️ پشتیبانی شبکه خدمات پشتیبانی شبکه رایان پشتیبان-ترازنت

بنابراین پشتیبانی از اطلاعات مهم سازمانی از اولیت بسیار بالایی برخوردار است. پشتیبان‌ گیری سیستم، فرآیند پشتیبان‌گیری از سیستم عامل، فایل‌ها و داده‌های ضروری و خاص سیستم است. پشتیبان‌ گیری سیستمم های کامپیوتری فرآیندی است که در آن وضعیت، فایل‌ها و داده‌های یک سیستم رایانه‌ای کپی می‌شوند تا در صورت خراب شدن، حذف یا از دست رفتن داده‌های اولیه سیستم، به عنوان پشتیبان یا جایگزین داده‌ها استفاده شوند. تنها استثنا این است که سازمان شما آنقدر بزرگ است که بیش از ۵۰۰ کامپیوتر در آن استفاده می‌شود. البته در دنیا حتی سازمان‌هایی به این بزرگی هم پشتیبانی شبکه را برون‌سپاری می‌کنند. در این مورد خاص، ما می‌توانیم به عنوان مشاور در کنار شما حضور داشته باشیم.

کارشناسان فنی شرکت پیشگام رایانه به صورت مستمر و دوره‌ ای از تمامی مراکز تحت پوشش خود بازدید به عمل می‌آورند و تمامی مشکلات احتمالی را برطرف می‌ کنند. سرویس های دوره ای شبکه سبب می‌ شود که مشکلات احتمالی در کوتاه‌ ترین زمان ممکن برطرف شود و شبکه در بهترین حالت قرار داشته باشد. کارشناسان پشتیبانی شبکه می توانند حدود 90 درصد از مشکلات شبکه را به صورت آنلاین و ریموت از راه دور برطرف کنند. امروزه اکثر کسب و کارها با شرکت های پشتیبانی شبکه برای ایجاد خدمات شبکه با کیفیت در سازمان خود کار می کنند.

هزینه خدمات راه اندازی شبکه های کامپیوتری

خدمات پشتیبانی شبکه و سخت افزار یا به عبارتی نگهداری شبکه‌های کامپیوتری، مهمترین فعالیت شرکت ترازنت در زمینه خدمات شبکه کامپیوتری‌ است. پشتیبانی شبکه‌های کامپیوتری، در حقیقت به مفهوم نگهداری شبکه، مراقبت و رفع ایراد بوجود آمده در قسمت نرم افزاری و سخت افزاری شبکه کامپیوتری است که علاوه به رفع اشکالات شبکه خرابی‌های کامپیوتر هم شامل این خدمات می‌شود. خدمات پشتیبانی شبکه های کامپیوتری شامل مجموعه ای از فعالیت ها در جهت حفظ، نگهداری و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری میباشد. این مشکلات ممکن است به طور کلی در سطح نرم افزار شبکه مانند نرم افزارهای کلاینت و سرور، سرویس های شبکه و همچنین سیستم عامل روی دهد و یا ممکن است در سطح سخت افزار شبکه مانند کابل کشی، کیستون، پچ پنل و تجهیزات نصب شده در اتاق سرور و رک به وجود آید. شبکه کامپیوتری شرکت یا سازمان شما، مجموعه ای از ماشین های پیچیده است، که به طور همزمان با دیگر دستگاهها ارتباط برقرار می‌کنند و هزاران محاسبه را انجام می‌دهند.

خدمات پشتیبانی شبکه تهران

آی تی پشتیبان با بهره گیری از کارشناسان با تجربه در حوزه خدمات پشتیبانی شبکه و کامپیوتر توانسته است سالیان متمادی با کیفیت به وظیفه خود عمل کند و با جلب رضایت کارفرمایان در مسیر خود با قدرت ادامه دهد. آی تی پشتیبان با دانستن پیچیدگی و اهمیت کار شما، همیشه در کنار شماست. بزرگ ترین مشکل شرکت ها برای پشتیبانی شبکه دسترسی سخت به کارشناس پشتیبانی حرفه‌ای از شبکه‌های کامپیوتری پشتیبانی شبکه است. این موضوع به نوع قرارداد پشتیبانی شبکه شما بر میگردد، اگر قرارداد پشتیبانی شبکه مجموعه شما به صورت 12 ساعته یا 24 ساعته باشد کارشناسان شیفت شب جواب گویای شما در ساعات غیر اداری نیز می باشند.

️ پشتیبانی شبکه خدمات پشتیبانی شبکه رایان پشتیبان-ترازنت

هر فعالیتی که برای اطمینان از عملکرد صحیح و سریع این مجموعه از سرویس‌ها و سخت‌افزارها انجام می‌شود را پشتیبانی شبکه می‌گویند. در این روش مشتریان، عیوب و مشکلات را از طریق سیستم جامع ارسال تیکت یا همان CRM، به صورت کتبی و یا با آلارم با کارشناسین ما در میان می‌گذارند و متخصصین در زمینه مربوط به مشکل پیش آمده در سریع ‌ترین زمان به صورت آنلاین و 24 ساعته آماده پاسخگویی از خواهند بود. در حال حاضر کلیه خدمات مرتبط به پشتیبانی شبکه و نگهداری از تجهیزات کامپیوتری، در گروه کهن شبکه پارسیان در تمامی نقاط کشور می‌باشد.

  • پیشگام رایانه با داشتن نیروی متخصص و فنی می تواند مدیریت و خدمات نگهداری، نصب و پشتیبانی شبکه های کامپیوتری در تهران را به عهده بگیرد.
  • این نوع از قرارداد خدمات پشتیبانی شبکه ، برای ارائه بهترین خدمات تخصصی و حرفه‌ای در زمینه شبکه و تجهیزات شبکه‌ای و نرم افزارهای مرتبط با آن متمرکز می‌باشد.
  • شرکت ها می توانند خدمات و پشتیبانی را به صورت حضوری و یا غیر حضوری دریافت کنند.

می‌توانید با ما تماس بگیرید یا شماره تماستان را برایمان بگذارید تا ما با شما تماس بگیریم. یک تیم متخصص با اشراف به زوایای مختلف سرویس‌های کاربردی، بهتر از یک نفر می‌تواند امنیت اطلاعاتتان را تضمین کند. ساعات مورد نیاز برای رفع مشکلات نیز فاکتور مهمی در قیمت خدمات خواهد بود.

این شرک‌ها که شامل متخصصان شبکه و کامپیوتری می‌باشند بهترین راه‌حل‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهند.این شرکت‌ها به شما کمک می‌کنند بهترین عملکرد در شبکه و کامپیوتر داشته‌باشید. امنیت شبکه حرف مهم و اصلی در یک شبکه می‌باشد.با افزایش روزمره استفاده از شبکه‌های کامپیوتری و شبکه‌های داخلی یا لوکال و همچنین استفاده از نرم‌افزارهای متفاوت، نیازمند این هستید تا از ویروس‌ها و تروجان‌ها در امان باشید. در صورتی که شما از یک ادمین شبکه استفاده کنید که بر این مشکلات اگاه نباشد، با اتفاقاتی نظیر کلاهبرداری و ازدست‌رفتن اطلاعات برخواهید خورد. نوین‌نت به عنوان شرکت رسمی در حوزه خدمات شبکه و همچنین اجرای شبکه‌های پسیو و اکتیو توانسته بیش از چندین پروژه‌های بزرگ و کوچک را اجرا نماید.پروژه‌هایی نظیر اجرا و کابل کشی شبکه ، نصب و راه اندازی دوربین‌های مداربسته ، اجرا و پیاده‌سازی اتاق سرور فعالیت نماید.

شرکت خدمات شبکه کامپیوتری ترازنت

خدمات پشتیبانی شبکه و سخت افزار یا به عبارتی نگهداری شبکه های کامپیوتری، یکی از بخش‌های مهم فعالیت شرکت رایکانت در زمینه خدمات شبکه‌ می‌باشد. طراحی و نقشه برداری شبکه، کابل کشی، چیدمان رک، بهینه سازی زیرساخت، راه اندازی اتاق سرور، راه اندازی تجهیزات اعلام حریق، نصب سوئیچ و روتر، کانال کشی شبکه و … از جمله خدمات پسیو می باشد. ممکن است تعجب کنید که استخدام یک شرکت پشتیبانی فنی برون سپاری واقعاً می تواند به صرفه جویی در هزینه شرکت شما کمک کند.

علاوه بر این، تجهیزاتی که برای انتقال داده ها و اطلاعات به برق نیاز ندارند، خدمات غیر فعال یا غیرفعال می گویند. بالابودن تایم پاسخگویی و پشتیبانی شبکه شما باعث می‌شود که آپ تایم شبکه شما افزایش یابد. یک پشتیبان حضوری شبکه وابسته به بزرگی شبکه وظایف مختلفی را برعهده دارد. خدمات پسیو شبکه به خدماتی گفته می‌شود که انجام آن باعث هیچگونه تغییری روی ساختار داده‌های شبکه نمی‌شود. با توجه به گستردگی شهر تهران و همچنین موقعیت استراتژیک این شهر به عنوان پایتخت ایران، شرکت های کوچک و بزرگ فراوانی در این شهر مشغول فعالیت تجاری هستند و روز به روز هم به تعداد این شرکت ها افزوده می شود. به شما امکان مشاهده صفحات نمایش کامپیوترهای متصل شده به شبکه را می‌دهد.