3 روش اصلی افزایش فالوور در اینستاگرام

درباره کاور پست و جذابیت آنها صبحت کردیم. در نسخه های قبلی، کاور اینستاگرام از ثانیه اول فیلم برداشته میشد اما الان شما می توانید کاور های خاص برای پست های خود آماده کنید و برای پست انتخاب کنید. دسته اول، اصول تولید محتوا در اینستاگرام است که اگر آن را به خوبی یاد بگیرید، می توانند به افزایش فالور در پیج شما کمک کنند. یکی از روشهایی که در تبلیغات اینستاگرام به شدت نتیجه میدهد، A/B تست است که در ابتدای مقاله (ویدیو آپارات)، روند آن را کامل برایتان توضیح دادهایم. بسیاری دیگر به دنبال کسب درآمد از خود اینستاگرام از روش هایی مثل تبلیغات هستند. یکی از ویژگی هایی که استوری های شما باید داشته باشد این است که به یک روشی مخاطب را درگیر کند.

شما باید به دنبال راهی برای بدست آوردن فالوورهای ارزشمند باشید، فالوورهایی که در طولانی مدت به درد شما یا کسب و کارتان بخورند. توجه کنید که اسم این کار تبلیغات در ایستاگرام است و شما از هیچکجا و به هیچ شکلی نباید فالوور بخرید. فکر کنم با این مثال توانستم که اهمیت و تاثیر تولید محتوای سرگرم کننده و جذاب را نیز به شما داده باشم! استفاده از هشتگهای مرتبط باعث میشود مردم بعد از یک جستجوی ساده به محتوای شما برسند یا اینکه پست شما را بعد از کلیک روی هشتگی در پستی دیگر اما مرتبط مشاهده کنند. سعی کنید از جملات طولانی کمتر استفاده کنید. اگر میخواهید در مورد اینستاگرام ریلز بیشتر بدانید و در مورد جزئیات آن آگاهتر شوید میتوانید مطلب مجله فرادرس در همین رابطه با عنوان اینستاگرام ریلز چیست و چگونه از آن استفاده کنیم را مطالعه کنید.

با تعبیه (Embed) کردن پستهای اینستاگرامی خود درون وبسایتها و بلاگها، میتوانید پستی قابل کلیک در اختیار کاربران بگذارید که نهتنها محتوای آن را به نمایش درمیآورد، بلکه مخاطبان را مستقیما به پست مربوطه یا پروفایل شما هدایت میکند. این به سادگی قرار دادن یک پست وبلاگ و دریافت سریع ترافیک نیست. شما هیچجوره نمیتوانید فالوور بخرید، اما میتوایند در پیجهای پر بازدید تبلیغات هدفمند انجام دهید و در ازای فالوورهای واقعیای که از آن پیجها به دست میآورید، یک مبلغ مشخص را به صاحب آن پیج پرداخت کنید. اگر آن را زیبا نسازید، کسی سمت پیج شما نمی آید. ببینید دوستان، وقتی انتظار دارید، فردی شما را دنبال کند که اصلاً هیچ شناختی نسبت به شما ندارد، پس حداقل باید یک مشخصات کامل و حرفهای از خود و تخصص یا فعالیتهایتان، بنویسید. به کمک این دو روش شما حتی امکان دارد در یک مدت کوتاه به صد هزار فالوور هم برسید.

تگ کردن کسی آنها را تشویق میکند که با پست شما تعامل برقرار کنند و آن را با فالووینگهای خودشان به اشتراک بگذارند. چون به محض وارد شدن به آن، هزاران هزار نفر دیگر آن پست را میبینند. شما باید کاور های خود را با یک تم خاص و جذاب درست کنید و آن را تا جای ممکن تغییر ندهید. برای مثال اگر دلیل حذف اکانت را حواسپرتیهای ناشی از اینستاگرام اعلام کنید، به شما پیشنهاد میشود که به جای حذف کامل اکانت، اپلیکیشن اینستاگرام را از روی موبایل خود پاک کنید. اما روزانه به جای تولید محتوا از فوتبال روز دنیا فقط درباره قوانین مختلف فوتبال آموزش می دهد. تا صفحه و پست های شما برای کسی که برا اولین بار به پیج شما می آید ارزش بسیار زیادی داشته باشد. در این مرحله، اگر دو عنصر «مفید بودن» و «سرگرمکننده» بودن را رعایت کرده باشید، محتوایتان دست به دست میپرخد و به اشتراک گذاشته میشود.

پس با خرید فالوور ارزان اینستاگرام زمان خود را برای رسیدن به موفقیت و درآمد Photo downloader Instagram کوتاه کنید. به عبارتی هر فالوور برایش حدود 100 تومان هزینه برده است که این رقم به شدت پایین و ایدهآل است. شما با استفاده از ویدئو گذاشتن در پیج خود هم می توانید فالوور جذب کنید و هم به تبلیغات در شبکه های اجتماعی بپردازید . به عنوان یک فرد فوتبالی چقدر در این پیج می مانید؟ بنابراین، برای این که به راحتی بتوانید پست یا استوری بگذارید، باید به اکانت خود در اپلیکیشن این برنامه که در موبایل تان نصب دارید، وارد شوید.

نکته دیگر اینکه سعی کنید از یک عکس شخصی حرفهای برای عکس پروفایل خود استفاده کنید و این موضوع به خصوص در شبکههای تخصصیتر همچون لینکدین، بسیار اهمیّت یافته و سبب بیشتر دیده شدن شما خواهد شد. یک بار در مورد یکی از خوانندگان پر حاشیه ایرانی که در ترکیه زندگی می کند یک استوری درج کردم و یکی از رفتار های او را نقد کردم و همچنین هشتگ نام او را در استوری استفاده کردم خاطرم هست تقریبا بازدید استوری 3 برابر شد پس فراموش نکنید که استفاده از هشتگ در دیده شدن استوری شما تاثیر بسیار زیادی دارد. صفحه های زیادی هستند که فالورهای کمتری دارند اما فروش آن ها بسیار بالاتر از صفحه هایی هست که چندین برابر آن ها فالور دارند. ما قبلاً یک مقاله کامل و جامع درباره تولید محتوا در اینستاگرام منتشر کردهایم که پیشنهاد میکنیم حتماً آن را مطالعه کنید. تصور کنید پیجی را در اینستا دنبال کرده اید که درباره فوتبال است.

در نتیجه مشخص است که فروش محصولات شما هم زیاد میشود. این پیج ها برای رشد کسب و کار خود و افزایش فروش خود در اینستاگرام به دنبال راه های زیادی برای جذب مخاطب و در نتیجه افزایش فالوور هستند، اگر شما هم جزئی از این دسته هستید، این مقاله برای شما نوشته شده است! یعنی، تولید محتوای ارزشمند و تعامل با مخاطب. دلیلش به خاطر الگوریتم های جدید اینستاگرام است که رابطه مستقیم به تولید محتوای شما و تعامل با کاربراتون داره. قطعاً سوال بالا برای شما هم به وجود آمده است! اگر شما هم از این دسته افراد هستید سعی کنید پست های خود را برای مخاطبین خاص خودتان جذاب تر نمایید. و اما دسته سوم و چهارم دسته هایی هستند که سرعت کارشان کمی بالاتر است. دسته دوم روش ها نیز، ترفند های اینستاگرامی هستند که طرفداران بسیار زیادی دارند و می توانید از آنها استفاده کنید. در آموزش اینستاگرام چگونه می توان هایلایت اینستاگرام ایجاد کرد؟ در ادامه مراحل پیدا کردن اولین لایک خود در اینستاگرام آورده شده است. برای آشنایی با لینکدین میتوانید مطلب مجله فرادرس در همین رابطه که لینک آن در ادامه آورده شده است را مطالعه کنید.

برای مثال اگر بتوانید در استوری از مخاطب خود ریپلای بگیرید یا با رای گیری ها و Question box ها از مخاطب ری اکشن بگیرید، می تواند برای افزایش فالوور پیجتان اهمیت زیادی داشته باشد. طبق توضیحاتی که در این مقاله گفته شد، فالوور رایگان فقط از طریق تولید محتوای ارزشمند و تعامل با مخاطب به دست میآید. البته قبل از تمام این کارها از طریق تنظیمات پروفایل شخصی خود را به حالت بیزینسی تغییر دهید. همین مسئله باعث می شود که در اکثر مواقع لایک ها در پیجهای معروف اینستاگرامی به ویژه پیجهای فعال در زمینه کسب و کار لایک واقعی نباشند، در حال حاضر خرید و فروش لایک و فالوور یک تجارت کاملا رسمی در دنیای دیجیتال است. در این روش می توان از صاحب صفحه درخواست ایجاد پستی با موضوع صفحه ی خود کرد. سپس به آن دسته از مخاطبهایی که به موضوع پست شما علاقه دارند، نشانش میدهد.

داشتن یک سبک خاص و جذاب باعث می شود کاربران درگیر صفحه شما باشند. یکی دیگر از کارهایی که می توانید انجام دهید تبادل پست است شما می توانید یک پست برای کسی که می خواهید با او تبادل کنید درج کنید و او هم یک پست برای شما درج کند.بهتر است که این تبادل را با افراد مرتبط با حوزه کاری خود انجام دهید و حتما نیازی نیست پست شما تبلیغ پیج شما باشد می تواند یک مطلب آموزنده باشد و در پایان آورده باشد که این پست مربوط به فلان پیج بوده است. همانطور که پیج افراد مرتبط با حوزه کاری شما از طرف اینستاگرام به شما پیشنهاد داده می شود با دنبال کردن آنها این شانس هم به شما داده می شود که به فالوور های آنها پیشنهاد داده شوید و این خوبی الگوریتم های هوشمند اینستاگرام است و این خود باعث می شود فالوور های صفحه اینستاگرام شما هم افزایش یابد. بیشتر مخاطبان اینستاگرام پیج هایی را دنبال میکنند که حوزه فعالیت آنها آموزشی است. دغدغه اصلی شما این روزها پیدا کردن روش ها، ابزار و ترفند هایی است که موجب رشد فالوور اینستاگرام شما و در نهایت رشد فروش کسب و کارتان شود.

خرید لایک اینستاگرام برای بسیاری از افراد وسوسه انگیز است و این کار می تواند محبوبیت آن ها را در این شبکه اجتماعی بالا ببرد. برنامه های ویرایش محبوب شامل ویرایشگر Photo توسط Aviary ، Afterlight ، Bokehful و Overgram می باشد. دسته سوم راه های افزایش سریع فالوور اینستاگرام استفاده از برنامه ها و ربات های اینستاگرام می باشد. شما باید به شکل مداوم، برنامه ریزی شده و منظم در اینستاگرام پست بگذارید. که ما تمام نکات آن را در «مینی دوره کسب درآمد از اینستاگرام» به شما یاد میدهیم. داشتن فعالیت مناسب و مستمر یکی دیگر از راههایی است که توسط آن میتوانید میزان فالوئرهای خود را افزایش دهید. طبق آمار میزان بازدیدی که از استوری های اینستاگرام کاربران به عمل میآید عموما از تعداد بازدید پست های معمولی افراد بیشتر است. مسابقات شما باید واقعی باشند و به کاربران این اعتماد را بدهند که شرکت در آنها نتیجه ای برای دنبال کنندگان خواهد داشت. اگر بتوانید سرعت تولید محتوا را به یک ویدیو در هر دو روز برسانید می تواند کمک بزرگی به شما بکند و پست کردن ویدیو روزانه نیز بهترین تاثیر را خواهد داشت. نمی توان انتظار داشت که موضوع پیج شما برای تمامی کاربران مناسب باشد.