وردپرس 6.1 در راه است! – اخبار وردپرس

[Josepha Haden Chomphosy 00:04:19]

[Josepha Haden Chomphosy 00:00:10]

باشه دوستان بنابراین حدود یک ماه از عرضه وردپرس 6.0 می گذرد و می دانید که این به چه معناست. این بدان معناست که ما در حال حاضر به نسخه اصلی بعدی وردپرس نگاه می کنیم زیرا همانطور که بیشتر شما می دانید وردپرس هرگز نمی خوابد. تا آنجایی که من می توانم بگویم همه شما صادقانه بیدار هستید و 24 ساعت هفته در حال فعالیت هستید، که عالی است! و فکر می کنم یکی از مزایای بی شمار جامعه جهانی بودن است.

بنابراین مراقب make.wordpress.org/core باشید. و سپس دومین چیزی که در مرحله برنامه ریزی برای هر نسخه بزرگی ظاهر می شود، جلسات اسکراب باگ و تریاژ بلیط است. همانطور که اشاره کردم، جلسات مشارکت‌کننده جدیدی وجود دارد که در آن بلیط‌ها را تمیز می‌کنند و در مورد اصول اولیه آنچه در اولین باگ‌های خوب می‌بینیم صحبت می‌کنند.

و سپس سومین چیز در مورد کوچکترین چیزهای بزرگ من در واقع نوعی راهنمایی ابزار وردپرس است که کمی پروژه وردپرس را می دانستید؟ بنابراین، یک کانال ویژه در Slack وردپرس برای به اشتراک گذاری با تشکر از افرادی که به ویژه برای شما مفید بودند وجود دارد. این کانال Props نام دارد. و هنگامی که شخصی وسایل را با شما به اشتراک می گذارد، حتی در فعالیت شما در نمایه wordpress.org شما نشان داده می شود. خیلی باحاله، نه؟ به تیم متا برای آن یکی کمک می کند.

[Josepha Haden Chomphosy 00:02:11]

بنابراین اگر قبلاً هرگز در انتشار اصلی وردپرس مشارکت نکرده‌اید و علاقه مندید که بدانید چگونه کار می‌کند، مواردی وجود دارد که باید در چند هفته آینده به آنها توجه کنید. ما در مرحله برنامه ریزی برای نسخه بزرگ بعدی هستیم. و بنابراین دو یا سه چیز وجود دارد که به زودی خواهید دید.

[Josepha Haden Chomphosy 00:01:05]

و دومین چیز در واقع کمی جشن است. فهرست عکس اخیراً به یک نقطه عطف عظیم از 3000 عکس رسیده است! و همچنین می توانید عکس های خود را به wordpress.org/photos ارسال کنید. اگر اینقدر تمایل دارید که از این نوع کمک کنید.

و یک فکر نهایی از همه. اگر می‌خواهید ببینید که این کشتی به کجا می‌رود، کمی بیش از حد شدید احساس می‌کنید، اما نمی‌توانید امروز کاملاً متعهد به گرفتن پارو باشید، این نیز خوب است. مهمترین چیز این است که اگر عضوی از جامعه هستید، به عنوان یک توسعه دهنده یا یک کاربر یا یک مشارکت کننده سرسخت، یا یک مشارکت کننده جدید، مهم ترین چیز این است که آگاهی کلی از جهت گیری کلی داشته باشید. .

[Josepha Haden Chomphosy 00:03:23]

اول یک پست شروع برنامه ریزی است. این پست در make.wordpress.org/core منتشر می‌شود و شامل یادداشت‌هایی در مورد داوطلب شدن برای تیم آزادسازی، برخی حدس‌ها در زمینه‌های تمرکز بر اساس بلیط‌هایی که در مسیر می‌بینیم، برنامه زمانی، کل کیت و کابودل همه چیز در آنجاست. اگر می‌خواهید بدانید که چگونه می‌توانید کمک کنید و چگونه اولین گام‌های خود را برای مشارکت اصلی بردارید، جدای از جلسه مشارکت‌کنندگان جدید که قبل از چت توسعه‌دهنده برگزار می‌شود، آن پست مکانی برای شروع است.

در اینجا ما می رویم.

و من اشاره کردم که در اینجا اغلب، فقط در آخرین نقطه، به آن اشاره کردم، اما همچنین جلسات منظمی برای رفع اشکال و تریاژ بلیط وجود دارد که در آن یک مشارکت‌کننده مهربان مجموعه‌ای از بلیط‌ها را برای بررسی انتخاب می‌کند و سپس مشارکت‌کنندگان دیگر را از طریق آن هدایت می‌کند. فرآیند بررسی برای اینکه ببینیم آیا یک بلیط معتبر است یا خیر تا ببینیم آیا می توان آن را تکرار کرد تا ببینیم آیا یک پچ دارد یا خیر.

و اینکه دوستان من لیست کوچک شما از چیزهای بزرگ است. با تشکر از شما برای تنظیم امروز برای جلسه وردپرس. من میزبان شما جوزفا هدن چامفوسی هستم. و چند هفته دیگر دوباره شما را می بینم.


منبع: https://wordpress.org/news/2022/06/episode-34-wordpress-6-1-is-coming/

سوالی دارید که دوست دارید پاسخ داده شود؟ می توانید آنها را به آدرس wpbriefing@wordpress.org ارسال کنید، چه به صورت مکتوب و چه به صورت ضبط صدا.

وام

منابع

رونوشت

[Josepha Haden Chomphosy 00:05:14]

اگر تصمیماتی وجود دارد که آن را مسدود می کند و چگونه می توان آن تصمیمات را به جلو برد، و به طور کلی فقط به نوعی بحث کنید که چه کارهای دیگری باید انجام شود تا بلیط را به مرحله بعدی ببرید. آنها هر چهارشنبه در چت توسعه دهنده اعلام می شوند، اما پستی نیز وجود دارد که در make.wordpress.org/core قرار می گیرد.

نقطه عطف برای انتشار به این معنی است که یا یک بلیت برای آخرین نسخه آماده نبود و به نسخه موجود بعدی منتقل شد، یا یک بلیت از زمان آخرین نسخه اصلی برای انتشار آماده شده است. این فهرست در حالت فعلی ممکن است برای یک نسخه تکی کمی بزرگ باشد. با این حال، صادقانه بگویم، اگر تعداد کافی افراد مشارکت داشته باشیم، هیچ فهرستی خیلی بزرگ نیست.

سلام به همه. و به پادکست وردپرس خوش آمدید، پادکستی که در آن می‌توانید توضیحات سریعی درباره برخی از ایده‌های پروژه منبع باز وردپرس و جامعه اطراف آن را دریافت کنید، و همچنین فهرست کوچکی از چیزهای بزرگی را که در دو هفته آینده در راه است دریافت کنید. من میزبان شما جوزفا هدن چامفوسی هستم.

شما ممکن است این کار را با آزمایش بلوک‌های موجود در محصولات خود یا با آزمایش صفحه‌خوان‌ها در برابر جریان کاری خود یا حتی با اختصاص یک ساعت به شرکت در آخرین درخواست آزمایش انجام دهید. آگاه بودن از آنچه در منطقه و اطراف پروژه شما اتفاق می افتد به شما کمک می کند تا در هر زمان که آماده باشید آماده و آگاه باشید.

و این ما را به فهرست کوچکی از چیزهای بزرگ می رساند. دوستان من، اکنون ثبت نام برای کارگاه وردپرس Speaker for Women Voices در هند باز است. این در 24 و 25 سپتامبر برگزار می شود. اوه، این اتفاق از طریق Zoom روی می‌دهد، بنابراین مکان یا سفر واقعاً نباید مانعی برای شما باشد. من می خواهم پیوندی به برخی اطلاعات در مورد آن در یادداشت های نمایش بگذارم. این باید یک فرصت عالی باشد که [the] ابتکار WP Diversity که وردپرس دارد و تیم جامعه به پرورش آن کمک می کند، واقعاً یک تجربه عالی است. و بنابراین امیدوارم که ثبت نام کنید و در آن شرکت کنید.

[Josepha Haden Chomphosy 00:06:07]

در قسمت سی و چهارم جلسه توجیهی وردپرس، جوزفا هادن چامفوسی، مدیر اجرایی وردپرس را بشنوید که در مورد برنامه ریزی برای نسخه اصلی و اینکه چگونه می توانید در چرخه انتشار وردپرس 6.1 شرکت کنید صحبت می کند!

ای کاش راهی سریعتر برای گفتن آن داشتم، به جای اینکه هر بار فقط در کل URL شرکت کنم. ولی خوب میشه ما آن را در یادداشت های نمایش قرار می دهیم در صورتی که ترجیح می دهید فقط روی برخی موارد کلیک کنید. و سومین موردی که باید مراقب آن بود. اگر توسعه کار شما نیست، بنابراین نوشتن کد قبلاً بخشی از کمربند ابزار شما نیست، کاملاً خوب است. بسیاری از زمینه های مهم دیگر نیز وجود دارد که می توانید در آنها مشارکت کنید. طراحی، آموزش، پشتیبانی، چند زبانه، بازاریابی، مستندسازی و موارد دیگر. این تیم‌ها همگی در نسخه‌ای کار می‌کنند که برای موفقیت کلی وردپرس حیاتی است.

اما به هر حال، به این نسخه اصلی برگردیم. ماتیاس ونتورا در ابتدای ژوئن نقشه راه سطح بالایی داشت. و برخی از مناطق تمرکز را برای ویرایشگر بلوک، اصلاحات مداوم در ویرایشگر قالب و بلوک ناوبری، و برخی از کارها بر روی سبک های جهانی و بلوک های بیشتر / بهتر و ابزارهای طراحی که قرار است با وردپرس 6.1 عرضه شوند را فهرست می کند. با این حال، از طرف هسته وردپرس، چند صد بلیط وجود دارد که برای رشته بعدی مهم هستند.