پلاگین افزایش سرعت وردپرس WP Super Cache

دلیل اصلی برای انجام ندادن این کار است که تم های رایگان اغلب می تواند شامل چیزهایی مانند رمز گذاری base64 باشند، که ممکن است به شکل نا محسوسی برای وارد کردن لینک های اسپم در سایت شما، و یا کدهای مخرب دیگری که می تواند همه نوع مشکلی ایجاد کند، مورد استفاده قرار گیرد، همانطور که در این آزمایش نشان داده شده است، ۸ عدد از ۱۰ عدد سایتی که تم رایگان ارائه می دهند حاوی کد base64 هستند. تم ها این قسمت باز میشه اگر در مورد دسترسی به یک قسمت خاص از منوی WordPress از صفحه مدیریت، شک داشته باشید از اینجا می تونید به عنوان هر منو دسترسی داشته باشید. پس از نصب، شما می تونید به سایت خود به عنوان مدیر وارد شوید و عکس ها، متن ها و سایر مطالب رو اضافه کنید. گاهی اوقات ممکن است به ناوبری کمک کند، گاهی اوقات هم به رسانه های اجتماعی، شما حتی می توانید از آن برای اضافه کردن HTML به یک ویجت متن استفاده کنید که به صورت کدگذاری انجام می شود.

پلاگین وردپرس

شما ممکن است وب سایت ها را با منوهایی در بالا یا کنار و حتی در پایین مشاهده کرده باشید ، ما هم همه اینها رو می تونیم داشته باشیم. ابزارک ها ویژگی های کاربردی و مفیدی را در اختیار ما می گذارند.بعضی از سایت ها و سرویس ها کد جاوا اسکریپتی را به ما ارائه می دهند که با جاگذاری یا همان embed کردن آن می توانیم از سرویس های آنان به عنوان ابزارک در وبسایت استفاده کنیم. بنابراین ویدجت ابزار بسیار مفیدی است، اما قبل از اینکه بتوانید از آنها به طور کامل استفاده کنید، باید کمی درباره آنها یاد بگیرید.

تازه ترین آمارها خبر از تصاحب 32 درصد از کل وب سایت های جهان و 59 درصد از کل وب سایت های مبتنی بر سیستم مدیریت محتوا را توسط وردپرس داده است. راه حلش اینه که تصمیم بگیرید تگ ها و دسته بندی ها رو بدون علامت بسازید که در اینصورت هر برچسبی که شما ایجاد میکنید و هر دسته ی خاصی که محتواتونو اضافه میکنید، یک فرم تکراری از آن محتوا را خواهید داشت. مانیتور پرس و جو به شدت بر ارائه اطلاعات خود به شیوه ای مفید است، مثلا با نشان دادن کل پرسش های پایگاه داده گروه بندی شده توسط پلاگین ها، تم ها و یا توابع که برای آنها مسئول است. موضوع استفاده نکردن از رمز قوی صرفا محدود به وردپرس نیست و اگر پیگیر اخبار فناوری بوده باشید، هر ساله گزارشات بسیار زیادی مبنی بر هک ایمیل کاربران منتشر میشه که در اون از رمزهای سست و معمولی استفاده کرده بودند.

افزونه وردپرس

شما می تونید از وردپرس به صورت آفلاین هم استفاده کنید شاید براتون سوال باشه مگه قرار هست از وردپرس به صورت آفلاین استفاده کنم؟ محبوب ترین دامنه ها .com ، .org، .netو .ir هستن اما با توجه به گستردگی های جدیدی که به تازگی در نام های دامنه ها به وجود آمده می تونید دامنه های جدیدی هم امتحان کنید مثل .pizzaاسم شرکت و.greenاسم شرکت و … شما این امکان را دارید که سایت خود را به 80 زبان مختلف ترجمه کنید. مورد بسیار مهم در خصوص پلاگین GTranslate این است که در حدود 100 زبان مختلف در اختیار کاربر قرار میگیرد و شما میتوانید بهصورت رایگان از آنها استفاده کنید. در سایت اصلی وردپرس هزاران قالب رایگان وجود دارد.

با استفاده از این صفحه ساز شما می توانید صفحه های زیبا و چشم گیر بسازید بدون اینکه در قالب Divi گیر بیفتید. ساختار منحصر به فرد وردپرس باعث شده که این سایت ساز یک پلتفرم تطیبق پذیر و همه کاره باشد. هر دو نوع ارائه دهنده میزبانی که ازشون اسم بردیم، ثبت نام دامنه و هاستینگ عرضه می کنن و این دقیقا همان چیزیه که ما برای ایجاد یک وب سایت بسیار جذاب نیاز داریم. البته، قبل از تبدیل شدن به یک توسعه دهنده تمام عیار وردپرس، چیزهای بیشتری باید در نظر بگیرید. تعداد کسب و کارهایی که از وردپرس برای ایجاد وب سایت دلخواه خود استفاده می کنند همواره رو به افزایش بوده و دلیلی برای کند شدن سرعت این روند وجود ندارد. چراکه سایت شما سنگین میشود و سرعت آن کاهش پیدا میکند و پس از آن پاکسازی سایت از این پلاگینها سخت میشود. یکی از این محکومین اصلی ، سیستم برچسب گذاری یا تگ گذاری و طبقه بندی توسط وردپرسه.

به عنوان یک مدیر سایت وردپرس، می تونید چندین کاربر را برای وب سایت تنظیم کنید و سطوح دسترسی و قابلیت های هر کاربر سایت بی تم – http://betheme.ir – را تعیین کنید. می تونید وب سایت را از هر کامپیوتری مدیریت کنید. همچنین می تونید یکسری پلاگین برای اضافه کردن توابع به سایت نصب کنید مثل یک پلاگین به اشتراک گذاری اجتماعی برای کمک به انتشار کلمه در مورد سایت از طریق شبکه های اجتماعی. تا به حال بیش از 50 هزار افزونه یا پلاگین برای وردپرس ساخته شده که از سایت های معمولی وبلاگی گرفته تا اکثر وب سایت های مشهور وردپرسی از آنها استفاده می کنند. درنهایت روی دکمه بهروزرسانی وضعیت کلیک کنید تا تغییرات شما در افزونه اعمال شوند. تا لیست پلاگین های سایت شما به نمایش درآید. این میزان نفوذ تا به حال توسط هیچ پلتفرم دیگری قابل دست یابی نبوده است. در این مرحله می توانید شروع به طراحی انواع صفحات فوقالعاده با کمک وردپرس کنید خلاقیت خود را در اسلایدر ها به نمایش خواهید گذاشت و به کمک گرافیک ماهرانه پیش خواهید رفت.

همانطور که میبینید، netstat یک راهکار عالی برای چک کردن این است که روی سرور شما چه سرویسهایی در حال اجراست. نام ووکامرس به قدری بزرگ است که خودش یک تنه مانند یک برند معتبر شناخته می شود. در حال حاضر، فقط مطمئن بشید چیزیه که دوست دارید و در واقع واقعا پرشور است و اطمینان حاصل کنید که شما دارای تخصص معقول راجع به اسم مورد نظر هستید. پس زمانی که آن را وارد میکنید تأیید میکنید این خودتان هستید که قصد ورود به حساب کاربری را دارید. وب سایت تجارتی – اگر شما در حال ایجاد یک وب سایت برای تجارت و کسب و کارتون هستید بهتره انتخاب نام دامنه با نام شرکت یا نام تجاری شما یکی باشه. اگر در این دوره شرکت نکنم چه اتفاقی می افتد؟ هنگامیکه یکی از بهترین قالبهای وردپرس را برای ساخت یا بازسازی یک وب سایت انتخاب میکنید، باید بدانید که چگونه یکی از آنها را پیدا کنید که بهترین نحو این کار را انجام دهد.

افزایش سرعت وردپرس

همه اینها و بیشترش رو می تونیم با سیستم مدیریت محتوا انجام بدیم. ما با پیدا کردن سیستم مدیریت محتوا مناسب، انتخاب یک نام دامنه، سپس سرویس میزبانی وب مناسب، اضافه کردن تم ها، پلاگین ها و سفارشی کردن ظاهر سایت شروع می کنیم. ما به گزینههای مختلف مدیریت در وردپرس میزبان نگاه میکنیم و درنهایت استفاده از سایتهای معمولی برای میزبانی میهن وردپرس را بهپایان میرسانیم و سرور اختصاصی برای سایتمان تهیه میکنیم. کوتاه – نام های کوتاهتر برای به حافظه سپردن و تایپ راحت تر انتخاب مناسب تری هستند. به یاد ماندنی – افراد خیلی زود و راحت فراموش می کنند، نامی پیدا کنید که اولین بار بازدید کنندگان سایت شما به یاد بسپارن. از آنجایی که بیشتر حملات بروت فورس توسط ابزارها و ربات انجام گرفته و قادر به حل کپچا نیستند، با استفاده از این روش امکان ورود به وردپرس را از دست خواهند داد. با وجود تمام امکاناتی که وردپرس دارد، این کاربرها هستند که با ارزش ترین دارایی این پلتفرم به حساب می آیند.

فرم های تماس، سبد خرید، ابزارهای آنالیز سئو و بهینه سازهای سرعت بارگذاری وب سایت از جمله پرکاربردترین ها در این لیست هستند. با استفاده از ابزار های تست سرعت وب سایت که در این مقاله معرفی کرده ایم می توانید سرعت وب سایت خود را بررسی کنید. اگه با این پلاگین ها کار نکنید یا اگه شما بودجه یا منابع برای برنامه نویسی این ویژگی ها را در قالب وردپرس خودتون نداشته باشید چی؟ از لحاظ منابع سرور هم وردپرس نسبت به وب سایت های HTML یا PHP از منابع بیشتری استفاده می کنه، مگه اینکه شما یک راه حل میزبانی وردپرس با کیفیت پیدا کنید، اگر تعداد زیادی بازدید کننده داشته باشید و از وردپرس در یک میزبانی مشترک استفاده کنید خطر میزبانی شما به حالت تعلیق در میاد. تیم نویسندگی سایت آچار فرانسه همیشه به دنبال حل مشکلات کاربران عزیز بوده است و خواهد بود و خیلی عزیز عزیزان درخواست داده بودند که در نرم افزار روبیکا مشکل دریافت کد فعال سازی هستند .

وردپرس به عنوان یک سیستم وبلاگ نویسی آغاز شده ، اما امروزه به عنوان سیستم مدیریت محتوایی کامل از طریق هزاران پلاگین و ویدجت و تم ها مورد استفاده قرار گرفته است، وردپرس تنها به تخیل شما محدود میشه. در سال 2003 وردپرس با استفاده از یک بیت کد با کاربرانی که تعدادشون کمتر از انگشت های دسته برای تمایل به زیبایی و نشر سیستمی معماری شده شروع به کار کرد، از آن زمان به بعد بزرگترین ابزار وبلاگ نویسی میزبانی در جهان با توجه به اینکه در میلیون ها سایت استفاده می شود و روزانه ده ها میلیون نفر آن را می بینند شد. اگرچه وردپرس اثبات کرده که دوست خوبی برای کسب و کارهای کوچک و با بودجه کم تر است، اما غول های فناوری جهان مثل مرسدس بنز، سونی و موزیلا هم به آن اعتماد کرده و سرمایه گذاری های بزرگی را برای گسترش قابلیت ها و استفاده بیشتر از آن انجام داده اند.

برای افزایش امنیت سایت وردپرس بهتر است این قابلیت را غیر فعال کنید چون موقع گزارش یک خطا، مسیر سرور را هم نشان می دهد. از اونجایی که وردپرس در ابتدا به عنوان یک پلتفرم وبلاگ نویسی ایجاد شد ، قابلیت های وبلاگ نویسی هم به تناسب نیاز های ما ساخته شد. وردکمپ به منظور آشنایی توسعه دهندگان وردپرس و پیشبرد اهداف آنها بوجود آمد و از آن زمان تا به امروز نزدیک به 932 جلسه در بیش از 65 کشور و 6 قاره جهان تشکیل شده است. انعطاف و تطبیق پذیری بالای وردپرس باعث شده تا معمولا اولین گزینه برای انتخاب شدن از سوی توسعه دهندگان و بازدید کنندگان وب سایت ها باشد. من درباره بقیه گزینه های منو که بخشی از منو وردپرس شما هستند صحبت خواهم کرد. اگر دانشی درباره سئو نداشته باشید خیلی راحت مشکلات مربوط به این موضوع در وردپرس خودشونو نشون می دن.

بررسی و اصلاح هر بخش از کد افزونه اصلی. ویژگی های اصلی یک قالب خوب وردپرسی چیست؟ سادگی یادگیری و سرعت خوب جاوا اسکریپت باعث شده است تا بسیاری از استارتآپها، از این زبان برای توسعه سایتها و اپلیکیشنها استفاده کنند. در یک سطحی این مقوله مشکل به نظر نمیاد اما هر چقدر بیشتر پلاگین نصب کنید ، سرعت وب سایت شما کم و کمتر میشه. مهمه که توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشید مگه اینکه در حال حاضر دسترسی به سئو داشته باشید. وردپرس از یک بلاگ ساز عادی خیلی فاصله گرفته و حالا وب سایت های فروشگاهی، وب سایت شرکتی، مجله های خبری و شاید اکثر وب سایت های دولتی به کمک آن ایجاد شده است. وردپرس بهراحتی با پلاگین یا افزونه فروشگاه ساز ووکامرس امکان تبدیل به یک فروشگاه حرفهای آنلاین را دارد. مدیریت اشتراک ها، لینک خودکار پست های مرتبط، اشتراک گذاری توسط شبکه های اجتماعی، سرویس های مانیتورینگ، بهینه سازی موبایل و غیره جزء قابلیت های افزونه jetpack است.

در چنین شرایطی برای این نوع عناصر در فایل rtl.css جهت ltr را تعریف کنید و سپس اگر نوشته یا محتوایی در آنها موجود است که نیازمند استایلهای راست به چپ است، استایل مربوطه را مستقیما روی عنصری اعمال کنید که به آن احتیاج دارد و نه روی کل اسلایدر یا carousel. برای این منظور با اطلاعات مربوطه ثبت نام کنید. با توجه به نتایج، برخی افراد 10 نسخه از یک محتوا دارند و تعجب می کنند که چرا یک موضوع مشابه را تجربه می کنند. وردپرس معتقده که با سئو دوستانه برخورد کنه اما همه سیستم های مدیریت محتوا (CMS) همینطورن. وردپرس یک پروژه منبع باز است به این معنی که صدها نفر در سراسر جهان روی آن کار می کنن ، همچنین به این معنی که شما می توانید از آن برای هر نوع سایتی و بدون پرداخت هزینه مجوز و تعدادی دیگر از آزادی های مهم استفاده کنید.

بنابراین برای اهداف این پست، درباره تنظیمات، ابزارها، کاربران یا داشبورد با شما صحبت نخواهم کرد. انعطاف پذیری یکی دیگر از مزایای اصلی این افزونه است. وقتی بر روی Update Available کلیک می کنید، لیستی از افزونه هایی که باید به روزرسانی شوند، دریافت خواهید کرد. • نکته ی بعدی که بسیاری از کاربران به آن توجه نمی کنند حذف فایل های اضافی، فایل های Zip شده و فایل های بلا استفاده از هاست خود می باشد. تعمیر و نگهداری در وردپرس یک مسئله شخصیه ، شما نمیتوانید بدون بروز رسانی مداوم ازش استفاده کنید و باید زمانی که به روزرسانی کردید، آماده تغییرات در قالب یا پلاگین های خود باشید. Customize قابل اجرائه. شما می توانید چندین چیز را به ظاهر سایت خود از اینجا اضافه کنید. حتی تعدادی افزونه پیشنهادی هم از سمت وردپرس برای شما نمایش داده می شود که در صورت نیاز می توانید از آنها استفاده کنید.

از اونجایی که تکنولوژی خیلی ساده ایه زمان صرف شده برای قالب بندی هم کاهش پیدا می کنه. اولین بار در سال 2006 بود که علاقمندان به وردپرس تصمیم گرفتند تا WordCamp را ایجاد کنند. قابلیت برندینگ – نام دامنه شما هم در راستای برند شدن به شما کمک می کنه، فقط مطمئن بشید که انتخابتون در این زمینه باعث اشتباه نشه. اگر شما یک دانش پیشرفته از سئو داشته باشید به این مشکل برنمی خورید اما همه ندارن متاسفانه. دارای گزینه های متعدد برای موقعیت های قرارگیری دکمه های شبکه های اجتماعی (بالا یا پایین محتوا، هر دو یا به صورت دستی) است.