۹ نکتهی جالب درباره وردپرس که شاید نمی دانستید!

یکی از مهمترین مباحثی که در این ویدئو های آموزشی به شما ارائه میشود، نحوه ساخت و پیاده سازی یک قالب وردپرس کم حجم و زیبا با رعایت تمامی استاندارد های UX، UI و رعایت مباحث مربوط به سئو ی محتوا می باشد. و اگر نه حتما تو دوره طراحی قالب وردپرس که فرمودین تو برنامه هستش , این مسئله رو در نظر داشته باشید . اگر شما هم به این حوزه علاقمند باشید حتما اسم “وردپرس” را شنیده اید. بعد از آنکه شما فیلم های مقدماتی آموزش طراحی سایت را در صفحه آموزش طراحی سایت مشاهده کردید، در این بخش میتوانید با مباحث پیشرفته طراحی و راه اندازی وب سایت آشنا شوید. بعد از دانلود و نصب افزونه بر روی وردپرس وارد منو تنظیمات آن شوید و هر چهارگزینه موجود را انتخاب کنید. بیشتر سایتهای موجود در بستر وب از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده میکنند و کاربردیترین افزونه برای فروشگاهی کردن وردپرس افزونه ووکامرس میباشد که امکانات کافی و جامعای از سایت فروشگاهی در اختیار شما قرار میدهد.

این چیزی اغراق آمیز نیست، اما این روند وردپرس ،به خصوص برای افراد غیر حرفه ای کمی پیچیده است. اگر تمایل دارید که از قالبهای حرفهای و با امکانات زیاد برای وب سایت خود استفاده کنید، به شما پیشنهاد میکنیم که حتما به این سایت مراجعه کرده و درباره قالبهای آن مطالعه کنید. در این بخش نحوه راه اندازی و پیاده سازی یک قالب حرفه ای با کمک افزونه های صفحه ساز وردپرس به شما آموزش داده میشود. آموزشگاه آریا با عنوان “آریا کویت” در سال ۱۳۸۶ در کشور کویت شروع به کارکرد. چرا که توی موقعیت ممتازی قرار دارید و میتونید به عنوان یه طراح سایت خلاق، توی بازار طراحی سایتهای اینترنتی قد علم کنید. ما به شما اطمینان میدهیم.که با دیدن امکانات بی نظیر وردپرس شگفت زده خواهید شد. در این دوره در 3 قدم ساده و در 3 روز متوالی راه اندازی سایت، مدیریت محتوا، سفارشی سازی ظاهر و افزایش امکانات سایت را یاد می گیرید.

حالا برای توسعه و پایدار کردن کسب و کارهای اینترنتی به ابزاری نیاز داریم که خیلی سریع، آسان و با کمترین هزینه بتوانیم وبسایت های حرفه ای راه اندازی کنیم بله دقیقا وردپرس همان چیزی که است که میتواند نیازمان را برطرف کند. وردپرس ابزاریست که عمل طراحی سایت را به شدت ساده کرده و همچنین فرصت های درآمدزایی زیادی را هم برای متخصصین این حوزه فراهم کرده، اگر شما هم قصد ورود به این حوزه را دارید نیاز به یک نقشه راه و آموزش قوی دارید در این پست ضمن معرفی بهترین آموزش وردپرس رایگان، نقشه راه متخصص شدن در وردپرس را نیز ارائه میدهیم. با استفاده از قابلیت نمایش محتویات دایرکتوریها نیز این امکان فراهم خواهد شد که تا حد زیادی از این مورد جلوگیری کنید، اما دقت کنید که سطح دسترسی حتما باید بررسی و اجرا شود. این در حلی است که از نظر افزایش سرعت پلاگین wp super کش بهترین افزونه افزایش سرعت وردپرس میباشد.

توصیه می کنیم اصلا و ابدا این سه ساعت رو از دست ندید. اونم اینکه به جای ۲۰ ساعت آموزش وردپرس یادگیرنده بره نصف این رو صرف برنامه نویسی کنه میتونه بهتر از این میتونه به نتیجه مطلوب برسه. علاوه بر این vaultpress به همراه افزونه jetpack است. TrustPulse این اقدامات را به عنوان اعلان های بازشو نشان میدهد تا افراد را تشویق به اقدام کنند. نکته مهمی که در وردپرس وجود داره نباید هسته وردپرس رو دست بزنیم باید با استفاده از پلاگین ها و Theme (قالب) ها میایم اون رو توسعه میدیم، پس به هیچ عنوان هسته وردپرس رو دستکاری نکنین، به همین دلیل هوک ها ایجاد شدند تا ما به راحتی بتونیم به نقاط مختلف وردپرس دسترسی داشته باشیم و بتونیم به وردپرس شکل و فرمی که میخوایم رو بدیم و اون رو فراتر از چیزی که هست بکنیم.

شاید اگر سالها پیش که وردپرس وجود نداشت، این نیاز بوجود میامد، رشد کسب و کارهای اینترنتی به این سرعت اتفاق نمی افتاد بخاطر همین وردپرس را میتوانیم بزرگترین خدمت در حوزه طراحی سایت و راه اندازی کسب و کار اینترنتی بدانیم. اما باتوجه به اینکه منابع آموزشی زیادی برای وردپرس وجود دارد خیلی مهم است آموزشی را پیدا کنید که در کمترین زمان ممکن شما را به هدف تان برساند. سایت مدیر سبز که هم اکنون به عنوان شرکت طراحی سایت آموزشی نیز شناخته می شود، با ۱۱ سال سابقه به مدیریت ژان بقوسیان به مدیران کمک می کند تا کسب و کار خود را سریع تر توسعه داده و درآمد خود را افزایش دهند. پس اگر شما در کسب و کار خود یک سایت بهینه نداشته باشید یا به صورت مداوم روی آن کار نکنید، این بازار را از دست میدهید. برای شرکت در دوره آموزش طراحی سایت با وردپرس، باید لپتاپتون رو همراه داشته باشید چون فضای دوره کاملاً عملی و پروژهمحور هست و برای ادامه کار پروژهها در منزل، فایلهای روی لپ تاپ رو لازم خواهید داشت.

مستقیماً قبل از بسته شدن فایل برای نمایش داده های کامنت، به comments.php اضافه می شود. شما این امکان را دارید که از همان فهرست پیشفرض استفاده کنید، و یا خود بهدلخواه یک منو جدید برای سایت خود بسازید. شما می توانید این دوره را علاوه بر شعبه غرب تهران در شعبات زیر نیز ثبت نام کنید. در این دوره به صورت صفر تا صد به آموزش کامل چگونگی افزایش سرعت سایت در وردپرس پرداختهایم. البته اگه تا حدودی با زبان HTML و CSS آشنا باشید، با انعطاف بیشتری میتونید سایت مورد نظرتون رو طراحی کنید؛ اما این موضوع، شرط لازم برای یادگیری ابزار کارآمد و جذاب وردپرس نیست. آکادمی طراحی وب «بامداد» با ارائه دوره آموزش طراحی سایت با وردپرس به روش «چالشمحور» قصد داره برای یادگیری وردپرس، یه محیط سرشار از چالشهای واقعی ایجاد کنه تا شما ضمن انجام پروژههایی که مدرس ممتاز دوره به شما اختصاص میده، در وردپرس به مرحله شایستگی برسید.

افزایش سرعت وردپرس

تا کنون بیش از 60.000 افزونه وردپرس بصورت کاملا رایگان در مخزن وردپرس به ثبت رسیده که هر کدام امکانات خاصی را به وردپرس اضافه میکنند بنابراین شما هرنوع امکاناتی که نیاز داشته باشید احتمالا افزونه ای برای آن وجود دارد و شما براحتی و با چند کلیک میتوانید آن افزونه را در وردپرس نصب کنید تا امکانات مورد نظر شما به سایت اضافه شود. در مجموع دو راه کلی برای طراحی سایت وجود دارد. به نقل از سایت آموزش وردپرس وبسافت3 : شیوع ویروس کرونا و خانه نشین شدن طولانی مدت مردم باعث شد بسیاری از کسب و کارهای سنتی رو به نابودی برود بخاطر همین صاحبین کسب و کار برای جلوگیری از نابودی کسب و کارشان مجبور شدند وارد فضای آنلاین شوند و با فعالیت در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام محصولات خود را به فروش برسانند اما خیلی زود متوجه شدند برای راه اندازی یک کسب و کار پایدار و مطمئن نیاز به راه اندازی وبسایت دارند بخاطر همین نیاز جامعه به طراحی سایت بیش از پیش شد.

پس اگه قرار بود در این دوره کد نویسی انجام بشه دوره طراحی قالب وردپرس ارائه میشد که تو برنامه هست. ایجاد وبسایت کاریابی از صفر کار زمانبر و پرهزینهای است، اما وردپرس انجام این کار را بسیار آسان ساخته است. بدین جهت که نام کاربری نیمی از احراز هویت ورود به سایت است، انتخاب نام admin بعنوان نام کاربری، اقدامات مخرب را برای هکرها هموارتر میکرد. بسیاری بر این باورند که وردپرس از امنیت پایینی برخوردار است، اما این موضوع به صورت کامل صحت ندارد. چرا که متخصص شدن در وردپرس هم میتواند خیلی آسان و لذت بخش باشد و هم خیلی سخت و طاقت فرسا، و این موضوع تماما به این بستگی دارد که شما با چه آموزشی و از چه مسیری اقدام به یادگیری میکنید.

که این موضوع میتواند برای شما فرصتی عالی باشد. برای این منظور میتوانید در وبسایت وردپرس ثبت نام کنید. افزونه Wordfence Security Pro در حقیقت برای افزایش امنیت سایت استفاده میشود. اما راه دیگر برای افزایش امنیت این است که به افراد متفرقه اجازه دسترسی به حساب مدیریت وردپرس خود را ندهید. نسخه رایگان این پلاگین امکانات زیاد و متنوعی دارد اما با ارتقای آن به پریمیوم میتوانید از امکانات بیشتری نیز استفاده کنید. وردپرس در بخش کدنویسی ظرفیت های فوق العاده ای برای درآمدزایی دارد که پیشنهاد میکنم اگر به فکر کسب درآمد زیاد از وردپرس هستید حتما برنامه نویسی وردپرس را هم یادبگیرید. امروزه با توجه به رشد کسب و کارهای اینترنتی نیاز جامعه به مهارت های حوزه طراحی سایت بیش از پیش شد. این قالب از هر نظر پاسخگوی نیاز شما خواهد بود و مدتهای طولانی است که در تمام نقاط جهان مورد استفاده قرار میگیرد.

هنگام استفاده از MesoColumn، شما این امکان را دارید که رنگبندی مورد علاقه خود را برای صفحات، منوها، سایدبار و حتی فوتر انتخاب کنید. هر ساله شاهد این هستیم که سایتهای امنیتی گزارشی را مبنی بر استفاده از رمزهای تکراری توسط افراد مختلف ارائه میکنند. سلام استاد , خسته نباشید آیا توی این دوره درباره ی Api صحبت شده ؟ بعد از شرکت توی این دوره، کافیه رویای دیجیتالی خودتون یا مشتریتون رو مجسم کنید و از دانش و مهارتتون برای طراحی سایت با وردپرس و ووکامرس استفاده کنید. 1. در طول دوره، یه جلسه آموزشی سه ساعته با موضوع «رزومه نویسی و مصاحبه استخدامی در سطح حرفهای» برای شما برگزار میکنه و استاد این جلسه، به شما آموزش میده که چطور برای استخدام شدن توی شرکت دلخواهتون قدمهای درست بردارید. در ادامه یکی از بهترین منابع آموزشی رایگان برای وردپرس را معرفی میکنیم… آموزش وردپرس یکی از مهم ترین مهارت هایی است که برای ورود به دنیای طراحی سایت باید یادبگیرید.

افزونهها در زمان نصب بخشی از فضای هارد هاست را بخود اختصاص میدهند و در زمان فعالشدن به منابع دیگری مانند رم (به انگلیسی: RAM) و سیپییو (به انگلیسی: CPU) نیاز دارند. مزیت مهم وردپرس اینه که شما رو از یادگیری زبان برنامهنویسی بی نیاز میکنه و اصطلاحاً نیاز ندارید کد بزنید! ولی این موارد خسته کننده دوره های دیگه در این دوره لحاظ میشه و سعی من بر اینه که کامل ترین دوره رو ارائه بدم و مواردی رو بگم که کسی نگفته باشه.

راه حل این موضوع “افزونه های وردپرس” هستند.

بد نیست بدونید حدود ٣٠% کسب و کارهای جهان سایت اینترنتی خودشون رو با وردپرس طراحی کردن که همین موضوع بیانگر میزان محبوبیت و قدرت این سایتساز فوقالعادهس. در ادامه آموزش وردپرس به این موضوع میپردازیم… ما به این اسم در حوزه وب، اصطلاحا دامنه، دامین یا همان نام آدرس وبسایت (Domain Name) میگوییم. پنل مدیریت محتوای WordPress مطرح ترین و محبوب ترین نرم افزار طراحی سایته که به شما اجازه میده وب سایت مورد نظر مشتری رو تولید کنید. با توجه به شرایط حال حاضر و رقابتی که میان کسب و کارهای قدیمی تر و نوپا وجود دارد، میتوان گفت که همه آن ها برای جذب مشتری از تمامی ابزارهایی که در دست دارند استفاده میکنند. اگر تنها از شبکه های اجتماعی برای معرفی کسب و کارتان و جذب مشتری استفاده کنید طبیعا بازار وب را از دست میدهید.

پلاگین وردپرس

یک سیستم مدیریت محتوا (Content Management System) یا CMS مکانیسمی است که به شما امکان می دهد محتوای خود را ایجاد کرده و آن را در وب سایت خود منتشر کنید. با توجه به اینکه در این ویدیو آموزشی ما از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده کردهایم در صورتی که هر گونه آپدیت جدیدی برروی وردپرس و افزونه های کاربردی آن انجام شد، ویدیو های آموزشی جدید تر را ما به این بخش اضافه می کنیم. در این بخش شما می توانید ادامه فیلم های آموزش طراحی سایت با وردپرس را مشاهده نمایید، در ادامه این ویدئو های آموزشی آموزش کار با افزونه ووکامرس برای ایجاد یک وب سایت فروشگاهی، و آموزش کار با صفحه ساز المنتور جهت ساخت قالب وردپرسی قرار داده شده است.

افزونه وردپرس

12-افزونه MW Font Changer: راههای زیادی برای تغییر فونت وجود دارد. سر و کله زدن با پروژهها و چالشهای واقعی، بهترین راه برای رسیدن به سطح حرفهای هست. و یه نکته ی دیگه اینکه اگر امکانش هست در دوره طراحی قالب وردپرس سایت فروشگاهی طراحی نـــــــــــــکنید , خسته شدم از بس هر جا میرم فقط آموزش طراحی سایت فروشگاهی ارائه میشه , چیزی مثل خرید و فروش بلیط و گرفتن Api از سایتای دیگه , یا یه سایت ارائه دهنده ی خدمات پادکست یا یه چیزی مثل علی بابا یا یه مجله ی اینترنتی و … فرقی نمیکنه سایتی که قصد دارید طراحی کنید از چه نوعیه: خدماتی، خبری، علمی، فروشگاهی، دانلود فیلم و موسیقی یا هر نوع دیگه؛ وردپرس یار و یاور بی قید و شرط شماست و همهجوره از شما و هدفتون حمایت میکنه. در این دوره قصد ما بر این است که یک افزونه ساده را برای شما بصورت پروژه محور انجام دهیم.

این امکانات شامل بارگزاری تنبل تصاویر، پشتیبانی از CDN، تنظیم DNS، ترکیب کدهای CSS, betheme.ir JS و موارد دیگر است که در سئو تاثیرگذار هستند. شاید بپرسید من چطور میتوانم امکانات مورد نظرم را به وبسایت وردپرسی خودم اضافه کنم؟ راه حل این موضوع “افزونه های وردپرس” هستند. بطور کلی مهارت های وردپرس به دو بخش : 1-طراحی سایت بدون کدنویسی 2-کدنویسی و توسعه وردپرس تقسیم میشود که نقشه راه حرفه ای شدن در هر دو زمینه را آموزش میدهیم. تا اسم آموزش وردپرس میاد همه فکر میکنند در مورد طراحی سایت بدون کدنویسی صحبت میکنیم در صورتی این فقط بخشی از ظرفیت وردپرس است. البته نکته دیگری که لازم است یادآور شویم این است که در این ویدیو های آموزشی ما سعی کرده ایم که صرفا افزونههای مهم و ضروری وردپرس را توضیح دهیم، چرا که بسیاری از افزونه های وردپرسی علی رقم این که یک امکان و قابلیت به سایت ما اضافه می کنند، باعث اضافه شدن یکسری سورس های اضافی به صفحه ما خواهند شد و سرعت سایت را کند خواهند کرد.