ویزای ایران هزینه اخذ ویزای ایران برای اتباع خارجی ویزای توریستی ایران ویزا تجاری ایران-irantoursguide

شرکت دالاهو، نماینده رسمی وزارت امور خارجه ایران در امور مرتبط با اخذ ویزای Tour journal ایران است. با توجه به سوابق ویزاهای تجاری شما، میتوانیم برای شما درخواست ویزای مولتی داد، اما مدت اقامت شما در ایران، به تصمیم نظر کمیسیون وزارت امور خارجه مرتبط است. شرط دریافت ویزای مالتیپل ایران دعوت از طریق یک شرکت ثبت شده داخل ایران و همچنین تعداد ویزاهای تجاری یکبار ورود مسافر در سال گذشته می باشد. پیشنهاد ما این است که برای دریافت ویزای این افراد به وزارت کار مراجعه نمایید. بله، در حال حاضر ویزای توریستی ایران برای اتباع خارجی صادر نمی‎‌شود. توجه داشته باشید کسانی که متداولا از ویزای توریستی برای ورود به ایران استفاده کرده اند نمیتوانند ویزای مولتی ایران را دریافت کنند.

  • اتباع آمریکایی، انگلیسی و کانادایی تنها در قالب تور میتوانند به ایران سفر کنند.
  • صرفه‌جویی در زمان و هزینه برای دریافت ویزا در دفعات متعدد از مزایای این ویزا می‌باشد.
  • با سلام،بله ایشان می توانند ویزای خود را از فرودگاههای بین المللی ایران دریافت کنند، اما بهتر است جهت جلوگیری از اتلاف وقت و اطمینان از تایید ویزای ایشان قبل از سفر نسبت به دریافت ویزای ایشان اقدام کنید.
  • در بخش بعد ویزای فرودگاهی را به طور کامل معرفی می کنیم ، پس با سایت شرکت ویزاگردی همراه باشید تا در ادامه توضیحات بیشتری را به شما ارائه نماییم.
شما می‎تونید از طریق ما برای ایشان درخواست ویزا دهید تا مهمانانتان در فرودگاه معطل نشوند. سلام،در صورتی که کنسولگری ایران به شما این اطمینان را داده است که مشکلی پیش نخواهد آمد، حتما به همین صورت خواهد بود. سلام،در صورتی که ایشان از اتباع اسرائیل هستند، ویزا برای ایشان صادر نخواهد شد. سلام، برای پاسخ به این سوال لازم است ابتدا نوع ویزا و همچنین ملیت خود را مشخص فرمایید.

قیمت ویزای ایران

ویزای ایران هزینه اخذ ویزای ایران برای اتباع خارجی ویزای توریستی ایران ویزا تجاری ایران-irantoursguide

5- مسئولیت کنترل و چک کردن درست بودن نام و نام خانوادگی و تاریخ اعتبار و نوع ویزا و اسامی همراهان و محتویات ویزا هنگام دریافت ویزا برعهده مسافر می باشد. • مشخصات و عکس همسر و فرزندان (زیر١٨ سال) قبلا در گذرنامه متقاضی درج شده باشد. دریافت پذیرش کار از کارفرمای شاغل در ایران که به تایید وزارت کار رسیده باشد.

ویزای تجاری یک ماهه ایران

از طریق سفارت ایران در افغانستان باید درخواست بدین در صورت موافقت ویزای 3 ماهه به شما داده خواهد شد. ویزای اتباع خارجی دارای مادران ایرانی که همانطور که از اسمش معلوم است مختص افراد خارجی است که مادر ایرانی دارند. ویزای الحاق به خانواده مخصوص افرادی است که برای ثبت ازدواج به ایران سفر می کنند یا آقایان که همسران ایرانی دارند. ویزای متعدد که برای تجاری صادر می شود که لازم است در یک محدوده زمانی مشخص چندین بار وارد ایران شوند.

ویزای ایران از طریق دعوت نامه

آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود. اگر می‌خواهید رتبه پاسپورت همه کشورهای دنیا را ببینید، این فایل را دانلود کنید. تنها کشور بدون ویزا در قاره آمریکا برای ایرانیان، ونزوئلاست. سایر مدارکی که بسته به نوع ویزا، مورد نیاز است و به متقاضی، اعلام می شود. عکس رنگی، از صفحه اول گذرنامه، با فرمت jpg یا jpeg و حجم 10 کیلو تا 500 کیلو بایت.