چگونه امنیت وردپرس را بالا ببریم؟

یکی آسان ترین راه ها برای کپی محتوا در سایت استفاده از انواع افزون های کپی محتوا از سایت های وردپرسی است که در این مقاله به معرفی سه نمونه از بهترین افزونه های جمع آوری محتوا از دیگر سایت ها می پردازیم. در ادامه لیستی از بهترین افزونههای خبری برای صفحهساز المنتور را به شما معرفی میکنیم. در مقاله معرفی افزونه های ضروری وردپرس برای تمام سایت ها می توانید لیستی از افزونه های ضروری وردپرس برای تمام سایت ها را مشاهده کنید. زمانی که تنظیمات پیکربندی را انجام دادید، بر روی دکمه آغاز ترجمه کلیک کنید تا کار ادامه یابد.ترجمه کردن یک افزونه کار واقعاً سادهای است. مانند هر نرمافزار دیگری، پلاگین­های وردپرس نیز نیاز به بهروز شدن دارند و از آنجایی که پلاگین­های رایگان از پشتیبانی مناسبی برخوردار نیستند، پس از گذشت مدت زمانی کارایی لازم را ندارند و ممکن است از نظر امنیت هم به سایت آسیب وارد کنند.

برای دانلود وارد داشبورد وردپرس شوید. بنابراین باید هزینه اضافی را متحمل شوند؛ اما در این شرایط ربات نویسنده یا افزونه کپی محتوا برای مدیران بسیار کارساز است. Sassy Social Share کاملا رایگان است اما برای افزونههای بیشتر لازم است برای هر افزونه ۹.۹۹ دلار پرداخت کنید. میتوانید با مطالعه آن کاملا با این افزونه آشنا شوید. البته ممکن است شما بهطورکلی نسبت به افزونه شناخت نداشته باشید؛ که ما سعی داریم در این آموزش اطلاعات مفیدی را در خصوص افزونهها و کارکرد آنها برای شما شرح دهیم.

نکته 3: با نصب وردپرس انگلیسی، تغییر زبان آن به فارسی و نصب افزونه وردپرس جلالی بر روی آن انگار که وردپرس فارسی را نصب کرده اید. وردپرس دارای صفحهسازهای مختلفی است که به راحتی میتوانید از آنها استفاده کنید و بدون داشتن هیچ گونه دانشی در زمینه کدنویسی، طرحبندی و تمپلیتهای یک صفحه را تغییر دهید. بهعنوان مثال شما قصد دارید یک گالری با قابلیتهای شخصی خود را به سایتتان اضافه کنید و قالب اصلیتان از این موضوع پشتیبانی نکرده و شما هم توانایی کد نویسی یا وقتان را ندارید میتوانید از پلاگینها برای رفع این نیاز استفاده نمایید.

این پلاگین به شما امکانات کافی برای افزودن تیکر حرفهای و جذاب را میدهد. کافی است کمی خلاق باشید و با آرامش برای مدت زیادی کار کنید. از آنجایی که بسیار محبوب است، اکثر خدمات آنلاین با وردپرس سازگار هستند. یکی از راهکارهای غیرفعالسازی تمامی پلاگینها در وردپرس ، تغییر نام پوشه Plugins از تغییر مدیریت فایل پنل هاست است که تنها یک راهکار سریع میباشد ، اما زیاد منطقی و کاربردی نیست. دوم اینکه بهعنوان یک دارنده وبسایت شما نمیتوانید اطلاعات بیشتری را جمعآوری کنید چراکه این پلاگین دارای یک فرم محدود دو فیلده است که به کاربران امکان تنها وارد کردن نام کاربری و ایمیل را میدهد. برای دانلود این پلاگین میتوانید وارد سایت رسمی وردپرس شوید و یا آن را از داشبورد وردپرس خود دانلود کنید. با به کار گیری افزونه WordPress Automatic می توان بدون پرداخت هزینه استخدام نویسنده و در 24 ساعت کاری در روز بهترین محتواها را به سایت خود وارد کنید.

بسیاری از کاربران زمانی که افزونه های زیادی نصب می کنند سایت آنها با مشکل مواجه می شود و زمانی که به صفحه مدیریت وردپرس خود ( wp-admin ) مراجعه می کنند با صفحه سفید یا خطا مواجه می شوند، در این آموزش قصد داریم چند روش ساده برای غیرفعال کردن افزونه های وردپرس بدون نیاز به wp-admin را به شما توضیح دهیم، شما می توانید هرکدام از روش هایی که برای شما راحت تر است را انجام دهید. اکنون میتوانید از پست های وبسایت خود بازدید کنید تا افزونه را در عمل ببینید.

خب، همانطور که قبلاً هم اشاره کردیم، تا الان بیشتر از 50,000 افزونه برای وردپرس طراحی شده است که خیلی از آنها رایگان و خیلیها نیازمند betheme.ir (http://betheme.ir) پرداخت پول هستند. ژاکت با فروش افزونه وردپرس به شما خدمات خوبی را در این زمینه ارائه می دهد و می توانید از طریق ارتباط با کارشناسان در زمینه نصب نیز از آنها مشاوره رایگان دریافت نمایید. بعد از آشنایی با این افزونهها، اگر تجربهای دارید با ما در میان بگذارید یا اگر افزونه بهتری میشناسید، حتماً به ما معرفی کنید. در مقاله امروز ایرانسرور، میخواهیم 6 تا از افزونههای کاربردی وردپرس که کار بلاگرها و کسبوکارهای اینترنتی را حسابی راحت میکنند، به شما معرفی کنیم. در اینجا شما می توانید پلاگین ها را از لیست موجود مستقیما نصب کنید یا می توانید آن را با کلیک کردن بر روی Upload Plugin آپلود کنید . پلاگین بعدی در لیست ما WP Social است که به شما این امکان را میدهد تا به شبکه اجتماعی لاگین شوید، تعداد اشتراک گذاریها را مشاهده کنید و حتی در سایت خود به اشتراک بگذارید.

افزایش سرعت وردپرس

این پلاگین بیش از ۹ هزار نصب فعال دارد و فیدها با استفاده از ویجت، تابع و شورتکدها قابل استفاده هستند. این پلاگین با ابزار ترجمهی WPML سازگار است و میتوانید با استفاده از آن محتوای اخبار خود را به زبانهای مختلف ترجمه کنید. با خریدن پلاگین پرمیوم، علاوه بر تأمین امنیت افزونه و سایت، از پشتیبانی حرفهای افزونه برخوردار خواهید بود و به صورت مرتب میتوانید آن را بهروز کنید. این افزونه به شما امکان می دهد تا به راحتی دکمه های اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی را به وب سایت خود اضافه کنید و از بهترین افزونه های اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی است.

می توانید از افزونه امنیتی وردپرس خود استفاده کنید، یا از یکی از این بدافزارها و اسکنرهای امنیتی استفاده کنید . برخی از افزونه نویسهای آن زمان در حال نوشتن افزونههایی برای ارائه خدمات تجارت الکترونیک به کاربران بودند. 4- حال از سربرگ بالای صفحه ، بر روی گزینه Search کلیک کنید. وردپرس همیشه در حال آپدیت و به روزرسانی خود است و سعی میکند اشتباهات و باگهای پرخطر خود را در نسخههای جدید از بین ببرد و امنیت سایت شما را تضمین کند.

پلاگین وردپرس

همچنین منتظر نقطه نظرات شما در رابطه با این سری از آموزشهای دورهای وردپرس کدپز در قسمت کامنتها هستیم. شما بعنوان کسی که هم در طراحی سایت بدون کدنویسی تخصص دارید و هم در توسعه و کدنویسی وردپرس تخصص دارید، پروژه های زیادی در انتظار شماست، کافیست سری به سایت های آگهی پروژه مثل پونیشاو… پلاگین MonsterInsights، از بهترین افزونه های وردپرس برای سایت فروشگاهی است که امکان بهرهگیری از خدمات گوگل آنالیتیکس را برای شما فراهم میسازد. همچنین با افزونه ووکامرس سازگاری دارد شما از این طریق می توانید یک سایت فروشگاهی نیز علاوه بر سایت شرکت خود داشته باشید. برای نوشتن پلاگین وردپرس کار کردن با وردپرس، مدیریت کردن وردپرس و تمامی تنظیمات آن آشنایی داشته باشید. این سیستم در واقع یک رابط کاربری است که برای ایجاد کردن آن باید زمان زیادی را صرف کنید که این کار توسط افزونههای زیادی صورت میگیرد. در این آموزش از آموزش های رایگان وردپرس در وب سایت پاسخ وردپرس قصد دارم تا به آموزش مدیریت و نصب افزونه وردپرس بپردازم تا با استفاده از این آموزش به کلیه اقداماتی که برای نصب و استفاده از افزونههای وردپرس نیاز دارید، آشنا شده و از اونها استفاده کنید.

افزونه وردپرس

این پلاگین از پلتفرمهای فیسبوک، توییتر، اینستاگرام، یوتیوب، Soundcloud، Steam، Dribbble، Flickr، Envato، Twitch و ۱۷ مورد دیگر پشتیبانی میکند. پلاگین WP Social با ووکامرس، BuddyPress، فیسبوک، توییتر، اینستاگرام، Dribble و Pinterest سازگار است. بهترین قسمت این پلاگین رایگان بودن و قابل استفاده بودن آن برای تمام سایت های شخصی و نسخه premium (که همراه با تعداد زیادی از ویژگی های امنیتی اضافی هستند) قابل استفاده است و اجازه می دهد شما سایت خود را زیبا و بدون اسپم بدون صرف هزینه نگه دارید. با سایر مقالت ما در لیداوب همراه باشید و بهترین وب سایتها را طراحی کنید.

این موضوع برای سئوی چند زبانه سایت شما بسیار مهم و موثر است. برای درک بهتر این موضوع ویدیوی زیر را مشاهده فرمایید. شما با اضافه کردن افزونه یا پلاگین به سایت، میتواند سرعت سایت را بهتر کنید، صفحات جدید بسازید، فرم قرار دهید، محتوای چندرسانهای استفاده کنید و کلی کار دیگر! برای برداشتن قدمی مستحکمتر بهمنظور محافظت از وبسایت خود دربرابر حملات Brute Force، بهتر است URL صفحه ورود را تغییر دهید. پیشنهاد اکید می کنیم پیش از شروع کار با وردپرس حتما پیوندهای یکتا را تغییر دهید. اگر به دنبال تغییر پلاگین به RankMath هستید، میتوانید تنظیمات موجود خود را از Yoast یا All in One به Rank Math انتقال دهید.

در حالت پیشفرض، شما میتوانید به مطالب سایت عنوان، متن، لینک، برچسب، تصویر شاخص و غیره را در فیلدهای مرتبط، مشخص کنید. پس انتخاب یک قالب مناسب، میتواند به مراتب، تصویر بهتری از وبسایت ما و حتی اندیشههای ما را در مخاطب به جای بگذارد. اغراق نکردهایم اگر بگوییم که Wimpie Lite یکی از خلاقانهترین قالبهای موجود در وردپرس است و برای افرادی که یک سایت (و به خصوص مجلۀ) اینترنتی را اداره میکنند، میتواند گزینۀ واقعآً مناسبی باشد. اگر میخواهید سرعت سایت خود را بالا ببرید، از افزونه WP Rocket استفاده کنید.

البته این کمکها بی پاداش نیز نمیماند و بسیاری از صاحبان افزونهها به ازای ترجمه افزایش آن به زبانهای دیگر برخی امکانات خاص مانند امکان استفاده از نسخه پیشرفته افزونه را به مترجمان میدهند. افزونهها برای توسعه وردپرس به ابزاری حیاتی تبدیل شده اند که بسیاری از آنها توسط توسعه دهندگان مورد تایید وردپرس، که مرتبا بمنظور رفع اشکالات و بهبود امنیت آنها را بروز رسانی میکنند، ساخته و مدیریت میشوند. بسیاری از افزونههای وردپرس بهراحتی قابل ترجمه هستند و هرکسی در سراسر جهان میتواند آنها را به هر زبانی ترجمه کند.

به همین دلیل، پلاگین Sucuri از جمله کاربردی ترین افزونه های وردپرس برای سایت فروشگاهی محسوب میشود. پس از فعال کردن این افزونه باید به بخش Loco Translate » Plugins مراجعه کنید تا بتوانید افزونههای خودتان را ترجمه کنید. در این بخش فهرستی از همه افزونههای که بر روی وبسایت خود نصبکردهاید را مشاهده میکنید. غیر از این، توسعهدهندگان میتوانند افزونههای جدیدی طراحی کنند یا اینکه افزونههای فعلی را توسعه دهند و شخصیسازی کنند. پنل مدیریت وردپرس به قدری راحت است که حتی بچهها نیز میتوانند با کمی کار با وردپرس به راحتی آن را فرا بگیرند.

در این قسمت از لیست افزونه ها می توانید پلاگین مورد نیاز خود را انتخاب کنید.یا نام آن را جستجو کنید. دومین پلاگین در لیست ما WP News است که به شما اجازه میدهد یک وبسایت خبری پیشرفته را در وردپرس ایجاد کنید. بدون گواهینامه SSL تمام داده های موجود بین مرورگر وب کاربر و سرور وب شما با یک متن ساده تحویل داده می شود که این متن به سادگی توسط هکرها قابل خواندن است. با استفاده از این پلاگین میتوانید مهمترین اخبار را در سرتیتر خبرها در نوار کناری سایت خود قرار دهید. المنتور یک افزونه وردپرس برای طراحی صفحات وردپرس است که با استفاده از آن میتوانید قالب مدنظر خود را طراحی کنید. چرخش محتوا: به منظور بهره مندی از خدمات افزونه اسکرپس به صورت شخص ثالث می توان از یکپارچه سازی آماده استفاده کرد.