پیشنهاد ما به شما!

لازم به ذکر است، افزونه درگاه پرداخت رایان پی مخصوص ووکامرس میباشد و طبیعی است قبل نصب درگاه اینترنتی افزونه ووکامرس را نیز بر روی سایت خود باید داشته باشید تا بتوانید تنظیمات لازم برای درگاه پرداخت خود را انجام دهید. پس محتوای خوب و مفید تولید کنید و نیز بر نکات موثر بر سئو در محتوا جدا توجه کنید. زمانی که بر بهترین اقدامات جهت بهبود سئو در وردپرس متکی میشوید، میخواهید مهارتتان را از رقیبانتان فراتر ببرید. در این صفحه قادر خواهید بود بهترین پوسته های فروشگاهی وردپرس را مشاهده نمایید و با توجه به سلیقه و نیاز خودتان یکی را انتخاب کنید.

مقاله روش های افزایش سرعت وردپرس را بخوانید. در پایان مجدد بر روی پر اهمیت ترین پارامتر موثر بر بهبود سئوی سایت و نیز افزایش بازدیدکننده یعنی محتوا تاکید میکنیم. می توانید فرم ها را شخصی سازی کنید و موارد زیادی مانند سرویس پرداخت آنلاین و همگام سازی با Google Calander را نیز به آن اضافه کنید. این کار وبسایت شما را بیش از پیش قابل اطمینان میکند و اگر درحال کار با یک فروشگاه آنلاین وردپرس هستید برایتان لازم است.

پس برای انجام آن وارد پوشه plugins شوید.

در این مقاله سعی کردیم نقاط قوت و نقاط ضعف بهترین قالبهای شرکتی وردپرس را بیان کنیم. کشینگ وردپرس یکی از بهترین راهها برای بهبود عملکرد وبسایت میباشد. اضافه کردن ویژگی nofollow به لینک های خارجی ( لینک وبسایت هایی که صاحب آنها نیستید). کسانی که کامنت اسپم میگذارند لینک های بدی میگذارند که میتواند روی رتبه جستجوی شما تاثیر بگذارد یا حتی آن را ویران کند. کدنویسی بهینه روی رتبه سایت شما در گوگل نیز نقش دارد. همچنین نمایش کامل مقالات در هرجا روی بازدید صفحات شما نیز تاثیر میگذارد. یا پوشه root سرور وب سایتهای مبتنی بر وردپرس قرار دارد و از قابلیتهایی همچون کنترل ریدایرکتها، کنترل نمایش خطاهای Apache، قرار دادن پسورد بر روی پوشههای خاص، تنظیمات کش و Expire Date آن، مسدود کردن یک یا چند IP خاص و غیره برخوردار است. از کپی کردن همه محتوای فایل استایل اصلی قالب و قرار دادن آن در فایل rtl.css خودداری کنید.

پلاگین وردپرس

Rocket: بهترین و جامع ترین افزونه در زمینه بهینه سازی سرعت سایت وردپرسی، راکت وردپرس و یا wp-Rocket می باشد که کلیه روش های پنجگانه بالا را به صورت یک جا درون خود گنجانده و می توان گفت که یکی از لزومات هر وبسایتی می باشد. حتی اگر تمام نکات سئوی وردپرس و بهترین اقدامات ذکر شده در بالا را انجام دهید، اگر سایت شما کند باشد یا به دست یک هکر بیفتد، به رتبه موتور جستجو شما ضربه بزرگی وارد میکند.

کامنت ها یک نشانه قدرتمند از قضاوت کاربران درمورد وبسایت betheme.ir شماست. اگر Akismet تنها به کار گرفته شود نمیتواند کامنت های اسپم را مدیریت کند، بنابراین این مطلب را درمورد نکات و ابزارهای حیاتی برای مبارزه با کامنت اسپم مطالعه کنید. اما باید مطمئن شوید کامنت ها واقعی هستند و اسپم نیستند. پس برای انجام آن وارد پوشه plugins شوید. با اینکه XML-RPC برای سیستم وردپرسی شما مورد نیاز است تا به اپلیکیشن های تحت وب و موبایلی وصل شود ولی یک خطر امنیتی بزرگ هم ایجاد می کند تا هکرها بتوانند حملات بروت فورس (Brute Force) انجام دهند. موتورهای جستجو مانند گوگل ادعا میکنند که به وبسایت های سریعتر رتبه بهتری نسبت به سایت های آهسته میدهند. زمانی که شما به یک وبسایت لینک میدهید، بخشی از نمره سئو خود را به آن سایت منتقل میکنید.

استفاده از cdn چند مزیت دارد که مهم ترین آن این موضوع می باشد که با استفاده از شبکه توضیع محتوا یا cdn دیگه همه فشار روی سرور سایت شما نیست. اگر از بالا شروع کنیم اولین قسمت کلید افزودن برگه است که برای ایجاد صفحه جدید به کار می رود که اگر روی آن کلیک کنید به یک صفحه دیگه منتقل می شوید که می توانید آن را در عکس بعدی مشاهده کنید. تغییر دهید و سپس بر روی دکمه Go بزنید تا تغییرات شما ذخیره شود. پیشنهاد میکنم تا جای ممکن از آپلود فیلم و حتی صدا در هاست سایت خود خودداری کنید. این کار روی سئو سایت شما تاثیر میگذارد زیرا موتورهای جستجو ممکن است آن را به عنوان محتوای تکراری بشناسند.همچنین محتوای کامل میتواند سرعت لود صفحات آرشیو را کند کند. ممکن است شما از طریق پیشخوان وردپرس و توانید قالب مورد نظرتان را نصب کنید در این صورت نصب قالب وردپرس بر روی هاست سی پنل یکی از راههای فعال سازی قالب می باشد.

اگر یک تم شخص ثالث رایگان نصب میکنید، مطمئن شوید که تم شما دارای ویژگیهای زیر است: سریع، سبک، واکنشگرا، قابل تنظیم و غیره. نکتهی قابل توجه این است که این سایت ساز سایتهای آماده وردپرسی خود را با امکانات و البته قیمتهای متفاوتی ارائه کرده است. یکی از این سایت های قابل طراحی با WordPress را می توان سایت های فروشگاهی یا همان فروشگاه های اینترنتی به شمار آورد. راه هایی هم برای دور زدن این کار وجود دارد، زیرا که برخی از حمله کننده ها، از تعداد زیادی از آدرس های IP مختلف استفاده می کنند، اما هنوز هم به عنوان احتیاط بیشتر ارزش انجام دادن را دارد.

ما استفاده از پلاگین Envira Gallery را توصیه میکنیم. ما لیستی از بهترین ابزار و پلاگین های وردپرس جهت بهبود سئو را تهیه کرده ایم. به یاد داشته باشید هیچ سایتی 100% ایمن نیست، وقتی سایت های دولتی مورد حمله و هک قرار میگیرند سایت شما نیز ممکن است مورد این گونه حملات قرار بگیرد. اگر هاستی از نظر کانفیگ امنیتی دچار ضعف باشد و توسط هکرها هک شود، مطمئنا سایت شما نیز هک خواهد شد. مشکلات امنیتی همیشه در مرکز توجه سازندگان هسته wp قرار داشته، و نرمافزار آن بصورت پیاپی برای مقابله با هر گونه ضعف ها بروز میشود.

کدنویسی بهینه روی رتبه سایت شما در گوگل نیز نقش دارد.

بررسی بهترین افزونه های سئو وردپرس عنوان مقاله دیگری می باشد که در وب سایت تجربه ما وجود دارد. برای آماده سازی سایتتان به طوریکه بتواند بار کامنت های گذاشته شده را روی سرور مدیریت کند و به آنها سرعت بخشد، میتوانید کامنت ها را به چندین صفحه تقسیم کنید. این یکی از دو پلاگینی است که روی وردپرس از پیش نصب شده اند و به شما کمک میکند تا با کامنت اسپم مبارزه کنید. کامنت کاربران به معنی لینک بک بیشتر به سایت شما و ترافیک بیشتر و بهبود سئو است. این بدان معنی است که به عنوان صاحب یک وبسایت، تنها چند ثانیه فرصت دارید تا محتوای خود را به کاربر ارائه دهید. به لطف افزونه های بسیار متنوع و مختلفی که برای وردپرس ارائه شده است ، در واقع امکان راه اندازی هر نوع سایت با این سیستم مهیا شده است. برای ساخت فهرست کافی است برگه ها یا نوشته های سایت خود را از سمت راست انتخاب کرده و روی دکمه “افزودن به فهرست” کلیک کنید.

افزونه وردپرس

همان طور که در این مطلب توضیح داده شد ، اگر بخواهید یک سایت راه اندازی کنید ، وردپرس می تواند گزینه خوبی باشد ، با توجه به گستردگی و تنوع قالب ها و افزونه های وردپرس ، تقریبا می توانید هر سایتی که مد نظر دارید را با این سیستم راه اندازی نمایید. اگر داخل این درخواست ها فایل های هجیم باشن که همراه با فایل های کم حجم ارسال بشن مشکلی که به وجود میاد اینکه که سرور بیشتر درگیر میشه تا این فایل هارو با هم پردازش کنه. با استفاده از دستور زیر اجازه دیددن محتویات پوشه های وب سایت خودتون رو به هکر ندین، هکر می تونه با دیدن محتویات پوشه ها فایل های شما رو به راحتی دانلود کنه ، فرض کنید شما یه سایت اموزشی دارین یا فروش فایل ،ببینید در صورت انجام ندادن همچین تنظیمات ساده ای چه بلایی سر کاسبی شما میاد.

ترفند دیگری که میتوانید جهت بهینه سازی تصاویر برای موتورهای جستجو استفاده کنید، استفاه از تگ های توصیفی alt و title است. او در این مسیر به همراه دو تن از دوستان خود ، به نام مایک لیتل و میشل ولیجدی موفق شد و هم اکنون وردپرس یکی از پر استفاده ترین سیستم های مدیریت محتوا در جهان می باشد. شعار دارکوب طراحی سایت با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت ممکنه. افزونه اروند پنل، به این منظور طراحی شده که با امکاناتی ضروری و مفید، شما را برای فراهم آوردن ناحیه کاربری غیر از پیشخوان وردپرس برای کاربران خود، یاری کند. وردپرس در سال 2003 با یک سیستم وبلاگدهی کوچک که کاربران آن کمتر از انگشتان دست بود شروع به کار کرد. تحقیقات نشان میدهد که در عصر اینترنت، میانگین محدوده توجه بشر از ماهی قرمز کمتر است. امروز که به راحتی با کمک وردپرس در کمتر از 1 ساعت سایت میسازیم، به ساده ترین شکل ممکن در آن محتوا قرار میدهیم و تغییرات لازم را بدون نیاز به کدنویسی ایجاد میکنم، تازه متوجه میشویم که چقدر دنیای بدون وردپرس زشت و خسته کننده بوده!

نخست باید برنامه Poedit را بر روی رایانه خود دانلود کنید. در طراحی سایت با وردپرس شما نیازی به پیش نیاز یا آشنایی با برنامه نویسی ندارید بلکه همه چیز در محیط گرافیکی اتفاق میفتد که کار هر کاربری را برای طراحی سایت آسان می کند. 1- هاست: حتی اگر کدنویسی و طراحی سایت شما، به بهترین وجه ممکن انجام شده باشد ولی سرویس هاست شما امن نباشد، بنابراین سایت شما دچار تهدیدهای امنیتی خواهدشد. با استفاده از این روش یکی از راه های تامین امنیت وردپرس را به خوبی انجام داده اید. سایت های ایمن شده با SSL با یک نشان قفل کنار نوار آدرس مرورگر نمایش داده میشوند.

اگر میخواهید سمبلها و عناصر زیبایی را به متن خود اضافه کنید، پلاگین wp-Typography میتواند روی عناصر متنوع محتوا کنترل ایجاد کند. WP Fastest Cache یک افزونه با عملکرد عالی و متمرکز بر Cache است، این پلاگین وردپرس یک ویژگی عالی دارد و آن هم سهولت استفاده از آن است که باعث میشود بدون دردسر بتوانید تنظیمات آن را پیاده سازی کنید. وردپرس یک سیستم برای طراحی سایت بدون کدنویسی میباشد! به کمک وردپرس میتوانید یک وب سایت حرفه ای با امکانات متنوع طراحی کنید. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای کاملاً رایگان است که به کمک این سیستم رایگان هر کسی در هر کجای جهان، میتواند یک وب سایت با بی نهایت امکانات طراحی کند، وردپرس توانسته محیطی را در اختیار شما قرار دهد که بدون نیاز به کدنویسی و دانش برنامه نویسی بتوانید وب سایت خودتان یا دیگران را طراحی کنید.

درواقع همین بازخوردها سبب میشوند شما به اجناستان توجه و دقت بیشتری داشته باشید. اگر به سایز و کیفیت تصاویر دقت نکنید، میتوانند سرعت وبسایت شما را کند کنند. علاوه بر این باید به این موضوع دقت داشته باشید که از یک رمز عبور در بیشتر از یک اکانت استفاده نکنید؛ اگر شما برای تمامی اکانتهای خود از یک رمز استفاده کنید درواقع کار را برای هکرها راحت میکنید چراکه هکر زمانی که به رمز شما دستیابی داشته باشد عملاً بهتمامی حسابهای کاربری شما دست پیدا خواهد کرد، بنابراین شدیداً توصیه میشود از رمزهای متفاوتی برای اکانتهای خود استفاده کنید.

بهترین قالبهای انگلیسی دنیا را شما میتوانید در این وبسایت بهصورت دلاری تهیه کنید. هر هفته گوگل نزدیک 20 هزار وبسایت را برای بد افزار و 50 هزار تا را برای کلاه برداری وارد بلاک لیستش میکند. افزونه Maintenance دارای یک فرم ورود به سیستم فرانت اند و همچنین پشتیبانی از گوگل آنالیتیکس است و به شما امکان می دهد نوشته ها و برگه های خاصی را از قرار گرفتن در حالت نگهداری مستثنی کنید. وردپرس به پست های شما از تعدادی صفحات مانند صفحه اصلی، آرشیو دسته بندی ها، آرشیو تگ ها، آرشیو داده ها، صفحات نویسنده ها و …

افزایش سرعت وردپرس