وردپرس چیست ؟

اگر بخواهیم این معیار را ساده بفهمید، می توانید آن را به عنوان زمانی که کاربر برای دیدن هر محتوا در مرورگر خود نیاز دارد ، درنظر بگیرید. همچنین می توانید پوشه تم را به عنوان یک نسخه پشتیبان از رایانه خود دانلود کنید. را بررسی می کنیم. در این قسمت در مورد سرفصل های آموزش وردپرس به طور خلاصه توضیحاتی می دهیم. به طور کلی وب سایت های وردپرسی با تکنیک های گوگل سازگار بوده و می توان به راحتی آنها را بهینه کرد. هکر میتواند با عبور از مسیرهای مخفی برای دسترسی به وب سایت وردپرسی شما مانند FTP, بی تم – http://betheme.ir – SFTP,wp-admin و …

در انتهــا گزینــه ای وجود دارد مبنی بر عدم بررسی سایت توسط موتور های جست و جو ، که می توانید با توجــه بــه تمایــل خــود آن را علامــت بزنیــد. شما نمی توانید با شرکت در یک دوره چند ساعته به سطح فوق حرفه ای برسید. دوره های آموزش وردپرس حرفه ای دانشگاه وردپرس که با عنوان پرچمداران وردپرس منتشر می شوند مسیر راه شما برای رسیدن به سطح فوق حرفه ای طراحی سایت را نشان می دهند. این پکیج دانلوی شامل تمام دوره های پایه ای دانشگاه وردپرس می شود و از صفر تا صد کار با وردپرس در این پکیج آموزش داده شده است. دوره ها برای آموزش کامل وردپرس تا سطح آموزش وردپرس حرفه ای سطح بندی شده اند تا در پایان پکیج های آموزشی به یک وردپرس کار حرفه ای تبدیل شوید و از طراحی سایت و خدمات وردپرس کسب درآمد کنید. اما خیلی از دانشجویان نیاز دارند تا مدیریت حرفه ای سایت را یاد بگیرند.

اسکریپت های خارجی: اسکریپت های خارجی مانند تبلیغات، بارگذاری فونت ها و… ابزارهای زیادی در این زمینه وجود دارند که به شما در حفظ و نگهداری از دیتابیس کمک خواهند کرد مانند WP-Optimize و افزونههای دیگر. اما همانطور که اشاره کردم این موارد نیاز به تخصص دارند و انجام کار اشتباه میتواند موجب ایجاد اختلال در سایت شود. فروشگاههای اینترنتی به نسبت دیگر سایتها نیاز به یک سری امکانات و ویژگیهای منحصربهفرد دارند. لوکال هاست علاونه بر کاربردهای آموزشی مزایای زیاد دیگری نسبت به هاست دارد که آموزش لوکال هاست را بسیار کاربردی می کند. هاست چیست و چه کاربردی دارد؟ علاوه بر این برخی موارد غیر ضروری اما کاربردی که می تواند سرعت کار شما را در مسیر طراحی سایت افزایش دهند معرفی می کنیم. سپس تمام تکات ضروری را در مورد کاراکترهای مجاز و غیرمجاز در انتخاب دامنه بررسی می کنیم.

افزونه upme پنل تنظیمات بسیار قوی دارد و شما میتوانید حریم خصوصی خود را به طور کامل مدیریت کنید، این افزونه این امکان را دارد که نوار مدیریت را از دید کاربرانی که مدیر نیستند پنهان کند علاوه بر این upme امکان گسترش قابلیتهای افزونه را به دلیل داشتن ماژولهای فراوان فراهم کرده است و دهها ویژگی دیگر که با نصب این افزونه در اختیار شما قرار میگیرد. امکان ارسال ایمیل اطلاع رسانی برای نظرات جدید و نظراتی که نیازمند بررسی هستند فراهم خواهد بود. سعی کنید تا حد امکان مهم ترین محتوای وب سایت خود را در دسترس قرار دهید. کاربرد پلاگینها تنها به نرمافزارها ختم نمیشود؛ بلکه حتی در سیستمهای تولید محتوا نظیر وردپرس، برای ایجاد امکانات و ویژگیهای خاص در وب سایتها بدون دانستن هیچ یک از قواعد کدنویسی، کاربرد دارند. اگر نگاهی به سوابق ورژن های مختلف این سیستم مدیریت محتوا بیاندازیم مشاهده خواهیم کرد که تعداد زیادی ورژن با نام های مختلف منتشر شده است که هر کدام از آنها در موردی خاص از نسخه قبلی خود بهتر بوده است و کمتر آپدیتی را می تواند دید که تغییری بنیادی در آن حاصل نشده باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر راجع به این افزونه قدرتمند و نحوه فعال کردن ماژول های مختلف آن مقاله آموزش افزونه Jetpack را مطالعه کنید. از آنجا که توانایی تامین این هزینه را نداشتیم، بیخیال راهاندازی این کسب و کار شدیم. پلاگین Instagram Feed عکسهای اینستاگرام را از هر حسابی در اینستاگرام به شرط این که حسابی خصوصی نباشد، نمایش میدهد. راه اندازی سایت و نحوه کار با وردپرس را یاد بگیرید و وارد دنیای طراحی سایت بدون کدنویسی شوید. در جلسه 9 آموزش وردپرس فشرده معرفی کاملی از وردپرس و ویژگی های آن خواهیم داشت تا با اطلاعات کامل در مورد این سیستم سایت ساز حرفه ای شما را وارد دنیای طراحی سایت بدون کدنویسی کنیم. پس از نصب و راه اندازی افزونه گزینه ای با عنوان download یا دانلود در توضیحات هر پوسته و افزونه اضافه میشود که با کلیک بر روی ان میتوانید انرا به صورت فشرده و با فرمت zip دانلود کنید.

افزونه وردپرس

همه این سایتها تعداد درخواستهای HTTP سایت شما را سنجیده و اگر در میان فایلهایتان فضای خالی وجود داشته باشد به شما هشدار میدهند. تعداد کل افزونههای رایگان که در مخزن وردپرس است تا الان که این مقاله را مینویسیم حدود 54هزار افزونه است که این به هیچعنوان عدد کوچکی نیست. در جلسه 6 آموزش سریع وردپرس شما را با مفهوم لوکال هاست آشنا می کنیم تا بدون هیچ هزینه ای و بدون هیچ ریسکی در آموزش و آزمون و خطا بتوانید با وردپرس دست و پنجه نرم کنید.

در سال 2011، تعداد افزونههای وردپرس به حد قابل قبولی رسید. ساخت تعداد دوره های مختلف در دانشگاه وردپرس برای سطح بندی آموزش ها است تا دانشجویان بتوانند در هر سطحی از آموزش ها استفاده کنند و به سطح دلخواه خود برسند. دوره قدم به قدم برای یک شروع کار سریع آماده شده است تا در 3 قدم و 3 روز آموزش بتوانید از سطح صفر وارد دنیای وردپرس و طراحی سایت بدون کدنویسی شوید. در ادامه ابتدا دوره قدم به قدم دانشگاه وردپرس را برای یک شروع به کار حرفه ای معرفی می کنیم.

آموزش وردپرس نیز دقیقا همین طور است.

وردپرس از زمان آغاز به کار خود و با توسعه فناوری از یک پلتفرم وبلاگ نویسی به یک سیستم مدیریت محتوا تبدیل شده است که به کاربران اجازه میدهد تا طیف گسترده ای از وب سایت ها را بدون نیاز به تخصص برنامه نویسی یا کدنویسی ایجاد کنند، از جمله سایت های خبری و آموزشی، بازارهای آنلاین، وبلاگ های شخصی و جستجوی کار؛ به بیان دیگر، وردپرس یک پلتفرم انعطاف پذیر است که میتوان از آن بدون محدودیت برای ساخت و طراحی هر نوع وب سایتی استفاده کرد.

مسیر یادگیری وردپرس در ادامه آمده است اما بهترین مسیر یک شروع به کار سریع است. جامعه قوی و منبع باز: وردپرس رایگان است و بسیاری افراد از آن استفاده می کنند. در مرحله دوم علاوه بر روشی که برای طراحی سایت شرکتی استفاده کردیم، در مرحله سوم محتوای اصلی وب سایت را آپلود کرده و شروع به نهایی سازی طراحی سایت می کنیم. خب ، بیش از ۴۰% از وب سایت های موجود در سطح اینترنت از وردپرس استفاده می کنند. همچنین پیشخوان افزونه مهمترین ویژگیهایی که باید برای دستیابی به حداقل سطح قابل قبول امنیت در سایت خود استفاده کنید را هایلایت می کند. در این جلسه از آموزش وردپرس ابتدا مفهوم سیستم مدیریت محتوا و کاربرد آن را به طور کامل بررسی می کنیم. آموزش وردپرس نیز دقیقا همین طور است. هاست فضایی است که فایلها و تمام محتوای سایت در آن ذخیره میشوند.

پلاگین وردپرس

تمامی افزونه های شما در این پوشه قرار دارند. بنابراین تمامی مفاهیم مورد نیاز به زبان ساده توضیح داده شدهاند و هرجا که به توضیحات بیشتر نیاز بوده آموزش ویدیویی برای آن تهیه شده است. تمامی قالب ها کاملاً واکنش گرا و آماده نمایشگرهای رتینا هستند. پنل تنظیمات فارسی و حرفه ای قالب سون یک محیط کاملاً کاربردی است و با سیاست خاصی طراحی شده است بطوری که هر تنظیم دارای علائمی گرافیکی است و به راحتی قابل شناسایی و انتخاب می باشد. در جلسه 3 وردپرس خیلی سریع و در یک ویدئو کوتاه و کاربردی به آموزش خرید و ثبت دامنه می پردازیم. بعد از آشنایی با دامنه و آموزش خرید آن به معرفی هاست می رسیم. سپس به معرفی پکیج های فوق حرفه ای پرچمداران می رسیم. قالب وردپرس مجموعه ای از طراحی و تنظیمات نمایش وب سایت از قبل کدگذاری شده است. پس اگر بخواهید قبل از هر جلسه یک آمادگی داشته باشید می توانید توضیحات جلسات آموزش WordPress را مطالعه کنید.

افزایش سرعت وردپرس

در مورد پسوند دامنه های خاص نیز صحبت می کنیم. انواع دامنه و پسوند دامنه و ویژگی ها و مشخصات یک دامنه خوب را نیز معرفی کردیم. اینکه چقدر لازم است این کار را انجام دهید به مقدار اسپمهای شما بستگی دارد. در ابتدا شما باید برای نصب قالب وردپرس قالب ای را که دانلود کرده اید را در هاست بارگذاری نمایید و بعد از آن که آپلود قالب به طور کامل انجام شد می توانید از طریق پیشخوان وردپرس به آن دسترسی داشته باشید. برای این دسته از دانشجویان دوره های حرفه ای پیشنهاد می شود. پس برای این دسته از کاربران دوره آموزش ورپرس رایگان پیشنهاد می شود.

متخصصان وردپرس فورا پس از یافتن هرگونه انواع در کد و یا رخنهی امنیتی، نسخه جدیدی از وردپرس را ارائه مینمایند که نسبت به نسخه قبلی امنیت بالاتری دارد. اگر کمی همین صفحه را اسکرول کنید به بخش Usage میرسید که میتوانید در اینجا شورت کد تبلیغ خود را بهدست بیارید و برای تبلیغات خود از آن استفاده کنید. یکی دیگر از ویژگیهای افزونه پیامک ووکامرس قابلیت سازگاری با افزونههای Digits و مدیریت کاربران برای ثبتنام و ورود در سایت است که با استفاده از این دو پلاگین پیچیدگی در هنگام ثبتنام و ورود کاربران به طرز قابل توجهی کاهش مییابد و سایت شما مجهز به ورود با کد تأیید خواهد شد. بسته به نوع قالبی که استفاده می کنید، گزینه های سفارشی سازی مختلفی به شما نشان داده می شود.

با مطالب این جلسه و فهرستی که در اختیار شما قرار می گیرد به سادگی می توانید بهترین انتخاب را در خرید هاست مناسب برای سایت خود داشته باشید. تمام مشخصات هاست را که در هنگام خرید باید در نظر بگیرید به شما معرفی کنیم. اگر ترجیح میدهید از SASS (مخفف Syntactically Awesome Style Sheets) استفاده کنید، برای استفاده از کدهای آن میبایست کدها را به یک فایل معمولی style.css کامپایل کنید. وردپرس به عنوان یک نرم افزار رایگان، در دسترس عموم برای دانلود و استفاده قرار دارد.

با انتخاب آن میتوانید نتیجه کار خود را مشاهده کنید. منظور از انتخاب درست، این است که یک سری اصول را برای آن رعایت کنید. در پایان نیز مشخصات یک دامنه خوب را به شما معرفی می کنیم. در پایان این جلسه نیز بهترین سیستم مدیریت محتوا را معرفی می کنیم و مسیر طراحی سایت را ادامه می دهیم. در ادامه با آموزش حرفه ای وردپرس در دوره های پیشرفته تر کار را ادامه دهید و یک وردپرس کار حرفه ای شوید. همه دوره های حرفه ای را می توانید با تهیه یک پکیج فوق جامع نیز دانلود کنید. در این جلسه با همه موارد ضروری ساخت یک سایت از صفر آشنا می شوید.

مجموعه همه دوره های حرفه ای وردپرس در پکیج جامع پرچمداران صفر وردپرس نیز ارائه شده است. پرچمداران صفر وردپرس شما را بر وردپرس مسلط می کند. پس باید در مواردی که این امکان برای شما مهیاست حداکثر بهره را از بهینه سازی عملکرد آن حوزه دریافت نمایید. پس در ادامه این راهنما، مسیر کامل یادگیری WordPress را برای شما آماده کرده ایم. ما برای شما یک مسیر یادگیری کامل وردپرس طراحی کرده ایم که در ادامه معرفی می کنیم.