چک لیست امنیت وردپرس و سئو

سه روش برای کاهش تعداد درخواستهای HTTP سمت سرور وجود دارد، اولین روش به این صورت است که به طور کل اجازه ندهید که افزونهها کد اضافه در سایت شما قرار دهند و تمام این کدها را در فایل Style و Js قرار دهید. این قابلیت به شما اجازه می ده تا مدیریت بهتری روی لینک هایتان داشته باشید و بتونید به شیوه بهتری آنرا عرضه کنید. زمانی که این گزینه فعال باشد به این منظور است که موتورهای جستجویی مانند گوگل اجازه دارند که وارد سایت شما شوند و اطلاعات آن را به کاربران خود نشان دهند.

آپ تم: مرکز ارائه قالب وردپرس و پوسته وردپرس شامل قالب شرکتی – قالب مجله خبری – قالب فروشگاهی وردپرس – قالب تفریحی – و قالب های رایگان وردپرس ، آموزش وردپرس ، افزونه وردپرس و … حالا اگر ما بخواهیم سایتمان را به یک سایت فروشگاهی تبدیل کنیم باید پس از نصب وردپرس دنبال یک افزونه فروشگاه ساز مناسب باشیم و آن را روی وردپرس نصب کنیم. به منظور بهینه سازی سرعت سایت وردپرس خود بهتر است که به جای کل مطالب، خلاصهای از آن ها را در زیر عنوان هر مطلب قرار دهید. به طور مثال افزونه فرم ساز وردپرس امکاناتی از جمله: فیلدهای پرداخت، تگ هوشمند برای استفاده در اعلان های پیامک و ایمیل، شخصی سازی کردن برچسب استایل ها و دکمه و بسیاری دیگر از قابلیت ها را بر عهده خواهد داشت.

زیرا تا زمانی که طراحی وب سایتتان تمام شود امکان دارد تعداد بسیار زیادی تصویر، نوشته، برگه و… این یک آموزش گام به گام و ساده است که پس از خواندن آن میتوانید طراحی وب سایت با وردپرس را از پایه در کمتر از ۲ ساعت بیاموزد و به ساخت وبسایت های رایگان بپردازد. البته توجه داشته باشید که اطلاعاتی را که در تصویر پایین وارد کرده ایم صرفا جهت آموزش وارد شده اند و از امنیت کافی برخوردار نیستند! در HTML هم شما باید به ساختاربندی توجه زیادی کنید و از تگ هایی که برای سئو مهم هستند، استفاده کنید. برای مشاهده افزونه هایی که مطالب سایت وردپرس شما را به صورت خودکار در کانال تلگرام منتشر می کنند می توانید مقاله بهترین افزونه های تلگرام وردپرس را مشاهده کنید. از وبلاگ های عمومی تا سایت های شرکتی زیبا و فروشگاه های آنلاین، وردپرس می تواند در هر نوع از طراحی وب سایت بهترین پبت فرم انتخابی شما باشد.

پوستهها مراجعه کنید. اگر تمایل به استفاده از قالبهای پیشفرض وردپرس داشته باشید، تنها کافی است تا بر روی گزینهی نصب قالب مورد نظر کلیک کنید. در بالای صفحه روی بارگذاری افزونه کلیک می کنیم. پس از کلیک روی دکمه راه اندازی وردپرس اگر تمام اطلاعات و مراحل را به درستی پشت سر گذاشته باشید با صفحه ای مشابه تصویر زیر رو به رو خواهید شد. یکی دیگر از اقدامات لازم برای افزایش سرعت سایت وردپرسی و بهینه کردن دیتابیس، استفاده از قابلیت Optimize خودکار جداول میباشد. توصیه من به شما برای یک بررسی دقیق استفاده از Gtmetrix (که در دسامبر ۲۰۲۰ پس از ۱۱ سال آپدیت شد) و Page speed insights گوگل میباشد. در سال ۲۰۱۶، سیستم های مدیریت محتوا (CMS) مانند وردپرس وجود دارند که ایجاد یک وب سایت را برای همه قابل دسترس کرده اند.

۱. پلتفرم مناسب برای طراحی وبسایت خود را انتخاب نمایید. دروپال یک پلتفرم بسیار قدرتمند است که محبوب برای طراحی وب و برنامه نویسان با تجربه است، اما با یک منحنی یادگیری سخت! اما بهتر نیست آمار وبسایتتان را درون خود پنل مدیریت وردپرس آن هم بهصورت کامل و جامع داشته باشید؟ مشاهده این صفحه یعنی شما به صورت کامل و بدون نقص آموزش نصب وردپرس فارسی روی لوکال هاست را پیاده سازی کردید. اگر شما به دنبال یک راهنمای کامل طراحی وب سایت رایگان برای خود هستید، این مقاله را می پسندید. اگر شما هر گونه سوال یا پیشنهاد برای این بخش از راهنمای آموزش رایگان طراحی سایت دارید، دریغ نکنید!

به این ترتیب با استفاده از درگاههای معتبر پیامکی، ثبتنام و ورود با شماره موبایل انجام میشود و از ورود کاربران اسپم جلوگیری میشود. در قالب های موجود وردپرس با کمی گشت و گذار می توانید خلاقانه ترین طراحی وبسایت ها را ببینید و از میان آن قالب ها برای خود دانلود کنید. توصیه من این است که اگر شما به دنبال کتاب آموزش طراحی سایت نیز میگردید، کتابی را بخرید که آموزش ساخت وبسایت با وردپرس را داده باشد. همان طور که دیدید در این مطلب به آموزش نصب وردپرس فارسی روی لوکال هاست گام به گام مراحل نصب و راه اندازی وردپرس را بررسی کردیم. تیم پشتیبانی وردپرس همواره بازخوردها را بررسی کرده و نسخههای جدیدتری از وردپرس را ارائه میدهند.

یک نکته عالی دیگر در پیدا کردن نام دامنه مناسب استفاده از ابزارهای آنلاین مانند LeanDomainSearch است که در نوبه خود پیشنهاد های عالی به شما از وبسایت های خالی می دهد. ۳. وردپرس برای تازه کاران عالی ست! مرحله ۳: برای نصب بسته نصبی آسان آدرس سایت را به همراه عبارت installer.php در مرورگر تایپ کنید. در صورتی که در هر مرحله از این فرآیند با مشکلی مواجه شدید، در بخش نظرات سوالات خود را با ما در میان بگذارید. از نظرسنجیها گرفته تا رتبه بندی سوالات منظم، همه چیز را خودتان میسازید.

افزونه وردپرس مدتی بعد دو برنامه نویس دیگر به ارتقای آن کمک کرده و در سال 2003 یک نسخه جدید تر از آن راهی بازار شد. تا چند سال قبل این افزونه به خاطر مشکلاتی مانند کدنویسی و پشتیبانی ضعیف قابل رقابت با ووکامرس نبود اما توسعه دهندگان تمام سعی خود را کرده اند تا مشکلات این افزونه را حل کرده و آن را بهبود دهند. با وجود اینکه هسته وردپرس بسیار قدرتمند و ایمن طراحی شده است اما به دلیل وجود برخی باگهای امنیتی در طراحی افزونه و قالبهای وردپرس با حملات هکری زیادی مانند brute-force, SQL injections, XSS, XSRF روبرو میشود. طراحی سایت با وردپرس امروزه رونق بسیاری پیدا کرده است و بسیاری از وب سایت های دنیا را تشکیل می دهد، وردپرس سیستم مدیریت محتوای بسیار هوشمند و قدرتمند است، که به هر شخصی توانایی ساخت وب سایت را بدون کدنویسی می دهد. ۱. وردپرس فارسی بسیار عالی و آپدیت می باشد.

پلاگین وردپرس

همچنین، توصیه میکنیم برای تعیین رمزعبور، از بیش از ۱۲ نویسه (کاراکتر) استفاده کنید؛ زیرا شکستن رمزهای عبور طولانی بسیار سختتر است. مدتزمانی که برای ساخت یک خانه از مرحله خرید زمین تا ساخت اسکلت فلزی طی میشود، بسیار طولانی است. در مرحله ۳، من به شما نشان می دهم که چگونه برای نصب و سفارشی کردن وب سایت خود در وردپرس اقدام عملی کنید. اما اگر شرایط زیر را دارید آپدیت قالب گزینهی مناسبی است و بهتر است در اسرع وقت اقدام کنید. از هر دو وبسایت خیالتان کاملا راحت باشد اما باید بدانید که یک نکته مهم در این آموزش طراحی وب سایت همین نکته است که هاست و دامنه را نباید از هر جایی خرید! آموزش طراحی وب سایت رایگان با وردپرس وقتی زیباتر می شود که بدانید تعداد نامحدودی از قالب های رایگان برای این CMS وجود دارد.

همه چیز آماده است، پس کافیست روی دکمه ورود کلیک کنید تا وارد بخش مدیریت سایتتان شوید! سپس بر روی دکمه ورود کلیک کنید تا به بخش مدیریت سایتتان وارد شوید. در واقع شما در این مطلب قدم به قدم یاد میگیرید که چگونه یک سیستم مدیریت وبسایت مناسب برای خود پیدا کنید، سپس قالب مربوط به کار خود را روی آن پیاده سازی کنید و در نهایت وب سایت خود را مدیریت کنید. فایل مهم دیگری که تقریباً در هر قالب وردپرس حضور دارد، فایل تابعهای قالب (functions.php) است. دو راه برای نصب وردپرس ممکن است، راه اول بسیار ساده تر از دیگری است. زیرا سرعت بارگذاری یک سایت تاثیر بسیار زیادی در تجربه کاربری (UX) و سئو آن دارد. افزایش سرعت سایت وردپرس یکی از مهمترین مواردی است که باید به آن توجه کرد ،🚀بارگذاری سریع سایت تجربه کاربر را بهبود می بخشد و بازدید از سایت شما را افزایش می دهد و به سئو ی وردپرس شما کمک می کند.

پلت فرم وردپرس رایگان است، اما یک نام دامین و میزبان وب (هاست) برای شما هزینه در حدود ۲۰ الی ۵۰ هزار تومان در سال به همراه دارد، ولی باز هم هزینه آنها کمتر از خوردن یک پیتزا در شمال تهران است! طراحی قالب وردپرس اختصاصی گامی مهم برای نمایش ایدههای شما در دنیای وب است اما با سبکی منحصر به خود شما! ۳. وبسایت خود را نصب، طراحی و ویرایش کنید. ویرایشگر میتوانید قالب خود را ویرایش کنید. چگونه می توانم از یک قالب سایت برای ساخت سایت استفاده کنم؟ چطور از یک نام کاربری ایمن استفاده کنیم؟ لازم به ذکر است که برای اینکه نام مناسبی برای دامنه خود انتخاب کنید میتوانید به مقاله نکات انتخاب دامنه مراجعه کنید. وب سایت های وردپرسی می توانند اهداف آسانی برای هکرها باشند، مگر اینکه اقدامات لازم را برای محافظت از سایت خود انجام دهید. شما می توانید با افزونه های وردپرس وبسایت خود را گسترش دهید و تقریبا هر امکاناتی در ساخت وبسایت خود نیاز داشته باشید از پلاگین های وردپرس به صورت رایگان استفاده کنید.

به مجموعه فرآیندهایی که به بهبود عملکرد وبسایت شما در موتورهای جستجو از قبیل گوگل کمک می کند SEO یا Search Engine Optimization می گویند. این افزونه به شما کمک می کند تا برچسب های متا اضافه کنید، نقشه های سایت ایجاد کنید، سایت خود را به Google Search Console متصل کنید، آن را برای رسانه های اجتماعی بهینه کنید و موارد دیگر. وردپرس توسط eBay، موزیلا، رویترز، CNN، Google Ventures و حتی ناسا استفاده می شود. خب، زمانی که من در سال ۱۳۸۸ شروع به طراحی وبسایت کردم، بسیاری از سایت های با استفاده از HTML (کد)، CSS و حتی فلش ساخته می شدند. با استفاده از Perfmatters می توانید به راحتی همه این موارد را تمیز کرده و حتی محدودیت هایی را برای جلوگیری از تکرار آن در نظر بگیرید. اسکنر بدافزار آن به شما امکان بررسی تمام پرونده ها و پوشه ها را در وردپرس می دهد تا بتوانید از نفوذ کدهای مخرب، بدافزارها و سایر الگوهای شناخته شده مضر جلوگیری کنید.

PowerPress یک افزونه قدرتمند پادکست وردپرس است که به شما کمک می کند فایل های پادکست خود را در وردپرس مدیریت کنید. تمام فید رسانه و پادکست شما در سرورهای Libsyn باقی می ماند. اما استفاده از دامنه های ملی نیز مانند .ir در ایران میتواند گزینه مناسب تری و کم هزینه تری باشد. اما چرا وردپرس از بقیه بهتر است؟ این زمان بسیاری را برای یادگیری ساخت وبسایت از من گرفت. حالا زمان آن است که به ساخت وبسایت خود بپردازید. در حقیقت ، بیش از نیمی از کاربران موبایل اعتراف می کنند که یک صفحه را صرفاً به دلیل زمان کم بارگذاری آن کنار گذاشته اند. همانطور که شما می توانید در نمودار بالا بینید، نزدیک به نیمی از وب سایت ها در اینترنت در حال ساخت بر روی پلت فرم وب سایت وردپرس هستند.

با به روز شدن منظم، کارایی وب سایت همواره در حال بهبود است و هر جایی که مشکل یا باگی وجود داشته باشد با این آپدیت ها بر طرف می شود. کد URL ادمین یکی از رایج ترین راه هایی است که هکر ها برای ورود به سایت وردپرس شما از آن استفاده میکنند. ۱. با یک کلیک وب سایت هایی مانند وردپرس (و جوملا و دروپال) را روی هاست خریداری شده نصب و راه اندازی کنید. پس در این بخش تمام فیلدهای خالی را بر اساس مطالبی که گفته شد پر کنید و جهت راه اندازی وردپرس بر روی دکمه راه اندازی وردپرس کلیک کنید. وجه اهمیت این نقد بر وردپرس از آن جهت است که تقریبا تمام همکاران هیلگا و اغلب توسعه دهندگان وردپرس نیز در این امر با او اشتراکاتی داشتند و مهر تاییدی بر منطقی بودن و اعتبار این نقد زدند.

برای نوشتن پلاگین وردپرس کار کردن با وردپرس، مدیریت کردن وردپرس و تمامی تنظیمات آن آشنایی بی تم داشته باشید. با خرید هر یک از محصولات دیجی وردپرس، به عنوان هدیه از این لایسنس برای کسب و کار خود بهرهمند میشوید و دیگر نیاز به پرداخت هزینه گزاف و تهیه مجوز قانونی این فونتهای محبوب نخواهید داشت. بخاطر استفاده بسیاری از مردم از این پلت فرم (وب مستر ها، وبلاگ نویسان، توسعه دهندگان تم و سازندگان پلاگین)، پیدا کردن کمک سریع هنگامی که شما به مشکلی بخورید خیلی راحت می شود.

افزایش سرعت وردپرس