ویژگیهای سرویس هاست وردپرس چیست؟

Text Slider کد کوتاهی دارد که به کاربران اجازه میدهد آن را در هر جایی که ویرایش متن استفاده میشود قرار بدهند. پروژهی آنها توسط Google Chrome ، Facebook ، Mozilla و بسیاری از شرکتهای دیگر پشتیبانی میشود. این نرم افزار شما را قادر میسازد تا تقریباً هر جنبه از سایت خود را شخصیسازی کنید. چگونه سایت فروشگاهی را مدیریت کنیم؟ چگونه وردپرس را به یک سایت فروشگاهی تبدیل کنیم؟ علاوه بر این موارد، برنامه نویس وردپرس باید چارچوب و ساختار آن را به خوبی درک کند تا بتواند تغییرات مورد نظر را به صورت بهینه ای در سایت ایجاد کند.

با تهران سرور همراه باشید.

در واقع ساده سازی این پلتفرم جزو اولویتهای اصلی توسعه دهندگان آن بود که کاربران بتوانند به همه امکانات آن به ساده ترین شکل ممکن دست پیدا کنند. در پلانهای میزبانی وب لینوکس، کاربران امکان نصب یا درخواست نصب انواع سیستمهای مدیریت محتوا را خواهندداشت و میتوانند برای ایجاد وب سایت اقدام کنند. ابتدا معرفی کاملی از انواع افزونه های فرم ساز تهیه شده است و سپس در هر یک از انوع فرم ساز ها بهترین ها معرفی شده اند. البته هر دو افزونه دارای امکانات کاملی هستند به همین دلیل کاربران همیشه بین انتخاب این دو افزونه مردد هستند پیشنهاد می کنم مقایسه Wordfence با iThemes Security را مطالعه کنید تا خودتان یکی را انتخاب کنید.

چگونه سایت فروشگاهی را مدیریت کنیم؟

آموزش ساخت سایت شرکتی، فروشگاهی، خبری و هر آنچه در بازار کار نیاز است باید به دانشجو آموزش داده شود. اما یک کاربر پایگاه داده فقط نیاز به خواندن داده ها نیاز دارد و کار هایی با آن داده ها انجام میدهد. اما اکثر کلاس های حضوری به مباحث پیشرفته نمی پردازند. کمتر دیده شده که یک دوره وردپرس پیشرفته برگزار شود و در آن به مباحث حرفه ای تر پرداخته شود. در مقاله ای جداگانه از وردپرس باران توضیحات جامعتری برای تعریف وردپرس ارائه داده ایم.

از چه اطلاعاتی باید بکاپ بگیریم؟

این کار هم خیلی باحاله، بعد از نصب این افزونه توی شناسنامه یا پیشخوان میتونین یکی از سوال ها رو انتخاب کنین و جواب درست رو بدین و بعدش برای هر ورود به این سوال انتخاب شده در فرم ورود وردپرس پاسخ درست بدین. برای فعال سازی ssl هم میتوانید به صورت دستی اقدام کنید و هم افزونه ssl را نصب کنید. برای اینکه بتوانید CDN را فعال کنید باید تیک گزینه فعالسازی پشتیبانی CDN را بزنید. این پلاگین هم جزئی از سه پلاگین پر نصب اول میباشد و یک میلیون نصب فعال دارد. در کشور عزیزمان ایران هم از اولین استفاده کنندگان وردپرس در بین وبلاگ نویسان ایرانی به وبلاگهای محسن طالب، گناهکار، virtual life و الوانوب میتوان اشاره کرد.

اگر می خواهید جزئیات بیشتر بدانید، این لینک را مشاهده کنید که یک مقایسه بسیار جامع بین وردپرس، جوملا و دروپال کرده است. در ادامه آموزش های کاربردی وردپرس، بعد از حدود ۲ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. اگر به صورت صحیح اطلاعات مربوط به دیتابیس را وارد کرده باشید بدون هیچ خطایی به صفحه نهایی نصب وردپرس هدایت خواهید شد. ولی وقتی وارد بازار کار و طراحی سایت می شوند می بینند که آموخته های آن ها پاسخگوی طراحی سایت برای مشتری نمی باشد.

این دوره شامل پشتیبانی تلگرامی و ارتباط با مدرس نیز می باشد تا همانند یک کلاس آموزش وردپرس بتوانید از یک دوره بی نظیر نهایت استفاده را داشته باشید. در یک دوره سطح بندی شده شما می توانید آموزش های مبتدی تا پیشرفته را به طور کامل و قدم به قدم آموزش ببینید. ولی با این وجود دیده می شود کاربران زیادی برای شرکت در دوره های آموزش وردپرس ثبت نام می کنند یا تنها در یک کلاس آموزش مبتدی وردپرس شرکت می کنند. حال این عملکرد میتواند در جهت بهبود استفاده شما از وبسایت باشد، یا میتواند باعث بهبود استفاده کاربران از وبسایت شما شود. وردپرس فضای مدیریتی قابل درک و سادهای دارد و هر فرد مبتدی میتواند از آن استفاده کند. ما میدانیم که ایجاد تغییرات در پیکربندی وبسایت میتواند برای مبتدیان مشکل باشد مخصوصا زمانی که دانش فنی نداشته باشند.

پس یکی از کارهای دیگری که wordpress یا دیگر سیستم های مدیریت محتوا میکنند، آسان کردن مسیر کاربر برای تولید محتوا و ایجاد تغییرات است. با نقشه های سایت هوشمند، می توانید موتور های جستجو را از تغییرات ساختار URL خود مطلع کنید. Limit Login Attempts Reloaded: تعداد تلاشهای ناموفق را برای آدرسهای IP خاص زیرنظر میگیرد و کاربران را به فهرست امن اضافه یا آنان را کاملاً مسدود میکند و کاربران وبسایت را از زمان باقیمانده مسدود مطلع میکند. چطور ایمیل کاربران سایت را دریافت کنیم؟ همچنین، آدرس تکراری در یک سایت قابل قبول نیست و آدرس یا Slug هر نوشته یا صفحه باید یکتا باشد. وب سایت هایی که رسانه های سنگین هستند، نمونه هایی از جمله سایت های عکاسی یا وب سایت های نمونه کارها هستند که زمینه های خوبی دارند.

راهنمایی در مورد مشخصات یک هاست خوب و مناسب برای وردپرس و آماده سازی پیش نیاز های راه اندازی سایت با وردپرس در این فصل بی تم بررسی می شوند. در این دوره از صفر وردپرس یعنی مقدمات راه اندازی سایت با وردپرس کار شروع می شود. اما معرفی افزونه های کاربردی و کار با قالب های معروف می تواند انسجام دوره را بیشتر کند. اما اگر میخواهید از کنترل نسخه به روش درستی بهره بگیرید، باید از یک سرویس مانند گیتهاب برای ردگیری تغییرها استفاده کنید. با استفاده از آخرین نسخه های وردپرس و آپدیت افزونه های آن، سایت از هرگونه آسیب پذیری به دور است. 6 روش نصب قالب و افزونه برای اولین بار در جهان در یک دوره آموزشی ارائه می شود و همچنین روش نصب انواع قالب و افزونه در شرایط مختلف با عنوان روش پرچمداران به عنوان جامع ترین روش ارائه می شود تا پرچمداران وردپرس در هر شرایط بتوانند به نصب قالب و افزونه در سایت خود یا مشتری بپردازند.

پلاگین وردپرس

افزونه ها یا همان Extension ها یکی از برتری های وردپرس نسبت به سایر سیستم های مدیریت محتوا به حساب می آید وقتی صحبت از افزونه های وردپرس می شود، برای کسانی که با یان موضوع آشنایی داشته باشند حکم همه چیز را خواهد داشت. چطور در وردپرس صفحه حساب کاربری به سبک پرچمداران بسازیم؟ چطور وردپرس را در کمتر از 5 دقیقه روی لوکال هاست نصب کنیم؟ بعد از اینهم هر زمانی که یک تصویر جدید روی سایت خودتان آپلود کردید، این افزونه کاربردی به شکل خودکار حجم آن را کاهش میدهد. مشاهده پیش نمایش دوره که معمولا در سایت ها ارائه می شود به خوبی می تواند نمایانگر تسلط و نحوه ارائه مدرس باشد.

افزونه وردپرس

با استفاده از قالب های آماده و افزونه های حرفه ای ارائه شده، یک طراح سایت وردپرس، اصولا نیازی به دانش طراحی قالب نخواهد داشت. چه سایت هایی می توانیم با وردپرس راه اندازی کنیم؟ از چه اطلاعاتی باید بکاپ بگیریم؟ چطور فرایند بکاپ گیری را خودکار کنیم؟ چطور وردپرس را در کمتر از 5 دقیقه روی هاست سی پنل نصب کنیم؟ آیا امکان نصب وردپرس بر روی کامپیوتر شخصی وجود دارد؟ علاوه بر آن امکان ایجاد درگاه پرداخت نیز در این افزونه موجود میباشد. در ادامه به بررسی مزایا و معایب آموزش وردپرس آنلاین یا مجازی خواهیم پرداخت.

افزایش سرعت وردپرس

در واقع زمانی که کاربر شما وارد سایتتان میشود، اگر نظرات زیادی در صفحه وجود داشته باشد، باید زمانی را صرف کند تا مرورگرش بتواند این نظرات را دانلود کرده و نمایش بدهد. با استفاده از المنتور میتوانید ظاهر سایتتان را مطابق سلیقهتان شخصیسازی کنید. بدین ترتیب به سادگی و تنها با کلیک بر روی بخش مورد نیاز را حرکت داده و به لیست خود اضافه کنید. به هر ترتیب آموزش طراحی قالب وردپرس حرفه ای شاید برای ورود به بازار کار طراحی سایت با وردپرس نیاز نباشد. این روش ها بار ها توسط تیم نیر وب استفاده شده است پس بسیار کار آمد است. اگر میتوانید با اشاره کلیک کنید، پس میتوانید این کار را انجام دهید! آموزش های وردپرس شامل نصب وردپرس و کار با پیشخوان آن می باشد.

بخش دیگر آن استفاده از المان های پرحجم و غیر کاربردی یا ویدیو است. همچین گاهی اوقات ما افزونه ای را برای انجام کاری نصب می کنیم، ولی پس از انجام کار فراموش میکنیم که افزونه مورد نظر را غیر فعال کنیم. کلاس های آموزش وردپرس غیر حضوری یا آنلاین می توانند مزایا و معایبی داشته باشند. چطور در وردپرس عکس، صوت یا فیلم ویدئو آپلود کنیم؟ چطور محتوای سایت را سازماندهی کنیم؟ که آدرس سایت خود را وارد کنید بعد از مدتی نتایج آنالیز برای شما ظاهر خواهد شد. وب سایت سریع تر به شما کمک می کند تا از طریق موتورهای جستجو، ترافیک بیشتری وارد سایت شما شود.

اما اکثر کلاس های حضوری به مباحث پیشرفته نمی پردازند.

چون هکرها می توانند از اطلاعات ورود آنها استفاده کرده، پسوردها را تغییر دهند یا حتی در اکانت آنها تغییرات مدنظر خود را اعمال کنند. موسسات و شرکت های مختلفی دوره آموزش وردپرس رایگان یا شامل هزینه را ارائه می دهند. هزینه کلاس آموزش وردپرس از دوره های بسیار با کیفیت رایگان تا کلاس های بسیار سطح پایین گران قیمت ممکن است متغیر باشد. با توجه به سیاست های قیمت گذاری شرکت ها و آموزشگاه ها ممکن است با تعرفه های قیمت متفاوتی مواجه شوید. برای شرکت در یک دوره آموزشی وردپرس حتما به این نکته توجه داشته باشید که کلاس آموزش وردپرس سطح بندی باشد. با تهران سرور همراه باشید. در ادامه با آموزش غیرفعال کردن پلاگین وردپرس از دیتابیس همراه ما باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا 12 قالب رایگان وردپرس را به شما معرفی کنیم. همانطور که شما امنیت منزل مسکونی خود را تأمین می­کنند و تا وقتی که خانه ­تان در و پنجره یا قفل نداشته باشد، هیچ وسیله ­ای در خانه نمی­گذارید، برای وب­سایت خودتان هم باید هوشیارانه عمل کنید .

۲- با علامت زدن این گزینه، پست های موجود در زباله دان و پیش نویس های خودکار شما حذف میشود. این افزونه انواع مختلفی از ویژگیهای امنیتی را ارائه میدهد که شامل ثبت فعالیت امنیتی ورود و خروج حساب نیز میشود. در ادامه سفارشی سازی ظاهر و امکانات سایت با نصب انواع قالب و افزونه ارائه می شود. این گزینه با حذف کدهایی که منجر به کاهش سرعت سایت شده اند، تا حدی باعث افزایش سرعت وردپرس می شود. یا مثلا اگر نیازی به آدرس مشتریان نداشتید، این امکان را دارید که قسمت های مربوط به آدرس را حذف کنید یا مثلا قسمت دریافت شماره موبایل را اضافه کنید تا به وسیله پیامک به مشتریان اطلاع رسانی شود. کلاس آموزش وردپرس می تواند به دو صورت حضوری یا مجازی برگزار شود. جی تی متریکس این مقادیر را اندازه گیری کرده و یک میانگین کلی از آنها تهیه کرده و در قیاس با سرعت و استاندارد جهانی، آنها را از به صورت امتیاز 0 تا 100 درجه بندی کرده و با حروف A و B یا C, D مشخص می کند.

دانلود وردپرس و انواع روش های نصب وردپرس در هاست و لوکال هاست ارائه می شوند و سپس به آموزش مدیریت سایت وردپرسی از پیشخوان پرداخته می شود. چه چیزهایی در یک پلاگین در سایت وردپرسی وارد می شود؟ البته اگر شما افزونه بهینه سازی بهتری می شناسید و یا از افزونه دیگری استفاده می کنید می توانید آن افزونه را حفظ کنید و موارد دیگر افزایش سرعت سایت وردپرسی را دنبال نمایید. چطور در داخل متن به سایر مقالات سایت یا سایت های دیگر لینک دهیم؟ طبیعتا همانند ورود به هر سایت دیگر باید با نام کاربری خود از صفحه ورود اقدام کنید. اگر همه چیز خوب به نظر می رسد، ادامه دهید و افزونه caching خود را دوباره فعال کنید و سایت شما با خیال راحت به روز می شود. این افزونه بیش از ۲ میلیون نصب فعال داشته و از مهمترین ابزارهای تجزیه و تحلیل سایت محسوب میشود.