۱۰ قالب ریسپانسیو وردپرس و سازگار با صفحه نمایش های مختلف – وبلاگ تهران سرور

اما آن سایت بدون اضافه شدن پلاگین ها بسیار محدود خواهد بود. دیگر کاربران نگران بروزرسانی این افزونه نخواهند بود و با خیال راحت میتوانید این افزونه برای افزایش سرعت سایت وردپرسی خود استفاده کنند. وردپرس از پسش برمیاید و با خیال راحت میتوانید به وردپرس اعتماد کنید. وظایفی مانند cron jobs برای ارسالهای به روز شده و به روزرسانیها حداقل تأثیر در عملکرد وب سایت دارند. • به کیفیت و استانداردهای کدنویسی شده توجه کنید: یک قالب وردپرس با کد ضعیف می تواند تأثیرات منفی بر عملکرد وب سایت شما داشته باشد. نکته قابل توجه این است که می توان این کار را تنها با یک افزونه به راحتی انجام داد. دیتابیس شما ممکن است سرشار از دیتاهایی باشد که دیگر به آنها نیاز نداشته باشید. افزونه های کاربردی در افزایش سرعت سایت وردپرسیجمع بندیپیش از این که به این نکات بپردازیم.

در این بین افزونه های وردپرس می توانند به ما کمک کنند.

همین محتوا در درایو لوکال یا محلی بینندگان وبسایت شما ذخیره خواهد شد که به آن کش می گویند. خب مسلماً اگر شما بخواهید یک سایت اینترنتی راهاندازی کنید به یک سیستم مدیریت محتوا احتیاج خواهید داشت که به شما پیشنهاد میکنیم از وردپرس برای این کار استفاده کنید. اگر محتویات افزونه را به صورت یک پوشه و فایلهای php در اختیار دارید، آن را درون یک پوشه با نام افزونه ریخته و کل پوشه را به فایل zip تبدیل کنید. حال وقت آن رسیده است که یکی از این افزونهها را متناسب با شرایط و نیاز خود انتخاب کنید و به بهبود سرعت سایتتان بپردازید. اطلاعاتی که قرار است در صفحه اول سایت شما نمایش داده شود نباید از حد استاندارد بیشتر باشد زیرا زمان لود صفحه را تا حد زیادی افزایش میدهد و مدت زیادی طول میکشد که سایتتان برای کاربر بارگیری شود.

پنجره YSlow در جی تی متریکس از ما می خواهد که درخواست های HTTP را کاهش دهید. ما در آموزشها سعی کردهایم زیاده گویی نکنیم. تصاویر با حجم بالا: همیشه سعی کند از تصاویر بهینه شده برای سایت خود استفاده کنید و برای تصاویر شاخص یا تصاویر مورد استفاده در یک مطلب از تصاویر با حجم بالا استفاده کنید. شما میتوانید از افزونه راکت برای کش وردپرس خود استفاده کنید. یکی دیگر از افزونههای مربوط به کش ورد پرس میتوان به wp total cache اشاره کرد. شما می توانید به کمک این سایت از وضعیت سرعت سایت خود مطلع شوید.

این مطلب در سایت ویکی پاوه و به نقل از وب سایت رسمی دکتر حمیدی نوشته شده است. در نتیجه ارائه خدمات استاندارد توسط هاستینگ بسیار مهم و تاثیر گذار است. در این مقاله فهرستی از بهترین های گالری را تهیه کرده ایم و برای ارائه یک فهرست کاربردی به مقایسه افزونه ها با یکدیگر می پردازیم. این دوره مخصوص کسانی است که قصد دارند خودشون با کدنویسی و بدون محدودیت قالب های اختصاصی طراحی کرده و تمام طرح های ذهنی خودشون رو تبدیل به کد کنند.

به کمک تنظیمات داخلی وردپرس می توانید در سایت هایی که با وجود حجم بالای کامنتها از کندی بارگذاری سایت رنج می برند با تقسیم کردن کامنت ها در چندین صفحه در صدد رفع این مشکل برآیید؛ برای تنظیم این قسمت به Settings » Discussion رفته و گزینه “Break comments into pages” را انتخاب می کنید. این کد روی CDN ذخیرهسازی شده و نتایج نشان میدهد که درخواستهای کمتری برای فراهم کردن عملکرد بهتر نسبت به بارگذاری چندین فایل JS وجود دارد. این افزونه یکی از محبوب ترین افزونههای وردپرسی است که به شما این امکان را میدهد تا محتوا را با استفاده از پاپآپ قفل کنید، پاپآپها را به سلیقه خود شخصیسازی کنید، برای هر برگه و نوشته به صورت مجزا پاپآپ تعریف کنید و چندین ویژگی دیگر. سریع ترین راه برای بهینه سازی تصاویر سایت شما استفاده از افزونه های کاهش حجم خودکار تصاویر می باشد. هر چند استفاده از این سیستم کرون بر اساس مقدار ترافیک سایت شما ممکن است سرعت بارگذاری را کاهش دهد.

افزونه وردپرس

در بخش انتهایی مقاله، نکاتی را با هم مرور میکنیم که شاید به تنهایی باعث افزایش سرعت سایت نشود، اما رعایت آنها به سایر راهکارهای ما کمک میکند تا یک سایت وردپرسی سریع داشته باشیم. برای دستورالعمل های دقیق، راهنمای ما در مورد چگونگی اضافه کردن ترجمه Google در WordPress را ببینید. با نصب و فعال سازی افزونه Version Info میتوانید ببینید که سایت شما از کدام نسخه PHP استفاده میکند. اگر سایت وردپرسی دارید حتما از یک هاست وردپرسی استفاده کنید. در حال حاضر داشتن سایت اگر نگوییم الزام و ضرورت دست کم یکی از مهمترین مواردی به شمار می آید که هر کسب و کاری می بایست در اختیار داشته باشد. نسخه رایگان در حال حاضر در مخزن وردپرس موجود بوده و قابل نصب است. در حال حاضر افزونه اسموش، جز بهترین افزونه های بهینه سازی تصاویر می باشد. بهترین افزونه امنیتی وردپرس – وبلاگ تهران سرور. آدرس نویسنده Author URI: منظور وبسایت یا وبلاگ برنامه نویسان میباشد، حتی میتواند آدرس پروفایل آنها در وردپرس باشد.

افزونه بعد از نصب یک کش (cache) روی سایت وردپرس و بهینه سازی تصاویر و جایگذاری آنها در سایتتان حتما متوجه خواهید شد که سرعت سایتتان خیلی بهینه تر و سریع تر از قبل شده است. یعنی از لحاظ امنیتی وردپرس وضعیت خیلی خوب دارد که جای نگرانی نیست ولی باید این نکته را هم فراموش نکرد اگر نکات امنیتی هنگام نصب و استفاده از آن را رعایت نکنیم به احتمال زیاد سایت ما توسط هکرها مورد نفوذ و حمله امنیتی قرار می گیرد. البته برخی از پلاگینها مثل WP-Sweep این کار را انجام میدهند اما چون تمامی اطلاعات سایت شما روی پایگاه داده شما ذخیره شده است، استفاده از افزونه برای این کار خیلی ریسک بزرگی است و ممکن است اطلاعات مهم شما را از دیتابیس حذف کند. برخی از کاربران وردپرس این شماره را برای جلوگیری از صفحه بندی تغییر می دهند. خود شوید و سپس به پوشه wp-content مراجعه کنید و پوشه plugins را به disableplugins تغییر دهید و سپس وارد مدیریت وردپرس خود شوید.

افزایش سرعت وردپرس

نحوه کار این افزونه به این صورت است: ابتدا بعد از نصب، تمامی تصاویری که در هاست شما وجود دارد را طبق الگوریتمهای خودش فشرده سازی کرده و در عین نگهداری از کیفیت آنها، باعث کاهش حجمشان بی تم (betheme.ir) میشود. عدم انجام این کار ممکن است باعث کندی و امنیت نداشتن سایت شما شود و شما را در معرض تهدیدات امنیتی قرار دهد. البته این تنها گوشهای از ویژگیهای این افزونه است. قالب سایت، تنها در تعیین رنگ و لعاب سایت به شما کمک نمیکند، بلکه در نحوه ارائه سایت به مخاطبان نیز نقش مهمی بازی میکند. افزایش سرعت پنل مدیریت وردپرس به ارائه 13 راه حل عملی و اجرایی.

یکی از رایج ترین دلایل میتونه فراهم کردن یک راه آسان و ساده برای مشتریاتون باشه که بتونن از یک نوشته یا برگه ای که شما از قبل براشون آماده کردید المثنی بگیرند و چیزهایی که میخوان رو بدون اینکه بدونن هر چیزی رو چطور فرمت بندی کنند تغییر بدند. یکی از مهم ترین مزایای این هاستینگ، رعایت استاندارد در ارائه خدمات میباشد و تعداد سایتهای روی تمام سرورهایش کاملا استاندارد است. پلاگین Yoast SEO را می توان کاربردی ترین و معروفترین پلاگین های وردپرس معرفی کرد که بیشترین تعداد نصب یک افزونه را دارا می باشد. با این افزونه هم کاربران میتوانند از طریق درگاه بانک ملت، تراکنش خود را تکمیل کنند. بنابراین زمانی که آن ها برای دفعات بعدی درخواست مجدد خود را ارسال می کنند. افراد واقعی نیز همین کار را انجام می دهند، ولی معمولا وقتی دیدگاهی را بدون لینک می بینید به این معنی است که کسی که آن را گذاشته است علاقه زیادی به تبلیغ خود ندارد و اسپمرهای بسیار اندکی ممکن است چنین خصلتی داشته باشند.

وقتی صحبت از انتخاب افزونه افزایش سرعت وردپرس میکنیم طبیعتاً پلاگینهای زیادی برای انجام این کار وجود دارند که منتشر شدهاند. افزونه یا قالب غیر استاندارد: افزونههای غیر استاندارد میتوانند سرعت سایتتان را تا تا حد زیادی کاهش دهند و باعث اختلال شوند. بخش اصلی محتوای شما، تنها جایی نیست که باعث به چشم آمدن تایپوگرافی میشود. بدین ترتیب پیش بینی و دسترسی به نام کاربری شما برای هکرها دشوار میشود و همین موضوع موجب افزایش امنیت وردپرس شما خواهد شد. پس توصیه می کنیم شیوه ها را به ترتیب پیش ببرید. فرض کنید یک مقاله شما 100 کامنت دارد و این حجم زیاد از کامنتها اگر بخواهند در هر برگه بارگیری شوند، زمان زیادی طول میکشد پس بهتر است شما کامنتها را طوری تنظیم کنید که وقتی کاربر وارد وصفحه میشود فقط تعدادی از کامنتها بارگیری شوند و کاربر برای مطالعه و مشاهده سایر نظرات به صفحات دیگری مراجعه کند.

پلاگین وردپرس

بیش از 55000 افزونه وردپرس فقط در مخزن رایگان افزونه های وردپرس وجود دارد. دلایل زیادی می تواند باعث کندی سرعت سایت شما شود و این کندی سرعت فقط به یک موضوع بستگی ندارد. همچنین به از نمایش مقاله کامل در صفحه اصلی خودداری کنید و فقط چکیده ای مقاله را برای کاربران به نمایش بگذارید تا در صورت تمایل به ادامه مطلب مراجعه کنند. در این بین افزونه های وردپرس می توانند به ما کمک کنند. این اولین مقاله ی پروژه محور رایگان در زمینه بهبود وضعیت سرعت سایت در فضای اینترنت ایرانه که ما برای شما عزیزان آماده کردیم. به نظر شما اولین چیزی که مخاطب در هنگام ورود به سایت شما نیاز دارد چیست؟

وقتی اولین باری که یک سایت در یک مرورگر به صورت کامل بارگذاری شد، اطلاعات تکمیلی آن در قسمت کش (Cache) مرورگر یا حافظه موقت آن ذخیره میشود. وقتی یک کاربر میخواهد وارد سایت شما شود، درخواست هایی را به سمت سرور شما ارسال میکند تا اطلاعاتی را از سایت شما دریافت کند و بتواند آن را از طریق مرورگر خود مشاهده کند. برای دریافت کد تخفیف اختصاصی، کامنت بگذارید یا از طریق چت آنلاین در صغحه اصلی ووکامرس فارسی اقدام کنید! به صورت خودکار پیوند داخلی پیشنهاد می دهد: مقاله خود را بنویسید و پستهای پیشنهادی خودکار را برای پیوند دریافت کنید! اگر به دنبال یک هاست قیمت مناسب با سرعت بالا هستید، ما هاست فراداده را به شما پیشنهاد میکنیم. ما هاست وردپرسی فراداده را به عنوان یک هاستینگ درجه یک برای سایتهای وردپرسی پیشنهاد میکنیم.

بیشتر مدیران سایت به نظر خودشان سایتشان سرعت خوبی دارد زیرا آنها با کامپیوتر خود کندی را احساس نمیکنند که این به دلیل کش شدن سایت آنها در مرورگرشان است. گوتنبرگ ویرایشگر جدید وردپرس است. خیلی ساده با تایپ کردن متن معینی در ویرایشگر وردپرس، پلاگین wp-Typography کار تبدیل عناصر را به شکلی انجام میدهد که جذابتر و قابل فهمتر شود. وارد کنترل پنل سرور خود شده و از طریق بخش مدیریت فایل، به فولدر اصلی هاست وارد شده و فایل htaccess را با یک ویرایشگر متنی باز کنید. 2. از طریق افزونه هایی که به طور خودکار تصاویر را بهینه میکنند، اقدام کنید. صفحات وردپرس “پویا” یا به عبارت دیگر “داینامیک” هستند. به عنوان مثال میتوانید تهیه پشتیبان از سایت را در بازههای 7 روزه تنظیم کنید به جای بکاپ گیری روزانه یا ساعت آن را به ساعات اولیه روز تغییر دهید که کاربران کمتری در سایت شما حضور دارند.

این افزونه هم یکی از افزونههای مربوط به کش سایتهای وردپرسی است و میتوان از طریق این افزونه سرعت سایت را تا حد زیادی افزایش داد. اگر قصد دارید تا یک سایت وردپرسی کاربرپسند و کارامد داشته باشید، لازم است تا حتما از افزونه های مناسب استفاده نمایید. اما اگر میخواهید سرعت سایتتان تا حد زیادی بهینه شود، بهتر است به مواردی که در ادامه گفته میشود هم عمل کنید. PHP 7 جدید دو برابر سریعتر از نسخههای قبلی است. نسخههای وردپرس همواره در حال اپدیت شدن است و شما حتما باید مرتبا نسخه وردپرس خود را بروز کنید زیرا در هر یک از بروزرسانیهای وردپرس ایرادات امنیتی و اشکالات را برطرف میکند در نتیجه هم باعث امنیت بیشتر سایت شما میشود و همچنین به واسطه رفع ایرادات، سرعت سایت شما نیز افزایش مییابد.

تنظیمات و پیکربندی وردپرس: تنظیمات سایتتان را طوری باید تنظیم کنید که از سرویس کش استفاده کند تا وقتی کاربرانتان دوباره میخواهند وارد سایت شوند درخواست زیادی را برای سرور ارسال نکنند و سرور شلوغ نشود. این نکته در سرعت سایت اهمیت زیادی دارد. تا اینجا از اهمیت داشتن موضوع سرعت سایت مطمئن شدید و متوجه شدید که میتواند در جنبههای زیادی از سایت شما تاثیرگزار باشد در ادامه چند نکته مهم برای شما اماده کرده ایم که میتواند تاثیر چشمگیری در افزایش سرعت فروشگاه اینترنتی شما داشته باشد. با کش سایت، سرعت دسترسی آن ها به محصولات شما تا حد زیادی بالا می رود. این آموزش روی یه سایت واقعی انجام میشه و من از تک تک مراحل این کار واسه شم عکس گرفتم تا به صورت عملی و واقعی و کاملا رایگان با چگونگی افزایش سرعت سایت وردپرسی آشنا بشید. در مقاله ی آموزش سئو داخلی ما به این نکته اشاره کردیم که سرعت سایت یکی از فاکتور های اصلی سئو است که باید به آن توجه ویژه ای داشت، به این دلیل که زمانی که سایت شما سریع برای کاربرانتان بارگذاری می شود آن ها از سایت شما رضایت بیشتری دارند و در صورتی که سرعت بارگذاری سایت پایین باشد ممکن است از سایت شما خارج شوند و این کار باعث بالا رفتن bounce rate سایت شما میشود.