چند سوال مهم از WCEU – WordPress News

جزء مورد علاقه من در وردپرس WP CLI است. این دوست من است، هاها، زیرا من عاشق ترمینال هستم. من عاشق انجام آن هستم. من واقعاً از نوع UI نیستم، در UI گم می شوم. اما در ترمینال، شما فقط دستور را تایپ می کنید و آن کاری را که می خواهید انجام می دهد. و WP CLI بسیار قدرتمندتر از داشبورد وردپرس است. شما می توانید کارهای زیادی در آنجا انجام دهید و می توانید از آن لذت ببرید.

و بستن

اگر همه چیز در کوچه شما احساس می شود، من یادداشت های نمایش را بررسی می کنم. من در آنجا پیوندهایی به سایت تیم انجمن خواهم داشت، و همچنین چند پست که به شما کمک می کند تا آن را کمی بیشتر کشف کنید.

سلام! تست میکروفون یک، دو، یک، دو.

[Josepha Haden Chomphosy 00:07:21]

من از میکروفون فاصله دارم. وای.

[Josepha Haden Chomphosy 00:01:10]

بسیاری از افراد چند هفته پیش در WordCamp Europe بودند. و در پایان، من و مت جلسات رویداد را با زمان کمی پرسش و پاسخ از طرف جامعه به پایان رساندیم. من از دیدن همه هیجان زده بودم و برای پاسخ به سؤالات آنها هیجان زده بودم. اما همانطور که با تمام پاسخ های لحظه ای، من این را تجربه کردم روح راه پله و متوجه شدم که چند چیز وجود دارد که اگر بیش از دو ثانیه به آنها فکر می کردم، کمی کاملتر به آنها پاسخ می دادم.

[record scratching sound effect]

اگر اطلاعیه را از دست دادید، WordCamp Europe سال آینده در آتن خواهد بود. و فراخوان برای برگزارکنندگان در حال حاضر باز است. این تجربه ای است که کاملا غیرقابل جایگزین است. بنابراین من به آن در یادداشت‌های نمایش پیوند خواهم داد، در صورتی که همیشه می‌خواستید به وردپرس به این روش پاسخ دهید.

[Milana Cap 00:00:32]

و من در همان نقطه نشسته ام.

بنابراین من آن‌ها را در دو قسمت جداگانه خود یا در یک قسمت به‌طور شگفت‌آور طولانی، برای من، انجام خواهم داد. و بنابراین شما آن را دارید، یک دور برق آسا، شیرجه عمیق در مورد چند سوال از WordCamp اروپا.

که سپس ما را به لیست کوچکی از چیزهای بزرگ می رساند.

من متوجه شدم که یکی از موارد مورد علاقه من در مورد نسخه 6.0 وردپرس، مانند مت، در واقع یک بلوک نیست، اما یک نوع جریان کاری کاربردی بود. بنابراین چیز مورد علاقه من توانایی قفل کردن بلوک ها بود، اما منظورم این است که سوال در مورد بلوک های مورد علاقه بود. و بنابراین من می دانم که برخی از بلوک های مورد انتظار بلوک های طرح بندی Flexbox هستند. وای چه جمله ای!

سلام به همه. و به جلسه توجیهی وردپرس خوش آمدید – پادکستی که در آن می‌توانید توضیحات سریعی درباره ایده‌های پشت پروژه منبع باز وردپرس، کمی بینش در مورد جامعه‌ای که از آن پشتیبانی می‌کند، دریافت کنید و فهرست کوچکی از چیزهای بزرگی را که در دو هفته آینده ارائه می‌شوند، دریافت کنید. من میزبان شما جوزفا هدن چامفوسی هستم.

بنابراین امروز قصد دارم برخی از پاسخ های آن جلسه را با کمی زمینه و وضوح بیشتر اضافه کنم. سوالی از لورا برن در مورد بلوک های مورد علاقه در نسخه های اخیر وردپرس وجود داشت. و با توجه به اینکه من در آن زمان به طور انحصاری اطلاعات WordCamp Europe را در مغزم نگه می داشتم، نمی توانستم فکر کنم کدام بلوک مورد علاقه من است. در حالی که من روی آن صحنه نشسته بودم،

من هم اینچنین فکر میکنم. من هم اینچنین فکر میکنم.

سلام!

دومین مورد در لیست من این است که کار روی نسخه اصلی بعدی وردپرس در حال انجام است. یک پست با اطلاعات نقشه راه وجود دارد که اخیرا منتشر شده است، و همچنین یک موضوع کمی معمولی در توییتر وجود دارد. من هر دو مورد را در یادداشت‌های نمایش پیوند داده‌ام، به‌این‌ترتیب شما مفهومی از هدف ما در نسخه 6.1 و همچنین مفهومی از اینکه برای شروع کار روی آن به کجا بروید، اگر احساس می‌کنید این است، داشته باشید. انجام، اوه، برای سه تا چهار ماه آینده – 120 روز، تقریبا.

اوه، پس این ابزار اصلی من است!

[record scratching sound effect]

بررسی میکروفون

اما من همچنین درک می کنم که افرادی هستند که می خواهند کمک کنند و فقط به کسی نیاز دارند که آنها را در مسیر درست راهنمایی کند. و بنابراین من می خواهم روشن کنم که در حال حاضر امکان برگزاری کارگاه های آموزشی به هر زبانی در Learn.wordpress.org وجود دارد. ما افراد زیادی نداریم که در این ترجمه ها مشارکت داشته باشند.

یک مکان عالی برای شروع گفتگو با افرادی است که شبیه شما نیستند و واقعا گوش می دهند. همچنین با درک این موضوع که همه ما از پیشینه‌های مختلفی آمده‌ایم که کم و بیش به ما فرصت می‌دهد و همیشه از خود می‌پرسید که چه کسی در این گفتگو غایب است و چرا، چگونه می‌توانم آنها را پیدا کنم و به فضاهای وردپرس خود دعوت کنم؟

[Josepha Haden Chomphosy 00:04:11]

خوب سلام؟

سعی کنید این را سه بار سریع بگویید! این بلوک‌ها بلوک‌های طرح‌بندی Flexbox هستند، آنها نوعی میانبر هستند که هنگام انتخاب چندین بلوک ظاهر می‌شوند و امکان طرح‌بندی آسان کنار هم را فراهم می‌کنند. من آن را به گونه‌ای توضیح نمی‌دهم که عدالت را رعایت کند، اما پیوندی را در یادداشت‌های نمایش به اشتراک می‌گذارم که اطلاعات بیشتری دارد و می‌توانید به نوعی ببینید که آن بلوک خاص در ویرایشگر بلوک چقدر قدرتمند است.

تست میکروفون یک، دو

[Josepha Haden Chomphosy 00:05:27]

بنابراین این بدان معناست که نگهداری هر محتوایی در مورد آموزش به طور معمول در طول زمان اتفاق می‌افتد، نه به خاطر یک نسخه خاص یا یک WordCamp. چیزی که گاهی اوقات می تواند ترغیب مردم را برای پیوستن به ما در آن کار کمی سخت تر کند.

من به میکروفون نزدیکم من از میکروفون فاصله دارم.

سوالی دارید که دوست دارید پاسخ داده شود؟ می توانید آنها را به آدرس wpbriefing@wordpress.org ارسال کنید، چه به صورت مکتوب و چه به صورت ضبط صدا.

وام

منابع

رونوشت

[Josepha Haden Chomphosy 00:01:36]

اوه، و در نهایت. این کمتر چیزی است که باید در دو هفته آینده از آن آگاه بود و یک نکته کوچک ابزار پروژه وردپرس است. آیا می دانستید که ما تقویمی داریم که تمام جلسات را برای همه تیم ها در طول هفته نشان می دهد؟ این کار باعث می‌شود که از میزان کاری که هر هفته در پروژه وردپرس انجام می‌شود احساس خستگی کنید، اما این کار دقیقاً در make.wordpress.org/meetings است.

بله، مطمئناً عالی است که شخصاً بازگردید. اوم، دو سال، دو یا سه سال طولانی برای بسیاری از مردم گذشته است، و این، خیلی خوب است که ما یک جامعه ناهمزمان هستیم و همه می‌توانیم از طریق Slack و ابزارهای مختلف به صورت آنلاین در ارتباط باشیم. امم، اما بعضی چیزها وجود دارد که نمی توانید آنها را جایگزین کنید، مانند دوستی با مردم و یادگیری رفتار مردم و بحث های حضوری که نمی توانید آنها را جایگزین کنید.

[Josepha Haden Chomphosy 00:02:46]

راستش راز نیست. این بخش بزرگی از کسب و کار ما است. و من فکر می‌کنم که وردپرس بخش بزرگی از همه شرکت‌ها، شرکت‌ها، کسب‌وکارهاست، می‌دانید؟ بنابراین برای ما، مانند این است که ما می خواهیم آن را بهتر کنیم. ما می خواهیم پس بدهیم. می‌دانید، می‌خواهیم بفهمیم که کجا می‌توانیم بیشترین مشارکت را داشته باشیم. و ما آن را به عنوان یک موقعیت برد، برد، برد برای همه، برای مشتریان، برای کل اکوسیستم می بینیم.

[laughter]


منبع: https://wordpress.org/news/2022/06/episode-33-some-important-questions-from-wceu/

نه چندان دور.

همچنین چند سوال در مورد استفاده از وردپرس از سهم بازار و پنج برای آینده وجود داشت که من واقعاً می‌خواهم به آنها پاسخ دهم، اما همانطور که داشتم متن را می‌نوشتم و فقط به نوعی سؤالاتی را که مردم مطرح می‌کردند بررسی می‌کردم. واقعاً مجموعه ای بزرگ از پاسخ ها است.

ما در حال تست میکروفون USB هستیم. بیایید امیدوار باشیم که در واقع از آن استفاده می کنیم.

در اینجا ما می رویم!

در سی و سومین قسمت از جلسه توجیهی وردپرس، جوزفا هادن چامفوسی را به شرح سوالات مهم WordCamp اروپا و مجموعه ای از مصاحبه های روز مشارکت کننده گوش دهید.

[laughter]

و حالا سومین سوالی که می خواهم به آن بپردازم، سوالی است که از مگان رز مطرح شد. او پرسید که چگونه می‌توانیم با بازگشت به رویدادهای حضوری، تنوع بهتری را تشویق کنیم. پاسخ من بیشتر در مورد تصویر بزرگ، کارهایی بود که در کل برنامه انجام شده است و آگاهی های خاصی که من، به عنوان یک رهبر، در ذهن دارم. این پاسخ هنوز درست است و هنوز هم مهم است، اما باز هم، واقعاً به کسی کمک نمی‌کند که بداند چگونه می‌تواند امروز در جوامع خود ظاهر شود و کار سخت ایجاد فضایی فراگیر را در آنجا انجام دهد تا بتوانیم با اطمینان از آن استقبال کنیم. صداهای متنوع تر با هم

آره. چون الان خیلی دورم و الان خیلی به میکروفون نزدیک ترم. آره.

[Jonathan Desrosiers 00:06:41]

سوال بعدی که می‌خواستم زمینه‌ای بیشتر به آن بدهم از کورتنی رابرتسون بود. او در مورد چگونگی در دسترس قرار دادن محتوای ترجمه شده در سایت Learn.wordpress.org پرسید. پاسخ من بسیار گسترده بود و در مورد اینکه چرا متعهد شدن به اولویت دادن به آن، به عنوان مثال، ترجمه هسته وردپرس، سخت تر است صحبت کرد.

[Daugirdas Jankus 00:00:04]

من همچنین پس از این سوال در مورد اینکه تشخیص مشارکت‌هایی که جدا از یک رویداد مهم یا نسخه اصلی هستند چقدر سخت است، یک پاسخ سریع دادم. در این مورد، وقتی می‌گویم تشخیص، به‌عنوان تشکر شناخته می‌شود، به‌عنوان در تشخیص نیست، بدانید که وجود دارد. درصورتی‌که مشخص نیست که چرا آن وصل شده است، چرا آن پاسخ به سؤال مرتبط است، مطالب آموزشی به صورت شخصی هستند و همیشه مختص نسخه‌های جداگانه وردپرس نیستند.

تست میکروفون یک، دو

و بنابراین، اوه، من واقعا از دیدن افرادی که مدت زیادی است ندیده ام هیجان زده هستم. با افراد جدید ملاقات کنید و اوم، می دانید، امروز در پرتغال برخی از آن بحث ها را انجام دهید.

بنابراین شما هرگز نباید متعجب شوید که مردم کجا گرد هم می آیند تا دوباره در مورد مسائل صحبت کنند. و اینکه دوستان من لیست کوچک شما از چیزهای بزرگ است. با تشکر از شما برای تنظیم امروز برای جلسه وردپرس. من میزبان شما جوزفا هدن چامفوسی هستم و تا چند هفته دیگر دوباره شما را می بینم.

بنابراین در حال حاضر گفتگوهایی در تیم آموزشی در مورد استفاده از Glotpress در Learn.wordpress.org و همچنین نحوه ترجمه زیرنویس در جریان است. بنابراین، اگر به دنبال راه هایی برای بازپرداخت از طریق ترجمه و آموزش هستید، یکی از حوزه های مهم تمرکز شماست. من پیوندهایی به هر دوی این موارد در یادداشت های نمایش نیز خواهم داشت.

بررسی میکروفون

[Santana Inniss & Héctor Prieto 00:09:11]

و البته برای ما به عنوان یک تجارت!