پیدا کردن قالب سایت وردپرس مورد نظر شما از ۲ روش مختلف

افزونه ارسال کد تأیید و احراز هویت پیامکی دیجیتس یا دیجیتز این مشکل را برطرف کرده و میتوان از آن به عنوان یک افزونه پیامک ووکامرس برای ورود و ثبتنام و هم یک افزونه پیامک وردپرس استفاده کرد. حتی میتوان با به روز رسانی قالب وردپرس و پلاگینها این شخصیسازی را چند مرحله تقویت کرد. یعنی ما از یک قالب PSD شروع خواهیم کرد و تا سازگارکردن آن با افزونه المنتور ادامه خواهیم داد بنابراین در طی این مسیر شما با تمام مباحث مربوط به آموزش طراحی قالب وردپرس آشنا خواهید شد و نیاز به آموزش دیگری ندارید. اما چند افزونه مهم که میتوانند در کار آپدیت قالب وردپرس به شما کمک کنند در ادامه آورده شدهاند.

پلاگین وردپرس

قالب های شرکتی برای چه نوع کسب و کار هایی مناسب هستند؟ یک قالب خبرگزاری حرفه ای باید ویژگی هایی از جمله صفحات آرشیو حرفه ای ، خبرنامه و دسترسی سریع به دسته های مختلف اخبار را داشته باشد. 4. در این قسمت از نصب قالب وردپرس شما می توانید ویژگی هایی را که تمایل دارید در قالب مورد نظرتان موجود باشد را تعیین کنید و سپس قالبی را جستجو کنید که دارای این ویژگی ها باشد. نصب کرده و سپس از آن برای طراحی سایت های خود استفاده کنید. جدا از تنظیمات داخلی، توسعه دهندگان این افزونه، این پلاگین را به گونه ای طراحی کرده اند که فروش آنلاین به بهترین شکل ممکن انجام شود. در پنل تنظیمات قالب های دانلودی می توانید قالب خود را سفارشی سازی کرده و به راحتی لوگو، فوتر، مطالب پربازدید، باکس دانلود، جایگاه های تبلیغاتی ، متن کپی رایت، اطلاعات تماس و …

همچنین می توانید نحوه آپدیت قالب وردپرس بدون از دست رفتن تنظیمات سفارشی را بلاگ ما بخوانید. همچنین نگاهی به نمرات و نظرات کاربران بیندازید و علاوه بر این، باید مشکلات گزارش شده را با دقت مطالعه کنید. همچنین لازم به ذکر است که Boron بهطور پیشفرض راستچین شده است و فرآیند نصب فوقالعاده آسانی دارد. اینصورت قالب وردپرس شما دانلود شده و می توانید از روش های گفته شده در طریقه نصب قالب در وردپرس از طریق هاست و یا به صورت سفارشی آن را در وب سایتتان آپلود و سپس فعال سازی کنید. مثلا بعضی از قالب های دانلودی قابلیت فروشگاهی شدن دارند به این صورت که فقط بعد از پرداخت هزینه از طرف مشتری، لینک دانلود برایشان فعال میشود.

اگر بخواهید طراحی سایت فروشگاهی انجام دهید ، این کار با انتخاب یک قالب فروشگاهی وردپرس به راحتی امکان پذیر است. ژاکت گزینه های زیادی برای انتخاب قالب های دایرکتوری/آگهی به شما ارائه می دهد. قالب دایرکتوری/آگهی این امکان را به شما می دهد تا اطلاعات طبقه بندی شده را گروهبندی کنید و در موقعیت خاصی قرار دهید. در انتخاب قالب ووکامرس به چه مواردی باید دقت کرد؟ آپلود عکس، ویدئو و صوت را نیز به طور کامل بررسی خواهیم کرد. برای مقابله با این سه چالش باید تحقیق و بررسیهایی انجام داد تا در نهایت بتوان قالب، افزونه و شکل و شمایل مورد نظر را روی سایت پیاده کرد. اما تحقیق و معآوری اطلاعات کمی زمانبر است.

یعنی با آپدیت قالب تغییرات ظاهری روی سایت نمیبینید.

فایل مهم دیگری که تقریباً در هر قالب وردپرس حضور دارد، فایل تابعهای قالب (functions.php) است. اگر خودتان قبلا قسمتهای مختلف سایت و مخصوصا بخش کدهای functions.php را تغییر دادهاید و کدهای جدید در این قسمت وارد کردهاید بعد از آپدیت این کدها از داخل فایل حذف میشوند. در ضمن اگر برخی تغییرات را در کدهای فعلی قالبتان ایجاد کردهاید بعدا میتوانید مجددا این تغییرات را روی قالب آپدیت شده پیاده کنید. مگر اینکه برخی تغییرات در رنگبندی و مشاهده شود. یعنی با آپدیت قالب تغییرات ظاهری روی سایت نمیبینید. 1. در پنل پیشخوان وردپرس روی گزینه Themes یا نمایش و سپس پوسته ها کلیک کنید. درواقع وقتی یک کاربر وارد سایت میشود، نزدیکترین سرور به کاربر، محتوای مورد نظر کاربر را به او نمایش میدهد. این کار با تعیین موقعیت بازدیدکنندگان از سایت و خدمت به بازدیدکننده از نزدیکترین سرور عمل میکند. این کار واقعا می تواند باعث کاهش کارایی سرور شما شود.

اسلایدرها از بخش های مهم وب سایت هستند که منجر به کند شدن سرعت بارگذاری صفحات نیز می شوند. هر یک از این اجزا به صورت جداگانه از سوی مرورگر شما فراخوانی می شوند و برای هر فراخوانی نیز یک درخواست http به سمت سرور ارسال خواهد بی تم شد. به این ترتیب مقدار دیتایی که بین مرورگر و دیتابیس وردپرس انتقال پیدا میکند، تا میزان قابلتوجهی کاهش مییابد. اگر فایلی با این نام پیدا نکند، آن را به عنوان یک فهرست راهنمایی می کند و به دنبال پرونده پیش فرض در آن فهرست می رود. مطمئناً شما به عنوان یک وبمستر از تعداد حدودی بازدیدکنندگان سایت خود آگاهید.

در ادامه به معرفی رایجترین آنها خواهیم پرداخت.

حالا به جای آن که به سایت های شخص ثالث برای فروش متکی باشید، می توانید سایت دانلودی خود را ساخته و فایل های خود را برای دانلود و یا فروش در آن قرار دهید. کاملا رایگان- اول از همه ، آنها را به صورت رایگان و بدون پرداخت هزینه می توانید دانلود کنید. از آنجا که وردپرس بسیار محبوب و وبسایتهای فراوانی بر پایه وردپرس پیادهسازی شده،ابزارهای متعددی هم برای شناسایی اطلاعات وبسایتهای وردپرسی ارائه شده که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت. در ادامه به معرفی رایجترین آنها خواهیم پرداخت. بک اند وردپرس شما یکی از آسیب پذیرترین نقاط دستیابی به وب سایت شماست.

یکی از پرکاربرترین دسته ها، قالب شرکتی وردپرس است. می توانید مطمئن باشید که تمام بنر ها، اسلایدر ها و تصاویر دیگر در اندازه های مختلف صفحه نمایش، خوب به نظر می رسند. علاوه بر این ها، این قالب ها ابزارهای مفید و گزینه های سفارشی سازی فراوانی دارند که روند ساخت وب سایت را آسانتر می کند. مسلما طولانی بودن روند ثبتنام در سایتهایی وردپرسی یا ووکامرسی میتواند تأثیر منفی در عضویت کاربران در سایت شما داشته باشد. WhatCMS یک ابزار بسیار مفید برای شناسایی قالب و افزونه و پلتفرم است که میتواند 142 CMS مختلف و افزودنیهای آن را شناسایی کند. از مزایا ممتاز افزونه WP Super Cache برخورداری از قابلیت فشرده سازی است که همانطور که اشاره کردیم؛ فشرده سازی یا compress تأثیر مطلوبی بر عملکرد، افزایش سرعت و زمان پاسخگویی سایت دارد؛ البته لازم است پس از دانلود و نصب این افزونه این قابلیت را فعال کنید.

البته اگر تجربهی کافی دارید روش اول مشکلات کمتری به دنبال دارد. البته این قالبها، تنها قالبهای ریسپانسیو موجود در وب نیستند و در وبسایتهای دیگر نیز میتوانید چنین قالبهایی پیدا کنید. بعد از مدتی فعالیت در سایت های وردپرسی خود، حجم مطالب شما زیاد خواهد شد و پیدا کردن آن ها برای شما و مخاطبانتان مشکل می شود و حتی گوگل هم امکان پیدا کردن صفحات شما را نخواهد داشت . بهعلاوه، میتوانید به ازای هر قابلیت چند افزونه پیدا کنید.

بسیاری از این قالب ها چند منظوره هستند که بدان معناست که می توانید هرکدام را که دوست دارید انتخاب کنید و از آن برای شرکت خود استفاده کنید. هنگام انتخاب قالب های دایرکتوری، علاوه بر ظاهر قالب باید توجه کنید که قالب دارای ویژگی جستجو باشد. به عنوان مثال اگر نیاز دارید که صفحه محصول مانند دیجی کالا امکان اضافه کردن ویژگی داشته باشد و یا اگر قصد تنظیم فیلترهای خاص دارید تمامی این موارد را قبل از خرید باید در پیش نمایش قالب ووکامرسی بررسی کنید.

این نکته را در نظر داشته باشید که این بخش تنها در صورتی نمایش داده میشود که قالب شما از ابزارک پشتیبانی کند. بنابراین قالب شما باید در تمامی مرورگرها بدون بروز هرگونه مشکل و خطایی نمایش داده شود. بخشی برای ارائه ومعرفی خدمات شرکت اختصا داده اند. با وجود موتورهای جستجو، شرکتهای کوچکتر نیز به اندازه شرکت های بزرگ، برای جلب توجه مخاطبان فرصت دارند. موارد فید شامل لینک های اشتراک گذاری فیسبوک، توئیتر، گوگل پلاس و لینکدین نیز هستند تا جریان اجتماعی شما را جذاب تر کند و به شما کمک کند تا پست های شبکه ی اجتماعی خود را ارتقا دهید و بازدید های خود را بیشتر کنید. اشتراک محتوای شما در رسانه های اجتماعی می تواند برای وب سایت و محتواهای وب سایت شما بسیار ارزشمند باشد. درج نقشه گوگل ، معرفی شبکه های اجتماعی و فرم تماس با ما مواردی است که در این قسمت پیاده سازی می شوند.

این به شما کمک می کند پادکسترهای دیگر را در سایت خود قرار دهید، از ثبات اجتماعی بهره مند شوید و در پادکست های بیشتری دیده شوید. علاوه بر این، می توانید با استفاده از گزینه های موجود، پیمایش سایت خود را به طور دقیق تنظیم کنید. اضافه کردن کدهای فوق علاوه بر تاثیر مثبت بر قالب سایت، بر هسته وردپرس نیز تاثیر میگذارد و همانطور که مشخص است، برای فشردهسازی فایلهای CSS استفاده میشوند. از طرفی با قالب وردپرس خبری می توان سایت مجله ای نیز طراحی نمود.

1. شرکت هاستينگ برتر را انتخاب کنيد.

توجه به این اصول، مهمترین فاکتور سئو یعنی سرعت را نیز شامل می شود و هنگامی که یک قالب برای گوگل بهینه شده باشد، می توان انتظار داشت از سرعت خوبی نیز برخوردار باشد. بهتر است شما هم قابلیتهای جدید و یا تغییراتی که در قالب اعمال شده است را بخوانید و اگر فکر میکنید که به این امکانات و قابلیتها نیاز دارید به روز رسانی قالب وردپرس گزینهی خوبی است. با در نظر گرفتن مجموع تمامی این موارد می توانید انتخاب خوبی داشته باشید. 1. شرکت هاستينگ برتر را انتخاب کنيد. اما باید گفت که پس از خرید متوجه خواهید شد که قیمت پایین این شرکت ها بی دلیل نیست.

افزایش سرعت وردپرس

فرقی نمی کند یک شرکت تازه تاسیس باشید که فقط به یک صفحه فرود نیاز داشته باشید یا شرکت بزرگ. اگر نمی خواهید از یک ابزار مبتنی بر وب استفاده کنید، میتوانید از ابزار Wappalyzer کمک بگیرید که یک افزودنی کروم است. قالب های وردپرس بر حسب کاربرد و امکاناتی که دارند در دسته بندی های مختلف و متفاوتی قرار می گیرند. مهمترین بخش یک قالب شرکتی بخش تماس با ما است که در قالب های مختلف این بخش رو روش های متفاوتی طراحی شده اسست. اولین و مهمترین چالش برای پیادهسازی وبسایت انتخاب پلتفرم مناسب است. علاوه بر این موارد قسمت هایی مانند برندهای همکار یا مشتری های معروف نیز در برخی قالب های شرکتی پیاده سازی شده است که شما می باید متناسب با نیاز خود از بین انها انتخاب نمایید. برخی مواقع بروزرسانی پوسته وردپرس باعث بروز مشکلاتی میشود و مجبور میشوید بکآپهای قدیمی را بازگردانی کنید.

افزونه وردپرس

با هر بار باز کردن یک وب سایت هزاران خط کد برنامه نویسی شده توسط سرور و سی پی یوی آن محاسبه شده و نتیجه پردازش ها بصورت یک مجموعه کد html به مرور گر ارسال میشود. در اولین مرحله شما باید یک فایل با نام readme.txt برای افزونه خود بسازید و افزونه را از طریق این لینک ارسال کنید تا پس از مدتی (بعضی از افزونهها پس از چند ساعت و بعضیها هم پس از چند روز تایید میشوند) تایید شود. شما می توانید تک تک جنبه های یک قالب را سفارشی سازی کنید و یا از طرح خود قالب استفاده کنید، که می توانید در نسخه ی نمایشی آن را مشاهده کنید. قالب مناسب تا حد زیادی تجربه کاربری را افزایش میدهد که یک جنبه مهم استراتژی بازاریابی دیجیتال است.