کامل ترین راهنمای امنیت وردپرس

افزونه ای کاربردی برای سایت هایی که برای هر پست خود حداقل یک عکس نیاز دارند است .این افزونه با فشرده سازی تصاویر موجب افزایش سرعت سایتتان میگردد.در صورتیکه کیفیتتصاویر سایت برایتان چندان مهم نیست میتوانید تنظیمات این افزونه را بر روی فشرده سازی حداکثری تصاویر قرار دهید . داستان تیم آنلاینر بعد از آپدیت جی تی متریکس کمی جالب شد چون بعد از این آپدیت وب سایت جی تی متریکس، فرآیند های ما برای افزایش وب سایت ها دیگه کارایی نداشته و نهایت رتبه ای که میگرفتیم ۲۰ از ۱۰۰ بود که این رتبه دیگر اصلا برای مشتریان مناسب نبود.

این سیستم از دفعه اولی که مجموعه کد html تولید شده یک نسخه ذخیره کرده و برای دفعات بعدی (۹۹ بار دیگر) پردازش ها توسط سرور انجام نمیشود و فقط همان نسخه ذخیره شده به مرورگر ارسال میشود. پاسخ این است: سیستم کش بصورت کاملا هوشمند در رویدادهایی از جمله تولید محتوا انتشار و یا بروزرسانی محصول یا مقاله و یا دسته بندی ها نسخه های ذخیره شده را پاک کرده و مجددا تولید میکند. مهم ترین نکته ای که در مورد تهیه نسخه پشتیبان باید بدانید این است که شما باید به طور منظم پشتیبان گیری از سایت کامل را در یک مکان از راه دور (نه حساب میزبانی خود) ذخیره کنید. صفحه ای مانند تصویر بالا را مشاهده خواهید کرد. تصویر اول، قالب پیش فرض GeneratePress است و تصویر دوم مربوط به قالبی است که از فروشگاه GeneratePress تهیه کردهایم. برای جلوگیری از این مشکل، حتما قبل از نصب Plugin جدید، از سایت خود یک بکاپ کامل تهیه کنید.

اگر هزینه اولویت اول شما نیست از هاست اختصاصی و نیمه اختصاصی استفاده کنید. فانکشنی با اولویت 11 بعد از آن اجرا خواهد شد. آیا امنیت سایت پس از انجام این خدمات برای همیشه تضمین خواهد شد؟ با توجه به اینکه سرعت لود مناسب سایت یکی از پارامترهای مهم از دید کاربران و گوگل است، بررسی عوامل تاثیرگذاری که سبب کند شدن سایت وردپرسی شما شده اند باید یکی از اقداماتی باشد که به طور مستمر و مداوم انجام شود.

WP-Optimize با حذف کردن جزئیات اضافه از پایگاه های داده و بهینه سازی آن ها، موجب سبک شدن و سریع تر شدن سایت می شود. از طرف دیگر هر چه سرور سایت از لحاظ جغرافیایی به بازدید کنندگان سایت نزدیک تر باشد سرعت لود بهتری دارد. تاحالا به این فکر کردید که کاربر وب سایت شما با توجه به سرعت نت ایران و موبایل ها تا چند ثانیه برای لود وب سایت صبر میکنه؟ با تغییر مسیر ورود میتوانید وب سایت خود را در برابر حملات brute force محافظت کنید. این ابزار توسط گوگل ارائه شده است و شما میتوانید سایت خود را دقیقا با توجه به معیارهای خیلی مهم بهینهسازی کنید. بنابراین، یکی از راهکار های بسیار مهم برای افزایش سرعت سایت بهینه سازی این کدهاست. همانطور که میدانید سرعت سایت ها در WordPress علاوه بر جذب کاربران و ماندگاری در سایت شما ،تاثیر بسزایی در رتبه بندی سایت شما در الگوریتم های گوگل دارد ،لذا برای افزایش سرعت سایت شما علاوه بر راهکارهای تخصصی که در مقاله ای جداگانه بدان های پرداختیم ،راه های میانبر دیگری نیز وجود دارد که در این مقاله قصد بررسی آن ها را داریم.بهترین افزونه های افزایش سرعت وردپرس را سعی داریم در این مقاله برای شما معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

برای مثال می توانید حجم کدهای HTML و CSS صفحه را کاهش دهید و یا در بارگیری کدهای جاوا اسکریپت تأخیر بیندازید (در این راهبرد، بارگیری کدهای جاوا اسکریپت پس از این که کاربر، به صورت کامل به صفحه وارد شد صورت می گیرد.). به عبارت دیگر همه افراد از یک سایت با سرعت بالا لذت می برند. این افزونه مناسب افراد تازه کاری است که با کش آشنایی ندارند.در این افزونه تنها با یک کلیک قادر خواهید بود اطلاعات کش سایت خودتان را بدست آورید.علاوه بر آن خزنده پلاگین ،صفحات سایت را با سرعت بسیار مطلوبی مورد خزش قرار میدهد.پس از خزش ،برخی از تنظیمات پیش فرض مانند page cache, and cache pre-loading برای صفحات سایت فعال میشود. این کار سرعت بارگیری صفحات را شدیدا افزایش می دهد. برای انجام این کار شما باید یک هزینه را بهطور سالیانه پرداخت کنید تا بتوانید در سایت خود افزونههای مختلف را نصب کنید.

پس از ورود به پوشه پلاگین ها، کافی است بر روی گزینه Upload کلیک کنید و فایل دانلود شده از مخزن سامانه مدیریت محتوا وردپرس یا هر جای دیگر را سایت بی تم (betheme.ir) آپلود کنید. پس از نصب وردپرس ،گزینه هایی بطور خودکار در بخش مدیریت محتوا فعال میگردند که این افزونه موجب میشود که به مانند سدی در برابر این فعال شدن ها عمل کند و مانع از کاهش سرعت سایتتان گردد. همچنین برای جوملا نیز افزونه هایی مثل Optimize Your Table منتشر شده اند تا بتوان با کمک آن ها دیتابیس را بهینهسازی کرد. با این افزونه به افزایش سرعت سایت وردپرس خود کمک می کنید. برای استفاده از سرویس های خارجی جهت آنالیز سایت بایستی یک سری فایل ها را در سورس سایت آپلود کنید. اسکریپت های داخلی و خارجی وب سایت شما تاثیر مهمی در سرعت وب سایت شما دارند و می توانند به شدت سرعت را دچار مشکل کنند.

افزایش سرعت وردپرس

البته بسیاری از خدمات دهنده های هاست به طور خودکار این کار را برای شما انجام می دهند اما به هر حال، ضرری ندارد خودتان نیز اقدام کنید. به سایت خود بازگردید و این کارها را انجام دهید، سپس نتایج را با قبل از آنالیز و بهینه سازی مقایسه کنید تا میزان پیشرفت را مشاهده کنید. نام پوشه را در قسمت جستجو تایپ کنید و آن را جستوجو کنید. این عکس فرم بارگذاری پلاگین رو نشون میده و تو این قسمت شما باید روی دکمه “Choose File” کلیک کنین و فایل پلاگینی که قبلاً بارگیری کردین رو از روی کامپیوتر خودتون انتخاب کنین. با کلیک بر روی این دکمه یک بخش جدید ایجاد می شود که شما با کلیک بر روی دکمه Choose File، فایل زیپ افزونه را از روی سیستم خود انتخاب و بر روی دکمه نصب بزنید. زمان بارگذاری (در حال بارگذاری) Onload Time – عددی که نمایش داده می شود بر حسب ثانیه (به همراه دهم ثانیه) بوده و اگر گزینه Onload فعال باشد، آزمایش با یک قطعی اینترنت (شبیه سازی اینترنت واقعی) و نوسان اتصال همراه خواهد بود.

همانطور که در عکس بالا می بینید Fully Loaded Time نوین مارکتینگ ۴.۶ ثانیه است که باید بهتر شود و امتیاز Page Speed Score مطابق عکس ۹۳ است و عالی است. اگر سرعت سایت شما پایین باشد و در زمان مناسب، بارگذاری نشود، کاربر از صفحه ی شما خارج می شود و این از نظر گوگل، یعنی امتیاز منفی برای سایت شما. هنگامی که کسی وارد سایت شما می شود با دیدن تصاویری که هنوز بارگذاری نشده اند، از سایت شما خارج می شود. وقتی فایل رو از حالت زیپ خارج کردین، یه پوشه جدید با همین نام برای شما ایجاد میشه و این دقیقاً همون پوشهایه که شما باید با استفاده از یه کلاینت FTP به صورت دستی اونو در سایت خودتون بارگذاری میکنین. همواره یکی از مشکلاتی که طراحان سایت و شرکت ها با آن دست و پنجه نرم میکنند فروش و بازدید کم سایتشان است. پس به همین دلیل، کسانی که از وبسایتهای وردپرسی استفاده میکنند باید بهطور جدی به دنبال ایجاد اپلیکیشنی همگام با وبسایت خود باشند.

یکی از مزیت های GeneratePress این است که تمام امکانات آن از شخصی ساز خود وردپرس استفاده میکند. دوره آموزش کار با افزونه های کاربردی وردپرس افزونه یا پلاگین نرم افزار کوچکی ست که به برنامه اصلی امکانات جانبی و مکمل اضافه می کند. استفاده از قالبهای وردپرس امکانات مختلفی را در اختیار کاربران قرار میدهد که در ادامه برخی از آنها را با هم بررسی خواهیم کرد. اولین علت که نمیزاره وارد روبیکا بشیم و شماره مارو قبول نمیکنه این است که از ورژن قدیمی استفاده میکنیم.

حتی در حد صدم ثانیه سرعت وب سایت ها را برای رنک دهی با یکدیگر مقایسه میکند. لذا کم کردن و حتی حذف هزینه های زمانی و مالی این مرحله آرزوی هر مدیری است که به کمک آرشیو بزرگی از قالب های وب سایت موجود در تم یاب امکان پذیر می باشد. Oxygen Builder صفحه ساز جایگزینی است که با حذف صفحات اضافی و بهینه سازی کدهای جاوا اسکریپت و CSS باعث سبکتر شدن و افزایش سرعت سایت میشود. مشکل اینجاست که انتخاب کردن از بین چند افزونه کنار نصب و پیکربندی هم کنار, اگر شفاف تر بگم مثلا برای ایجاد قابلیت ورود و ثبت نام کاربران در سایت انواع فرم ساز وجود داره که خوب قطعا ۹۰٪ از وبسایت ها ووکامرس نصب دارن و خودش قابلیت ورود و ثبت نام رو دارا هستش که متاسافنه توجهی بهش ندارن و سیستم ورود و عضویت دیگری رو راه اندازی میکنند که موجب سنگینی و گاها باعث ایجاد اختلال خواهد شد .

یک قانون کلی وجود داره که بصورت مستقیم روی بازدهی سایتتون تاثیر داره اون هم اینه که با هر ۱ ثانیه تاخیرشما ۷٪ از کاربران خودتون رو از دست میدید. در واقع سئو یک علم کلی برای بهینه سازی وب سایت ها برای انواع موتور های جست و جو است به عنوان مثال کسب و کار شما در زمینه فروش لباس است و شما حدود 100 نوع محصول متفاوت دارید. این دلایل برخی از دلایلی هستند که نشان میدهند مدیران کسب و کارهای اینترنتی باید ارتقاء امنیت سایت خود را در اولویت قرار دهند. شما با یادگیری وردپرس میتوانید درهای موفقیت بسیار زیادی را به روی خود باز کنید و شروع به کسب درآمد نجومی و انفجاری کنید. ولی در وردپرس چندین پلاگین وجود دارد که و به صورت آنلاین عکس های خود را بهینه کنید.

پلاگین وردپرس

افزایش سرعت وردپرس در لوکال هاست برای خیلی از افراد نیاز است زیرا این افراد برای جلوگیری از هزینه های اضافه خرید هاست، از لوکال هاست استفاده میکنند اما در لوکال هاست به مشکل افت سرعت وردپرس بر میخورند. با خاموش کردن آن علاوه بر افزایش سرعت اینترنت شاید مشکل ارسال نشدن کد هم حل شود. اگر این اتفاق افتاده باشد دیگه شما کد فعالسازی روبیکا را دریافت نخواهید کرد. بخاطر فیلترینگ در کشور ما اکثر ماها رو گوشیمون وی پی ان فعاله ولی وقتی میخواهید از روبیکا استفاده کنید حتما سعی کنید آن را خاموش کنید. فرض کنید یک سایت وردپرسی داریم. یکی از ویژگی های بسیار مهم این افزونه این است که بصورت پیش فرض درخواست های HTTP را نادیده میگیرد .بدین معنی که در جاییکه نیاز به پردازش درخواست های HTTP نیست ،آن ها را اجرا نمیکند.

برای بررسی این مورد میتوانید به صورت موقت قالب خود را تغییر بدهید و افزونه ها را فعال و غیر فعال کنید . بعد از اینکه مطمئن شدید که کارهای بالا تاثیری نداشت و همچنان در دریافت کد فعالسازی با مشکل مواجه هستید، ممکن است حساب کاربری شما به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات روبیکا (مثلا انتشار محتوای غیر اخلاقی، ریپورت شدن و …) مسدود شده باشد. در غیر این صورت از هاست اشتراکی که کاربران دیگر راضی بودند، استفاده کنید.

نام پوشه را در قسمت جستجو تایپ کنید و آن را جستوجو کنید.

وردپرس هم مانند خیلی از نرم افزار های دیگر زمانی که اطلاعات و فایل های اضافه زیادی داشته باشند باعث کند شدن آن ها میشود پس اگر در وردپرس خود قالب های اضافه ای دارید حتما آن ها را پاک کنید. در سایت ما میتوانید قبل از دانلود قالب آماده وردپرس از جزئیات و ویژگیهای مختلف این محصولات با خبر شوید و بتوانید با آگاهی بیشتری اقدام به دانلود یا خرید این قالبها کنید. هنگامی که تعدادی مخاطب در CRM خود دارید، می توانید آنها را بر اساس جزئیات آنها به لیست ها تقسیم کنید و از سازنده ایمیل بصری، کشیدن و رها کردن برای ارسال ایمیل های یکباره یا خودکار برای آنها استفاده کنید. میتوانید به قسمت جزئیات رفته و با ارزیابی همه پنجره های نتیجه، اطلاعات مفید بسیاری به دست آورید. به قسمت “Static files” رفته و گزینه Remove query string را فعال کنید. همچنین میتوانید به جای این روش از طریق فایل های برنامه این فایل را باز کنید.

شما نیز سایت خود را در GTmetrix چک کنید و در صورتی که امتیاز کمی داشت از طریق روش های زیر سرعت آن را بهبود ببخشید. در این وقاله چندین روش را به شما معرفی کردیم و همچنین آن ها را آموزش داده ایم تا اگر زمانی به مشکل کند بودن سرعت وردپرس در لوکال هاست برخوردید بتوانید با استفاده از این روش ها سرعت وردپرس خود را افزایش بدهید. هاست های اشتراکی، به سرعت سایت شما ضربه میزند. از قسمت افزونه های نصب شده افزونه را مشاهد کنید و بر روی دکمه فعال نمایید کلیک کنید. در قدم اول شما باید نرم افزار روبیکا را به نسخه آخر بروزرسانی کنید . هاست مهم ترین قدم شما برای سرعت سایت شما است. سرعت وب سایت اونقدر برای گوگل اهمیت داره که گوگل در سرچ کنسول خودش بخشی رو به این مهم اختصاص داده به نام core web vitals.

افزونه وردپرس