پیدا کردن قالب سایت وردپرس مورد نظر شما از ۲ روش مختلف

بنابراین در این دوره تمام دانش تخصصی و حرفهای وردپرس به شما آموزش داده میشود؛ همچنین تمامی مراحل نصب، اجرا، شخصی سازی کردن وب سایت با استفاده از قالبها، تنظیمات وردپرس، مدیریت کامل قالب و چگونگی کار با افزونه ها و بهبود سایت با استفاده از بهترین افزونه ها و تشویق کاربران برای پیوستن به سایت شما را خواهیم آموخت. دوره آموزش وردپرس پارماتیک به شما یاد می دهد چگونه بدون نیاز به زدن حتی یک خط کد می توانید فروشگاه، وبلاگ، خبری، شخصی و یا هر آنچه در نظر دارید پیاده سازی کنید؛ همچنین با فراگرفتن این دوره می توانید یک فروشگاه اینترنتی حرفهای را به تنهایی ایجاد کنید. وردپرس علاوه براینکه سرعت طراحی را بالا میبرد، قالب های متنوعی که برای کاربر در نظر میگیرد بسیار user friendly و کاربر پسند است. حاصل تاثیرات Lazy Loading کاملاً در سایت هایی با ترافیک بالا و پربازدید مشهود است که افزونه BJ Lazy Load در این زمینه خودنمایی می کند؛ این افزونه سرعت بارگذاری سایت وردپرس را با جایگزینی همه تصاویر و صفحات با متغیرها placeholder بهبود می بخشد و با اشاره و نزدیک شدن کاربر به بخش OffScreen صفحه ، محتوا را بارگذاری می کند؛ در نتیجه باعث افزایش چشم گیری در پهنای باند سایت می شود.

همچنین، امکان حذف یا تغییر فایلها وجود دارد که میتواند وب سایت شما را آفلاین کند. همانطور که اطلاع دارید از وردپرس نسخه ۲.۶ امکان ذخیره سازی خودکار پست به سیستم وردپرس اضافه شد، این امکان که بسیار کاربردی است نوشته های شما را در حین نوشتن بطور خودکار ذخیره میکند تا در صورتی که با مشکل قطعی اینترنت، مشکل نرم افزاری و یا مشکل قطعی برق مواجه شدید بتوانید قسمت زیادی از نوشته های خود را بازیابی کنید، حال فرض کنید شما هزاران پست منتشر شده در سایت وردپرسی خود دارید، وردپرس تقریبا از هر نوشته شما چندین نسخه کپی بر میدارد، بنابراین تعداد بسیار زیادی پست بی کاربرد و بی استفاده در دیتابیس وردپرس شما اضافه شده است و عملا این امکان، وردپرس شما را کندتر کرده است، این افزونه امکان حذف این پست هارا دارد و جای هیچ نگرانی نیست چون این افزونه پست های منتظر شده شما را حذف نمیکند، بلکه پست های ذخیره خودکار را حذف می کند.

ویژگی Page Analysis بررسی میکند که از کلمهی کلیدی موردنظر در همهی پست استفاده کرده باشید، در تگهای alt تصاویر، meta description، headingها و خلاصه همهجا. با استفاده از دوره جامع آموزش وردپرس پارماتیک شما خواهید توانست اولین وبسایت خود را طراحی کرده و با کمی تمرین و ممارست در زمینه طراحی سایت با وردپرس حرفه ای شوید. دانشجویان قادر خواهند بود فرم تماس حرفه ای برای وب سایت های خود طراحی کنند. را بر بستر وردپرس طراحی و مدیریت کنند. بنابراین کسانی که با PHP آشنایی دارند می توانند افزونه های شخصی علاوه بر افزونه هایی که وردپرس ارائه می دهد، برای وبسایت خود ایجاد نمایند. از انواع سایت هایی که می توان با وردپرس ایجاد کرد می توان به سایت های آموزشی، فروشگاهی، خبری، ورزشی، دانلودی، فیلمی، موسیقی، شخصی، شرکتی و … جستجو برای قالب وردپرسی مناسب با توجه به محتوای وبسایت، با سرچ در گوگل میتوانید قالب وردپرسی مناسب اعم از فروشگاهی، خدماتی، وبلاگ و …

دانشجویان در پایان دوره به صورت کامل با هاست و سرور و نحوه مدیریت آن آشنا خواهند بود. الان بیشتر سایت هایی که در روز آن ها را مشاهده می کنیم از یک سیستم مدیریت محتوا استفاده میکنند بعضی از این سیستم ها پولی و بعضی رایگان هستند. ET پلتفرم پولی وابسته به مایکروسافت. را در وب سایتی معتبر انتخاب نمایید؛ توجه داشته باشید که برخی از قالبهای وردپرس که سفارشی سازی شدند بصورت پولی در سایتها قرار گرفته اند. ممکن است هم اکنون که در حال مطالعه این مقاله هستید، اطلاعات کافی در مورد وردپرس نداشته باشید؛ پس اگر برایتان سوال پیس آمده که وردپرس چیست و چرا وب سایت خود را با وردپرس پیاده سازی کنیم , در این مقاله با ما همراه شوید. برای آشنایی با نحوه اتصال وردپرس به هاست دانلود مقاله اتصال هاست دانلود به وردپرس را بخوانید. شما میتوانید بهراحتی از سایت اصلی وردپرس نسخه فارسی این نرمافزار را دانلود کنید.

دانشجویان به صورت کامل با پوسته ها آشنا خواهند شد و مدیریت آن را به صورت حرفه ای انجام خواهند داد. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا و یک سیستم open source است که توسط شخصی به نام مت مولنوگ پایه گذاری شد که در ابتدا فقط یک سیستم وبلاگ نویسی رایگان بود سپس به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا قوی معرفی شد. در ابتدا باید تعریفی از سیستم مدیریت محتوا داشته باشیم. سیستم مدیریت محتوا که امروزه در وب بنام CMS شناخته میشوند، مخفف Content Management System می باشد که یک برنامه نرم افزاری روی سرور است و به مدیر سایت اجازه می دهد تا محتوای سایت را بدون نیاز به طراحی دوباره سایت تغییر دهد. وردپرس سیستم مدیریت محتوا یا Content Management System میباشد که به اختصار به آن CMS گفته میشود.

پلاگین وردپرس

گام اول، که انتخاب یک شرکت معتبر جهت آموزش وردپرس اصفهان هست؛ اهمیت بالایی دارد. پیش از نصب هر افزونه از قانونی و معتبر بودن آن اطمینان حاصل کنید. اگر علاقمند به کسب درآمد دلاری هم باشید؛ تنها کافیست در وبسایت های فریلنسری جهانی معتبر نیز ثبت نام کرده و پروژه های مختلفی مرتبط با این زمینه دریافت کنید. امروزه با رشد و توسعه یافتن افزونههای مختلف دیگر حتی نیاز به هیچگونه دانش برنامه نویسی برای انجام اینکار نیست و شما تنها با نصب یک افزونه مناسب میتوانید سرعت سایتتتان را به خوبی بالا ببرید. شما برای یادگیری این پکیج آموزش وردپرس نیاز به پیش نیازی ندارید، بهتر است اینگونه مطرح کنیم، شما برای اینکه یک وب سایت وردپرسی با استفاده از افزونه های آماده برای خود طراحی کنید نیاز به پیش نیاز نخواهید داشت تنها در صورتی که بخواهید در زمینه توسعه افزونه های وردپرس برای شخصی سازی بیشتر نیاز به تسلط نسبی روی زبان PHP خواهید داشت و همچنین باید برای یادگیری HTML، CSS و پایگاه داده MySql زمان بگذارید.

به این معنی که کاربر در استفاده از قالب ها و افزونه های زیاد و متنوعی که برای آن وجود دارد هیچ محدودیتی ندارد. از آن یک نسخه پشتیبان تهیه کنید، چون ممکن است که با یک تغییر کوچک در این فایل، سایت شما دچار مشکلات متنوعی شود. این ممکن است به دلایل مختلفی باشد، از جمله گواهینامه های SSL معیوب، پیکربندی نادرست یا از دست رفته کتابخانه های SSL، یا مشکلات شبکه. جامعیت دوره، در این دوره هر آنچه ممکن است برای طراحی سایتهای وردپرسی نیاز داشته باشید آورده ایم. در این بخش شما را با ویژگی ها و مزیت های جالب وردپرس آشنا کرده ایم.

جالب است بدانید که هسته وردپرس بر مبنای زبان برنامه نویسی PHP میباشد. جالب است بدانید که وردپرس دائما در حال بروز رسانی افزونه ها می باشد. دانشجویان با افزونه ها در وردپرس به صورت حرفه ای آشنا و آن ها را مدیریت می کنند. همچنین دانشجویان می توانند از پروژه های خود به صورت حرفه ای پشتیبان گرفته و در پروژه های دیگر استفاده نمایند. به همین خاطر باید از نصب پلاگینهای اضافی و غیر کاربردی اجتناب کرده و اگر در حال حاضر مواردی را نصب کردهاید که دیگر به آنها نیازی ندارید، آنها را غیرفعال و یا حذف کنید. وردپرس ارتباط بین real-time data و سرور را برقرار می کند مثل یک پستی که می نویسیم و داده ها بدون انتشار ذخیره می شوند و یا revision های از اطلاعات را نگهداری می کند و یا نوتیفیکشن های که در داشبورد مشاهده می شود به وسیله این api مدیریت می شود ما نمیتوانیم کلا این api را غیرفعال کنیم اما میتوانیم فعالیت را تا حدالامکان کاهش دهیم.

یکی از آسانترین روشهایی که میتوانید از آن برای تشخیص قالب یک سایت در وردپرس استفاده کنید، IsItWP میباشد. مهمترین دستاوردی که پس از اتمام دوره آموزش وردپرس خواهید داشت؛ طراحی یک سایت وردپرسی میباشد. با اتمام این دوره میتوانید درصورت تمایل وارد بازار کار طراحی وب سایت شوید و یا وب سایت شخصی خود را ایجاد نمایید. بلکه از مارکتهای فارسی که اجازه حق فروش این محصولات را ندارند خرید خود را انجام میدهند. بنابراین یک انتخاب واضح برای استفاده از پلاگین گوگل آنالتیکس برای وبسایت وردپرس شماست و ابزار گوگل آنالتیکس MonsterInsight یکی از بهترین پلاگینها برای به انجام رساندن این هدف میباشد.

فایل نصبی افزونه یک فایل فشرده معمولا zip است که حاوی فایل های افزونه می باشد. بنابریان یک عکس فشرده نشده، دارای جزییات و حجم بیشتری است. حتی فایل فشرده (.zip) قالب و افزونه ­ها را هم بعد از Extract کردن و نصب، حذف کنید. بدون اینکه نیاز به آپلود دستی فایل ها داشته باشید. در هر صورت اگر شما از سرور مناسب استفاده کنید هیچ مشکلی در خصوص تعداد افزونه ها نخواهید داشت و حتی برای درخواست های اضافی که وجود دارد نیز افزونه هایی موجود هستند که تمامی فایل های css و js شما را در یک فایل بارگذاری می کنند که تاثیر چشمگیری در کاهش تعداد درخواست ها به سرور را دارد.

ET پلتفرم پولی وابسته به مایکروسافت.

در استفاده از کش سایت دقت کید که مدت زمان تعیین شده برای حذف کش را در زمان کوتاه و مناسب تعیین کنید تا اگر تغییری در سایت ایجاد شد، باعث ایجاد مشکل نباشد. شما میتوانید با گذراندن دوره آموزش وردپرس و استفاده از آموزش ویدئویی وردپرس حرفه ای تمام آنچه نیاز دارید تا وب سایت خود را طراحی کنید بیاموزید؛ درواقع شما با دیدن این دوره میتوانید یک وبسایت را از صفر تا صد طراحی کنید، همچنین میتوانید در صورت بروز مشکل از راهنمایی اساتید این دوره استفاده و کرده و از پشتیبانی دوره نیز بهره مند شوید.

کاربران وارد شده Logged in Users : این قسمت برای کاربرانی که تازه وارد سایت شده اند، کش را غیرفعال می کند. آموزش استفاده از افزونه های سئو و نحوه بکارگیری آن برای بیشتر دیده شدن وبسایت شما بکارگیری افزونه های متناسب با ساختار سایت شما برای بهبود سرعت و جذب بیشتر کاربران مهم است، همانطور که میدانید اخیرا الگوریتمهای گوگل به سرعت سایت بیشتر از قبل اهمیت میدهند. در مقاله Breadcrumb چیست و چگونه آن را به وردپرس اضافه کنید می توانید اطلاعات کاملی درباره این ویژگی، اهمیت آن برای سئو و نحوه اضافه کردن آن به سایت وردپرس به دست آورید.

توصیه ما به علاقه مندان حوزه طراح وب سایت که دانش تخصصی برنامه نویسی ندارند و میخواهند با کسب این تخصص درآمد خود را بالا ببرند استفاده از CMS های آماده است، که محبوبترین آن وردپرس میباشد. به همین منظور برای کسانی که علاقه مند به یادگیری طراحی سایت هستند پیشنهادات خوب و قابل تاملی در ارتباط با آموزش وردپرس در اصفهان در این مقاله مطرح کرده ایم. طبق تجربیات چندین ساله ما در زمینه آموزش طراحی سایت در اصفهان و در کشور عزیزمان ایران، وردپرس یکی از مناسب ترین و راحت ترین راه های طراحی سایت می باشد که کار با آن نیاز به علم و تجربیات زیادی ندارد و پس از یادگیری آن شما می توانید به راحتی برای خودتان یک وب سایت طراحی کنید.

افزایش سرعت وردپرس

یکی از این افزونهها افزونه yoast seo است که بهصورت دو نسخه رایگان و غیر رایگان در وبسایت میهن وردپرس میتوانید آن را دانلود کنید. در وردپرس, بی تم خروجی سایت تا حد زیادی بهینه شده است، بنابراین وب سایت از سئوی خیلی خوبی برخوردار است؛ یعنی اگر یک وب سایت وردپرسی را با سایت هم موضوع آن و با محتوای یکسان مقایسه کنیم، که غیر وردپرسی است، سایت وردپرسی در موتورهای جستجو از رتبه ی بالاتری بهره مند خواهد بود. وردپرس برای مبتدیان و اشخاصی که هیچ تجربه ای در زمینه برنامه نویسی یا مدیریت سایت ندارند کاملا مناسب است زیرا از یک رابط کاربری ساده و کاربردی برخوردار است و این یکی از مهمترین مزیت های وردپرس است که کار با آن برای هرشخص و با هرسطح دانش امکان پذیر می باشد.

اگر چندین سال است که کسب و کار خود را راه اندازی کرده اید و اکنون به این فکر هستید که حضور آنلاین خود را در حوزه کسب و کارتان پر رنگ تر کنید، طراحی یک سایت می تواند فکر خوبی باشد؛ و چه خوب است که خودتان این کار را انجام دهید. اما قطعا دنبال یک هاست خوب برای وردپرس باشید، تا بتوانید به خوبی سایت خودتان را سریع کنید، بالا بودن سرعت لودینگ یک سایت هیچ بد نیست و بلکه یکی از تاثیرگذار ترین فاکتورها در تجربه کاربری است. خبر خوب برای تمام کسانی که به دنبال دوره آموزش وردپرس هستند، ما در پارماتیک تمام آنچه که مورد نیاز است را به صورت به روز شده و مطابق با جدیدترین قابلیتها در پکیج آموزش وردپرس پارماتیک برایتان آماده کردهایم. دانشجویان به صورت حرفه ای آموزش ساختن گالری تصاویر و نمونه کار را آموزش خواهند دید. شما با گذراندن این دوره آموزش ویدئویی وردپرس حرفه ای تسلط کامل بر روی محیط وردپرس خواهید داشت همچنین در دوره آموزش وردپرس پارماتیک مشکلات احتمالی که معمولا در کار با وردپرس پیش می آید بدقت بررسی و آموزش داده میشود.

افزونه وردپرس