وردپرس یا سایر سیستمهای سایت ساز؟

وردپرس به دلیل توسعه پذیری آسانی که دارد افزونههای زیادی هم برایش طراحی شده و وجود همین افزونهها یک پای قدرت وردپرس هستند. با این حال در مقایسه با دیگر سیستمهای مدیریت محتوا، افزونهها و قالبهای وردپرس قیمت کمتری دارند، چرا که تعداد گسترش دهندگان آن بیشتر از سایر سیستمهای مدیریت محتوا است و به دلیل ایجاد بازار رقابتی در تلاشند، افزونهها را با قیمت پایینتر بفروشند. به این دلیل که ووکامرس تیم پشتیبانی قدرتمندی دارد که مدام در حال عیبیابی سیستم هستند و به محض رفع حفره امنیتی جدید و یا به منظور افزودن امکانات بیشتر، نسخههای جدید این پلاگین را منتشر میکنند. همچنین به شما پیشنهاد میکنیم نمونه طراحی سایت فروشگاهی ما را مشاهده نمایید و در صورتی که قصد خرید فروشگاه اینترنتی و راه اندازی فروشگاه اینترنتی را دارید با تیم پشتیبانی ما در تماس باشید. ووکامرس انعطاف پذیری بالایی دارد و دسترسی به هزاران افزونه دیگر برای آن، دلیلی شده است که با درصد اختلاف بالا از رقبای خود پیشی گیرد و 30 درصد از سهم فروشگاه های اینترنتی را به خود اختصاص دهد.

پلاگین وردپرس

ایرانسرور برای آنکه بتواند بهترین عملکرد را در ارائه سرویسهای خود داشته باشد از استانداردها و شاخص هایی مهمی برای سنجش و ارزیابی کیفیت خدمات خود استفاده میکند. پس از آنکه مراحل بالا را گذراندید، زمان آن رسیده است که برای نصب وردپرس اقدام کنید. پس اگر شما هر دو دوره رو یاد بگیرید تبدیل به یک طراح سایت خبره می شوید که می تونید با آموزش های هردو پکیج در بسیاری از مواقع میانبر بزنید و بهترین سرمایه خود یعنی زمان را ذخیره کنید. در این مرحله باید عنوان سایت را به فارسی، و سپس یک پسورد پیچیده برای مدیریت سایت وردپرسی خود انتخاب نمایید. بهترین افزونه افزایش سرعت سایت وردپرسی کدام است؟

افزایش سرعت وردپرس

به عنوان مثال نام کاربری اصلی در بسیاری از سایتهای وردپرسی بعد از طراحی نهایی همچنان admin باقی میماند. اما یکی از اصلی ترین قسمت های یک سایت فروشگاهی، منوی محصولات آن است. اما برای درگاه های واسط نیازی به نماد اعتماد ندارید، کافیست به یکی از شرکت های ارائه دهنده درگاه سایت بی تم بانکی مراجعه کنید. در وب پویا ما سروری را منحصرا برای میزبانی سایتهای ووکامرسی تنظیم کرده ایم. هسته وردپرس نیز به مراتب در حال بروزرسانی توسط توسعه دهندگان است و اگر برخی موارد امنیتی مثل دقت در انتخاب رمزهای عبور و استفاده نکردن از پلاگینهای غیر ایمن را رعایت کنید، فروشگاه شما به یک فروشگاه امن تبدیل خواهد شد و با خیالی آسوده میتوانید شروع به فروش محصولات کرده یا خدمات خود را ارائه دهید. بعد از انتخاب هاست باید برای فروشگاه خود یک نام انتخاب کنید که برای انتخاب یک نام مناسب مطالعه محتوای راهنمای انتخاب اسم برای سایت را پیشنهاد می کنیم.

اگر اطلاعات سایت شما قرار است در مدت زمان زیادی تکمیل شود، پیشنهاد میشود تا زمان تکمیل سایت گزینه “نمایش به موتورهای جستجو” را فعال کنید. یک ویژگی معیارهای جستجو وجود دارد که به شما کمک میکند ببینید بازدیدکنندگان شما چه چیزی را جستجو میکنند، چه چیزی را پیدا میکنند یا نمییابند، بنابراین میتوانید قابلیت کشف محتوای خود را بهبود بخشید. در صفحه باز شده در قسمت جستجو ” ووکامرس ” را سرچ کرده. کاربران با استفاده از این ویژگیها به راحتی میتوانند با یک سرچ محصول مورد نظر خود را خریداری کنند. متاسفانه در ایران هیچ شرکتی که به صورت 24 ساعته پاسخگوی نیازهای مدیران وبسایت باشد، وجود ندارد و نمیتوانند به با توجه به حجم زیاد درخواستها، به سرعت پاسخ مشتریان را بدهند؛ به همین سبب همیشه انتخاب بهترین شرکت هاستینگ برای افرادی که قصد خریداری هاست دارند، یک معضل بسیار بزرگ بوده است. برای مثال اگر قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی دارید، باید هاستینگ با فضای نسبتا زیاد خریداری کنید.

آیا می خواهید وب سایت خود را به یک فروشگاه اینترنتی تبدیل کنید؟ سپس فایل دانلود شده را روی هاست خود آپلود کنید. سپس با توجه به نتیجه ای که بدست آوردید، یک قالب مناسب از وب سایت های راست چین یا ژاکت تهیه کنید. چرا که ممکن است در ابتدای کار منو یا صفحاتی ایجاد کنید که در گوگل ایندکس شوند و سپس منصرف شوید و آنها را حذف کنید؛ در این صورت اعتماد گوگل به سایت شما کم میشود. نسبت به افرادی که در سایتتان ثبت­نام می­کنند و ایمیل­ های نامعتبر وارد می­کنند، هوشیار باشید زیرا ممکن است این ایمیل­ ها حاوی لینک­ های مخرب باشند و سایت شما را با مشکل مواجه کنند.

خیلی از افرادی که مالک وب سایتی با مدیریت محتوای وردپرس هستند، به دنبال راهکاری برای ساخت فروشگاه با ووکامرس میگردند. این افزونه همچنین یکی از بهترین افزونه های افزایش سرعت سایت وردپرس میباشد که به بهترین شکل ممکن قابلیت کش را در اختیار کاربرانش قرار میدهد. به همین علتتم و قالبهای مختلف آن بسته به نحوه کار وبسایت ممکن است به درد بخورد. افزایش سرعت برای یک کسب و کار اینترنتی فاکتور مهمی محسوب می شود زیرا سبب افزایش درآمد، بهبود تجربه کاربری، افزایش نرخ بازگشت سرمایه یا ROl (سود به دست آمده از هر سرمایه گذاری در کسب و کار) خواهد بود. شما می توانید تکنیک های بیشتر را در مطلب ” سئو فروشگاه اینترنتی ” مطالعه کنید. برای درگاه پرداخت مستقیم شما نیازمند دریافت اینماد هستید که در محتوای راهنمای دریافت اینماد می توانید فرایند دریافت آن را مطالعه کنید.

برای مطالعه درباره ویژگی های یک هاست، می توانید محتوا ویژگی هاست فروشگاه اینترنتی را مطالعه کنید. به این ترتیب شما توانسته اید فروشگاه اینترنتی وردپرس را به راحتی بسازید. می توانید افزونه ای پیدا کنید که تقریباً هر چیزی را به سایت شما اضافه می کند، از جمله فرم های تماس، فروشگاه آنلاین یا ویژگی های امنیتی اضافی. به همین دلیل میتوانید با افزودن چند پلاگین از جمله ووکامرس، کاربریهای بسیار زیادی از وردپرس داشته باشید. دلیل دیگر بالا نیامدن wp-admin برای ورود به پیشخوان وردپرس خراب شدن فایل .htaccess میباشد که برای رفع این ایراد هم میتوان فیل خراب را پیدا کرده و فایل جدید را جایگزین آن کنید. گرچه ووکامرس یک افزونه برای وردپرس است اما ترکیب وردپرس و ووکامرس می تواند به یک فروشگاه ساز کامل و بدون ایراد تبدیل شود.

ایده­ی کوچک­سازی به منظور ترکیب فایل­های JS، HTML و CSS و فشرده­سازی آنها و کاهش زمان بارگذاری صفحه در هنگام ارائه به بازدیدکننده­ها می­باشد. ما از ترکیب فناوری RAID و هارد دیسکهای SSD استفاده کردهایم که تأثیر قابل توجهی بر بارگذاری سایتهای ووکامرسی دارند. این بدان معنی است که اگر سایت همسایه شما بازدید زیادی داشته باشد، می تواند بر عملکرد کل سرور تأثیر بگذارد که به نوبه خود سرعت وبسایت شما را کاهش می دهد. بسیاری از حملات شناخته شده وردپرس و ووکامرس، در این سرور شناسایی و راهکارهای امنیتی برای برطرف کردن آنها ایجاد شده است.

در چند سال گذشته، وردپرس همچنین به نرم افزار مدیریت محتوا برای وب سایت های غیر وبلاگ تبدیل شده است. دانلود وردپرس و نصب آن یک امر رایگان و کاملا آسان و ساده است که یک فرد کم سن و سال آشنا با کامپیوتر هم میتواند پس از دیدن آموزش های رایگان و میهن وردپرس به سادگی آن را نصب و کارش را شروع کند. یکی از شاخصترین ویژگیهای وردپرس نصب آسان آن است. Sucuri Security: این یکی از افزونههای امنیتی برتر موجود در بازار است که امکاناتی همچون گواهینامههای مختلف SSL و اسکن بدافزار از راه دور و ویژگیهای اقدام امنیتی پس از هک را ارائه میدهد. در هر آپدیت علاوه بر ویژگیهای جدید که اضافه میشود، برخی مشکلات امنیتی و ایرادات دیگر نیز رفع میشود. نام پایگاه داده : منظور نام دیتابیسی است که در هاستتان ایجاد کرده اید. در این مرحله باید 4 پارامتر را متناسب با اطلاعات دیتابیسی که در هاست ایجاد کرده اید وارد کنید.

نام کاربری: نام کاربری است که به این دیتابیس متصل کرده اید. توجه : برای استفاده در سایت هایی که از طریق ووکامرس فروش فایل دانلودی دارند: کاربر بعد از خرید فایل دانلودی باید وارد ناحیه کاربری خود شده و قسمت سفارشات، و بعد فاکتور سفارش مورد نظر را باز کرده و اقدام به دانلود نماید. هر قالبی که نصب میکنید، تنظیمات به خصوص خود را دارد و شما باید با ورود به بخش تنظیمات، موارد مورد نیاز را تغییر دهید. سرفصل های معرفی شده برای دوره پرچمداران سرعت وردپرس برای طراحی اولیه دوره است و احتمال تغییر در سرفصل ها وجود دارد. از طرفی ظاهر و امکانات برخی از آنها طبق نیاز مشتری تغییر کرده است. پس میتوانید به آن اعتماد کرده و فروشگاهی مجازی بر پایه آن ایجاد نمایید. پس از گذر از این مرحله تقریبا به انتهای نصب وردپرس رسیده اید. وردپرس طی سال های طولانی توسط متخصصان متبحر بارها و بارها به روز رسانی شده میباشد و حال پلتفرمی امن محسوب میشود.

وردپرس ۰.۷ در سال ۲۰۰۳ ساخته شد. همانطور که گفته شد افزونه های کاربردی وردپرس به شما امکان می دهد قابلیت ها و ویژگی های جدیدی را به وب سایت اصلی وردپرس خود اضافه کنید. همان طور که گفته شد ووکامرس افزونه با قدرتی است، اما به همان نسبت با فعال کردن آن روی وردپرس، منابع مورد نیاز وردپرس از سرور بالاتر میرود، بنابراین داشتن هاست مناسب امری ضروری است. میزبانی وب – وقتی سرور میزبانی وب(هاست) شما بهدرستی پیکربندی نشده باشد، میتواند بهسرعت وبسایت شما آسیب برساند. نکته ۲: این مقاله، رپورتاژ آگهی یا تبلیغات نیست و صرفا برای اطلاع شما عزیزان از عملکرد شرکتهای مختلف ایرانی و انتخاب بهترین هاست وردپرس تهیه شده. واقعا جا داره اعلام کنم محصولات این تیم بی نظیره و بر خود لازم دونستم از این تیم ایرانی قدرتمند تشکر کنم. اگر بخوهیم بیشتر در مورد آموزش وردپرس پیشرفته صحبت کنیم باید بگیم این دوره به شما کمک میکنه در حوزه وردپرس مستقل شوید و تبدیل به یک طراح سایت حرفه ای وردپرس شوید امروزه وردپرس بازار بسیار داغی دارد و افراد زیادی هستند که درآمدهای غیرقابل تصوری از این حوزه کسب می کنند و یکی از دلایل آن داغ بودن بازار وردپرس و مخاطب های زیادی است که هر روزه به این سیستم ملحق می شوند و سیستم ساخت سایت خود را وردپرس انتخاب می کنند.

افزونه وردپرس

امروزه یکی از مهمترین کاربردهای وردپرس، استفاده از آن به عنوان یک سیستم مدیریت محتوای فروشگاه های اینترنتی است که این امر با استفاده از پلاگینی به نام ووکامرس (woocommerce) امکان پذیر شده است. این هسته اکثر نیازهای یک فروشگاه اینترنتی از قبیل درج، مدیریت و خرید با استفاده از سبد محصولات و پرداخت وجه از طرق مختلف را برطرف میکند. اولین نکته برای قرار دادن محصولات یک فروشگاه، عنوانی است که باید برای آن انتخاب کنید؛ شما می توانید عنوان هر محصول را با توجه به کلمه کلیدی مناسب آن محصول و عملکرد رقبا انتخاب کنید.

البته نکته ی مهمی که باید در نظر بگیرید این است که طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس به تنهایی نمی تواند نیاز شما را بر طرف کند، بلکه انجام یک سری اقدامات در آن لازم است. شما اگر یک وردپرس خام داشته باشید، جز یک سیستم که بتوانید در آن پستها را قرار دهید نخواهید دید، اما هسته وردپرس طوری طراحی شده است که امکان افزودن پلاگینها نیز به آن وجود دارد. اکثر این افزونه ها رایگان هستند، اما افزونه هایی هم وجود دارد که با پرداخت هزینه ای برای شما قابل استفاده میشوند. پلاگین کاربردی دیگری که برای ووکامرس ایجاد شده است، امکان اتصال به درگاههای بانک داخل کشور و پرداخت وجه سفارش به صورت آنلاین را فراهم میکند.

همچنین تیم پشتیبانی قدرتمندی به همراه صدها هزار گسترش دهنده وب دارد که باعث توسعه روزافزون آن میشود. به دلیل استقبال زیاد مردم از این سیستم، تیم طراحی وب پویا فروشگاه اینترنتی خود را با فروشگاه ساز وردپرس آماده کرده است. اگر نیاز به مشاوره دارید، تیم وب پویا به شما کمک میکند که بهترین تصمیم را برای پیشرفت کارتان بگیرید. پلاگینهای معروف دیگری هستند که میتوانند به کارتان بیایند اما خُب نمیتوانیم آنها را در دستهای خاص قرار دهیم. اگرچه رنک الکسا گاهأ به صورت تخمینی اعلام می شود اما از درصد دقت نسبتاً بالایی برخوردار است و می تواند ایده های مناسبی جهت بهبود سایت و بررسی سایت رقبا ارائه دهد. درصد استفاده از این سیستم مدیریت محتوا، گویای این مطلب و تاییدی بر قدرت و محبوبیت آن است؛ این cms رایگان و انعطاف پذیر است.

این مسئله انعطاف پذیری بالای وردپرس را نشان میدهد.

با این حال افزونههای اشتراکگذاری اجتماعی که از جاوا اسکریپت استفاده میکنند. این افزونه از این جهت منحصر به فرد است که تنها تصاویر رتینا دراندازه کامل را ارائه میدهد. گاهی با اسکرینشاتهایی مواجه خواهید شدکه نسبت به توصیفات پلاگین که گاه طولانی و گیج کننده است، درک بهتری از پلاگین را به شما انتقال میدهد. این مسئله انعطاف پذیری بالای وردپرس را نشان میدهد. در نهایت نیز باید با قرار دادن تصاویر با کیفیت از زوایای مختلف محصول، آن را مشتریان خود نشان دهید. بدتر از همه ، شما ممکن است مجبور شوید که به هکرها باج بدهید تا مجدداً به وب سایت خود دسترسی پیدا کنید. این ممکن است یک تجربه کاربری عالی ایجاد کند و کاربران را به خرید یا استفاده از خدمات و محصولات شما سوق دهد.