چرا باید قالب وردپرس نصب کنم؟

اگر علاقمند به این حوزه هستید اما می خواهید برنامه نویسی نکنید؛ به شما آموزش وردپرس اصفهان را پیشنهاد می کنیم. قالب یا پوسته وردپرس مجموعه­ای از فایل هاست (تصاویر ، استایل ها و کدها) که ظاهر کلی وب سایت شما را تشکیل می دهند.با استفاده از قالب شما میتوانید از چیدمان اصلی سایت تان تا جزئیاتی مثل رنگ لینک های سایت را مطابق سلیقه تان سفارشی سازی کنید. پس از کامل شدن نصب،نرم افزار را اجرا کنید.با صفحه ای مانند صفحه ی زیر رو به رو می شوید گزینه ی اول و دوم که Apache و MySQL است را Start کنید. این زبان را یاد میگرفتند که این امر برای افرادی که به برنامهنویسی علاقه نداشتند، کار بسیار دشواری بود.

در واقع وقتی شما مرتبا از سایت خود بازدید میکنید، مرورگرهای مدرن مثل کروم، آدرس سایت شما را در حافظه کش خود ذخیره مینمایند و به محض اینکه شما شروع به تایپ کردن میکنید، به طور خودکار انتخاب میشود. قبلاً اگر کسی میخواست پولدار بشه باید در هر حوزهای چندسال خاک خوری میکرد و بعد از تلاش ۱۰ تا ۲۰ سال میتوانست درآمد خوبی را به دست آورد اما امروزه با وجود اینترنت ما افراد بسیار کم سنی را میبینیم که درآمدشان از افراد مسنی که ۶۰ سال کار میکنند بیشتر است اما چرا این اتفاق افتاده و فرصتهای کسب درآمد بیشتر شده؟ بعد از آموزش دوره پیشرفته وردپرس چه مهارت هایی کسب می کنید؟ بهعنوان مثال عبارت wordpress Themes را جستجو کرده و یک لیست از وبسایت هایی را مشاهده میکنید که قالبهای رایگان و غیر رایگان را به شما ارائه میکنند. در این بخش، کاربر و دیتابیس ساخته شده در مراحل قبل را از فیلدهای مربوطه انتخاب کنید.

دانشجویان با افزونه ها در وردپرس به صورت حرفه ای آشنا و آن ها را مدیریت می کنند. کافیست این افزونه را نصب کنید و با خیال راحت به تولید محتوا بپردازید. به طور خلاصه امن کردن وردپرس کار سختی نیست و اگر کمی تخصص داشته باشید، میتوانید در کمتر از چند ساعت سایت تان را به یک سایت کاملا امن و غیر قابل نفوذ تبدیل کنید. تعداد نامحدودی نظرسنجی برای وب سایت خود ایجاد کنید و اطلاعات کاربران خود را با کمک نمودارهای دایرهای و میلهای نمایش دهید. استفاده از وردپرس در طراحی سایت موجب میشود سریعتر سایت خود را بالا بیاورید؛ بنابراین شما میتوان با استفاده ار وردپرس در زمان کمتری وبسایت منحصربهفرد خود را طراحی کنید. در این دوره تمامی مباحث مربوط به نصب و راه اندازی اولیه، مطالب سئوی مرتبط و امنیت مربوط به وردپرس را بیاموزید.

دوره آموزش وردپرس پارماتیک به شما یاد می دهد چگونه بدون نیاز به زدن حتی یک خط کد می توانید فروشگاه، وبلاگ، خبری، شخصی و یا هر آنچه در نظر دارید پیاده سازی کنید؛ همچنین با فراگرفتن این دوره می توانید یک فروشگاه اینترنتی حرفهای را به تنهایی ایجاد کنید. چون شما میتوانید وبسایتهایی اعم از فروشگاهی، وبلاگ، شخصی، خدماتی، علمی و غیره را در زمانی کوتاه و با صرف هزینهی پایین طراحی کنید. از انواع سایت هایی که می توان با وردپرس ایجاد کرد می توان به سایت های آموزشی، فروشگاهی، خبری، ورزشی، دانلودی، فیلمی، موسیقی، شخصی، شرکتی و … دانشجویان در پایان دوره قادر خواهند بود هر نوع سایتی اعم از شخصی، شرکتی، ورزشی، خبری، علمی، دانشگاهی و … دانشجویان در پایان دوره به صورت کامل با هاست و سرور و نحوه مدیریت آن آشنا خواهند بود. دانشجویان قادر خواهند بود وردپرس را نصب و به صورت کامل مدیریت کنند.

مهمترین سوال همیشگی من برای شروع یک بیزینس، میزان هزینهای بود که باید برای شروع آن بیزینس کنار میگذاشتم، من هم برای راحتی کار و سبکی هزینه، اول یک قالب رایگان وردپرس نصب کردم و ذوق زده از اینکه من یک سایت دارم و شما میتوانید با سرچ کردن آن را پیدا کنید و از محتوای آن لذت ببرید. یکی اینکه خودتون از طریق ویرایشگرهای تصویری یا ویرایشگر HTML اونها رو بنویسید و دوم اینکه از نیروهای متخصص برای این موضوع کمک بگیرید.

افزونه Pagespeed ninja یکی از بهترین پلاگین های افزایش سرعت وردپرس است که دارای بیش از 30 هزار نصب فعال می باشد و سال هاست که وبسایت های وردپرسی از آن برای افزایش سرعت استفاده می کنند. چگونه بارگذاری تنبل برای تصاویر در وردپرس را فعال کنم ؟ در این دوره برای اینکه آموزشی استاندارد داشته باشیم ، از مخزن وردپرس و بخش قالب ها ، یک قالب را به شکل شانسی انتخاب نمودیم و مراحل نصب و راه اندازی و نهایتا پیکربندی را با هم گام به گام انجام دادیم تا کار با نمونه های واقعی را تجربه کنید .

هر قالبی را استفاده نکنید و حتما آن را از منابع معتبر تهیه کنید. اگر تغییراتی که روی قالب ایجاد کردهاید، موجب میشوند که رنگها روشنتر شوند و یا فونت کوچکتر شود، باید در تغییرات خود تجدید نظر کنید چون این کار موجب میشود که افراد به سختی بتوانند سایت را بخوانند و یا با آن تعامل بیابند. در صورتی که اتفاقی برای سایت شما رخ داد، می توانید با استفاده از بکاپ وب سایت خود را ریکاوری کنید. اگر فکر میکنید چنین اتفاقی در سایت شما در حال رخ دادن است، برای حل مشکل باید به افزونه یوست سئو مراجعه کنید و در قسمت عناصر چند رسانهای گزینهی بله مربوط به بخش «رسانه ها و آدرس های پیوست» را فعال کنید. وردپرس هزاران پوسته متفاوت را در اختیار شما قرار میدهد.

این افزونه کاملاً رایگان است و امکانات بینظیری را در اختیار شما قرار میدهد. در کل در دوره آموزش وردپرس امکان طراحی سایت با وردپرس امکانات زیر را در اختیار شما قرار میدهد. و میتوانید متناسب با زمینه کاری خود ظاهر سایت را تعیین کنید. ما در بخش آموزش وردپرس تمام نیاز ها و خطاهایی شما کاربرانی که از هاست وردپرس استفاده میکنید را منتشر خواهیم نمود تا بتوانید به آسانی از سرویس های خود استفاده بی تم کنید. به این ترتیب که اجازه میدهد رمز سایت را به شکل ورود 2 مرحله ای فعال کرده یا حتی ورود با پیامک را راه اندازی کنید.

افزایش سرعت وردپرس

همه این سایتها تعداد درخواستهای HTTP سایت شما را سنجیده و اگر در میان فایلهایتان فضای خالی وجود داشته باشد به شما هشدار میدهند. در دیتابیس همه اطلاعات سایت وردپرسی شما وجود دارد. وردپرس به صورت پیشفرض هیچ محدودیتی برای تعداد دفعات تلاش برای ورود در سایت قرار نداده و این فرصت این رو به هکر میده تا با استفاده از تکنیک بروت فورس یوزر وپس سایت شما رو پیدا کنه. از این رو سادگی و قدرت بخش مدیریت وبسایت از اهمیت بالایی برخوردار است. وبسایت فروم (انجمن): این وبسایت ها مخصوص پرسش و پاسخ کاربران و ارائه توصیه است. در حالی که بسیاری از شرکت های میزبان وب در ایران وجود دارند ، ما نت افزار را توصیه می کنیم. توصیه ما به علاقه مندان حوزه طراح وب سایت که دانش تخصصی برنامه نویسی ندارند و میخواهند با کسب این تخصص درآمد خود را بالا ببرند استفاده از CMS های آماده است، که محبوبترین آن وردپرس میباشد.

پلاگین وردپرس

دیگر لازم نیست برای هر تغییر متنی یا گرافیکی در وبسایت خود به شرکت طراح سایتتان مراجعه کنید و هربار زمان و هزینه زیادی را صرف کنید، سیستم مدیریت محتوای وردپرس به شما امکان میدهد که هرزمان خواستید خودتان بسادگی تغییرات را اعمال کنید علاوه براین وردپرس به شما امکان افزودن مطالب و صفحات جدید را نیز ارائه میدهد. را داراست که با زبان برنامه نویسی پی اچ پی نوشته شده و توسط مایاسکیوال پشتیبانی میشود.همچنین نسخه ای برای پستگرسکیوال نیز موجود میباشد این سیستم کاملاً رایگان و متن باز است. برای شروع باید ببینیم چطور میتوان یک وب سایت را به راحتی و بدون یادگیری برنامهنویسی طراحی کرد؟

خبر خوب برای تمام کسانی که به دنبال دوره آموزش وردپرس هستند، ما در پارماتیک تمام آنچه که مورد نیاز است را به صورت به روز شده و مطابق با جدیدترین قابلیتها در پکیج آموزش وردپرس پارماتیک برایتان آماده کردهایم. دانشجویان در پایان دوره می توانند پروژه های وردپرس خود را به صورت کاملا امن ایجاد نمایند. دانشجویان در پایان دوره به صورت کامل به وردپرس مسلط خواهند بود. ناگفته نماند که امروزه بسیاری از شرکتها به نیروهای متخصص وردپرس نیاز دارند و در اکثر آگهیهای استخدامی عناوین مرتبط با نیروی کار وردپرس به چشم میخورد بنابراین دوره آموزش وردپرس برای افرادی که علاقمند به کار در این حوزه نیز هستند مثمر ثمر خواهد بود. دانشجویان قادر خواهند بود فرم تماس حرفه ای برای وب سایت های خود طراحی کنند.

اگر شما بدنبال راه اندازی وبسایت جدیدی برای خود هستید و یا وبسایتی دارید که بسیار قدیمی و ناکارآمد شده است ورد پرس راه حل مناسبی برایتان خواهد بود. وردپرس علاوه براینکه سرعت طراحی را بالا میبرد، قالب های متنوعی که برای کاربر در نظر میگیرد بسیار user friendly و کاربر پسند است. با اتمام این دوره میتوانید درصورت تمایل وارد بازار کار طراحی وب سایت شوید و یا وب سایت شخصی خود را ایجاد نمایید. با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس شما میتوانید تصاویر و فایل های خود را بدون اتصال به FTP و اشتباه در محل وارد کردن، آپلود کنید. بنابراین اساتید این دوره گام به گام با شما همراه خواهند بود، این دوره برای کسانی که علاقمند به طراحی سایت هستند، می خواهند برای محصولات و خدماتشان وب سایت طراحی کنند و همچنین کسانی که میخواهند وارد بازار کار طراحی وبسایت شوند ارزنده است.

بروزرسانی افزونه ها و قالب وب سایت به بهینه بودن آن کمک شایانی می کند شما چند وقت یکبار بهتر است که افزونه ها و پوسته خود را آپديت کنید چرا که عدم این کار ممکن است مشکلاتی را به وجود آورد به این دلیل که نسخه های جدید و به روز شده دارای مزایا و ویژگی های بیشتری هستند و بهتر است همیشه سایت خود را آپديت نگه دارید. مشخص کردن هدف از ایجاد وبسایت و تعیین نیازمندیهای، ابتدا باید مشخص کنیم به چه دلیل طراحی سایت را انجام میدهیم و این وب سایت باید شامل چه بخشهایی باشد. افزونه های معروفی در دسترس است اما ما از Yoast SEO استفاده می کنیم.

به همین منظور برای کسانی که علاقه مند به یادگیری طراحی سایت هستند پیشنهادات خوب و قابل تاملی در ارتباط با آموزش وردپرس در اصفهان در این مقاله مطرح کرده ایم. در حقیقت افرادی که علاقه مند به طراحی یک سایت وردپرسی هستند، با شرکت در دوره های آموزش وردپرس در اصفهان که در شرکت پدیده تجارت برگزار می شود، می توانند موفق به طراحی یک سایت حرفه ای و زیبا برای خودشان و دیگران بشوند. شما میتوانید با گذراندن دوره آموزش وردپرس و استفاده از آموزش ویدئویی وردپرس حرفه ای تمام آنچه نیاز دارید تا وب سایت خود را طراحی کنید بیاموزید؛ درواقع شما با دیدن این دوره میتوانید یک وبسایت را از صفر تا صد طراحی کنید، همچنین میتوانید در صورت بروز مشکل از راهنمایی اساتید این دوره استفاده و کرده و از پشتیبانی دوره نیز بهره مند شوید.

افزونه وردپرس

شما از طریق یک آموزش درست و اصولی می توانید در انجام یک کار به استقلال برسید و به دانش و توانایی خودتان متکی باشید. بسیاری از تمهای وردپرس نیز برای بارگیری فایلهای جاوا اسکریپت، فایلهای CSS و سایر رسانهها به اسکریپتهای خارجی متکی هستند. امروزه بسیاری از کسب و کارها ناگزیرند تا بفکر تغییر بافت ترویج سنتی کسب و کار خود باشند و با ایجاد کانال توزیع در بستر اینترنت بتوانند با همتایان خود رقابت کنند. به دلیل شرایط اخیر حاکم بر جهان و همچنین روند صعودی استفاده از اینترنت امروزه بازار طراحان وبسایت نسبت به گذشته رونق زیادی گرفته است، جالب است بدانید عبارت “طراحی سایت” حدود 12000 بار در ما توسط کاربران جستجو می شود؛ یعنی تعداد کثیری از افراد به دنبال طراحی سایت برای کسب و کار خود هستند تا بتوانند در صحنه رقابت باقی بمانند.