پلاگین های افزایش سرعت وردپرس – آساوب

WP Rocket یکی از برترین افزونه های افزایش سرعت سایت وردپرسی است که هرچه در توانش هست را در طبق اخلاص پای وردپرس شما میگذارد. اگر سایت وردپرسی شما در اولین ورود کاربر به سایت هول شود و بخواهد هرچه تصویر و ویدیو در چنته دارد را یکباره لود کند، کار خراب میشود. با توجه به تمام مواردی که در قسمت قبل برشمردیم، WP Rocket گزینهای است که به جرئت میتوانیم بگوییم حالا حالاها بهترین افزونه افزایش سرعت وردپرس است. در این مطلب با بررسی ۸ پلاگین، به شما در انتخاب از میان برترین افزونه های افزایش سرعت سایت وردپرسی کمک خواهیم کرد. لینک جلسه 9 : چگونه در وردپرس مطلب بگذاریم؟ اگر شما قبل از مطلب اصلی ، محتوای زیادی قرار داده باشید، کاربران موبایل باید به پایین حرکت کنند و ممکن است اصلا این کار را نکنند.

لطفا قبل از نصب هر افزونه ای حتما اون رو جای دیگه تست کنید چرا که افزونه های نصب میکنید جداول و دیتاهایی رو به دیتابیس اضافه میکنه که حتی با حذف اون افزونه جداول حذف نمیشن و برای همیشه بر روی دیتابیس باقی میمونن . عموم افزونهها پس از حذف نصب و غیرفعالسازی برخی فایلها و دادهها را در هاست شما جا میگذارند و اگر این فایلها در جای کمی پنهانتری ذخیره شده باشند، کار شما با بهبود سرعت کمی سخت میشود. در این وبسایت کامل به شما گزارش حجم فایل ها رعایت برخی نکات سئو, ریکوئست ها حجم کامل همان صفحه ای که بررسی کردید و سرعت لود صفحه را به ثانیه نمایش میدهد در واقع با گزارشی که به شما داده میشه به راحتی میتوانید مشکلات فنی آن را رعایت و حل نمائید . در ادامه گزارشی رو به شما همانند تصویر زیر میدهد که این گزارش مربوط به صفحه کمک وردپرس میباشد .

قبل از شروع بهتر است با کمک سایت پینگ دام (pingdom) یک ارزیابی اولیه از سرعت بارگذاری سایت و صفحات آن داشته باشید چرا که بعدی از انجام عملیات نجات سرعت سایت وردپرسی دوباره و با افتخار از آن استفاده میکنیم. تصاویر سایت، یکی از سنگینتر موارد برای بارگذاری هستند. تصاویر با حجم زیاد که بهینه سازی نشده اند می توانند سرعت بارگذاری صفحات وب را کاهش دهند. گوگل آنالیتیکز و یا گوگل ادسنس از جمله مثال های کدهای جاوا اسکریپتی هستند که از دیگر وبسایت ها برروی وبسایتمان بارگذاری می شوند. طبیعتا سایت هایی که در طراحی رابط کاربری از عناصر پیچیده ای مانند فرم های چند مرحله ای، جدول ها و ویژگی های جست و جوی پیشرفته استفاده می کنند یک تجربه کاربری ضعیف تلفن همراه تولید می کنند. چرا که تلفن همراه شما فرض می کند سایتی که مشاهده می کنید وب سایتی با اندازه کامل است.

پلاگین وردپرس معمولا برای جلوگیری از مصرف منابع و یا عدم تمایل در استفاده از افزونه، با اضافه کردن کد فانکشن این قابلیت به وردپرس شما اضافه خواهد شد. ظاهر یک وبسایت خبری به این گونه خواهد شد که چند خبر مهم روز، در بالای صفحه و با تیتر درشت قرار میگیرد. تعجب برانگیز نیست که چگونه و به چه سرعت سایت های ما مملو از افزونه های متفاوت و ریز و درشت میشوند. کاملا درست است که انجام یک سری کارها بدون استفاده از پلاگینها میسر نمیباشد؛ اما هر چه تعداد آنها بیشتر باشد، احتمال بروز مشکلات برای سایت شما بیشتر است. گوگل مپ: از نقشه عکس بگیرید و از عکس استفاده کنید. یادگیری کدنویسی وردپرس هم میتواند بسیار ساده و لذت بخش باشد هم بسیار سخت و طاقت فرسا و این تماما به نحوه یادگیری شما بستگی دارد، درواقع اگر شما نقشه راه مناسبی برای یادگیری داشته باشید و درست و اصولی آموزش ببینید، میتوانید در کمترین زمان ممکن براحتی کدنویسی وردپرس را یادبگیرید، برای یادگیری آن شما نیاز به کسب مهارت هایی مثل کدنویسی html css ، برنامه نویسی php و…

از عملکردهای پیشرفته افزایش عملکرد مانند واکشی اولیه DNS و اتصال اولیه پشتیبانی می کند. بدون برقراری ارتباط مؤثر با مخاطب، نباید توقع افزایش فروش و کسب درآمد از سایت خود را داشته باشید. است تا انتهای مطلب همراه لیمومگ باشید تا با این جت وردپرسی آشنا شوید و روش نصب و تنظیم آن را بیاموزید. با نصب این پلاگین، یک نوار مربوط به زبان یا Language Bar به منوی سایت شما اضافه خواهد شد که این نوار با پرچمهای زبانهایی که از آن در سایت خود استفاده میکنید همراه است. معمولا وب سایت هایی که از کاربران تلفن همراه آگاهی ندارند در این دسته قرار می گیرند. نکته ای که باید در مورد پلاگین های رایگان در نظر داشت، این است که معمولا افزونه های رایگان از پشتیبانی قدرتمندی برخوردار نیستند و در صورت بروز یک مشکل، نمی توان انتظار رفع آن را توسط پشتیبان های آن داشت.

گوگل مپ: از نقشه عکس بگیرید و از عکس استفاده کنید.

اما باید بدانید افزونه نویسی وردپرس نیاز به مهارتهایی دارد. جالب است بدانید که کم تر وبسایت وردپرسی از این بازی استفاده کرده اند و این یک فرصت برای شماست! برای سایتهای وردپرسی استفاده از افزونه پیامک وردپرس (wp-sms) پیشنهاد میشود. برای سبقت گرفتن از دیگران با ما در تماس باشید! قبل از اینکه شروع کنیم، شما نیاز دارید تا یک محیطی برای کدنویسی وردپرس داشته باشید. سپس NitroPack به طور خودکار شروع به بهینه سازی سایت شما می کند.

موردی که باعث شد، ایجاد وبسایت در زمان کمتری صورت گیرد. در لیمو مگ، مقالهی کاملی درباره بهینه سازی تصاویر در وردپرس ایجاد کردهایم. برای انجام اینکار کافیه به وبسایت جیتیمتریکس مراجعه کنید و آدرس وبسایت خود را مطابق تصاویر بالا در فیلد مورد نظر قرار داده و دکمه Test your site رو بزنید . اما اگر بخواهیم عمومیت و میزان استقابل کاربران را معیار در نظر بگیریم می توان المنتور را به عنوان بهترین افزونه صفحه ساز معرفی کرد. در این مقاله WP Rocket را به عنوان بهترین افزونه افزایش سرعت وردپرس و افزونه بهینه سازی سایت را معرفی کردیم و راهنمای گام به گام تنظیمات اولیهی آن را نیز در اختیارتان قرار دادیم. در یکی از مطالب پیشین لیموهاست لیستی از بهترین افزونههای بهبود سرعت در سامانه مدیریت محتوا وردپرس ارائه کردیم. در قدرتمند بودن وردپرس و محبوبیت این سیستم مدیریت محتوا هیچ شکی نیست، اما بی شک افزونه های بی شمار و مفید این سیستم مدیریت محتوا بوده که وردپرس را در این حد محبوب کرده است.

عموما سایت های وردپرسی توی سئو موفق ترن و نسبت به سیستم های دیگر راحت تر توی گوگل رتبه میگیرند و میان بالا این بخاطر ساختاری که خوده وردپرس داره و البته افزونه های فوق العاده ای که به سئوی سایت وردپرسی کمک میکنند یکی از بهترین افزونه هایی که میتوانید در جهت کمک به ارتقاء سئوی سایت استفاده کنید Yoas seo است که بصورت رایگان و پولی قابل تهیه است. پلاگینهای رایگان وردپرس شاید تا حدودی نیاز شما را برطرف کند اما هیچ گاه تمام نیاز و خواسته شما را برطرف نخواهند کرد چرا که در افزونه های رایگان شما بسیاری از قابلیتهای افزونه های غیر رایگان یا پولی را نخواهید داشت. البته نسخۀ پولی این مشکلات را ندارد و با پرداخت ماهانه حداقل 7.99 دلار میتوانید یک افزونۀ SEO-friendly داشته باشید.

افزونه وردپرس

داشتن افزونه های اضافی و بی استفاده علاوه بر اینکه فضای هاست وردپرس شما را پر میکنند باعث کندی سایت شما و به همین ترتیب، رتبه سئو شما را پایین میآورد. این صفحهها قسمتهایی برای پر کردن اسم، ایمیل و نظرات را در اختیار کاربران قرار میدهند. بعضی از وب سایت ها برای پر کردن فضای خالی هنگام باز کردن روی دسک تاپ ، دارای محتوای غیرضروری زیادی هستند. ساده ترین و بهترین روش برای غیرفعال کردن افزونه ها بدون دسترسی به wp-admin از طریق قسمت مدیریت فایل هاست است. در عوض اینکه با کد های گیج کننده html مواجه شوید ، میتوانید به راحتی ازاین افزونه استفاده کنید تا همه چیز به صورت ساده برای شما تغییر کند. شاید این یکی ایراد به حساب نیاید و برای بسیاری از افراد بسیارهم ساده باشد.

همچنین، میتوانید از پلاگین بخواهید از نقشه سایت XML شما برای ایجاد کش استفاده کند. افزونه WP Rocket پس از گذشت زمانی که تعیین کردهاید فایلهای کش را حذف خواهد کرد و بلافاصله بارگیری حافظهی پنهان را با محتوای جدید شروع میکند. این مقوله یکی از فاکتورهای اصلی و همیشگی در رتبه بندی وبسایتها بوده و خواهد بود، تا جایی که در این حوزه، نه ثانیهها بلکه صدم ثانیهها میتوانند تعیین کننده در فضای پرترافیک و رقابتی باشد. بنابراین وقتی دلیل ان پایین بودن سایت یا بهینه نبودن رابط کاربری باشد، از این موضوع مطلع شده و در الگوریتم رتبه بندی سایت شما تاثیر خواهد داشت. یکی از جنبه های سایت وردپرس که اهمیت زیادی در جذب مخاطب و ایجاد تجربه کاربری خوب دارد، ظاهر وب سایت و آسانی کار کردن با آن است.

به طور مثال آن را از هر 10 دقیقه بر روی هر نیم ساعت قرار دهید. بله همان طور که در تصویر مشخص شده روی نصب پوسته ها کلیک کنید و در آن قسمت روی بارگذاری کلیک کنید گزینه ی بارگذاری برای وارد کردن یک قالب جدید است . زمان بارگذاری سایت نقش مهمی در موفقیت یا نابودی کسب و کار شما دارد. موردی که باعث شد، ایجاد وبسایت در زمان کمتری صورت گیرد. با این حال، اگر سایت پرترافیکی را مدیریت میکنید، می توانید آن را روی مقدار کمتری تنظیم کنید.

در حالی که Lazy Loading به بهبود سرعت لود تصویرهای سایت کمک میکند اما شما را از بهینه سازی تصاویر بی نیاز نمیکند. خوشبختانه یکی از برترین افزونه های افزایش سرعت سایت وردپرسی به نام Lazy Loading میتواند به حل این مشکل کمک کند. شاید به نظرتان نصب این افزونه با وجود پلاگینهای قدرتمند دیگری که Lazy Loading را ارائه میدهند، کار زائدی باشد. Perfmatters افزونهای است که کمی متفاوت از سایر پلاگینهای افزایش سرعت وردپرس کار میکند و رویکرد خاص خود را دارد.

به این ترتیب خیالتان راحت خواهد بود که کاربران موبایلی ،تجربه کاربری مبنی بر کشینگ را تمام و کمال خواهند داشت. در این دوره تمام اقداماتی که برای راه اندازی و مدیریت یک سایت مورد نیاز است گفته خواهد شد. تایمی که برای اتصال و ارتباط صرف میشه باعث کاهش سرعت وبسایت شما خواهد شد که بهتر است با فعال سازی متد Keep Alive این مشکل رو حل کنید . بهتره هاست هایی رو انتخاب کنید که کامل از SSL پشتیبانی کنه و دارای نسخه php کاملی باشه تا بتونید با توجه به اسکریپت و پلاگین های خود یک نسخه را انتخاب کنید .

Heartbeat API به وردپرس اجازه می دهد تا درخواست دورهای را به سرور میزبان در پس betheme.ir زمینه ارسال کند. منظور از سرعت پاسخگویی سرور، مدت زمانی است که سرور اولین بایت را بعد از درخواست مرورگر ارسال می کند. بیشتر همه ی ابزارهای بهینه سازی مانند GTmatrix و Google PageSpeed Insights فعال کردن ذخیره مرورگر یا همان کش مرورگر را توصیه می کنند. با فعال سازی این قابلیت همانطور که در بالا نیز توضیح دادیم باعث میشه تا تمامی فایل های وبسایت html, css, js فشرده شودند و با حجم کمتری برای کاربر بر روی مرورگر بارگذاری شود . این افزونه به شما کمک خواهد کرد که تمامی کدهای وبسایت شما بصورت فشرده درآمده و حجم کمتری رو به کاربر ارائه دهد البته امکانات این افزونه به این ختم نخواهد شد, در زیر لیست کارهایی که این افزونه در جهت افزایش سرعت وردپرس برای شما انجام میدهد را میتوانید مطالعه کنید .این افزونه را میتوانید از مارکت های معتبری تهیه کنید .

افزایش سرعت وردپرس

گاهی اوقات وقتی یک افزونه یا قالب به روز رسانی می شود ، این کد ناپدید می شود. نکته : پیشنهاد میشه نسخه ۷.۴ را انتخاب کنید در صورتی که نسخه ۷.۴ را انتخاب کردید و وبسایت شما لود نشد سعی کنید افزونه ها قالب و هسته وردپرس خود را به آخرین نسخه بروز رسانی کنید . شما می توانید با مراجعه به مقاله محبوب ترین افزونه های وردپرس با این پلاگین ها آشنا شوید. سعی کنید اولا تا جای ممکن ریدایرکت ها را کاهش داده و لینک هایی که در سایت تان به صفحات ریدایرکتشونده داده اید را مستقیما به صفحه مقصد بدهید. با گذشت زمان و افزایش به روزرسانی ها کدهای قدیمی نیز بازنویسی میشوند تا کارایی بهتری از خود نشان دهد و هرآینه همین پیشرفت های کوچک در افزایش سرعت سایت را نیز باید قدر شمرد. خب میبینید که این خودش یه تابع هست و چهار ورودی میگیره که از اونها دو ورودی اول اجباری هستند و حتما باید پارامتر بدیم.