وضعیت کلمه 2022 – اخبار وردپرس

پس زمینه آبی تزئینی با متن: "State of the Word 2022. 15 دسامبر 2022. 1-2:30 PM EST (6-7:30 PM UTC.) شهر نیویورک."

رویداد امسال شخصاً در شهر نیویورک برگزار می‌شود و از طریق پلتفرم‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی WordPress.org به صورت زنده پخش می‌شود.

نمی توانید به نیویورک بروید؟ مشکلی نیست، به صورت حضوری یا آنلاین به یک مهمانی تماشایی در جامعه خود بپیوندید. مانند سال گذشته، تیم جامعه منابعی برای کمک در دسترس دارد! این صفحه کتابچه راهنما را بررسی کنید، که شامل الگوهای رویداد، اطلاعات درخواست یک حساب زوم، و نحوه دریافت مقداری سواگ است.

State of the Word شامل یک جلسه پرسش و پاسخ خواهد بود. اگر می خواهید شرکت کنید، می توانید سوال خود را زودتر از موعد به آدرس زیر ارسال کنید ask-matt@wordcamp.org یا در طول رویداد در چت پخش زنده در YouTube بپرسید.

آیا می خواهید به مخاطبان حضوری بپیوندید؟ با تکمیل این نظرسنجی درخواست صندلی بدهید.

سوالی از مت دارید؟

به مت بپیوندید زیرا او مروری بر سال 2022، آخرین نسخه‌های وردپرس، پیشرفت‌های ویرایشگر سایت، و بازگشت به رویدادهای حضوری در سراسر جهان، از جمله موضوعات دیگر را ارائه می‌کند.

اولین باری که در State of the Word شرکت می کنید؟ وارسی ضبط سال های گذشته در WordPress.tv برای دریافت حس رویداد

با توجه به حجم سوالاتی که معمولا ارسال می شود، لطفاً توجه داشته باشید که ممکن است پاسخگویی به همه آنها در پرسش و پاسخ زنده امکان پذیر نباشد. برای پاسخگویی به کسانی که در این رویداد پوشش داده نشده اند، یک پست بعدی پس از State of Word منتشر خواهد شد.

State of the Word آدرس سالانه سخنرانی است که توسط یکی از بنیانگذاران پروژه وردپرس ارائه می شود. مت مولنوگ. هر سال، این رویداد بازتاب هایی را در مورد پیشرفت پروژه و آینده منبع باز به اشتراک می گذارد. انتظار این و بیشتر را در نسخه امسال داشته باشید.

چی: وضعیت کلمه 2022

شما را به صورت حضوری یا آنلاین در 15 دسامبر می بینیم!


به پارتی Watch State of the Word نزدیک شما بپیوندید

اگر در حال برنامه ریزی یک مهمانی ساعت برای State of the Word هستید و سؤالی دارید، لطفاً به support@wordcamp.org ایمیل بزنید. یکی از اعضای تیم انجمن وردپرس به بهترین شکل ممکن به شما کمک می کند.


منبع: https://wordpress.org/news/2022/11/state-of-the-word-2022/

سلام، وردپرس!

تقویم های خود را علامت گذاری کنید. تقریباً زمان State of the Word 2022 فرا رسیده است!

چه زمانی: 15 دسامبر 2022، 1 تا 2:30 بعد از ظهر EST (6 تا 7:30 بعد از ظهر UTC)

ما در این پست لیستی از مهمانی های ساعت State of the Word را جمع آوری خواهیم کرد که با نزدیک شدن به رویداد به طور مرتب به روز می شود. اگر در چند هفته آینده یک مهمانی تماشا در منطقه خود در اینجا فهرست نشده است،
این صفحه را در Meetup.com بررسی کنید برای اینکه ببینید آیا گروه وردپرس محلی شما در حال سازماندهی یکی است یا خیر.