کابین استیل تایل طلایی کد3710 فروش کابین آسانسور رایا آسانسور | espinassco

کابین استیل تایل طلایی کد3710 فروش کابین آسانسور رایا آسانسور | espinassco

© استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی سرام پخش فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.کلیه حقوق سایت متعلق به پلتفرم دانش بنیان سرام پخش می باشد . حداقل سفارش این محصول 3 تایل و زمان تحویل بین 3 تا 4 روز می باشد. انواع مختلف کابین را به همراه مشخصات فنی و قیمت آن را دریافت نمایید.و با به روز ترین قیمت قطعات بیشتر آشنا شوید. در این مدل از کابین ها انواع مختلف تزیینات را می توان انجام داد.

تایل دکوراتیو کامپوزیت – پازلی نقره ای

سرعت نصب و اجرای این نوع سقف در مقایسه با سایر سقف ها بسیار بالا می باشد.از این رو اکثر معماران و مهندسان در طراحی سقف های اماکن عمومی و سالن های بزرگ از این نوع سقف استفاده می کنند. رنگ بندی و تنوع طرح در تایل آلومینیوم به بیش از 100 مدل می رسد که مشتری می تواند بسته به سلیقه و فضای خود آن را تغییر دهد. بیشترین استفاده از تایل آلومینیوم در بین کابینت ها می باشد و از همین رو است که به تایل بین کابینتی نیز معروف می باشد. تایل آلومینیوم ساخته شده از لایه کامپوزیت،مواد، و آلومینیوم می باشد که با طرح های و رنگ های متفاوت قابل ارائه شدن است. لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد.

دلایل استفاده از کابین استیل در آسانسور

این مدل از کابین آسانسور به همراه کف سنگ یکپارچه ، یوک و کادر وزنه ، ترمز ایمنی و کفشک به سراسر کشور عرضه می شود. مقاومت بالا در برابر رطوبت، به دلیل داشتن روکش پی وی سی و متالایز، تایل گچی در مقابل رطوبت بسیار مقاوم می باشد. کلیه حقوق این سایت مربوط به شرکت تولیدی و صنعتی، سقف کاذب جی اس تی می باشد. زیرسازی و سازه طلایی و استیل شرکت دو برند را با روکش و بدونه روکش عرضه می نماید. در ضمن بخاطر ضخامت بسیار کم ورق‌های مولتی استایل، برای اجرا در فضاهای مختلف بسیار راحت و قابل انعطاف است. با کمترین هزینه، ایجاد نور و سایه های متفاوت به وسیله تایل پی وی سی دکوراتیو، فضایی زیبا را به وجود آورید.

برای رنگ سفید آن با روکش upvc ضخیم سطح گالوانیزه را پوشش داده اند . Copyright تمامی حقوق این سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی جی اچ استور می باشد . با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .

  • سرعت نصب و اجرای این نوع سقف در مقایسه با سایر سقف ها بسیار بالا می باشد.از این رو اکثر معماران و مهندسان در طراحی سقف های اماکن عمومی و سالن های بزرگ از این نوع سقف استفاده می کنند.
  • تایل معرق سقف کاذب مولتی استایل، ضدآب، قابل شستشو و بسیار سبک، با طرح‌های متنوع با هر نوع سبک دکوراسیون هماهنگ می‌شود.
  • هرچه طرح تایل معرق، خلوت تر باشد، بخاطر برش کمتر، استحکام بیشتری دارد.
  • تنوع متریال متشکله، رنگ، تزئینات و فینیشینگ سطح تایل های بین کابینتی بست وال این محصولات را از سایر محصولات مشابه متمایز می نماید.
  • تایل های معرق در بی نهایت طرح تولید میشود که تقریبا در انتخاب طرح دستتان آزاد است .