کلاهک کلبه ای کلاهک ژاپنی قیمت کلاهک کلبه ای پشت بامی شرکت صنعتی رحمتی

شومینه‌ها بخش از سیستم گرمایشی کلاسیک در ساختمان‌ها بوده و با توجه به ابعاد و استفاده از نوع سوخت فسیلی یا هیزمی مصرفی باید کلاهک دودکش مناسبی برای آن انتخاب کرد. کلاهک ژاپنی یا چینی با توجه به تنوع اندازه، جنس و ظاهر به نسبت سایر کلاهک‌های دودکش انتخاب بهتری بوده به جریان هوای مناسب در مسیر دودکش نیز کمک خواهند نمود. مزیت این نوع کلاهک جلوگیری از ورود و لانه‌سازی پرندگان در مسیر دودکش است.

انواع کلاهک کلبه ای :

بعنوان مثال در ساختمان های مسکونی که در بام های آنها کاربری “روف گاردن” وجود دارد و یا سطوح شیبدار بام ویلاها استفاده از کلاهک کلبه ای بسیار مورد توجه قرار گرفته است. انتقال هوای دستگاه های دمنده و مکنده توسط داکت های هوارسان صورت می پذیرد که کانال فلکسی یک نمونه از آن داکت ها می باشد.در حقیقت کانال فلکسی که دارای مقطع گرد و ساختاری منعطف و خرطومی شکل می باشد هوای مورد نیاز را در مسیر مربوطه با فشار لازم مکش یا دمش می کند. مصرف تجهیزات حرارتی و گرمازا در ساختمان‌های مسکونی، تجاری، صنعتی و کارگاهی جهت افزایش دما محیط یا انجام فعالیت خاص شغلی منجر به تولید انواع گاز سمی خواهد شد.

از روکش فویل نیز می توان برای تامین هوای تازه و خنک به اتاق تهویه مطبوع استفاده کرد. همچنین می توان از پارچه های گیاهی برای تزئین شکل نامحسوس انتهای کانال های تهویه روی سقف استفاده کرد. امکان ساخت تمامی لوله ها با هم و سفارش کاور وانت با ابعاد لازم به شرکت اگزوز وجود دارد. کلاهک یا درپوش دودکش ژاپنی یکی از زیباترین کلاهک های دودکش در جهان، کلاهک یا تیغه ژاپنی است که نه تنها جریان هوا را در مسیر دودکش تنظیم می کند، بلکه فضای بیرون را نیز تماشایی می کند. ابعاد استاندارد این درپوش دودکش بین 30 تا 35 سانتی متر می باشد اما امکان اندازه گیری سفارشی وجود دارد.

کلاهک کلبه ای کلاهک ژاپنی قیمت کلاهک کلبه ای پشت بامی شرکت صنعتی رحمتی در غیر این‌صورت بخش زیادی از گازهای سمی حاصل از سوخت سیستم گرمایشی به محیط داخلی ساختمان بازگشته و افراد را دچار مسمومیت خواهد نمود. محاسبه ی دقیق ارتفاع کلاهک کلبه ای و نیز تعداد پره های آن از جمله مواردی است که در ارتقای بازدهی آن موثر می باشد. اما در صورت نیاز به مکش بیشتر و تخلیه ی سریع دود و آلاینده از محوطه ی داخلی حجم آن،به تناسب فشار هوای خروجی می توان تعداد پره های آن را را به هر تعداد که لازم باشد افزایش داد.

ضخامت ورق مصرفی کلاهک کلبه ای یک میل می باشد ولی به واسطه ی بزرگ شدن ابعاد وسایز کلاهک کلبه ای ، ضخامت ورق مصرفی نیز افزایش می یابد . این کلاهک در همه سقف ها اعم از سقف های مسطح معمولی و شیبدار قابل نصب خواهد بود. از آن جایی که دیگ موتور خانه ها دائم روشن و خاموش می شود پس این مدل کلاهک به طور پیوسته گرم و سرد می شود، بنابراین استفاده از رنگ کوره ای هم در پشت کلاهک و هم روی گریل ها یکی از امور ضروری است. به دلیل ظاهر نامتناسب انتهای کانال های تهویه در سقف، می توانید تمامی سوکت های کانال های تهویه را جمع کرده و روی پایه کلاهک تیغه قرار دهید که ظاهری شکیل خواهد داشت.

کلاهک کلبه ای جهت دودکش موتورخانه

این کلاهک همراه با انجام این وظیفه ، ظاهر زیبایی به بام ساختمان ها می دهد. در صورت استفاده از شومینه نیز می توان این نوع کلاهک را مورد استفاده قرار داد. از این کلاهک ها برای تامین هوای آزاد اتاق هواساز نیز استفاده می گردد. برزنت کانال با توجه به انعطاف ویژه ای که دارد مانع انتقال ارتعاش صوت و دما به سیستم گرمایش و سرمایش می گردد.در رنگهای متنوع موجود است. کانال فلکسیبل برزنتی دارای استحکام کششی بالا قایل استفاده در در جاهایی مانند سقفهای کاذب و فضاهای سربسته می باشد. رایزرِ دودکش بزرگتر در نظر گرفته می گردد که به راحتی بر روی مقطع گرد کاور شود.

بخش های تشکیل دهنده این کلاهک شامل، پایه و گریل های خروجی هوا می باشد. ابتدا توسطلینک ثبت نام در منوهای اصلی سایت فرم عضویت را تکمیل نمایید و سپس آگهی خود را بعد از مطالعه قوانین توسط لینک درج آگهی ثبت نمایید. جهت کسب اطلاعات در مورد تفاوت آگهی های ویژه و رایگان ، لیست قیمت ها و تخفیف ها به صفحه تعرفه در منوهای اصلی سایت رجوع نمایید. تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به گروه صنعتی رحمانی مي باشد. برای استفاده در پروژه های ساختمانی و صنعتی گزینه مناسب و مطلوبی به شمار می رود. به دلیل استفاده از مواد با دوام در ساخت این کلاهک، معمولا در برابر شرایط بد جوی از خود مقاومت و ماندگاری بالایی نشان می دهد.

بنابراین، پوشش محفظه علاوه بر اینکه دود و آلاینده ها را به خوبی از بین می برد، کاملاً آب بندی شده و همچنان در برابر نفوذ گرد و غبار مقاومت می کند. ضخامت کلاهک معمولاً 1 میلی متر است، اما این ضخامت را می توان با تغییر سایز درپوش که به معنی اندازه درپوش است تغییر داد. اگر ضخامت صفحه کمتر از یک مایل باشد از کانکتور برای ارتباط و اگر ضخامت صفحه بیشتر از یک مایل باشد از CO2 برای ارتباط استفاده می شود. درزگیر تیغه پلاگ های تیغه معمولاً بنا به درخواست مشتری ساخته می شوند و محدودیتی در نوع فلز و ضخامت و اندازه آن وجود ندارد، اما معمولاً پارچه های روغنی و ورق های گالوانیزه برای ساخت کلاهک تیغه انتخاب می شوند. باله ها ساده و به راحتی نصب می شوند و با استفاده از پیچ و رولپلاک ساخته می شوند تا لبه روکش تیغه سه سانتی متری به نشیمنگاه محکم شود.

کلاهک باران گیر – اجرای کانال گرد اتاق تمیز تولید هواکش صنعتی ، هواکش آلومینیومی ، ساخت فن موازی با بهترین کیفیت… احتراماً در خصوص فعالیت خدمات فنی تهویه سازان صنعت کار به استحضار می رسانیم./ کلاهک پره ا یی بصورت چهارگوش طراحی واجرا می گردد از ورق سیاه استفاده می شود قابلیت رنگ آمیزی دارد سایز… محاسبه ی ارتفاع پایه و تعداد گریل های این کلاهک از مهمترین عوامل بازده کلاهک پره ای در تخلیه دود و آلاینده ها به شمار می رود. برای صاف نگه داشتن سطح درج سقف، در حین ساخت 3 اینچ کف پشت بام را سوراخ کرده و آن را روی بالا انداختیم. اما اگر سقف در ضلع مربع قرار گیرد، قسمت بالایی سقف را نصف قسمت فرض می کنیم تا در آن بیفتد، به طوری که سقف بدنه در دوردست قرار نگیرد. داخل درپوش محفظه، یک طرف را بچرخانید تا در ناحیه لوله قرار گیرد.

  • در واقع این کلاهک علی رغم تخلیه ی دود و آلاینده در برابر نفوذ آب کاملا آب بند می باشد.حتی در برابر گردوخاک و ریزگرد نیزکاملاً مقاوم است.
  • لازم به ذکر است این نوع کلاهک دارای ابعاد استانداردی هم می باشد که به طور کلی در آن سایز و ابعاد ساخته می شود.
  • بنابراین هیچ محدودیتی از نظر ابعاد برای ساخت کلاهک کلبه ای نداریم.
  • برای صاف نگه داشتن سطح درج سقف، در حین ساخت 3 اینچ کف پشت بام را سوراخ کرده و آن را روی بالا انداختیم.
  • تمامی تجهیزات آتش‌زا نیازمند اکسیژن لازم برای ادامه روند فعالیت خود بوده و این امر توسط دودکش و کلاهک آن انجام خواهد کلاهک دودکش شد.