کاربردیترین افزونههای وردپرس که باید نصب کنید

ویژگی تصاویر تنبل یا lazy loading به صورتی است که زمانی که کاربر وارد سایت شما می شود تصاویر قسمت های پایین تر بارگذاری نمی شود، بلکه هنگامی که کاربر صفحه را به پایین اسکرول می کنند،تک تک این تصاویر بارگذاری خواهند شد.در واقع ویژگی lazy loading در افزایش سرعت سایت بسیار موثر است. در این مقاله قصد داریم یک روش دیگر نیز برای افزایش و ارتقا امنیت معرفی کنیم تا بتوانید از هریک از آنها برای حفظ هرچه بهتر سایت خود استفاده کنید. ما در ابتدا بایستی تعدادی قالب که از آنها خوشمان می آید را انتخاب کنیم چرا که قصد داریم سایتی جذاب با طرحی زیبا داشته باشیم زیرا شکل سایت اولین چیزی است که یک بازدیدکننده می بیند. قیمت استفاده از این افزونه در زمان خرید از خود سایت اصلی، چیزی بین 48 تا 120 دلار است.

در حین عملیات بارگذاری و نصب ممکن است با اخطاری مشابه تصویر زیر برخورد داشته باشید. استفاده از دامنه مجازی دقیقا مشابه دامنههای واقعی است با این تفاوت که آنها فقط در سیستم شما قابل دسترسی هستند. این افزونه افزایش سرعت وردپرس قابلیتهایی دارد که معمولا برای برخورداری از آنها باید چند پلاگین دیگر را نصب کنید. برای همین باید نسبت به استفاده درست از افزونههای سایت دقت لازم را داشته باشید. به هرحال، روی سرویس های هاست اشتراکی منابع سرور با بسیاری از مشتریان دیگر به اشتراک گذاشته میشود. صفحه تماس با ما: اگر می خواهید افراد با شما در ارتباط باشند ، پس صفحه تماس می تواند راهی برای این کار باشد.

بدون اتلاف وقت به اولین جلسه از آموزش ووکامرس رفته و ساخت فروشگاه اینترنتی خود را آغاز نمایید. یک افزونه صفحه ساز کشیدن و رها کردن وردپرس به شما این امکان را می دهد که طرح بندی های دلخواه و سفارشی برای وب سایت خود ایجاد کرده و بدون نیاز به داشتن اطلاعات کدنویسی هر صفحه ای که می خواهید، بسازید. با افزایش تخصص در زمینه فروشگاه ساز ووکامرس می توانید گام های مستحکم تر و قوی تری را برای داشتن یک فروشگاه کامل بردارید. زیرا در هر جلسه از آموزش نکات بسیار مهمی در رابطه با امکانات این فروشگاه ساز محبوب در وردپرس را خواهید. مزیت مهمی که این نوع هاست ها دارند هزینه پایین آن هاست است. در کد بالا میبینید که فضاهای خالی زیادی بوجود آمده، شاید به این شکل کدنویسی خوانایی آنرا برای برنامهنویسان بیشتر کند.

یکی از اقدامات امنیتی که میتواند تا حد زیادی جلوی آسیب به سایت شما را بگیرد، حذف حساب پیشفرض ادمین و ایجاد یک کاربری دیگر با همان سطح دسترسی است. در این سایت آماده آموزشی برای شما تمهیدات زیادی لحاظ شده است برای مثال ما دو نوع صفحه اصلی را طراحی کرده ایم و حتی صفحاتی مثل تماس با ما و درباره ما نیز طراحی شده است. رعایت استانداردهای سئو تکنیکال و تولید محتوای ارزشمند میتواند شما را به صفحه اول نتایج گوگل برساند ولی برای کسب رتبه 1 و رقابت با سایت های قدیمی تر شما نیازمند لینک سازی خارجی برای سایت خود هستید.

پلاگین وردپرس

پس از کلیک روی Download ورژن مورد نظر از نرم افزار Xampp را متناسب با سیستم عامل سیستم خود انتخاب و سپس دانلود کنید. این وب سایت از وردپرس برای مدیریت محتوای خود استفاده می کند و یکی از وب سایت های قدیمی و بسیار موفق در این زمینه است. باز هم جمله تکراری میزبان مناسب را برای شما ارسال کردم ، این نکته بسیار مهم است ، انتخاب یک سرویس هاستینگ با کیفیت تاثیر زیادی در زمان بارگزاری وب سایت شما دارد ، اگر سرور هاستینگ شما به اندازه کافی قدرتمند نباشد یا تعداد زیادی سایت در یک سرور میزبانی شده باشه میانگین زمان انتظار ( waiting ) وب سایت شما بسیار بیشتر می شود ، بنابراین حتما از یک هاستینگ مناسب سرویس را دریافت کنید و موقعیت مناسبی سایت خود انتخاب کنید ، منظور بنده موقعیت سرور هاست شما است.

اگر مایل باشید کاربران در سایت شما عضو شده و ثبتنام کنند، این افزونه به شما کمک زیادی خواهد کرد. سوالی که ممکن است پیش بیاید این است که نحوه ورود به پنل مدیریت سایت چگونه است؟ شاید اولین سوالی که در ابتدای این بخش ذهن شما را مشغول کرده است این است که لوکال هاست چیست؟ در لغت لوکال هاست به معنی میزبان محلی است اما در دنیای کامپیوترها از این اصطلاح به منظور فضایی در کامپیوتر گفته میشود که محیط سرور و هاستهای واقعی را شبیه سازی میکند. یکی از این گزینه ها wordfence security است که می توانید برای کارهای امنیتی خود به آن اعتماد کنید. با وردپرس هر طراح میتواند به راحتی و با صرف حداقل زمان، سایت خود را توسعه داده و با نصب افزونههای مختلف، بر عملکرد سایت خود بیافزاید. با فعال شدن این تیک، سایت شما توسط موتورهای جستجو ایندکس نخواهد شد، بنابراین در نتایج جستجوی گوگل و سایر موتورهای جستجوگر به نمایش در نخواهد آمد.

بی شک اولین چالشی که به با آن رو به رو خواهید شد انتخاب یک دامنه مناسب برای سایتتان است. اگر از دامنههای مجازی استفاده نکنید، برای دسترسی به پوشه htdocs در Xampp باید از آدرس localhost در مرورگرتان استفاده کنید. باید منتظر بمانید تا این عملیات به صورت کامل به پایان برسد. در ادامه به آموزش دانلود، نصب و راه اندازی این نرم افزار میپردازیم. البته راه اندازی آن از نصبش راحتتر است! همچنین این دوره آموزشی نکات شیوایی را از سئو زبان انگلیسی ارائه کرده است که می تواند به شما کمک کند. سایت Studiopress دو قابلیت Genesis Framework و Premium themes را برای طراحان وردپرس ارائه می دهد. جهت تسهیل روند اسکن سایت و جلوگیری از هرگونه خطایی پیشنهاد می شود از گزینه اسکن خودکار استفاده کنید تا تمامی صفحات، برچسب ها، محصولات و پست ها بررسی بی تم شوند. ما قبلا در مورد GTmetrix و بررسی سرعت سایت یک مقاله نوشتیم.

گام ششم: حرفه ای ترین باشید تا هر کسی را به خود جذب کنید.

علاوه بر ایجاد این منابع، ممکن است توسعه دهنده وردپرس برای ساختن یک نقشه سایت یا طرح کلی برای یک سایت بالقوه استخدام شود، یک سایت موجود را به سیستم عامل وردپرس منتقل کنند یا برای بهینه سازی سئو و نرخ تبدیل آن، آن را دوباره طراحی کنند. بنابراین هکرها با مطالعه این موارد باگهای امنیتی نسخههای قبلی وردپرس را پیدا میکنند و به سایتهایی که نسخه وردپرس آنها مخفی نیست و از وردپرس نسخه قدیمی استفاده میکنند، حمله میکنند و از همین طریق آن سایتها را هک میکنند. گوگل روبات و موتوری سریع و هوشمند است ولی هنوز نیاز به کمک کاربران دارد، آنها همیشه در تلاشند تا نتایج بهتری را به کاربران اینترنتی ارائه دهند، با این حال محدودیتهایی در این مسیر وجود دارد که نیاز به سئو سایت را ایجاد میکند. زیرا تقریبا شما هر روز در حال وبگردی در اینترنت و کار با دامنهها هستید و قطعا پاسخ این سوال را میدانید.

افزایش سرعت وردپرس

به جز اینها حتی افزونه امنیت کامل، در مدیریت کامنت های اسپم هم به شما کمک های زیادی میکند. برای فعالسازی amp روی سایت، بهترین پیشنهاد، همکاری با یک متخصص کدنویس آشنا به مفاهیم سئو است. اگر آماده اید، بیایید اولین گام را با یکدیگر برداریم تا محیط سیستمتان را برای نصب وردپرس آماده کنیم! شما هم اکنون اولین قدم را در مسیر طراحی سایت با وردپرس را با موفقیت برداشتید. با تهیه این خدمت شما قادر خواهید بود تا بصورت 99.9 درصد امنیت کاملی را تجربه کنید. به عنوان مثال، اگر یک فروشگاه ووکامرس یا یک وب سایت عضویت دارید، این گزینه تجربه کاربری را برای همه کاربران وارد شده بهبود می بخشد. شما باید مدت ها تلاش کنید و از این طریق تجربه بدست بیاورید. در این مرحله باید محل نصب نرم افزار Xampp را بر روی سیستمتان مشخص کنید. نیازی به تغییر این موارد وجود ندارد و کافیست بر روی Next کلیک کنید.

در واقع ما پیشنهاد میکنیم از طریق بخش تنظیمات و گزینه گفتگو، تعیین کنید که در هر صفحه از سایت شما نهایتا 50 نظر نمایش داده شود و مابقی آن، به صفحات بعدی برود. افزایش سرعت یه موضوع خیلی گسترده هست که به خیلی چیزا مرتبطه. خزنده های گوگل فاکتورهای نسبتا مشخصی برای درک محتوای صفحه دارند که در صورت رعایت آنها شانس شما برای کسب جایگاه افزایش می یابد. در این روش شما محدودیتی برای انتخاب نام دامنه و تعداد آنها ندارید و به راحتی میتوانید دامنه ای را بسازید که پس از وارد کردن آن، سایتی که در سیستمتان ساخته اید را مشاهده کنید. مشاهده این پنجره به معنی موفقیت آمیز بودن نصب نرم افزار Xampp میباشد.

این دوره از کاملترین آموزش های حوزه سئو با بیان ساده می باشد ، ما در این آموزش سرمایه گذاری زیادی روی موفقیت بلندمدت کرده ایم. بنابراین در این دوره صفر تا صد کار با وردپرس را به صورت عملی و کاربردی میآموزید. همانطور که حتماً در خبرها خوانده یا شنیدهاید چندی پیش گوگل تغییرات بنیادی را در سیاستهای خود در قبال سرویسهای نقشه اعمال کرده و تا ۲۶ تیرماه ۹۷ به توسعهدهندگان برای ثبت اطلاعات کارت اعتباری خود فرصت داده بود (اطلاعات بیشتر). در با تیک زدن بر روی این گزینه شما این دسترسی را می دهید که فایل های CSS و JS شما تنها یکبار اجرا شوند، و زمان آن وقتی است که کاربر بر روی آن کلیک می کند، از این رو شما اگر چندین بار صفحه خود را بارگذاری کنید این کد ها خوانده نمی شود، و تنها با کلیک بر روی دکمه شروع کد ها عملیات خود را آغاز می کنند.

و فایلهای موجود در هر پوشه به راحتی بررسی شده. وقتی مهاجم به این فایل ها دسترسی پیدا کرد، حدس بزنید چه کارهایی می تواند انجام دهد. با وردپرس چه سایت هایی می توان ساخت ؟ پینگ بک (PnigBack) به شما این امکان رو میدهد که بفهمید چه مطالب و لینک هایی از سایت های دیگر کپی شده است. گام ششم: حرفه ای ترین باشید تا هر کسی را به خود جذب کنید. طراحی آسان و آماده سایت آموزشی می تواند به شما کمک کند از سختی های طراحی رها شوید و سریعاً شروع به ضبط ویدئو های آموزشی خود نمایید. در ادامه به آموزش نصب نرمافزاری میپردازیم که محیط سرور و هاستهای واقعی را روی کامپیوتر شما شبیه سازی میکند.

متاسفانه در ایران به دلیل جدید بودن این فضا، برخی شرکت ها و وب سایتها، قالب های وردپرسی را به صورت غیرمجاز در حالیکه مواردی همچون حقوق کپی رایت و مخرب بودن بعضی قالب ها و … البته به غیر از xampp نرم افزارهای دیگری نیز برای این کار وجود دارند مثل wamp ,easyphp و … با وجود اینکه گاهی اوقات سرعت در رنکینگ گوگل اهمیت زیادی پیدا می کند، با اینحال تمرکز بیشتری روی جست وجوی دسکتاپ معطوف شد.

چون در این مطلب میخواهیم به آموزش طراحی سایت با وردپرس بپردازیم و به شما روش نصب وردپرس روی لوکال هاست را آموزش دهیم. در این مطلب قصد داریم از سیر تا پیاز پیاده سازی یک سایت، نصب Xampp و نصب وردپرس فارسی روی لوکال هاست را به شما آموزش دهیم. یعنی بطور کلی تا زمانی که کاربر صفحه مرورگر خود را اسکرول نکند و به تصویر نرسیده باشد تصویر بارگذاری نخواهد شد. پس از اینکه نصب Xampp به پایان رسید با تصویری مشابه تصویر زیر رو به رو میشوید. این افزونه به شما امکان میدهد فرمهای تماس را به راحتی و سریع بسازید. همچنین به شما اجازه سفارشیسازی و شخصیسازی تم مورد نظر خود را نیز میدهد. دایرکتوری در حقیقت همان مسیری در سیستمتان است که فایلهای مربوط به سایتتان در آن ذخیره میشوند و مشابه فضای هاست یا سرور عمل میکند. در طول این دوره، بصورت عملی با استفاده از وردپرس یک وبسایت واقعی میسازیم و آموزش را در همان وبسایت ادامه میدهیم.

افزونه وردپرس

یکی از مشکلاتی که اغلب مدیران سایت ها با آن رو به هستند بحث سرعت سایت می باشد. اصلا این طور نیست شما میتوانید با هاست وردپرس نبض وب وردپرس را با یک کلیک نصب و راه اندازی کنید. حالا روی دکمه “دریافت وردپرس فارسی” کلیک کنید. اما به دلیل اینکه ما قصد داریم به صورت جداگانه و استاندارد به آموزش نصب وردپرس فارسی روی لوکال هاست بپردازیم، از این روش استفاده نمیکنیم. در بخش بعدی این مطلب میخواهیم روش ساخت ساخت دامنه مجازی در لوکال را با یکدیگر بررسی کنیم. در این قسمت می توانید بررسی کنید تمام فایل ها و فولدرهای نصب وردپرس شما مجوز لازم برای دسترسی به خواندن/نوشتن را داشته باشند و همچنین مجوز صحیح را تنظیم کنید. این دوره آموزشی شما را به این هنر نزدیک خواهند کرد. بعد از اجرای این فایل پنجره ای مشابه تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد.