وردپرس چیست و چگونه کار میکند چه کاربردی دارد؟

وقتی که نسخه ی جدیدی از افزونه ارائه گردید، ابتدا جزئیات تغییرات به وجود آمده را بخوانید و بعد سریعا آن را به روزرسانی کنید.مخصوصا اگر این بروزرسانی شامل حل مشکلات امنیتی باشد. وقتی مطلبی در سایت منتشر میشود، در انتهای مقاله نام شما به عنوان نویسنده مطلب درج میشود. همچنین برای قرار دادن مطالب.حرفه ای شما می توانید از افزونه Yoast که به شما کمک می کند مطلبی مناسب.با سئو خوب تولید کنید استفاده کنید. به هیچ سیستم کامپیوتر یا لپ تاپ پیشرفته با سخت افزار حرفه ای اکیدا نیاز نیست. پس از نصب وردپرس باید با بخش های مختلف وردپرس آشنا شوید. پس آموزش عملی و چک لیست تمام کارهایی که در روز اول باید انجام دهید در اختیار شما قرار می گیرد تا بدون مشکل بتوانید تمام پیش نیاز ها را آماده کنید.

افزونه وردپرس در این جلسه هر اطلاعاتی که در مورد دامنه باید بدانید را در اختیار شما قرار می دهیم تا هیچ مشکلی در انتخاب آدرس دامنه سایت خود نداشته باشید. اگر سایت وردپرسی خود را از شرکت هایی که به صورت آماده سایت را در اختیار شما قرار می دهند خریداری کرده باشید. اگر برای شروع آموزش کار با وردپرس هر سوالی دارید که در بخش سوالات متداول به آن پاسخ ندایدم حتما از بخش دیدگاه ها سوال کنید. دیگر لازم نیست منتظر این بمانید که ما آپدیتها را برای شما انجام دهیم و سپس شما محصولاتتان را بصورت دستی بهروزرسانی کنید. برای این کار نیاز است وارد پنل مدیریت خود در شرکتی که از آن هاست را خریده اید شوید سپس DNS و siteGround هایی که مربوط به هاست تان است را کپی کنید سپس به سایتی که از آن دامنه را خریده اید وارد شوید که در صورتی که دامنه شما .ir باشد این سایت ایرینک است سپس در بخش مدیریت دامنه ها با انتخاب دامنه خود می توانید این مقادیر را جایگذاری کنید تا هاست و دامنه شما به هم وصل شوند این روند حدود 24 الی 72 ساعت زمان بر خواهد بود.

برای انجام این تنظیمات، از تصویر بالا کمک بگیرید.

سرعت پایین در صورت استفاده از افزونههای زیاد: اگر قصد دارید امکانات زیادی به وب سایتتان اضافه کنید، باید افزونههای زیادی نیز نصب کنید و لازم است بدانید که هرچه تعداد افزونههای فعال وب سایت شما بیشتر باشد، سرعت لود شدن سایتتان کاهش پیدا میکند که میتواند اثر منفیای روی تجربهی کاربری و سئوی سایت شما داشته باشد. بهترین فرصت برای شروع یادگیری وردپرس همین امروز است تا به صورت کاملا رایگان در یک دوره حرفه ای ثبت نام کنید. اما دنیای وردپرس یک دنیای نامتناهی است.

افزایش سرعت وردپرس

مشخصا در جلسه اول با فهرست کامل پیش نیازها آشنا می شوید. سپس با آموزش عملی تهیه پیش نیاز ها، فصل اول را کامل می کنیم. پس به شما تبریک می گوییم که برای این مسیر پیش قدم شده اید و با آموزش های دانشگاه وردپرس بدون شک به بهترین ها خواهید رسید. پاسخ به این سوال سخت است! اگر از سرورهای شخصی خود برای بهینه سازی تصاویر استفاده می کنید، این افزونه رایگان است. در اولین گام برای نوشتن مطلب در وردپرس و یا ویرایش یک نوشته باید دقیقاً مانند ویرایشگر کلاسیک عمل کنید. یادم هست آن ابتدایی که ماشین های چینی مثل MVM به بازار ایران آمده بودند، یکی از بزرگترین مشکلات خریدارانشان این بود که در صورت خراب شدن ماشین، باید برای پیدا کردن یک تعمیرکار مخصوص یا قطعات این نوع خودرو کل شهر را زیر پا میگذاشتند و در نهایت هم با چند برابر هزینه، ماشین را تعمیر میکردند.

از مبتدی تا پیشرفته سطح این دوره چقدر است؟ سایتهایی که بر روی لوکال هاست هستند، در اینترنت نمایش داده نمیشوند. اگر موارد ذکرشده در بالا را بر روی سایت وردپرس تان انجام دهید، کار برای هکر و ابزارهایش کمی سخت میشود تا برای لاگین در سایت شما تلاش کند. در پایان آموزش های این دوره شما علاوه بر اینکه یک سایت حرفه ای دارید و مدیریت آن را یاد گرفته اید، توانایی راه اندازی سریع سایت در هر زمان را خواهید داشت. اگر شوق و اشتیاق شما آن قدر باشد که مصمم به یادگیری و استفاده از وردپرس در زمان کوتاه هستید، همین امروز و در کمتر از 60 دقیقه شما را وارد دنیای وردپرس خواهیم کرد.

امکان سفارش ساخت افزونه برای شما به ­طور خصوصی و شخصی نیز بر روی این پلتفرم فراهم است. همین حالا تصمیم بگیرید و در 3 روز بر وردپرس مسلط شوید. برای انجام این تنظیمات، از تصویر بالا کمک بگیرید. همین که سیستم شما روشن می شود کافی است تا بتوانید نحوه کار با وردپرس را یاد بگیرید و یک طراح سایت سایت بی تم شوید. این اسلایدر از تصاویر مطالبی که در سایت شما هست تشکیل میشه. استفاده کنید. در زیر مثالی از این کد وجود دارد. همانگونه که بالاتر گفتم، وردپرس در حالت عادی نیز از امنیت بسیار خوبی برخوردار است، اما برای رسیدن به امنیتی عالی بر اساس تجربه ای که در شرایط مختلف از این سیستم مدیریت محتوا (CMS) داشته ام، راهکارهای زیادی وجود دارد که در ادامه به 5 مورد از آنها اشاره می کنم.

مرکز پشتیبانی دیوی به شما کمک میکند تا وبسایت خود را با استفاده از بررسی وضعیت سیستم تنظیم کنید. با تنظیم هر لبهای از المان خود، بصورت جداگانه و زنده افکتهای منحصربهفردی بسازید. قالب وردپرس یکی از روش های ساخت و طراحی سایت است که امروزه طرفداران زیادی را توانسته است جلب کند، اما مخصوصا تازه کار باشید استفاده از این قالب ها می تواند مزیت های زیادی را برای شما داشته باشد. وردپرس به دلیل توسعه پذیری آسانی که دارد افزونه های زیادی هم برایش طراحی شده و وجود همین افزونه ها یک پای قدرت وردپرس هستند. آموزش ثبت دامنه به صورت عملی موضوع جلسه 3 آموزش رایگان وردپرس است. از مبتدی تا پیشرفته سطح این دوره چقدر است؟ اما پس از گذشت چندین سال، بروزرسانیهایی متعددی روی آن صورت گرفته و کاربردهای آن در اینترنت شامل دامنهی وسیعی از فعالیتها شد.

خوشبختانه پس از اینکه با فیلم آموزش رایگان طراحی سایت با وردپرس، پکیج آموزش وردپرس حرفه ای یا دوره پرچمداران صفر وردپرس بر وردپرس مسلط شدید کار ساده است. اگر می خواهید فیلم ها به سرعت در سایت شما بارگیری شوند، اولین کاری که باید انجام دهید این است که حجم پرونده های ویدیویی خود را کاهش دهید. به صفحه آموزش رایگان وردپرس خوش آمدید. صفحه اصلی یک وب سایت معمولاً به عنوان معیاری برای آزمایش زمان بارگیری استفاده می شود. 1- دوره قدم به قدم وردپرس ((در 3 روز)) 2- آموزش رایگان وردپرس به زبان فارسی ((در 100 جلسه کوتاه ویدئویی)).

نسخه فارسی شده این قالب به راحتی در اکثر سایتهای فروش قالب ایرانی در دسترس است. اگر می خواهید از قالب های رایگان موجود در مخزن وردپرس در وب سایت خود استفاده کنید، ساده ترین راه برای انجام این کار از طریق پیشخوان سایت شما است. وقتی آدرس سایت خود را انتخاب می کنید باید یک دامنه برای آن ثبت کنید. فصل 1 آموزش وردپرس رایگان را با معرفی پیش نیازها شروع می کنیم. تمام آن چیزی که برای راه اندازی سایت بدون کدنویسی با وردپرس باید بدانید را در قدم اول آموزش ها یاد می گیرید.

توضیح می دهیم که از چه پسوند دامنه هایی می توانید استفاده کنید و استفاده از چه پسوندهایی نیازمند مجوز و شرایط خاص است. فاقد برخی ویژگی های عضویت- اگر در حال راه اندازی سایتی هستید که نمیخواهید در آن از پرداخت دوره ای استفاده کنید ممکن است بسیاری از ویژگی های LearnDash آنچنان برای شما مفید نباشد. اغلب کاربران مبتدی از ما سؤال می کنند که افزونه چیست و چگونه کار می کنند؟ اگر مطالب شما طولانی هست شما می توانید مطالب خود را به چند صفحه تقسیم کنید تا دیگر کاربران شما نیاز به بالا و پایین بردن صفحه نباشند.

آموزش رایگان وردپرس به زبان فارسی در 100 جلسه ویدئویی کوتاه آماده شده است. اما شاید پیش از شروع یادگیری وردپرس بخواهید به این اطمینان برسید که پیش نیاز ها را دارید یا می توانید تهیه کنید. که یک تصویر با فرمت jpg هر بار با کاهش کیفیت حجم آن کاهش یافته در صورتی که تفاوت محسوسی در تصاویر دیده نمی شود. هاست به شما این اجازه میده تا هر فایلی را در هر جایی قرار داده و با دستورات PHP هر کاری که میخواهید در سایت انجام دهید. در این دوره رایگان در 100 جلسه کوتاه ویدئویی از راه اندازی تا مدیریت سایت را به شما آموزش می دهیم.

پلاگین وردپرس

دوره قدم به قدم دانشگاه وردپرس به مدت محدود با 100% تخفیف ارائه می شود. دوره قدم به قدم یکی از دوره های حرفه ای دانشگاه وردپرس است که (به مدت محدود) رایگان شده است. اگر قالب موردنظر خود را از ژاکت تهیه می کنید، این اطمینان به شما داده می شود که به مدت 6 ماه از پشتیبانی تضمین شده ژاکت بهره مند خواهید بود و در صورت مواجهه با مشکل در عملکرد قالب، می توانید سوال خود را برای فروشنده محصول ارسال کرده و در کمتر از 48 ساعت پاسخ را دریافت کنید. در دوره آموزش کامل کار با وردپرس با این اصطلاحات به طور کامل آشنا خواهید شد و به هر چیزی که نیاز دارید مسلط می شوید.

طبق آماری که در سایت w3techs وجود دارد، از هر 4 سایت در جهان یکی با وردپرس ساخته شده. شاید بتوان گفت دلیل این امر این است که وردپرس بیشترین میزان کنترل و انعطاف را در زمینه راه اندازی وب سایت، مدیریت آن و توسعه ترافیک آن در اختیار شما قرار می دهد. مدرس این دوره مجتبی تبسمی با سابقه بیش از 9 سال سابقه در زمینه طراحی سایت با وردپرس می باشد و تجربیات سال ها کار با وردپرس را در اختیار شما قرار می دهد. وظیفه این سرور ها این است که نسخه ای از سایت شما را بر روی خود ذخیره کنند تا زمانی که کاربر قصد اتصال به سایت شما را داشت، نزدیک ترین سرور، اطلاعات سایت شما را برای او ارسال کند.

بسته پارسی ساز که توسط گروه وردپرس پارسی آماده گردیده است را به جرات میتوان به عنوان راهحلی برای تمام مشکلات کاربران فارسی زبان در استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس معرفی کرد چرا که با استفاده از بسته پارسی ساز وردپرس علاوه بر افزودن تاریخ شمسی به وردپرس و حل تمامِ مشکلات ایجاد شده در این زمینه، شما دیگر نیازی به استفاده از نسخههای ارایه شده از سوی وردپرس فارسی نخواهید داشت بصورتی که پیش از انتشار افزونه فارسی ساز وردپرس زمانیکه نگارشی تازه از سوی تیم وردپرس برای بروزرسانی در اختیار کاربران قرار میگرفت، کاربران فارسی زبان به اجبار میبایست منتظر انتشار نسخهی فارسی آن توسط گروه وردپرس فارسی میشدند چرا که در صورت بروزرسانی نسخه اصلی، وردپرس آنها بصورت کامل بروزرسانی نمیشد و در اکثر مواقع اثرات بومیسازی از بین میرفت اما با نصب و استفاده از افزونه فارسی ساز گروه وردپرس پارسی شما دیگر نیازی به استفاده از نسخهی فارسی وردپرس نداشته و میتوانید براحتی هرچه تمام و در هر زمانی وردپرس خود را به آخرین نگارش ارایه شده توسط تیم وردپرس بروزرسانی کنید و از استفاده سیستم مدیریت محتوایی کاملا پارسی و راست چین شده در تمام بخشها نهایت لذت را ببرید.

پس از نصب وردپرس باید با بخش های مختلف وردپرس آشنا شوید.

استایلشیت از پوسته فرزند بارگذاری میشود، چون style.css در پوسته فرزند موجود است، اما هیچ اطلاعات استایلی در آن نوشته نشده است. برای نمونه اگر میخواهید فایل index را دستکاری کنید، تنها کاری که باید بکنید این است که یک فایل جدید index در دایرکتوری پوسته فرزند بسازید. همانطور که پلاگین را پیکربندی میکنید، بر اساس ارزیابی آن از پوسته و افزونههای استفادهشده در سایت شما، حالتی را که ممکن است برای شما بهترین باشد، پیشنهاد میکند. در این فصل به طور کلی بر روی آماده سازی مقدمات کار تمرکز می کنیم. در فصل 1 آموزش رایگان وردپرس به زبان فارسی ابتدا با پیش نیازهای وردپرس آشنا می شوید. در این جلسه به طور کامل با مفهوم و کاربرد دامنه آشنا می شوید. پیش نیاز دوره قدم به قدم چیست؟