۱۹ قالب برتر راستچین وردپرس

جالب است بدانید که کاربران زیادی برای پیشرفت وردپرس به صورت خودجوش و دورکار تلاش می کنند. علاوه بر اینکه وردپرس به خودی خود تا حد زیادی ایمن است، افزونه هایی برای ایمن تر کردن سایت نیز وجود دارد تا سایت خود را امن تر کنید. اگر در پیدا کردن یک صفحه به قطع داشته باشیم زمان زیادی برای ریدایرکت تلف میشود برای همین این میتواند سرعت فایل را پایین بیاورد و برای حل این مشکل سعی کنید که تعداد این ریدایرکت ها را کم کنید تا با این کار مستقیم لینک صفحه یا نوشته هدایت شود. علاوه بر تیم وردپرس، برنامه نویس های زیادی در جهان هستند که روی امنیت وردپرس کار می کنند. چون با وجود هزاران افزونه، و امکان افزونه نویسی اختصاصی برای وردپرس، دیگر هر نوع امکانی که برای سایت خود لازم داشته باشید را می توانید راه اندازی کنید.

پلاگین وردپرس

انعطاف پذیری : وردپرس قابلیت راه اندازی انواع مختلفی از وب سایت ها از وبلاگ های شخصی و فروشگاه های آنلاین گرفته تا مجلات و روزنامه های آنلاین را در خود جای داده است. با این ابزار جامع و کامل می توانید انواع مختلف وب سایت ها را با کمترین هزینه راه اندازی و توسعه داد. اگر یک کسب و کار کوچک دارید وردپرس بهترین گزینه برای راه اندازی سایت شما است. شما نیز همین الان تصمیم بگیرید تا وبسایت وردپرسی خود را راه اندازی کنید. برای راه اندازی یک سایت، شما راه های مختلفی دارید.

افزایش سرعت وردپرس

در اصل یک اسکریپت PHP است که شما با نصب کردن آن بر روی هاست خود، به راحتی هر چه تمام تر میتوانید سایت خود را راه اندازی کنید. شما به راحتی میتوانید با یک افزونه بازاریابی وردپرس یا افزونه تبلیغات وردپرس یک استراتژی کاربردی را جهت افزایش فروش سایت خود پیاده سازی کنید. شما قادر خواهید بود تا با یک سایت وردپرسی یک فروشگاه اینترنتی کامل را ایجاد کنید، محصولات خود را تعریف کرده و آنها را بر حسب ویژگی هایی که دارند مرتب سازی کنید، تصاویر محصول را ویرایش کرده و درگاه های فروش را به راحتی روی سایت خود تنظیم نمایید. موارد مورد استفاده وردپرس: اصولاً کلیه سیستم های مدیریت محتوا برای وبلاگ نویسی مورد استفاده قرار میگیرد اما یک وب سایت وردپرسی به راحتی میتواند به عنوان یک فروشگاه الکترونیکی، فروشگاه محصولات فیزیکی و دیجیتالی و گاها برای نمایش نمونه کار، وب سایت مجله ای و یا به هر موضوع مورد نظری تبدیل شود.

با وردپرس چه نوع وبسایتی راه اندازی میشود؟

چرا وردپرس به محبوب ترین سیستم مدیریت محتوای جهانی تبدیل شده است؟ واقعا چرا وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا در جهان است! وردپرس را می توان به عنوان روان ترین و گسترده ترین سیستم مدیریت محتوا یا همان CMS نام برد. این راه بسیار هزینه بر است و شما در اصل دارید یک CMS اختصاصی برای خود سفارش می دهید که هزینه های آن به شدت بالا است. در ادامه به معرفی چند وب سایت محبوب که با وردپرس راه اندازی شده اند می پردازیم. تا به حال به این فکر کرده اید که به کمک وردپرس چه سایت هایی را می توانید راه اندازی کنید؟ با وردپرس چه نوع وبسایتی راه اندازی میشود؟ کاهش هزینه: علاوه بر راه اندازی کم هزینه سایت، دیگر نیازی نیست که برای هر تغییری که می خواهید در سایت انجام دهید، به شرکت طراح سایتخود مراجعه کنید.

پس از راه اندازی وردپرس، کافیست که یک قالب برای خود انتخاب کنید و از سایت خود استفاده کنید. بسیاری از وب سایت ها از کسب و کارهای کوچک تا کسب و کارهای بزرگ به کمک این سیستم مدیریت محتوا راه اندازی شده اند. اما هکر ها معمولا یک راه ورود برای خود باز می گذارند. برای افزایش سرعت وردپرس راه های متفاوتی وجود بی تم دارد. انعطاف پذیری وردپرس: وردپرس، یکی از منعطف ترین سیستم های مدیریت محتوای جهان است که افراد خواهند توانست آن را برای کاربری دلخواه خود ویرایش کنند. وردپرس محبوب ترین و قدرتمند ترین سیستم مدیریت محتوا برای طراحی سایت میباشد. بهترین افزونههای افزایش سرعت وردپرس یکی از مهم ترین و تاثیر گذارترین شاخص ها در سئو و بهینه سازی سایت، سرعت آن است که از اهمیت خیلی بالایی برخوردار است. این نوع میزبانی مخصوص وردپرس است که نسبت به سایر میزبانی ها بهتر عمل کرده و از لحاظ سرعت، عملکرد و قابلیت اطمینان بهتر و میتواند روی کارایی سایت تاثیر گذار تر باشد.

افزونه وردپرس

اما این فایل زیپ مربوط به خودِ قالب نیست و بلکه فایل زیپ قالب داخل فایل دانلود شده قرار دارد! افزونه ها میتوانند کوچک یا بزرگ، سبک یا سنگین، پیچیده و یا بسیار ساده باشند اما در نهایت یا قابلیتی به سیستم اضافه میکنند و یا رفتار بخش یا بخش هایی از سیستم را مطابق نیازهای ما دستخوش تغییر می نمایند. هنرمندان، عکاسان، نوازندگان، نویسندگان و سایر متخصصان میتوانند به کمک وردپرس یک آلبوم از نمونه کارهای خود ایجاد و آنها را در معرض دید کاربران خود قرار دهند. Yoast SEO تنها افزونه سئو وردپرس است که توسط متخصصان مشهور سئو در جهان ساخته شده . اگر از پوستهای مانند Astra یا Newspack استفاده میکنید، یا اگر از افزونههایی مانند Yoast یا WP Forms استفاده میکنید – آنها کاملاً کار خواهند کرد! یا اینکه این کار را به یک متخصص سئو، وبمستر، یا ادمین سرور بسپارید. اما این امکانات تنها امکانات اولیه وردپرس است.

وردپرس در ابتدا تنها یک سیستم رایگان وبلاگ نویسی بود که امکانات خوبی را در اختیار وبلاگ نویسان قرار میداد و سپس به صورت یک CMS یا نرمافزار کدباز برای مدیریت محتوای سایتها معرفی شد. می توان گفت امکانات وردپرس نامحدود است! با این افزونه میتوانید به صورت نامحدود فرمهای وردپرس بسازید و از آنها در قالبهای طراحی مختلف استفاده کنید. افزونه iTheme Security : در اصل این افزونه چندین سال است که فعالیت میکند اما تغییر نامی در آن صورت گرفته نام این افزونه WP better security بوده که بعد به این نام تغییر یافته است، یکی از مزایا خوب افزونه این است که چندین پیشنهاد به شما برای افزایش امنیت سایتتان ارائه میدهد، شما طبق این پیشنهاد ها میتوانید لحضه به لحضه امنیت سایت خود را افزایش دهید و دیگر به مشکلات امنیتی بر نخورید. از سال 2004 به بعد وردپرس دچار یکسری تحولات باورنکردنی شد. سفر به دنیای رویایی وردپرس از سال ۲۰۰۳ شروع شد.

سخت کار نکنید بلکه عاقلانه و هوشمندانه کار کنید تا در دنیای کسب و کار مجازی هر لحظه بدرخشید. ، پس ما هم باید نهایت امنیت رو پیاده سازی کنیم که هکر کارش سخت بشه ! و آخرین مورد هم این ست که قبل از نصب هر افزونه و یا آپدیت افزونههای مختلف سایت بهتره که یک نسخه بک آپ از سایت خودتون داشته باشید چون ممکن هست که افزونه مورد نظر نصب شده با دیگر افزونههای شما تداخل داشته باشد و به همین دلیل سایت شما با مشکلاتی مواجه شود، برای دریافت بک آپ دورهای به صورت خودکار هم میتوانید از افزونه updrafts plus استفاده کنید که خیلی ساده و بدون گرفتن وقت شما این بک آپ به صورت خودکار از سایت گرفته بشه و در هاست شما ذخیره بشه و اگر بخواهید خیلی ساده آن را با یک سرور دیگه سینک کنید و فایلهای بک آپ گرفته خود را جهت بالا بردن امنیت در یک سرور دیگه ذخیره کنید.

حتی به عنوان یک مبتدی ، میتوانید به راحتی از وردپرس استفاده کنید. شاید تصادفی نیست که WordPress را به عنوان پلت فرم خود انتخاب کرده اند. وردپرس به عنوان یک ابزار وبلاگ نویسی آغاز به کار کرد. با این وجود بسیاری از ویژگی های اصلی که امروزه در دسترس هستند مثل ویرایشگر وردپرس، فرآیند نصب ساده، سهولت استفاده، پیوندهای یکتا، سیستم مدیریت محتوا بر اساس نیازهای کاربر، قابلیتهای مدیریتی و نظارتی و سایر ویژگی ها همان چیزهایی بود که توسعه دهندگان از همان ابتدای کار در نظر داشتند. مشکل اینجا است که شرکت های هاستینگ وردپرس، نصب این ویژگی را به درستی ندارند یا آنها را برای جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی مسدود کرده اند. اگر کمی با این سیستم مدیریت محتوا آشنا شوید می توانید به راحتی مطالب و محتوای مورد نظر را ایجاد و منتشر کنید.

از rtl وزبان فارسی پشتیبانی می کند.

البته اگر به دانش طراحی قالب تخصص دارید، حتی می توانی قالب اختصاصی خود را برای سایت خود طراحی کنید. به همین دلیل می توان هر نوع وب سایتی را با آن پیاده سازی کرد. از طریق سیستم مدیریت محتوا می توانند بدون داشتن هیچ گونه دانش برنامه نویسی وب سایتی را بارگذاری کنند و همچین وب سایت مورد نظر را مدیریت کند. از rtl وزبان فارسی پشتیبانی می کند. وردپرس با زبان برنامهنویسی PHP نوشته شده و توسط MySQL پشتیبانی میشود.

که موارد ذکر شده بالا تنها ۱۰ مورد از مزیت ها و تفاوت های هاست وردپرس محسوب میشود. مبنای وردپرس: وردپرس بر پایه PHP و MySQL بنا شده که تقریباً توسط تمام میزبانی های تحت وب پشتیبانی میشود. نکته: گفتی است که قالب های چند کاره (Multi-Purpose) نیز وجود دارد. ظاهر زیبا: در سطح اینترنت هزاران قالب مخصوص وردپرس وجود دارد که شما می توانید انتخاب کنید و روی سایت خود پیاده سازی کنید. هرگز URL ها را کش نکنید: در این قسمت می توانید URL نوشته ها و برگه هایی که نمی خواهید کش شوند را وارد کنید.

با این ویژگی شما میتوانید بهراحتی سایت خود را بدون نیاز به توابع خاص و یا برنامهنویسی شخصیسازی کنید. استفاده آسان : اگر میتوانید از یک نرم افزار پردازش کلمه ساده مانند Microsoft Word استفاده کنید، حتما میتوانید از WordPress برای ساخت و مدیریت یک وب سایت هم استفاده کنید. نیازی به دانستن کد نیست : وردپرس نیاز به دانستن نحوه کدگذاری برای ایجاد وب سایت را نخواهد داشت. سئو عالی: وردپرس به شدت به صورت استاندارد کد نویسی شده است تا سئو سایت شما را هر چه بیشتر بهبود ببخشد تا در نتایج گوگل بهترین جایگاه را داشته باشید.

مدیریت آسان: شما به راحتی می توان سایت خود را در هر جا که هستید، چه با کامپیوتر و چه با موبایل، سایت خود را مدیریت کنید و نیازی به هیچ گونه برنامه جانبی ندارید. چه زمانی سفارش طراحی افزونه وردپرس لازم است؟ مجله محبوب نیویورکر با وردپرس طراحی شده است. ووکامرس یکی از محبوب افزونه های تجارت الکترونیکی است. این سیستم بسیار محبوب است حتی بسیاری از شرکتهای بزرگ هم از آن استفاده میکنند. این افزونه به شما این اجازه را میدهد که کنترل کاملی بر روی سایتهای خود داشته باشید.

هر کسی دلایل شخصی خود را میتواند داشته باشد شاید هدف شما فقط پول و کسب درآمد باشد ولی من معتقدم قبل از اینکه به پول فکر کنید اول عاشق کارتان باشید و اشتیاق سوزانی برای تخصص خود داشته باشید. تا به حال به ماهیت اصلی این سیستم مدییت محتوا فکر کرده اید؟ البته سئو فقط به سیستم مدیریت محتوای انتخابی شما محدود نمی شود و موارد زیاد دیگری نیز در این بخش سهیم هستند. به همین جهت تنوع و گستردگی محصولات وردپرس در دسته پلاگین بسیار زیاد است. تکسانومی در واقع روشی برای دسته بندی پست ها و پست تایپ های اختصاصی است. برای اینکار روش های مختلفی وجود دارد.

کاربران وارد شده Logged in Users : این قسمت برای کاربرانی که تازه وارد سایت شده اند، کش را غیرفعال می کند. با استفاده از SSL اطلاعات سایت شما امن نگه داشته می شوند. قابل افزایش با افزونه های وردپرس : نرم افزار اصلی وردپرس را میتوان با افزونه های وردپرس توسعه داد. شما می توانید تمام این به روز رسانی ها را به صورت رایگان دریافت و با یک کلیک نصب کنید! پلاگین وردپرس یک ماژول اضافی برای وردپرس به شمار می رود که می تواند ویژگی های جدیدی به سیستم مدیریت محتوای وردپرس اضافه کند یا عملکرد وب سایت شما را بهبود بخشد. هر نسخه ویژگی های جدید و به روز رسانی های امنیتی را به پلت فرم اضافه می کند. امنیت وب سایت : در حالی که هیچ پلت فرم وب سایت 100 secure امن نیست، امنیت سایت wordpress با یک تیم امنیتی هوشیار از توسعه دهندگان و کاربران اصلی همچنان بهبود می یابد.