وظایف قالب وردپرس چیست؟

با صفحه سازها خودت سایتت رو خلق کن! بدون شک و قطع بهیقین وردپرس رو میتونیم بهعنوان برترین سیستم مدیریت محتوا و سایت ساز در جهان معرفی کنیم که تا به امروز نمونه موفقتری از اون دیده نشده. شما میتوانید از ویژگی پوسته سازی صفحه ساز گرافیکی Visual Composer وردپرس استفاده کنید تا بخش هایی که اضافه میکنید رنگ هایی داشته باشند که با برند و لوگوی شما همخوانی داشته باشند. صفحه ساز ها انواع مختلفی دارند و توسط کمپانی های مختلف توسعه داده شده اند و دارای مزایا و معایب مختلفی در مقایسه با یکدیگر هستند. افزونه Maintenance به شما امکان می دهد صفحه فرود خود را از طریق یک صفحه تنظیمات پیکربندی کنید. هاست:اگر هاست شما به خوبی پیکربندی نشده باشد. و نکته نو آورانه و خوبی که این سایت ارائه کرده است این است که به همراه هر قالب وردپرسی یک آموزش ویدیویی نیز منتشر می شود تا مخاطبان به خوبی بتوانند از آن استفاده کنند.

با استفاده از افزونه ووکامرس میتوانید محصولات خود را هم بصورت دانلود و هم بصورت فیزیکی بفروش برسانید و تمام زیرساخت های لازم برای انجام اینکار تدارک توسط ووکامرس تدارک دیده شده بخاطر همین از ووکامرس میتوان به عنوان یک مکمل قوی برای وردپرس یاد کرد. درمورد ورژن بندی تو آموزش های بعدی بیشتر توضیح میدم. اینجا لازم است از افزونههای دسته بندی استاندارد استفاده شود. اینجا مطالعات و تجربیات خودم در حوزه سئو، مارکتینگ و مدیریت با شما به اشتراک میگذارم.

در ادامه سه خطای رایج را مختصراً بررسی میکنیم.

اما چون بیشتر منظورم در اینجا مخازنی همچون گیت هاب است، ابتدا مراحل دانلود افزونه از مخزن گیت هاب را توضیح میدهم تا ببینید که چطور میتوانید از انجا افزونه دانلود کنید. در ادامه به مراحل افزایش سرعت سایت خواهیم پرداخت اما قبل از آن بهتر است بدانیم چرا افزایش سرعت سایت وردپرس برای ما مهم است. بنابراین در ادامه با بررسی روش های افزایش سرعت وردپرس با شما همراه هستیم . در ادامه سه خطای رایج را مختصراً بررسی میکنیم. 1. وبسایت خود را بهروز نگه دارید.

بعد از اینکه گزینه ویرایشگر رو زدید وارد بخش و صفحه ویرایشگر افزونه می شوید. برای دانلود این پلاگین میتوانید وارد سایت اصلی وردپرس شوید یا از داشبورد وردپرس استفاده کنید. اگر به دنبال یک پلاگین کش قدرتمند و در عین حال ساده میگردید پیشنهاد میکنیم این افزونه را نصب کنید. یکی دیگر از افزونه های کش برای وردپرس است که در بین بسیاری از صاحبان وب سایت محبوب است. که تغییرات در فایل های سرور به خوبی صورت گرفته. ممکن است. باعث سربار اضافی بر سرور شوید. با قرار دادن زمان بر روی ۰ می توانید آن را غیر فعال کنید.

افزونه وردپرس با فعال سازی CDN تمام اطلاعات وب سایت شما به سرورهای دنیا ارسال و ذخیره میشود و همین امر باعث میشود زمانیکه کاربری از یک کشوری دیگر وارد سایت ما میشود دیگه نیازی به فراخوانی اطلاعات از سرور اصلی ما نباشه و اطلاعات رو از نزدیکترین سرور برای کاربر ارسال میکنه و همین مورد باعث افزایش سرعت سایت وردپرسی میشه که خیلی تاثیر گذاره. علاوه بر ضررهای مالی، به شهرت و اعتبار کسب و کارتان نیز لطمه وارد میشود. با طراحی و نوشتن یک افزونه جدید، شما می توانید کارهای بی شماری را بر روی وبسایت انجام دهید. این رو در نظر داشته باشید که در طراحی قالب وردپرس مهم ترین بخش در افزایش سرعت وردپرس رعایت نکاتی همچون تصاویر بهینه , سایت بی تم کدهای پرسش و پاسخ کمتر و … اندازه صفحه :به طور عمده استفاده از تصاویر با حجم زیاد که بهینه نشده اند.

شاید محبوبترین ابزار تست سرعت حداقل در ایران همین ابزار باشد. وقتی که وبسایت شما شروع به جذب بازدید کننده از موتورهای جستجو می کند، شاید به فردی پیشنهاد دهید تا به عنوان مهمان در وبسایتتان بنویسد و مقاله منتشر نماید.اگر چنین فردی را به عنوان نویسنده مهمان انتخاب کردید، پیشنهاد می کنیم که برای نوشتن مقاله ها از ابزارهای دیگری مانند Google docs استفاده کنند.در این شرایط شما هم می توانید به راحتی محتوا را کپی و سپس محتوا را با نام نویسنده و به اعتبار و نام ایشان منتشر کنید. با این افزوده به راحتی میتوانید هر بخشی از استایل قالب را ویرایش کنید. این کار را به راحتی انجام دهید. در این جلسه از دوره آموزش ورد پرس رایگان روشی را معرفی می کنیم تا بتوانید اتصل، ارسال و انتشار خودکار مطالب وردپرس به تلگرام را به سادگی انجام دهید. ما مکس پرس هستیم . گاهی حین استفاده از قالبهایی با کدنویسی ضعیف و ناکارآمد شاهد کند شدن وبسایت خود هستیم.

در این اندازه گیری سرعت بارگذاری سایت شما، نمره سرعت،اندازه صفحه به مگابایت، تعداد درخواست ها برای بارگذاری صفحه و برخی معیار ها برای بهبود سرعت ارائه شده اند. افزونههای توانایی ایجاد تغییرات کوچک و بزرگی در سایت را دارند، برای نمونه برخی از افزونهها میتوانند سایت شما را به یک فروشگاه کامل، یک شبکهی اجتماعی، یا یک انجمن(forum) تبدیل کنند. با توجه به اینکه وردپرس همیشه در حال رشد و بهتر شدن است افزونهها هم باید با این بروزرسانیها هماهنگ شوند. زیرا اغلب این افزونهها ویژگی defer را دارا هستند. بطور پیش فرض، پلاگین Loco Translate فایل ترجمه را در پوشه خود ذخیره میکند. این فایل مربوط به توضیحات و نحوه کار پلاگین وردپرس می باشد و هر گونه تغییرات در آن معمولا هیچ اتفاقی را به وجود نمی آورد. ما بصورت رایگان آموزش لازم در جهت استفاده از هر افزونه مدنظر شما را ارائه می دهیم.

همچنین دوره آموزش افزایش سرعت وبسایت نیز به شما معرفی گردید که امیدوارم برای شما کاربردی باشد. این ابزار سرعت بارگذاری صفحهی سایت، تعداد درخواستها و سایز صفحهی سایت را در اختیار شما قرار می دهد. اگر تعداد رنگ ها در تصاویر زیاد است. این تم از تنوع رنگ نامحدود پشتیبانی می کند و دارای گزینه های سفارشی زیادی است. نسخه Elementor Pro آن نیز عرضه شده است که قابلیت های منحصر به فرد زیادی دارد. به نسخه پولی نیاز دارید یا نسخه رایگان کفایت میکند؟ شاید به آنها نیاز داشته باشید، و یا بخواهید از مثال آنها استفاده کنید.

با ایجاد یا استفاده از یک قالب استاندارد و حرفه ایی وردپرس، کمتر از پلاگین های وردپرس و ساخت ابزارک استفاده کنید. در این نوشته از آموزش وردپرس، به سراغ یکی از مهمترین موضوعات در حوضه فنی و مدیریت وبسایت یعنیافزایش سرعت وردپرس رفتیم. آسانترین راه نصب یک پلاگین (افزونه) وردپرس، استفاده از جستجوی پلاگین است. برای تست سرعت سایت میتوانید از وب سایتهای: sitechecker – PageSpeed Insights – Gtmetrix استفاده نمایید که هر کدام از این وب سایتها راه حل هایی را نیز جهت بهبود سرعت سایت ارائه میدهند و با برطرف کردن موارد گزارش شده از وب سایت های تست سرعت میتوانید در زمان تست سرعت به نمرهی بالایی از این ابزارها دست یابید.

پلاگین وردپرس

تنها مشکل این ابزار محدودیت آن برای کاربران ایرانیست! در صورت وجود هرگونه مشکل هم میتوانید از پشتیبانی سایت استفاده کنید . به همین دلیل باید هرچند وقت یکبار آنرا فعال و بعد از آن غیرفعال کنید که مشکل در بارگذاری صفحات سایت خود نداشته باشید. برای فعال سازی gzip در cpanel به بخش Optimize Website مراجعه نمایید و گزینه فشرده سازی کلی را فعال نمایید. بنابراین تنظیمات پیشرفته ای در این قسمت وجود دارد .که می تواند سرعت را تا حد زیادی افزایش دهد.برای این منظور کافی است به تب پیشرفته بروید.در ابتدا دقت کنید که تیک گزینه فعال کردن کش زده شده باشد. پس اگر به نحوهی صحیح مدیریت یک وب سایت توجه می کنید، ابتدا به کمک این ابزارها سرعت سایت خود را بسنجید و در صورت مشاهدهی کندی سرعت از روشهایی که در این مقاله عنوان شده، استفاده نمایید. برای نصب ionCube ابتدا وارد سایت ionCube شده، بعد از دانلود، فایل زیپی که دانلود کرده اید را در قسمت بارگزاری فایل های لاراگون اجرا کنید و با توجه به آموزش هایی که در این ویدئو داده شده است، کد های php سایت وردپرسی خود را ایمن کنید .

برای داشتن یک وبسایت در اینترنت راه های مختلفی وجود دارد. یک راه عالی برای افزایش سرعت این است که نسخه فعلی سایت خود را در شبکه تحویل محتوای میزبان وب خود ذخیره کنید. که البته مزیت این افزونه در این است که نسخه رایگان آن نیز بسیار کارامد است.البته می توان گفت که افزونه wp rocket محبوب ترین افزونه کش وردپرس اما فقط نسخه تجاری این افزونه موجود است. من بشخصه توصیه میکنم از افزونه wp rocket برای سایت وردپرسی خودتان استفاده کنید. نکته: برای استفاده از CDN به شما توصیه میکنم از CDN رایگان کلودفلیر استفاده کنید. نکته: این ۱۰ مورد در سرعت وبسایت شما اثرگذار خواهند بود اما اینها تنها بخشی از نکاتی است که یک وبسایت باید رعایت کند. وردپرس بالغ بر 29000 پلاگین رایگان در اختیار دارد که در مخزن خود دارد تا کاربر تنها با دو کلیک به نصب افزونه ی مورد نیاز خود بپردازد.

چگونه زبان پیشخوان را فارسی کنیم؟ بسیاری اوقات پلاگینهای رایگان پس از انتشار به حال خود رها میشوند و این مسئله میتواند زمینه آسیبپذیری آن را فراهم کند و باعث شود که امنیت سایت شما با خطراتی مواجه شود. اگر امنیت سایت به خوبی تامین نشده باشد، برای هکرها بهترین شرایط فراهم است تا شما را مورد حمله قرار دهند. هکرها با دسترسی به این صفحه میتوانند حملهی Brute Force را روی سایت شما اجرا کرده و با امتحان کردن عبارات منطقی مختلف به نام کاربری و رمز عبور مدیر دسترسی پیدا کنند و هر گونه تغییراتی را روی سایت شما انجام دهند.

حال با توجه به اینکه ما می توانیم بدون کدنویسی و صرف کمترین زمان و اتلاف وقت، یک ویژگی را به وردپرس اضافه کنیم یا یک بخش جدید را بسازیم یا حتی امکانات پوسته را افزایش دهیم، مسلما این مهمترین دلیل برای محبوبیت افزونه های وردپرسی است. بسیاری از پلاگین­های پرمیوم و پولی دارای مستندات و آموزشهای قدرتمندی هستند به صورتی که حتی در صورت نبودن پشتیبان نیز میتوانید با کمک گرفتن از این مدارک، به صورت حرفهای از افزونه استفاده کنید. این جایی است که افزونه updraft plus به شما کمک خواهد کرد. بنابراین با حذف تصاویر، بنر، توضیحات یا هر بخش غیرمهم از صفحه سایت میتوان آن را بهینه سازی کرد.

این روش تاثیر خوبی در بالا بردن سرعت سایت خواهد داشت. همانطور که قبلا گفته شد هاستینگ مناسب یکی از مهم ترین شاخصه هایی است که بر سرعت سایت شما تاثیر بسزایی دارد. را بسته به پلن انتخابی در اختیار شما قرار می دهند.بنابراین انتخاب هاستینگ مناسب از عوامل تاثیر گذار بر افزاییش سرعت وردپرس است. بعد از این مرحله بر روی بروزرسانی کلیک کنید. ممکن است شما فایل افزونه را (چه به صورت فشرده و یا چه به صورت فولدر پلاگین) از پیش بر روی کامپیوتر خود دانلود کرده باشید. از مزایای این پلاگین ها می توان به پنل مدیریت ساده و کاربردی اشاره کرد.

برای قرار دادن عکس های خود در سایت، با کم کردن حجم عکس و تبدیل آنها به فرمت PNG به سرعت بارگذاری سایت وردپرسی خود کمک کنید.همچنین از ویدئو های باحجم خیلی بالا و کیفیت های عالی در سایت خود استفاده نکنید.هیچ چیزی برای یک سایت وردپرسی بدتر از پایین بودن سرعت آن نیست. وجود امکان امتیاز دادن و نظر سنجی برای یک قالب آماده وردپرس موضوع بسیار مهمیست. این نکته را در نظر داشته باشید که این نکات ضروری بوده و عدم توجه به آن ممکن است باعث مشکلاتی برای وبسایت شما شود. 2) اگر درخواست شما شامل یکسری ورودی هایی است ، تمامی ورودی ها را چک کنید و در صورت عدم وجود حتی یک مورد ، کاربر را در php بصورت کامل exit کنید. اما مشکلی که بیشتر اوقات با آن مواجه هستیم عدم پشتیبانی این پلاگینها از زبان فارسی است. هرچند زبان PHP متنباز است اما به لطف سیستمهای امنیتی مانند سورس گاردین، دسترسی به متن کدها غیرممکن خواهد بود.

افزایش سرعت وردپرس