چگونه در وردپرس افزونه اضافه کنیم؟

در هر صورت در این آموزش میخواهیم از GTmetrix و افزایش سرعت سایت صحبت کنیم. برای اطلاعات بیشتر میتوانید آموزش افزایش سرعت سایت وردپرس را مشاهده کنید. افزونه WP Rocket یکی از بهترین و حرفه ای ترین افزونه های افزایش سرعت سایت برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس می باشد. همانطور که قبلتر گفتیم یکی از مهمترین فاکتورهای یک سایت خوب سرعت لود یا بارگذاری آن سایت برای کاربران است. بسیار از صاحبان وبسایتها از این تکنیک افزایش سرعت سایت استفاده نمی کنند و از قالبهای قدیمی و قالبهای پیشفرض و آماده استفاده میکنند که حتماً باید با کمک متخصصان طراحی قالب وبسایت بهینه و بروز شوند، در غیر این صورت بهتر است قید وبسایت خود را بزنید. بهترین افزونه افزایش سرعت وردپرس چیست؟ با توجه به افزایش روز افزون سایتهای وردپرسی دیگر این سایتها به شکل ابتدایی و با داشتن حداقل امکانات ساخته نمی شوند.

افزایش سرعت وردپرس

برای فعال کردن حافظه پنهان مروگر به صورت دستی، کافیست قطعه کد زیر را به فایل .htaccrss خود اضافه کنید. پس از کلیک کردن بر روی این گزینه صفحه به صورت زیر به دو قسمت تقسیم می شود. برای آموزش حذف فایلهای CSS اضافی در وردپرس مقالهی زیر را بخوانید. همچنین اگر ویرایش فایلهای PHP برای شما سخت است از روش Simple (روش پیشفرض) استفاده کنید. برای این منظور نیاز است کامپیوتر خود را ارتقا دهیم. همچنین سعی میکنیم تا به چندین سوال متداول که در مورد قالبهای وردپرسی وجود دارند هم پاسخ دهیم. اگر چه اکنون ما قول نمی دهیم سرعت سایت شما افزایش پیدا کرده باشد، اما این آموزش میتواند به شما کمک کرده باشد سرعت بالاتری را تجربه کنید. با توجه به این تغییرات، وب مسترها باید سایتی طراحی کنند که وبسایتشان سرعت لود بالایی را نسبت به دسکتاپ داشته باشند. عکسهای با حجم زیاد علاوه بر اینکه از هاست شما فضای زیادی را اشغال میکند، تأثیر خوبی نیز در لود سایت ندارد.

تغییر URL ورودی وب سایت وردپرس نیز آخرین ترفند برای افزایش امنیت وردپرس است که انجام آن بسیار ساده بوده و دسترسی هکرها به سایت شما را بسیار دشوار و حتی غیرممکن میسازد. هرچه سرعت بارگذاری یک وبسایت بهتر باشد، رتبه گوگل سایت نیز بالاتر خواهد رفت که این امر باعث افزایش بازدید، افزایش رضایت مشتری و افزایش نرخ تبدیل میشود. برای دانستن اطلاعات بیشتر راجب به این افزونه مطالعه مقاله افزونه افزایش سرعت وردپرس LiteSpeed Cache پیشنهاد میشود. اگر هم بانس ریت شما افزایش پیدا کرده از این مقاله برای بهینه سازی آن استفاده کنید. دوم اینکه باید بدانید سرعت سایت همیشه ثابت نیست، به خاطر نوسانات اینترنت، به خاطر مشکلات هاست و سرور، نداشتن هاست خوب و همچنین افزایش یا کاهش ترافیک سایت و استفاده از منابع ممکن است نرخی سینوسی را تجربه کند.

پست بروز شده Updated Post – پاک کردن کش برای پست هایی که بروز شده اند، توسط این گزینه انجام می شود. در غیر این صورت گزینه Create new translation را انتخاب کنید. بعد از ثبتنام در Gtmetrix و انتخاب مرورگر مدنظرتان میتوانید نتایج تست از هر مرورگر را باهم مقایسه کنید. هیچ وقت دنبال این نباشید که امتیاز سایت خود را در GTmetrix بالا و بالاتر ببرید، این کار به سایت شما صدمه می زند! در ضمن کار کردن با ویژوال کامپوزر هم درست مانند المنتور با کشیدن و رها کردن انجام میشود. بسیاری از توسعهدهندگان از ابزارهایی مانند NPM، Composer یا Ruby Gems استفاده میکنند تا بتوانند بدون نگرانی از بهروزرسانیهای امنیتی خودکار، آسیبپذیریها و وابستگیهای نرمافزاری خود را به آسانی در یک پکیج مدیریت کنند؛ زیرا این راهی آسان برای حل این مشکل است. به دلیل اینکه این افزونه در این زمینه بسیار قدرتمند عمل میکند توانسته است که تاکنون بیشتر از 2 میلیون نصب فعال در وبسایتهای گوناگون داشته باشد که نشان از کاربرد فراوان آن دارد.

به علت این فضای مشترک، اعتماد کردن را تا حدودی سخت میکند و نمیتوان انتظار افزایش سرعت سایت را داشته باشیم. سرعت سایت های وردپرس نیز بهینه نیست. این تعدادِ افزونهها نیست که بر سرعت وبسایت شما تأثیر میگذارد، بلکه کیفیت آن افزونهها است. یکی دیگر از تکنیک افزایش سرعت سایت ، استفاده از لود تنبل یا همان Lazy Load است که این قابلیت سرعت سایت را فوقالعاده بالا میبرد. درواقع با استفاده از این سرویس میتوانید سرعت سایت خود را بسیار افزایش دهید که این امر موجب بهبود سئوی سایت شما در گوگل میشود. از همه مهمتر افزایش سرعت وردپرس یکی از فاکتور های مهم برای بهینه سازی وردپرس و سئو می باشد که در الگوریتم رتبه بندی گوگل اهمیت دارد. انتخاب هاست یا هاستینگ سایت تاثیر بسیار زیادی بر روی سرعت سایت دارد. تصاویر بخش اصلی از محتوای سایت را تشکیل میدهد و تاثیر بسیار زیادی در سرعت بارگذاری سایت دارند.

با توجه به اینکه حدود 40 درصد از سایتهای دنیا وردپرسی هستند آیا این ادعا حقیقت دارد؟ اگرچه، شما می توانید با استفاده از افزونه های مناسب سئو وب سایت وردپرس خود را بهبود ببخشید، اما قالب های سئو فرندلی نقش بسزایی در جذب کاربر و جلب توجه موتور های جستجو دارند. اگر قرار باشد از تمام پتانسیل این سیستم مدیریت محتوا استفاده شود، این عدد به بیش از 50 هم میرسد. در اینجا یک قسمت به نام انقضای کش وجود دارد که شما باید در کادر مقابل آن عدد 3600 را وارد کنید که به معنای این است که فایلهای کش به مدت 3600 ثانیه یا همان یک ساعت قبل از حذف شدن همچنان باقی بمانند.

این ابزار مستقل، یک سایت آنلاین است برای تست سرعت سایت و آنالیز فایل های یک سایت در زمینه عملکرد و پردازش. پس برای جلب نظر کاربران حتما از این تکنیک افزایش سرعت سایت استفاده کنید تا وب سایتی با ترافیک بالا را داشته باشید. که میتوانید از آنها استفاده کنید. اگر میخواهید هریک از این قسمتها کش نشاند باید تیک آنها را فعال کنید. اگر میخواهید مطمئن شوید که وبسایت شما با نسخه موبایل سازگاری دارد یا نه میتوانید از ابزار Mobile Friendly Test گوگل استفاده کنید. از ویژگیهای نسخه رایگان این افزونه، میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

برای این منظور نیاز است کامپیوتر خود را ارتقا دهیم.

افزونه هایی که قرار است به صورت خودکار تصاویر را وارد یک فرایند کاهش حجم کرده و بدون اینکه فشار زیادی به سرور و هاست بیاورند و بدون اینکه از منابع فنی سایت زیاد استفاده کنند، بتوانند کار کاهش دادن حجم عکس های سایت را انجام دهند. یکی دیگر از نکاتی که درباره قالب سایتهای وردپرسی باید رعایت کنید، استفاده از قالبهایی است که موشن یا انیمیشنهای زیادی درآن استفاده نشده باشد. یکی دیگر از دلایل کاهش سرعت سایتهای وردپرسی تصاویر سایت میباشد همانطور که میدانید بخش بسیار زیادی از محتوای سایت را تصاویر و عکسها تشکیل میدهند.

افزونه وردپرس برخی نویسندگان و یا ادمینهای دیگر وب سایت ممکن است رمز عبور سایت را تغییر دهند و یا اقدام به انجام کارهایی کنند که در حوزه اختیارات آنها قرار ندارند. به نظر شما لاستیک های نو در یک ماشین میتوانند سرعت ماشین را تضمین کنند یا موتوری که روی ماشین قرار گرفته و پیشرانه ای که نیرو تولید می کند؟ هر چه صفحه شما شلوغتر باشد و دارای بخشهای بیشتری باشد تعداد درخواستهای ارسال شده به سرور بیشتر میشود و باعث کاهش سرعت سایت میشود. این درخواستها بهطور جداگانه توسط مرورگر بازدیدکنندگان موردبررسی قرار میگیرد و باعث کندی وبسایت betheme.ir شما میشود. اگرچه کار کردن با نرم افزار وب بسیار آسان اما یک راهنمای قدم به قدم نیز همراه آن قرار داده شده است. نحوه کار این پلاگین بهگونهای است که در ابتدا فایلهای استاتیک HTML تولید میکند و دیگر نیازی نیست مرورگرها اسکریپتهای نسبتاً سنگین PHP را بارگذاری کنند.

بنابراین بهتر است تصاویر را قبل از بارگذاری در سایت بهینه کنید این کار کمک بسیار زیادی در بالا بردن سرعت سایتهای وردپرسی میکند. از مهمترین فاکتورهای طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی، سرعت سایت هست. در این نوع پلاگین ترجمه سایت، امکان محتوا به زبانهای مختلف را دارید اما از شما میخواهد که محتواهای سایتتان را خودتان به صورت دستی ترجمه کنید. در وردپرس شما می توانید صفحات و برگه های مختلف سایتتان را مطابق با سلیقه خود طراحی کنید و چیدمان مورد نظر خود را بسازید. یکی از سریعترین سایتهای ساخته شده به دست یک وبمستر 🙂 بیایید حالا که رقبای شما تمام وقت خود را صرف اینستاگرام و حاشیهسازی میکنند، شما پرقدرت روی سایتتان تمرکز داشته باشید و سایتتان را به NASA X-43 تبدیل کنید. نشانگر موس را روی هر یک از قالب ها قرار داده و بر روی “جزییات پوسته” کلیک کنید. اگر وارد سیستم شدهاند یا دیدگاهی گذاشتند، این جزئیات برای آنها نمایش داده خواهد شد و کش میشوند.

برای اینکه بتوانید سرعت وبسایت خود را بهبود دهید روشهای بسیار زیادی وجود دارد که میتوانید از آنها استفاده کنید. با وجود رقابت شدیدی که بین صاحبان کسب و کار شکل گرفته و هر روزه وب سایتهای بی شماری طراحی و راه اندازی میشوند، قطعا داشتن وبسایتی که دارای فاکتورهای مناسب برای موتورهای جستجو است و همچنین سرعت خوب و محتوای کاربر پسندی دارد، می تواند در افزایش درآمد صاحبان سایتها موثر باشد. مثلا زمانی که شما یک سایت در ایران دارید بهتر است از هاستهای داخل ایران استفاده کنید. و اگر پلاگین شما از اسکریپت استفاده می کند، به فایل هایی برای این موارد نیاز خواهید داشت. این بدان معناست که تماس دیتابیس کمتری خواهند داشت و منابع زیادی برای دستیابی به عملکرد گوگل لازم نیست. در این قسمت شما چند تب را مشاهده می کنید که افزونه های وردپرس را بر اساس ویژه، محبوب، توصیه شده و علاقه مندی ها دسته بندی کرده است، و شما به تمامی افزونه ها دسترسی خواهید داشت، همچنین شما در فیلد جستجوی سمت چپ و در قسمت جستجوی افزونه های با وارد کردن نام یک افزونه یا یک کلیدواژه به افزونه های مشابه دسترسی خواهید داشت.

دقت داشته باشید که هاست ارزان لزوما هاست خوبی برای وبسایت شما نیست. این بدان معناست که همه درخواست ها از سرور به طور مستقیم از طریق حافظه پنهان ارائه نمی شوند و به منابع اضافی سرور و نمایش داده های پایگاه داده نیاز دارند. اگر استفاده محدودی از این قبیل فایل ها داشته باشید؛ مشکلی ایجاد نمی کند اما اگر افزونه های سایت درخواست های زیادی برای این فایل ها داشته باشند، سرعت سایت دچار مشکل می شود که می توانید این درخواست ها را با غیرفعال کردن یا ترکیب اسکریپت ها کاهش دهید. این تست شامل تحلیل نموداری و پیشنمایش وبسایت که میتوانید بهسرعت زمان بارگذاری و حجم تعداد صفحات درخواست شده را مشاهده کنید. اما در این قسمت باید در نظر داشته باشید که اگر شما تعداد بسیار زیادی پست در سایت خود دارید بهتر است این مقدار روی 1800 باشد.

سرعت سایت تاثیر بسیار زیادی در موفقیت سایت شما دارد و نمیتوان اثرگذاری آن را نادیده گرفت. وردپرس بسیار انعطاف پذیر و پر سرعت است. این به این معنا است که سایت شما برای کاربر مفید نبوده و کاربر را به نتیجه دلخواهاش نرسانده است. افزونه ها به مانند یک ارتش هستند که همیشه آماده به خدمت می باشند. یکی دیگر از موارد تکنیک افزایش سرعت سایت ، حذف بخشهای اضافی و غیرکاربردی سایت میباشد که در بیشتر وبسایتها از اسکریپتهای مختلف استفادهشدهاند که لزوماً کاربردی برای یک وبسایت را ندارد؛ مانند باکس شبکههای اجتماعی، نظرسنجی و …

پلاگین وردپرس

در این فیلم کوتاه 5 روش استاندارد و مطمئن برای افزایش سرعت لود سایت وردپرس معرفی کرده ایم. استفاده از CDN یا شبکه توزیع محتوا با نمایش محتوا از نزدیکترین سرور، باعث افزایش سرعت سایت شما میشود. این افزونه باعث بهبود سرعت سایت و بارگذاری تصاویر آن میشود. اینها همگی روی سرعت سایت شما تاثیر مستقیم دارد. بنابراین داشتن یک هاست خوب میتواند در سرعت سایت شما تاثیر بسیار زیادی بگذارد. این افزونه برای سرعت بارگذاری سایت شما حائز اهمیت است و با کش کردن سایت خود سرعت سایت شما بالا میرود. یکی از این افزونهها که در دو نسخه پرمیوم و رایگان به کاربران عرضه میشود، افزونه وردفنس است. بنابراین برای جلب رضایت کاربران بهتر است نسخه موبایل برای وبسایت را توسعه دهید.

که میتوانید از آنها استفاده کنید.

خوشبختانه وردپرس یک کدنویسی بسیار تمیز دارد و اگر یک قالب وردپرس حرفهای نیز تهیه کرده باشید، مطمئن میشوید مشکل از قالب و کدنویسی وردپرس نیست. که همان نسخه رایگان به اندازه کافی ، به سایت کمک می کند و معمولا نیاز به نسخه پولی نیست. خیلی ساده می توان گفت با دانلود افزونه وردپرس فارسی یا انگلیسی خریداری نشده کسی پاسخگوی شما نیست. در این صورت زمانیکه کاربر از سایت بازدید میکند این محتواها برای بار اول نیاز به بارگذاری و دانلود شدن دارد اما زمانیکه شما کش مرورگر را فعال میکنید زمانی که کاربر بخواهد دوباره از این محتوا دوباره دیدن کند نیازی به لود دوباره ندارد و همین امر موجب افزایش سرعت سایت میشود. پس همیشه به یک ابزار بررسی سرعت سایت – نیاز دارید. اما علاوه بر اینها، یک سری پلاگین دیگر هم وجود دارند که ممکن است نسبت به فعالیتتان، به آنها نیاز پیدا کنید.