمهای وردپرس واکنشگرا ThemeForest تازه وارد است، اما بلافاصله به نمودارهای پرطرفدار رسید و در چند روز اول از صدها فروش لذت برد. در این حالت، اطلاعات بهشکل متنی هستند که هکرها بهراحتی میتوانند به آن دسترسی پیدا کنند؛ اما وقتی SSL به کار گرفته شود، پروتکل Https به میدان میآید و اطلاعات ردوبدلی را رمزنگاری میکند. اما حتی افزونههای غیرفعال هم میتوانند ایجاد خطرهای امنیتی کنند. هر کدام از قالب های وردپرس مخصوص کسب و کار خاصی طراحی شده است و برنامه نویسان بنابر نیاز این کسب و کارها چیدمان، ویژگی و امکانات آنها را پیاده سازی میکنند و کاربران میتوانند به دلخواه و سلیقهی خود قالب و ظاهر سایت خود را انتخاب کنند. در ادامهی چک لیست کامل افزایش امنیت وردپرس، تکنیکهای امنیت وردپرس و جلوگیری از هک وردپرس را با شما درمیان میگذاریم.

افزایش سرعت وردپرس

جالب است بدانید در حال حاضر بیش از ۴۰درصد کل وبسایت های جهان با وردپرس طراحی شده اند و این روند به شدت رو به افزایش است و کاملا قابل پیش بینی است که بزودی این آمار به ۵۰درصد و بالاتر نیز برسد. اگر میخواهی سطح مهارت و میزان درآمدت را در طراحی سایت به شدت افزایش بدی… حضور در کنار افرادی که هدف مشابهی دارند به شدت به رشد و پیشرفت شما کمک میکند. این نقطه جایی است که قالب یا پوسته وردپرس به کمک ما میآید. مخصوصا آموختن مهارت هایی که میتواند نقطه عطف زندگی شما باشد و شما را به اهداف شغلی و مالی تان برساند. اکثر کسبوکارها و استارتآپها مطمئن نیستند که وردپرس چقدر میتواند مفید باشد، یا حتی باید روی وبسایتی که با این سازنده وبسایت ساخته شده است، سرمایهگذاری کنند. در واقع وردپرس ساخت وبسایت را برای همه افراد (حتی کسانی که توسعه دهنده یا برنامه نویس نیستند) بسیار آسان کرده است.

افزونههای وردپرس در صفحه betheme.ir افزونهها قرار میگیرند. نصب افزونههای امنیتی کمک زیادی به تامین امنیت سایتهای وردپرسی میکنند. میهن وردپرس هم یکی از سایتهای قدیمی و صد البته قدرتمند در زمینهی محصولات وردپرس است. بیگ تم هم یکی از قدیمی ترین سایتهایی است که در زمینهی فروش قالبهای وردپرسی در ایران فعالیت میکند. از ویژگیهای سایت همیار وردپرس، در بحث فروش قالبها، میتوان به این نکته اشاره کرد که این سایت یک دسته بندی بسیار عالی در زمینهی قالبها دارد و شما میتوانید بسته به نیازی که دارید، قالب مورد نظرتان را از دسته بندیهای موجود در سایت انتخاب کنید و آن را خریداری کنید. علاوه بر بحث قالب، این سایت ویژگیهای فوق العاده دیگری هم دارد که یکی از آنها یقینا آموزشهای رایگان است و مطلب دیگر اینکه شما میتوانید از همیار وردپرس، هر گونه افزونه و یا اسکریپتی که مایل به استفاده از آن در قالب و وبسایت خودتان هستید را خریداری کنید.

پلاگین وردپرس

اما زمانی که قرار باشد امکانات متعدد و پیشرفتهای به سایت اضافه کنید وضعیت فرق میکند. Simple History: علاوهبر ثبت گزارش فعالیت در پنل مدیریت وردپرس، از چندین پلاگین شخص ثالث مانند Jetpack و WP Crontrol و Beaver Builder پشتیبانی و تمام فعالیتهای مربوط به آنها را ضبط میکند. پنل بصری وردپرس مدیریت وب سایت را بسیار ساده کرده است. ملت وب فعالیت خود را از سال 1395 آغاز کرده است و توانسته رضایت 100 درصدی مشتریان خود را جذب کند. با کلیک یک دکمه ، TinyMCE ، به طور چشم گیری کار را برای شما ساده می کند و تجربه های وردپرس شما در backend را ساده می نماید. پشتیبان گیری اولین دفاع شما در برابر هرگونه حمله وردپرس است. بله صددرصد – شما علاوه بر امکان ارتباط مستقیم با پشتیبان دوره در واتساپ و تلگرام، عضو گروه پرسش و پاسخ هنرجویان دوره در واتساپ هم میشوید که میتوانید ضمن ارتباط و تعامل با دیگر شرکت کنندگان دوره، سوالات تخصصی و متفرقه تان را بپرسید و از تجربیات همدیگر استفاده کنید.

هسته ی وردپرس بر اساس زبان برنامه نویسی php می باشد. در فاز دوم ضمن یادگیری مبانی و دستورات برنامه نویسی php در وردپرس، قالب را به وردپرس منتقل میکنیم و آن را به بهترین شکل ممکن با روش ها ومتدهای روز به یک قالب وردپرس حرفه ای تبدیل میکنیم – این مرحله شامل طراحی پنل تنظیمات قالب (پنل آپشن حرفه ای با استفاده از cmb2) نیز میشود. با استفاده از این افزونه می توانید چندین فرم تماس جذاب در سایت خود ایجاد کنید. فراموش نکنید که برای تمامی خدمات دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت از جمله طراحی سایت شرکتی همواره می توانید روی تاس حساب کنید. Flatsome یک قالب عالی برای یک وب سایت شرکتی و به طور ایده آل برای هر کسی از یک مترجم آزاد گرفته تا یک تجارت الکترونیک مناسب است. WooCommerce یک افزونه تجارت الکترونیک برای راه اندازی فروشگاههای آنلاین در وردپرس است. مهم نیست ماهیت سایت شما چیست (تجاری، بلاگ، تجارت الکترونیک یا یک سایت خیریه)، دیر یا زود باید فرم بسازید.

ویژگیای که تمی دارد و شاید دیگران کمتر به آن توجه کردهاند این است که تمی به هیچ وجه خودش را محدود به وردپرس نکرده است و علاوه بر وردپرس قالبهای جوملا، ووکامرس فروشگاهی و حتی بلاگها را هم در خودش دارد. ما قصد داریم در این دوره آموزشی از صفر با استفاده از زبانهای برنامهنویسی فرانتاند شامل : HTML, Css, Js و استفاده از بوت استرپ یک طرح فروشگاهی را پیادهسازی کنیم، سپس با استفاده از کدهای مخصوص وردپرس این طرح خام را به وردپرس متصل کرده تا بعدازآن بتوان بهراحتی از طریق وردپرس مدیریت قالب را بر عهده گرفت. در خرید قالب وردپرس باید حتما پشتیبانی بعد از خرید مشتریان، ارائه نسخه اورجینال قالب، فیلم آموزش کار با قالب ، رفع مشکلات قالب و مشاوره و همراهی مشتریان در مدیریت سایت را در اولویت قرار داد چون این موارد از اصلی ترین نکات خرید قالب میباشند. همچنین میتوانید از دوره های آموزش وردپرس و آموزش سئو هم استفاده نمایید.

مهمتر از همه این که به شما اجازه می دهد از یک آدرس ایمیل حرفه ای با نام دامنه کسب و کارتان در Gmail استفاده کنید. از مهمترین ویژگیهای این قالب وردپرس فارسی امکانات زیاد در طراحی هیدر صفحات و بدنه سایت میباشد . توجه کنید که درون فایل فشرده باید فقط یک فولدر باشد که درون آن فایلهای قالب (نظیر .php و .css و …) قرار دارد. مطمئن شوید درون فایل فشرده شما، یک فولدر وجود دارد که درون آن فایلهای قالب (مخصوصاً style.css) قرار دارد. قالب سایت شما باید به نحوی باشد که وبلاگ و فروشگاه را به طور مناسب و در واقع متفاوت با یکدیگر به مخاطب ارائه دهد. استورینا، عمده تمرکزش را بر روی قالب وردپرس گذاشته است و علاوه بر اینکه دسته بندیهای متعددی از قالبهای متفاوت دارد، آموزشهای رایگان بسیاری نیز بر روی این مارکت قرار گرفته است. بنابراین مطمئن باشید نسخه غیرمجاز این دوره کاملا با نسخه اصلی که از وبسافت۳ تهیه میکنید متفاوت است.

اول این که بین پوشه های موجود در این فایل zip، پوشه مربوط به بسته نصبی آسان قالب را پیدا کنید. برای این کار باید اول به انتهای آدرس سایتتان عبارت wp-login.php/ را اضافه کنید؛ اگر درست وارد کرده باشید صفحه ورود به شکل زیر برای شما بازخواهد شد. برای طراحی فروشگاه اینترنتی خود میتوانید از قالبهای زیر استفاده نمایید. 2. از دمو یا دموهای آماده قالب که به صورت یک سایت آماده در اختیار شما قرار میگیرد استفاده کنید.

افزونه وردپرس همچنین به عنوان یک نسخه HTML ساده موجود است، این تم دارای طراحی انعطاف پذیر و مدرن برای فروشگاههای آنلاین است. The Retailer که ثابت شده است یک تم واکنشگرا و قابل اعتماد برای هر پروژه تجارت الکترونیکی است، با افزونههایی به ارزش 90 دلار عرضه میشود. فروشگاه های زیادی برای عرضه تم های وردپرس وجود دارند اما بهترین فروشگاه برای دانلود و خرید پوسته وردپرس، فروشگاهی است که بهترین پشتیبانی، مناسب ترین قیمت و تضمین مرجوعی وجه در صورت عدم رضایت مشتری را به شما ارائه دهد.