چه تعداد افزونه در وردپرس نصب کنیم؟

شبکههای اجتماعی مانند خونی است که در شریانات اینترنت جریان دارد. اگر اشتباهی رخ داد، مثلا اینترنت شما قطع شد و یا کامپیوترتان خراب شد، دیوی بصورت اتوماتیک پروسه کاری شما را ذخیرهسازی خواهد کرد تا بتوانید آن را بازیابی کنید. اگر از کاربران مرورگر فایرفاکس هستید می تونید از Addon های پیدا کردن قالب این مرورگر استفاده کنید. و چرا نباید از محصولات نال شده استفاده کنیم را مطالعه نمایید. بهتر است برای بالارفتن سرعت یک سایت از یک پلاگین حافظه کش در وردپرس خود استفاده نمایید. امیدواریم تا اینجای دوره آموزش کار با وردپرس استفاده لازم را برده باشید.

وظایف قالب وردپرس چیست؟ عملکرد اصلی این سیستم شامل فایلهای اصلی کدنویسی قالب یک سایت است. پس از فعالسازی قالب و هنگام ساخت اولین صفحه، توری آموزشی جهت معرفی محصول دقیقا داخل رابط کاربری دیوی بیلدر برای شما نمایش داده خواهد شد که بصورت عملی و گامبهگام بر روی صفحه ساز به شما آموزشی عمومی جهت کار کردن با صفحه ساز، نحوه ویرایش دموها و توضیحاتی کلی راجب نحوه عملکرد دیوی میدهد. صفحه ساز ها به شما اجازه میدهند ظاهر سایت خود را به هر نحوی که دوست داشتید بدون دانش برنامه نویسی طراحی کنید.

پلاگین وردپرس

آیا برای سایت خود از یک قالب وردپرس رایگان می توانم استفاده کنم؟ دومین موردی که در زمان نصب وردپرس به آن پی می برید، این است که برای تغییر بخش های مختلف سایت از جمله هدر، فوتر، فونت و رنگ قسمت های مختلف سایت، به دسترسی بیشتری نیاز دارید. علاوه بر ابزارهای آنلاینی که معرفی کردیم، برای تشخیص سریع قالب و یا افزونه یک سایت، شما می توانید از افزودنی ها و اددان های مروگرهای خود استفاده کنید. درآمدی که از این سایت خواهید داشت، شامل بازدید سایت، فروش فیلم، سریال و موسیقی است. با کلیک کردن بر روی پوسته ها و سپس افزودن، به مخزن بزرگ وردپرس دسترسی خواهید داشت. هر طرحبندی یا دمویی را که دوست داشتید، بصورت صفحهبهصفحه و جداگانه تنها با یک کلیک درون ریزی نمایید و آنها را بدون محدودیت با یکدیگر تلفیق کنید، آزادانه و بصورت همزمان از میان پکیجهای فارسی و انگلیسی انتخاب کنید، کتابخانهی شخصی خود را بصورت کاملا سازماندهی شده و با دستهبندیهای تفکیک شده بسازید، از طرحبندیهای موجود در کتابخانهی خود در دیگر صفحاتتان و یا حتی دیگر وبسایتهایتان استفاده نمایید و…

سپس لینک صفحه اختصاصی را جایگزین لینک نماد اعتماد در صفحه اصلی کنید. این افزونه ها به صورت اختصاصی کد نویسی می شوند. قالب بریج به جز همه این نکات، دارای یک سری ماژول اختصاصی است که طراحی انواع وب سایت را برایتان راحتتر میکند. این پلاگین به شما کمک میکند که ارورها را پیگیری کنید و آنها را در پیشخوان وردپرس، برای شما نمایش میدهد، که خب این موضوع میتواند به شما برای رفع مشکل در مدتزمان بسیار کوتاهی کمک کند و مثلا اگر یک پلاگین در سایت شما مشکل ایجاد کرده، بتوانید خیلی راحت آن را شناسایی کنید و مشکل وبسایت خود را رفع کنید. ما بیش از ۱۰۰ قالب و تمپلیت شگفت انگیز ساخته ایم، که شما میتوانید با استفاده از تنظیمات طراحی گسترده بلووم هرکدام یک از آنها را بصورت کامل شخصی سازی و تنظیم کنید.

از افزونه های افزایش سرعت وردپرس استفاده میکنند تا بتوانند با کمترین فعالیت و در کوتاه ترین زمان، سرعت سایت خود را بهبود دهند. معمولا در ایران همه ما از هاست اشتراکی استفاده میکنیم که برخی میزبانیهای هاست تعداد هاستی که بر روی سرور خودشون ایجاد میکنند را بیشتر از حد استاندارد در نظر میگیرند. اگر از هاست مخصوص استفاده میکردین ، الان وقت آن رسیده که از سرور مجازی یا اختصاصی استفاده کنید ، به دلیل حجم بالای افراد روی سایت شما درخواست های زیادی انجام می شود که باید یک سرور قدرتمند بتواند درخواست ها را پردازش کند . برای مرورگرهایی مانند فایرفاکس و کروم Extension ها و Addon های زیادی وجود دارد. همچنین این یک منبع رایگان و فوق العاده برای مشتریان شما خواهد بود. اپن سورس یا منبع باز بودن وردپرس یعنی اینکه به تمامی بخش های کد نویسی شده وردپرس دسترسی دارید و درصورتی که با اصول برنامه نویسی آشنایی داشته باشید، بخش های مختلف سایت را می توانید تغییر دهید.

شما و یا تیمتان میتوانید بهسرعت مجموعهای از المانهای طراحی را بسازید که میتوان از آنها برای ساختن یک وب سایت منسجم با بهرهوری مورد نیاز شما استفاده کرد. روشهای مختلفی برای ساختن با دیوی وجود دارد. امنیت هر وب سایت بر روی رتبه بندی شما و در نهایت فروش و رشد کسب و کارتان تاثیر مستقیمی دارد و برای افزایش امنیت وردپرس خود، شما بدون شک نیاز به یک افزونه امنیتی وردپرس خواهید داشت. برای این کار از قابلیت Hotlink Protection در سرویس هاستینگ استفاده میکنیم. 2.با پیدا کردن فایل style.css در سورس کد های سایت می توان به قالب مورد استفاده پی برد. الان باید کلاس fix-ltr که در همین فایل css نوشتیم را به بلاک code اضافه کنیم. شما باید اول فایل مبدأ پلاگین رو بارگیری کنین که باز هم این فایل به صورت زیپ خواهد بود.

این تور آموزشی برای مشتریان شما نیز فوق العادهست… اگر سایت شما سرعت لود پایینی داشته باشد، نرخ پرش شما را افزایش خواهد داد، در نتیجه نرخ تبدیل نیز کاهش پیدا میکند، و باعث نارضایتی کاربران و تجربه ی کاربری بدی میشود. چراکه تصاویر تا زمانی که سایت کاملا لود نشه اصلا لود نمیشن و بعد از اون هم تنها زمانی که کاربر روشون اسکرول کنه لود می شن. شما میتوانید مستندات را از این بخش نیز بررسی کنید، همچنین حالت امن دیوی را روشن کنید تا به سریعترین و امنترین حالت ممکن از هرگونه تداخل بوجود آمده با افزونههای اضافی مطلع شوید و یا ارور لاگهای سایت خود را بسادگی مشاهده کنید. شما می توانید با استفاده از سایت های Pingdom ، GTmetrix و Google PageSpeed Insights از سرعت بارگذاری تمام بخش های سایت خود مطلع شوید و با دیدن زمان بارگذاری هر بخش از سایت ، آسیب ها را شناسایی کنید و جهت رفع آسیب ها اقدام کنید.

با دیوی شما میتوانید المانهای طراحی یا طرحبندیهای کامل را در کتابخانه قالب چندمنظوره divi ذخیرهسازی کنید. نه تنها فایل ترجمه قالب Divi و هستهاش، بلکه دیوی بیلدر، بلووم و مانارک نیز به صورت کاملا مفهومی به زبان شیرین فارسی ترجمه شده است و با نگاه بسیار ریز بینانهای نیز راستچین یا بهتر است بگوییم قرینهسازی شده اند. با استفاده از پوستهساز Divi شما میتوانید ساختار محصول و مطلب خود را بسازید و آنها را روی سراسر وبسایتتان اعمال نمایید.

افزونه وردپرس

در دوره آموزش کامل ارائه شده به آموزش 0 تا 100 وردپرس خواهیم پرداخت. پشتیبانی سریع: یکی زا خدمات منحصر بفرد راست چین برای مشتریانی که قصد دارند سریعا پاسخ مشکلات خود را مشاهده کنند، سرویس پشتیبانی سریع است که بر اساس آن فروشنده موظف است زیر 2 ساعت پاسخ مشتری را ارائه کند. همچنین این ابزار برای بهبود عملکرد وبسایت درخواستهایی مانند: HTTP، تغییر مسیرهای URL، جستجوگر DNS را به شما ارائه میدهد. این یکی کمی متفاوت تر از sFTP عمل می کند و از TLS برای رمزنگاری استفاده می کند و با سرور FTP بجای SSH استفاده می کند. کتابخانه طراحی شخصی خود را بسازید یا طرحبندیهای شگفت انگیز و بیشمار دیوی را دانلود و استفاده کنید. بزرگنمایی یا کوچکنمایی کنید، وضعیت نمایش حالتهای مختلف را به موبایل و یا تبلت تغییر دهید، از میان حالتهای تعاملی انتخاب کنید یا ساختار صفحه خود را بهسرعت در حالت وایرفریم بسازید.

افزایش سرعت وردپرس

این پوسته ها قالب ثبت املاک هم هستند. به این صورت که شما با خرید قالب املاک ظاهر یک سایت آماده کاملا حرفه ای، در کنار پنل مدیریت کاملا فارسی را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار خواهید داشت. سیستم مدیریت محتوای وردپرس امروزه به محبوب ترین CMS برای طراحی وبسایت های مختلف تبدیل شده است. در همین راستا، قالب املاک وردپرس برای کمک به ساخت سایت حرفه ای با هزینه و زمان اندک به کمک جوامع آمده. همچین باکس کد اشتراک گذاری آهنگ، ویدئو و فیلم در قالب حرفه ای سایت موزیک وردپرس یک امکان جذاب محسوب می شود. ویژگی هایی که در اغلب قالب وردپرس موزیک حرفه ای وجود دارد هم نقطه مثبت دیگری است. اگر قصد دارید که آموزش وردپرس را شروع کنید و در کمترین زمان سایتی حرفه ای برای خود بسازید و لذت آموزش طراحی سایت با وردپرس را تجربه کنید، ما به شما دوره آموزش وردپرس آکادمی آی تی را پیشنهاد میکنیم.

این افزونه آسان برای استفاده به طور خودکار تنظیمات شما را شناسایی می کند و سایت شما را برای اجرا بر روی HTTPS پیکربندی می کند. از سیستم قالببندی تمام عیاری که قدرت سازنده دیوی را برای طراحی سربرگ، پاورقی، ساختار محصولات، ساختار مطالب، صفحات دستهبندی، صفحه ۴۰۴ و… ضریب بازگشت نشان دهنده درصد بازدیدکنندگانی است که وارد وب سایتی میشوند و قبل از مشاهده سایر صفحات وب سایت از آن خارج میشوند. مزیت های وردپرس که باعث برتری به سایر cms ها شده است شامل open source بودن، داشتن رابط کاربری ساده و قابلیت توسعه پذیری با نصب افزونه و قالب ها است.

افزایش سرعت وردپرس یکی از مهمترین دغدغههای مدیران سایتهای وردپرسی است که سعی میکنند به روشهای مختلف سرعت سایت خود را افزایش دهند. 3- بعد از کلیک کردن برروی دکمه، gtmetrix شروع به تست سرعت سایت وردپرسی شما می کند. بنابراین تنها با چند کلیک دمویی فارسی و کاملا مشابه پیش نمایش پوسته اورجینال برای شما راه اندازی خواهد کرد. بنابراین به شما پیشنهاد میکنیم یک بار هم که شده این قابلیت را با استفاده از افزونههای پیشنهادی ما امتحان کنید تا شاهد امکانات بینظیری باشید. اینها افزونه هایی هستند که می توانید در سایت وردپرس خود نصب کنید تا گزینه ها و عملکرد های جدید را شامل شود.

از میان بیش از ۳۵ شبکه اجتماعی برای نمایش در وب سایت خود انتخاب کنید تا یک مجموعه سفارشی از گزینههای اشتراک گذاری برای بازدید کنندگان خود ایجاد کنید. من هم به شما پیشنهاد میکنم هیچ معلمی بالا تر از آن نیست که فایل های افزونه های معروف را با ویرایشگر باز کنید و خط به خط آن را بررسی کنید و پاسخ تمامی سوالاتتان را در اینترنت و از اساتید سوال کنید تا بتوانید بهترین محصول را تولید کنی.

اگر یک وبسایت وردپرسی دارید میتوانید از افزونههای زیر استفاده نمایید. به همین دلیل در انتخاب قالب یا پوسته وردپرسی تان دقت کافی را داشته باشید زیرا ظاهر سایت تأثیر بسزایی در برند سازی شما دارد. سایت کانفیگ وردپرس این افتخار را دارد که اولین وبسایت جامع خدمات امنیت وردپرس در ایران است. به همین دلیل می خواهیم در ادامه افزونه هایی را برای تامین امنیت وردپرس معرفی بکنیم. در ادامه این مقاله به چند قالب وردپرس بی تم پرطرفدار خواهیم پرداخت.

موضوعی که در مورد با وردپرس وجود دارد این است که این Cms به نسبت دیگر cms ها بیشتر نیاز به بهینه سازی سرعت دارد. البته از نظر من که از هر دو این افزونهها استفاده کرده ام، رنک مث قابلیتهای بیشتر و حرفهایتری دارد و احتمال میدهم به زودی جایگاه یوآست را از او بدزدد. HubSpot WordPress Plugin ابزاری رایگان است که به شما کمک می کند لیست ایمیل خود را توسعه دهید، مخاطبین خود را مدیریت کرده و ایمیل های بازاریابی ارسال کنید. تا این اکستنشن برای شما اضافه شود و با رفتن به سایت موردنظر اطلاعات آن را مشاهده کنید.