پلاگین WP Rocket – افزونه افزایش سرعت

برای ایجاد بک آپ از کل وب سایت خود می توانید از یک افزونه بک آپ وردپرس استفاده کنید. سرعت بالا نیز یکی از معیارهای یک قالب خوب است. حتی اگر خودتان انگلیسی را خوب میدانید، ممکن است کاربرانی که به وبسایتتان وارد میشوند، سطح انگلیسی خوبی نداشته باشند. اگر همه کارهایی را که تاکنون ذکر کردیم انجام دهید، بسیار خوب است اما مثل همیشه، کارهای تکمیلی دیگری نیز وجود دارد که می توانید برای تقویت امنیت وردپرس خود انجام دهید.

بعد از آنکه قالب وب سایت مورد نظرتان را پیدا کردید، لازم است تمام ویژگی های آن را بررسی نمائید، کامنت کاربرانی که این قالب را خریداری نموده اند و میزان رضایت و مشکلات آن را مشاهده نمائید تا ببینید آیا پشتیبانی و آپدیت این قالب اصولی و قابل رضایت کاربران بوده است یا خیر. تصاویر اغلب بخش عمده ای از صفحات وب سایت را به خصوص در صفحه اصلی سایت به خود اختصاص می دهند. اگر از تبلیغات استفاده میکنید، سعی کنید تعداد آن را در صفحه اصلی روی کمترین مقدار قرار دهید و حتی المقدور در صفحه اصلی تبلیغاتی را اجرا نکنید. اطمینان حاصل کنید که زمان بارگذاری صفحه اصلی و همچنین برخی از صفحات داخلی خود را تست کرده اید. پیشنهاد ما آپدیت از طریق پیشخوان وردپرس است. برای اثبات این مورد، ما همیشه به کاربران توصیه می کنیم که Google Analytics را با استفاده از افزونه ای مانند آنالیتیفای نصب کنند و برای سایر کد های پیگیری، استفاده از افزونه هدر و پاورقی را توصیه می کنیم.

برخی از کاربران عادی وردپرس دوست دارند وب سایت خود را با اضافه کردن قطعه کد مستقیماً به فایل functions.php از طرح قالب خود، شخصی سازی کنند. ابتدا باید مطمئن شوید که همه عملکرد ها، افزونه ها و ابزارک ها به درستی کار می کنند. هنگام انتخاب قالب مناسب در وردپرس باید آن را در مرورگرهای مختلف بررسی کنید. قالب وردپرس باید با مرورگرهای مختلف و همینطور دستگاههای هوشمند متنوع سازگاری ایجاد کند تا هر کسی بتواند در هر شرایطی بهترین استفاده را از آن ببرد. قبل از حرکت به جلو، فایل های این نسخه پشتیبان را در رایانه خود بارگیری کنید.

چرا باید سرعت ووکامرس را بهینه سازی کنیم؟

بدین ترتیب، با توجه به اینکه اطلاعات سایت شما در سرورهای مختلف در سراسر جهان ذخیره شده، کاربرانی که قصد بازدید از سایت شما را دارند، با توجه به نقطه جغرافیاییشان، از نزدیکترین سرور اطلاعات سایت را دریافت کرده و سرعت بارگذاری بالاتری را تجربه خواهند کرد. افزونه Updraft Plus : از طریق این افزونه میتوانید از اطلاعات فعلی قالبتان قبل از بروزرسانی بک آپ بگیرید و در ایمیل و یا گوگل درایو ذخیره کنید و در صورت نیاز آن را از طریق همین افزونه بازگردانی کنید. در مقاله ای که در آن بهترین پلاگین های اسلایدر وردپرس را مقایسه کردیم دریافتیم که بهترین آنها از نظر سرعت پلاگین Soliloquy است. طراحی جذاب قالب از المان های مهمی است که هنگام تهیه قالب باید به آن توجه کنید. قالبی که انتخاب میکنید باید از نظر سئو سایت، بهینه باشد.

عملگرهای متنوعی که بر روی وبسایتتان قرار دارد، با توجه به قالب و چیدمان آن کار میکند. وقتی وارد سی پنل میشود روی Php Version را بزنید و روی آخرین ورژن (یا یکی مانده به آخر) قرار دهید تا سیستم کدینگ سایت هم آپدیت شود. شما میتوانید از این افزونه بهعنوان یک ابزار مدیریتی استفاده کنید و با استفاده از آن یک سیستم آگهی املاک بسازید. افزونه Query Monitor : از طریق این افزونه میتوانید ارورها و هشدارهای کدینگ که قالب شما جدیدا با آن مواجه شده است را ببینید. Akismet افزونه دیگر وردپرس است که توسط افراد سازنده وردپرس و تیم پشتیبانی آن، ساخته شده است (مت و تیم آن در automatic). اگر افزونه خاصی مد نظرتان است میتوانید از تیم پشتیبانی در این مورد سؤال بپرسید. حتی قالبهای جدید نیز ممکن است برخی از افزونهها را پشتیبانی نکنند. مطمئن شوید قالب وردپرس افزونههای مورد نیازتان را پشتیبانی میکنند!

در این مقاله ما سعی داریم به شما توضیح دهیم که چطور سرعت سایت خود را افزایش دهید و تا حد امکان وردپرسی بهینه شده داشته باشید. پیشنیاز اول تسلط نسبی به نحوه نصب و استفاده از امکانات وردپرس ( دوره آموزشی قدم اول وردپرس داخل سایت ) و پیشنیاز دوم آشنایی با زبان برنامه نویسی php در حد کار با وردپرس است که البته برای دوره آموزش php برای وردپرس نیز پکیج آموزشی کاملی خدمتتان ارائه شده است که با استفاده از آموزش های داخل آن هیچ مشکلی در درک مفاهیم کدنویسی قالب های وردپرس نخواهید داشت و می توانید به راحتی این دوره را شروع کنید . در این بخش از مقالات آموزشی مان قصد داریم به افزایش سرعت سایت وردپرس و ذکر نکاتی در رابطه با آن بپردازیم. قالب نیوزپیپر یکی از مناسبترین قالبهای سایت های شرکتی خبری ست.

باید موس خود را روی پوسته ای که می خواهید پیش نمایش داشته باشید قرار دهید و بر روی دکمه پیش نمایش زنده کلیک کنید. با این حال، باید به یاد داشته باشید که تغییر ظاهر وب سایت زنده شما یک رویداد مهم است و باید قبل و بعد از تغییر قالب وردپرس، موارد خاصی را در ذهن داشته باشید، تا هیچ گونه ترافیک داده و وب سایت را از دست ندهید. سئوکاران، ادمین های سایت و همه افرادی که از سایت های وردپرسی استفاده میکنند بهتر است از یکی از این افزونه های سئو در وردپرس خود استفاده کنند. آیا قصد تغییر پوسته وردپرس در وب سایت وردپرسی خود را دارید؟ قبل از اینکه اطلاعات قبلیتان را ریکاوری کنید نسخه php را هم در سی پنل بالا ببرید و چک کنید که آیا تغییری اعمال شده است یا نه.

افزایش سرعت وردپرس

قالب Divi یکی از محبوب ترین پوسته های وردپرس در بازار است. درواقع میتوان گفت این قالب از اولین قالبهایی بود که در وب فارسی برای وردپرس استفاده میشد. ابزارهای بسیاری برای بهینهسازی تصویر بدون کم شدن کیفیت وجود دارند که با این ابزارها میتوان اندازه عکس را به شدت کوچک کرده و سرعت بارگذاری را بالا ببریم. BulletProof Security: این افزونه با ویژگی خروج کاربران پوشههای پلاگین پنهان که در بخش افزونههای وردپرس مشاهدهشدنی نیستند و ابزارهای پشتیبانگیری و بازیابی پایگاه داده، به ایمنسازی وبسایت وردپرس شما کمک میکند. بلک لیست های Google هر روز حدود 10،000 وب سایت را برای برای بدافزارها و هر هفته حدود 50،000 وبسایت را برای فیشینگ شناسایی می کنند. برای به روز رسانی قالب وردپرس بدون استفاده از افزونه بروزرسانی قالب وردپرس این تغییرات را اعمال کنید تا قالب سایت شما آپدیت شود و بتوانید از قابلیتها و امکانات جدید قالب استفاده کنید.

وارد پیشخوان وردپرس شوید و افزونههای کش را غیرفعال کنید و صفحات را مجددا در یک incognitu tab یا تب ناشناس باز کنید و اگر همچنان چنین مشکلی وجود دارد احتمالا مشکل از بروزرسانی قالب betheme.ir – http://betheme.ir – باشد. لازم است تا قالبی برای وب سایت خود انتخاب کنید که از طریق انواع مرورگر ها قابل مشاهده باشد. شما در برنامه فتوشاپ میتوانید با استفاده از منوی File و سپس انتخاب گزینه Export خروجی که مناسب وب بوده و با نام SAVE FOR WEB شناخته میشود، حجم تصویر خود را تا حد قابل قبولی بدون اینکه افتی در کیفیت تصویر رخ دهد، کاهش دهید. ممکن است متوجه شوید که گزینه ها یا عملکرد های بیشتری نسبت به آنچه که هسته وردپرس می تواند به تنهایی ارائه دهد می خواهید، جایی که افزونه ها وارد می شوند.

افزونه وردپرس

بیشتر وبسایت های فروم در حال حاضر با وردپرس ساخته شده اند. فرقی نمیکند شما مبتدی هستید یا حرفهای، باید این را بدانید که وبسایت زنده شما جای مناسبی برای آزمایش پوسته وردپرسی نیست و این میتواند درعینحال که فضای زیادی از سرور شما اشغال میکند، برای سایت شما ناامن هم باشد. بعد از به روز رسانی قالب وردپرسی صفحات من لود نمیشوند. شرکت و مارکت های زیادی در سطح اینترنت وجود دارند که این خدمات را انجام میدهند ولی یکی از بهترین مارکت های در این زمینه تم آف می باشد در تم آف میتوانید قالب و افزونه مناسب سایت خود سرچ کنید و با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت بر روی سایت خود نصب کنید یا می توانید صفر تا صد طراحی سایت خود را به تم آف بسپارید.

پلاگین وردپرس

همچنین در صورتیکه از وردپرس برای طراحی فروشگاه اینترنتی خود استفاده کرده باشید، خدمات افزایش سرعت ووکامرس مورد نیاز شما می باشد. لازم است بدانید قالب وردپرس چیست، بنابراین در این مقاله همه چیز را در مورد قالب وردپرس، انواع قالبهای وردپرس، روشهای تهیه قالب وردپرس، امکانات قالب و همچنین تمامی فایلهای موجود در قالب توضیح دادهایم تا بتوانید قالبهای خوب را از بد و حرفهای را از غیرحرفهای تشخیص دهید و هنگام تهیه یا خرید قالب وردپرس انتخابی بهینه داشته باشید و طراحی سایت خود را از پایه عالی شروع کنید. این فضا در دیتابیس فراهم شده و امکان ذخیره سازی تمامی url های مرتبط با اطلاعات متنی شمافراهم شده است .

و کارهای مختلف دیگری با این ابزارها میتوان انجام داد که از جمله آنها بهینه سازی کدهای قالب است و … به یاد داشته باشید، سرعت وردپرس عامل مهمی در تجربه کاربر و سئو سایت است، بنابراین باید مطمئن شوید که پوسته جدید سریع تر از پوسته قبلی شما است. همچنین نظرات مشتریان قبلی را هم بررسی کنید. بهتر است فعلا قالب را با همان فرمت قبلی مجددا بازگردانی کنید و منتظر بمانید تا توسعهدهندگان قالب این باگها را برطرف کنند. کمک می کند که با استفاده از نقشه سایت اساسی سایت شما را بهتر ایندکس کنند. درواقع سایت شما برای اینکه عملکرد درستی داشته باشد فقط به یک قالب وردپرس نیاز دارد و شما میتوانید خیلی راحت به پیشخوان وردپرس خود برید و از بخش نمایش» پوستهها، ببینید که کدام قالب روی وبسایتتان فعال است.

به عنوان مثال برای سئو یا بهینه سازی سایت، افزونه های مختلفی وجود دارند که این موضوع انتخاب را برای وبمستران سخت تر می کند. به عنوان مثال وردپرس فعالیت ورود کاربر را ردیابی نمیکند. به عنوان مثال امروزه حجم بالایی از ترافیک وب مربوط به دستگاههای موبایل و تبلت است. برخی از کاربران کد رهگیری تجزیه و تحلیل خود را مستقیماً به پرونده های قالب خود اضافه می کنند. از طرفی ممکن است قالبهایی با قابلیتهای زیاد نه تنها به کارتان نیایند، بلکه سایت را کند کنند. بنابراین، اگر می خواهید از یک افزونه رایگان استفاده کنید، W3 Total Cache را پیشنهاد می کنیم. چرا باید سرعت ووکامرس را بهینه سازی کنیم؟ همانطور که تا اینجای مقاله هم در موردش صحبت کردیم ، سایت های وردپرسی طوری هستند که برای انجام هر عملیات نیاز به افزونه داریم که این افزونه ها باید فعال باشند. پلاگین WP Rocket یک افزونه تجاری برای سیستم وردپرس می باشد که به کمک آن می توانید سرعت بارگذاری وب سایت وردپرسی خود را به طرز باورنکردی افزایش دهید!

این فایلها ممکن است هرزنامه نظرات، دادههای باقیمانده از تمها و افزونههای استفاده نشده، کاربران قدیمی، محتوای منتشر نشده و رسانههای قدیمیباشند که همگی فضای ذخیرهسازی ارزشمندی را اشغال میکنند و بار غیرضروری را روی سرور شما وارد میکنند. از این رو قیمت آنها مناسبتر است. بهتر است قبل از آپدیت حتما آنها را غیرفعال کنید و بعد از آپدیت مجددا فعال کنید. بسیاری از پلاگینهای وردپرس توسط افراد زیادی در سرتاسر جهان ترجمه شده و بصورت ترجمه شده در دسترس هستند. برخی پلاگینهای غیرضروری جلو نصب قالب جدید را میگیرند چون با نسخهی جدید قالب همخوانی ندارند. زیرا شرایط با پلفترم وردپرس روزانه تغییر میکند و آسیب پذیری های جدید ظاهر میشود. Studiopress همچنین قالب های تجاری وردپرس را ارائه می دهد. شما باید مطمئن شوید که همه کد های رهگیری را کپی کرده اید، بنابراین می توانید پس از تغییر قالب فعلی، آن ها را به وب سایت جدید خود اضافه کنید.

قبل از تغییر قالب، باید سرعت بارگزاری وب سایت خود را بررسی کنید، بنابراین پس از ایجاد تغییرات در وب سایت، به راحتی می توانید تفاوت ها را در زمان بارگذاری صفحه مقایسه کنید. یکی از راه ها استفاده از این افزونه است که موجب بهینه سازی پایگاه داده سایتتان میگردد.هرچه تعداد سطر های پایگاه داده کمتر ،کوئری سایت سریعتر انجام میشود و سرعت بارگذاری سایتتان بالاتر میرود.البته باید بگوییم که این پلاگین ، جز پلاگین های محبوب ایرانی هاست. در ابتدای امر باید توجه کنید که چه قالبی را برای سایت خود انتخاب میکنید. قالبهایی که میتوانند زبانهای دیگر مثلاً فارسی را پشتیبانی کنند، برای کاربران فارسی زبان راحتتر هستند و انتخاب قالب مناسب برای وردپرس باعث میشود تا بتوانند استفاده بهینهتری از این ابزار داشته باشند. مثلاً اگر شما محصولی برای فروش نداشته باشید نیازی نیست افزونه ووکامرس را برای وردپرس خود نصب کنید.