کتاب جامع پیش دبستانی گاج 20% تخفیف بانک کتاب مارکا | ketabko

از این رو در این کتاب تعدادی بازی یا فعالیت به مربیان و والدین نیز معرفی شده است. همچنین برای برخی از تمرین‌ها، فیلم‌های آموزشی و انیمیشن نیز تهیه شده که می‌توانید آن‌ها را از طریق اپلیکیشن رایگان کلاغ سپید مشاهده نمایید. شایان ذکر بوده که انجام تمرین‌های کتاب پیش رو باعث بالا بردن و تقویت دقت و تمرکز کودکان نیز می‌گردد.

ریاضی و هوش پیش دبستانی منتشران

یادگیری زبان در سنین کم می‌تواند فرآیند آموزش را سریع‌تر و آسان‌تر نماید. لذا تهیه کتاب‌های کمک آموزشی پیش دبستانی در زبان انگلیسی می‌تواند نقش ویژه‌ای در این خصوص ایجاد نماید. آموزش تصویری و بهره‌گیری از عناصر بصری همچون رنگ‌بندی و شخصیت‌های کارتونی و جذاب سبب جذب بییشتر کودکان و سادگی در یادگیری شده است. زبان‌آموزی و یادگیری مفاهیم پایه‌ای زبان، یکی دیگر از موضوعات مهم در نشر کتاب های پیش دبستانی است.

کتاب جامع پیش دبستانی گاج 20% تخفیف بانک کتاب مارکا | ketabko

مقطع پیش دبستان از دوره های مهم کودکی محسوب میشه و تاثیر مستقیمی بر شرایط تحصیلی و حتی روابط اجتماعی کودکان در مقاطع بالاتر مثل دبستان داره. همچنین بسیاری از مهارت هایی که ما امروزه به صورت ناخودآگاه در زندگی روزمره به کار می بریم به همین مهارت هایی که در سنین کودکی آموختیم وابسته هستن. این مهارت ها توسط مربیان مجرب مهدکودک و پیش دبستان و با استفاده از کتاب های کار پیش دبستانی آموزش پرورش یا کتاب های کار دیگر ناشران مثل گاج و خیلی سبز به کودکان آموزش داده میشه. چی بخونم، یک بانک کتاب واقعی و سرشار از اطلاعاتی بدردبخور است که قبل از خرید کتاب کمک آموزشی باید بدانید. بعد از یک انتخاب درست، با خیال راحت می توانید برای خرید اینترنتی کتاب از طریق همین سایت اقدام کنید. بیشتر ناشران معتبر کشور فروشگاه‌های اینترنتی خود را راه‌اندازی کرده‌اند و مرجع مطمئنی برای خرید کتاب پیش‌دبستانی هستند.

اهمیت مقطع پیش دبستان

با وجود اینکه جو و آموزش های موجود در مقطع پیش دبستان شباهت زیادی به دبستان و کلاس درس نداره مهم ترین پیش نیاز های دانش آموزان ابتدایی در همین مقطع کتاب کمک درسی پیش دبستانی آموزش داده میشه. پیش دبستان به نوبه خودش تاثیر زیادی در علاقه و ارتباط گرفتن دانش آموزان با مدرسه و تحصیل داره. در انتخاب بهترین منابع پیش دبستانی باید دقت لازم را به عمل آورد چرا که این کتاب‌ها از اولین کتاب‌های درسی هستند که کودک با آن‌ها مواجه می‌شود. مطالب درسی موجود در این منابع و شیوه تدریس آن‌ها از عوامل تاثیرگذار بر نگرش کودک در رابطه با تحصیل هستند. به ‌طوریکه آن‌ها را باید از عوامل مهم در آینده تحصیلی کودک و علاقه‌مندی به درس و مدرسه و یا فرار از تحصیل دانست.

  • جامعه علاوه‌بر دکتر و مهندس به هنرمندان و نقاشان با استعداد هم نیاز دارد.
  • اگر می‌خواهید کودکتان به خوبی با مفاهیم اولیه درس‌ها آشنا شوند و در آینده به مشکل بر نخورید و پایه تحصیلی فرزندان ضعیف نشود بهتر است از کتاب‌های کمک درسی استفاده کنید.
  • توجه درسی و آموزشی به کودکان باید منطقی و همسو با استعداد و توانایی‌هایش باشد.
  • پیش دبستانی یکی از دوره‌ها و مقاطع مهمی است که دروازه ورود به عرصه آموزش محسوب می‌شود.
  • از اونجایی که تقویت و تشویق خلاقیت کودکان در دوره پیش دبستان اهمیت بالایی داره مربیان و یا پدر و مادر باید به این قسمت ها هم توجه ویژه ای داشته باشن.